Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

un gran any!

Re: Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

EntradaAutor: JS » dc. oct. 06, 2010 3:58 pm

Ostres, doncs, a excepció dels meus pares i sogres, a mi em sentaria fatal que em preguntessin el preu del cobert, ho trobo de molt mal gust, és com diu la Lanati si em preguntessin el sou o els calers que tenim al banc!
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 4:02 pm

no sé, jo es que he parlat amb algunes amigues íntimes mentre buscava restaurant i els hi anava explicant coses i tal, i clar també parlava de menús i de preus, en general, i si ara em preguntessin el preu no ho trobaria estrany
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: JS » dc. oct. 06, 2010 4:09 pm

A veure, si tu els hi deies és diferent, cadascú explica el que vol fins al punt que vol. També és veritat que cadascú és com és, jo no li preguntaria a la meva millor amiga ni ella m'ho ha preguntat, ho sap perquè li explico pràcticament tot però, per ser sincera, no m'agradria que m'ho preguntés.
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: queralts » dc. oct. 06, 2010 4:40 pm

hola yo aixo de ficar el nº de compte es mes aviat per la gent que li fa cosa portar el sobre al restaurant, per a ells es mes facil anar al banc e ingresar lo que puguin i aixi es treuen un pes de sobre, yo els casaments que e anat alguns o han ficat altres no pero com mes o menys saps com van els menus la gent posa (la que pot) lo que costa per lo menys yo sempre que e anat a un me e intentat pagar el menú. se que son cuartos pero per desgracia ara es porta aixo. I an d'altres casaments que directament es casavent per lo civil i no van convidar a ningu qui volgues es pagaba el seu menu i llestos. Aixo depen de la gent i haura familiars que sel podran pagar i altres que no, el tema es que busquis la manera més facil per tu.
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 06, 2010 6:09 pm

laura aquí ningú s'ofen (o això crec) el que passa que totes expressem la ostra opinió tant si hi estem conforme o no. I per això està el forum, si totes pensessim el mateix seria un rotllo!

Buniketa, està clar que si vosaltres heu decidit adjuntar el número de compte amb la invitació és per què sabeu que no crearà rebuig entre els vostres igual que a vosaltres no us en crea quan en rebeu una així. Em sembla perfecte que ho feu així, bàsicament, per què ho feu convençuts i així és com s'han de fer les coses. De la mateixa manera, nosaltres hem pres una altra decisió i ningú s'ha d'ofendre tampoc.

Per què serà que els temes econòmics sempre generen tanta diversitat d'opinions?! jejeje
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 6:13 pm

és que és un tema delicat, perquè sí, totes volem convidar a la gent per tenir-la amb nosaltres, ningú es casa per diners avui en dia, no surt a compte! jaja però jo almenys espero recuperar els diners del banquet i espero que la majoria també jejeje
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 06, 2010 6:15 pm

A veure, sent sincera, jo també compto recuperar el que ens costi el banquet o, si no, una bona part. Però sigui com sigui, els diners s'han de tenir estalviats d'abans per què molta gent ingressa l'última setmana o el mateix dia del casament. I clar, llavors tampoc pots fer massa números... DIners diners i més diners, per què tot val diners??? Bé, tot no... casi tot!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 6:32 pm

però està clar que ho governen tot! no he tingut jo disgustos amb el novio per aquest tema...
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 06, 2010 8:32 pm

aairinn ha escrit:laura aquí ningú s'ofen (o això crec) el que passa que totes expressem la ostra opinió tant si hi estem conforme o no. I per això està el forum, si totes pensessim el mateix seria un rotllo!

Buniketa, està clar que si vosaltres heu decidit adjuntar el número de compte amb la invitació és per què sabeu que no crearà rebuig entre els vostres igual que a vosaltres no us en crea quan en rebeu una així. Em sembla perfecte que ho feu així, bàsicament, per què ho feu convençuts i així és com s'han de fer les coses. De la mateixa manera, nosaltres hem pres una altra decisió i ningú s'ha d'ofendre tampoc.

Per què serà que els temes econòmics sempre generen tanta diversitat d'opinions?! jejeje

Evidentment que respecto totes les posicions i les decisions que es prenen... però em penso que sovint cal tenir en compte que, igual que jo respecto qui no ho vol fer perquè a ell no li agrada, s'ha de considerar que qui ho fa és perquè pensa que ho pot fer. I igualment és respectable.

En el meu cas he dit que no entenc perquè ningú s'ha de considerar obligat a fer un ingrés de diners pel fet de posar aquella targeta, quan tots els qui l'han de rebre coneixen els nuvis i saben com va la cosa amb aquelles persones; en el nostre cas, que els proporcionem una informació que poden emprar o no si els resulta convenient. I si no, doncs res... El que em molesta és que em diguin que estic demanant diners per venir al meu casament, justament perquè no demano res. Sincerament, puc semblar susceptible, però per mi això no és respectar una opinió: és condemnar-la afirmant una cosa que no és certa. De fet, hi ha persones que no es poden permetre regalar ni un euro i estan convidats i volem que vinguin perquè són importants per nosaltres. Aquesta també és la meva opinió, respectable evidentment, com qualsevol altra.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 19, 2010 3:00 pm

Hola noies!

m'ha interessat molt aquest tema del núm de compte perquè jo també estic valorant pros i contres, però en el nostre cas crec que el posarem a la invitació. Jo SEMPRE SEMPRE he rebut totes les invitacions així i la primera que vaig rebre sí que vaig flipar, però les següents ja no. Per tant, jo ho veig normal posar-lo, passo d'anar recollint sobres i no saber on posar-los o perdre'ls o ves a saber què.
Espero que ningú s'ofengui per això. El tema de posar una targeteta a part em sembla massa car, ja sé que es fort dir-ho, però la invitació ja és prou cara per afegir una targeta a part, tot i que les paraules d'aquella noia que ja s'havia casat, m'han semblat una molt bona idea... si trobés alguna oferta per posar el núm de compte en una tarja, ho faria sens dubte...
Nosaltres ja tenim tot lo de casa i com dieu, el que més ens fa falta són diners, però tampoc ens casem per això... no crec que hi sortim pas guanyant com diuen moltes males llengües, bueno ojalà no? jejeje
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. oct. 19, 2010 3:07 pm

nosaltres ja hem començat a repartir les invitacions i teniem a dins d'elles la tarjeteta del banc amb el num de compte. Sincerament, tant a la familia del meu xicot com a la meva han passat una mica de la tarjeta, com en plan "ahh vale, volen peles com a regal" i punt... ni males cares, ni comentaris de cap tipus ni negatius ni positius
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: VaneMenorca » dt. oct. 19, 2010 6:13 pm

ada77 ha escrit:Hola noies!

m'ha interessat molt aquest tema del núm de compte perquè jo també estic valorant pros i contres, però en el nostre cas crec que el posarem a la invitació. Jo SEMPRE SEMPRE he rebut totes les invitacions així i la primera que vaig rebre sí que vaig flipar, però les següents ja no. Per tant, jo ho veig normal posar-lo, passo d'anar recollint sobres i no saber on posar-los o perdre'ls o ves a saber què.
Espero que ningú s'ofengui per això. El tema de posar una targeteta a part em sembla massa car, ja sé que es fort dir-ho, però la invitació ja és prou cara per afegir una targeta a part, tot i que les paraules d'aquella noia que ja s'havia casat, m'han semblat una molt bona idea... si trobés alguna oferta per posar el núm de compte en una tarja, ho faria sens dubte...
Nosaltres ja tenim tot lo de casa i com dieu, el que més ens fa falta són diners, però tampoc ens casem per això... no crec que hi sortim pas guanyant com diuen moltes males llengües, bueno ojalà no? jejeje

Ada!!! Mira, nosaltres hem fet una tarjeta a part, per posar el num de compte corrent i ens ha costat 10 euros (100 targetes) amb despeses incloses. Ho hem fet per vistaprint i la veritat és que ens ha smeblat molt econòmic i son molt mones. Hi ha un dibuixet d'un vel i un bombín que ens ha fet molta gràcia. Ho dic per si ho voleu mirar.
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 19, 2010 6:55 pm

Lorena Palacios ha escrit:Hola Javi-Neny,

Pues a mi punto de vista, creo que si ponemos el número de cuenta pues casi casi siento que le estas cobrando la invitación, y yo también vivo en el pecado con mi futuro esposo y obvio tenemos todo pero yo voy abrir de hecho ya la abrí una lista de bodas que se llama Ameliste que te dan el 100% de tu dinero y que puedes poner todo lo que se te ocurra pero yo le puse todo para nuestra luna de miel, puse billetes de avión, cena romántica, masaje , SPA y así y ya lo invitados van a ver y se van a ir con la idea que te ayudaron a pagar una o que contribuyeron para tu luna de miel yq eu también esta muy guay!!!! Que les parece??? :-)ok:

jo ho vaig veure i és una bona idea però a mi em semblaria bé sempre i quant fossin regals "metafòrics" o que donin a entendre que al final rebràs els diners, a mi no m'agradaria pensar que estic regalant un massatge i que el massatge no existeix i cobraran els diners.

En plan "bolquers per un any per quan tinguem un fill" no sé, com si fossin vals
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 19, 2010 7:25 pm

Gràcies VaneMenorca!

Ja m'ho miraré! I si són 10 euros, doncs genial!! MERCI, així sí que ho veig bé i barat! jejjeje!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 19, 2010 10:09 pm

Hola Vane!

Ja he fet les targes per vistaprint, molt xules! Però el problema és que me'n fan 250 (i jo en vull màxim 50 o 100) per 10 euros, però llavors els gastos d'envio són uns 5 euros i pico...
Tu has dit que n'has fet 100 per 10 euros tot inclòs, pot ser?
A mi no em surt....

Merci!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 20, 2010 12:36 pm

ada77 ha escrit:Hola Vane!

Ja he fet les targes per vistaprint, molt xules! Però el problema és que me'n fan 250 (i jo en vull màxim 50 o 100) per 10 euros, però llavors els gastos d'envio són uns 5 euros i pico...
A mi no em surt....

Merci!

És que amb vistaprint s'han d'enganxar les ofertes que van fent de tant en tant... De totes maneres, pregunta al banc a veure si t'ho farien, i una altra opció és fer-te-les tu a casa... tampoc és tan car. És qüestió de cartulines i imprimir les que et calguin, i després retallar-les, evidentment...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: VaneMenorca » dc. oct. 20, 2010 9:09 pm

ada77 ha escrit:Hola Vane!

A mi no em surt....

Merci!

Si!!!! a jo me va sortir la opcio de posar-ne 100!!! Anava 50, 100 o 250... i amb 100 son suficients... tenint en compte que a la familia familia (pares i germans) no els hi donarem el num de compte corrent, ja que ens el poden demanar perfectament!

A veure, son targetes personals amb el reverso en blanc (aixi es mes economic) i quan tries la quantitat et posa: 25 per 5,99; 50 per 7,99 i otras cantidades (100 per 9,99; 250 per 19,99 i 500 per 29,99 euros). A veure si t'ha servit d'ajuda Ada! I els gastos d'envio son gratis ara!! Envio lento i normal hi ha promocio de que son gratuits! >.-<:
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 20, 2010 10:03 pm

Ostres doncs mira al final ho vaig fer ahir perquè em va fer ràbia haver-me passat l'estona fent-ho! No sé a mi no em deixava fer 100 targes, per força 250!!!!!! Ja em diràs què faré amb tantes targes!!! :-/ :-/ jajjajajajaa
Les meves són premium perquè sinó, no hi havia cap dibuix de "boda" i els gastos d'envio uns 6 euros i l'IVA uns 3!! En total he pagat 18 euros.... Espero no penedir-me! Però m'agraden i ara ja estàn fetes!!
Merci Vane!!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 7:29 pm

Hola guapas!

Nosotros no hemos puesto el número de cuenta en la invitación, pero la verdad es que la mayoria de las que hemos entregado nos lo han pedido para hacer el ingreso!

Asi que hemos apreciado que les es cómodo, pero todo y así ponerlo nos da la sensación de que les invitas para pedirles dinero!!!

No se es un tema un poco delicado... si lo pones habrá quien lo critique y si no lo pones te lo pedirán igual!!!

Creo que decidas lo que decidas estará bien! :star::

Besitossss
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Vilaweb » ds. des. 04, 2010 4:07 pm

Yo no la he puesto...porque los que vienen a la boda ya saben dónde vivo y los suelo ver, si quieren darme dinero encontraran la manera, sino mis padres también saben mi cuenta...y prefiero dar libertad a que cada uno haga lo que quiera si te quieren dar dinero, hacerte un regalo, o no darte nada....cada uno conoce mejor su situación...yo encontraba que la cuenta dentro de la invitación es como un recordatorio a que estáis invitados pero hay que pasar por caja...y no me acababa de convencer! aunque a mi me lo han hecho y tampoco lo veo mal...eso va a gustos, al fin y al cabo ya se sabe que la gente suele dar dinero...eso es algo muy muy personal...para mi era como quitarle romanticismo a la invitación...jejeje pero bueno también te digo que hay otro punto que si pones la cuenta, es más fácil que la gente te lo ingrese y se acabó...si no la pones, igual la gente te lo lleva a casa, o te lo presenta de forma divertida, etc etc...eso como tu decidas! pero hay de todo y de todas las maneras...si la pones no creo que nadie se ofenda...y si no la pones pues tampoco...así que como tu veas!! :)
Vilaweb

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants