NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

un gran any!

Re: NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

EntradaAutor: julia28 » dl. gen. 03, 2011 6:11 pm

belosu ha escrit:
julia28 ha escrit:hola!!!
jpo també em caso al maig d'aquest any i soc de palafolls, ho farem per lo civil i ho celebrem a malgrat, tot i que encara no tenim gaire clar el lloc, volem una cosa sencilla, res d'un gran convit, potser fem un buffet lliure al camping bon repós o anirem a la torreta a veure que ens diuen!, amés com que som pocs , crec que en surtirà bé de preu!
un peto molt fort a totes!!!
Ah!, jo m'apunto a la kedadad foril!!

Jo tambe vaig mirar el restaurant la torreta i t'he de dir que tenen molt bons preus i els menus tenen molt bona pinta jo ho fare a can tarranc perque el meu xicot s'ha encapritxat de fer-ho alla pero la segona opcio era la torreta que també tenim els preus a casa i tot.

A nosaltre també ens agradava can tarranc,la veritat està molt bé, pero quasi tots els nstres amics ho hn fet allà i voliem algunan cosa diferent, encara que també ens varen donar l'opció de fer una barbacoa,jaja. Bona elecció!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: belosu » dl. gen. 03, 2011 6:17 pm

Per internet pots mirar els preus de la torreta tens desde 23.50 fins 59 o l'opcio de confeccionar el menu al teu gust.
http://www.restaurantlatorreta.com/grupsiempresa.pdf a nosaltres ens agradava el menu num 5
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: adriana27 » dl. gen. 03, 2011 8:26 pm

Mistyc85 ha escrit:jajajaja perdona Laia!!! Es que estaba en el trabajo y, la verdad es que iba un poco con las prisas para que no me pillara el jefe!! jejejeje y no me he dado cuenta! Bueno, al menos a tí tmb te va bien la info!!! jejeje besos

Wapii! jo también em casp a l'esglesia de st andreu de llavaneres i m'ho fan ala sibilla! ja t'han fet presupost? jo es q no hi ha cap nuvia q es casi en el cap de setmana del 7 de maig i em toca pagar-ho tot!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. gen. 03, 2011 10:21 pm

adriana27 ha escrit:
Mistyc85 ha escrit:jajajaja perdona Laia!!! Es que estaba en el trabajo y, la verdad es que iba un poco con las prisas para que no me pillara el jefe!! jejejeje y no me he dado cuenta! Bueno, al menos a tí tmb te va bien la info!!! jejeje besos

Wapii! jo también em casp a l'esglesia de st andreu de llavaneres i m'ho fan ala sibilla! ja t'han fet presupost? jo es q no hi ha cap nuvia q es casi en el cap de setmana del 7 de maig i em toca pagar-ho tot!

noies, jo encara guardo el pressupost que em van fer pel casament per si us interessa, ok?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: adriana27 » dl. gen. 03, 2011 11:01 pm

montseijordi ha escrit:
adriana27 ha escrit:

noies, jo encara guardo el pressupost que em van fer pel casament per si us interessa, ok?

también ho vas fer a la sibilla? o si siiii pues montse pasame'l per privi!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: julia28 » dt. gen. 04, 2011 11:14 am

belosu ha escrit:Per internet pots mirar els preus de la torreta tens desde 23.50 fins 59 o l'opcio de confeccionar el menu al teu gust.
http://www.restaurantlatorreta.com/grupsiempresa.pdf a nosaltres ens agradava el menu num 5

gracies per l'enllaç, ara vaig a tafanejar!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: montseijordi » dt. gen. 04, 2011 6:05 pm

adriana27 ha escrit:también ho vas fer a la sibilla? o si siiii pues montse pasame'l per privi!

i tant que si!! Ara estic a la feina i avui a la nit no se si em donara temps, pero en quan pugui t'ho envio vale?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: julia28 » ds. gen. 08, 2011 11:59 am

xuxuneta ha escrit:hola noieta,

sóc de tordera, tot i que sempre fem més vida per girona ja que per buscar botigues o de compres Barcelona m'estressa de mala manera!

Nosaltres ens casem a MAS CAN FERRER, es troba Arbúcies, és precios! just el mitg del Montseny amb unes vistes impresionants...

ja ens anirem ajudant, per cert.... sóc del 2010 i hi ha un post del maresme per si t'hi vols passar i demanar molta més informació.

Ei els mues pares viuen a tordera i jo fa cinc anys que vaig marxar d'allà, potser ens hem vist i tot!, el lloc on et cases, si no m'equivoco, es preciós, vaig estar amb un casament d'una amiga meva i es xulissim, enhorabona per l'elecció
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: neus29 » dv. març 25, 2011 6:24 pm

hola noies¡¡¡¡¡¡¡¡¡ aki una nuvia del 2010, i futura mami entro a felicitaros a totes¡¡¡¡¡¡¡¡. alguna es casa al mirador de mataro? hu dic perke hus puc donar informacio , ja ke jo em vaig casar alla. petunets a totes¡¡¡¡¡¡¡
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: MONTSE2104 » dv. maig 06, 2011 1:37 pm

neus29 ha escrit:hola noies¡¡¡¡¡¡¡¡¡ aki una nuvia del 2010, i futura mami entro a felicitaros a totes¡¡¡¡¡¡¡¡. alguna es casa al mirador de mataro? hu dic perke hus puc donar informacio , ja ke jo em vaig casar alla. petunets a totes¡¡¡¡¡¡¡

Hola! Jo em caso el proxim divendres 20 de maig al mirador de mataró!!! Ah! Felicitats pel teu estat... jo ja soc mami d'una nena de 18 mesos... Esteu contents de com va anar tot en el mirador de mataró?

Gracias!
MONTSE2104

Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 06, 2011 1:31 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants