Autor: kel&Toni » dg. jul. 31, 2011 9:39 pm
Hola nenes!! jo también em vaig casar a Ca n'Alzina, i tal com han dit més a dalt, el dia va ser perfecte, i tot va sortir genial, l'ariadna i els encarregats del servei són una canya, super atents, amables i coincideixo amb la resta de nenes que l'ariadna i la resta de noi@s són el millor que hi ha a Cal Ble.
Jo per sort, els tractes no els vaig fer gairebé amb el Bernat, però a més vam fer inconscientment un tracte amb el Lluís que ens va salvar molt el tipo, i va ser pactar un suposat menú, amb barra lliure, ressopó i tot el que voliem i per tant va ser tot molt més senzill de negociar. però és molt dificil el tema dels diners amb el menú, de fet, sembla que amaguin alguna cosa o que vulguin deixar oberta la opció de timar-te amb els preus com i quan ells vulguin, i la veritat és que això comporta molt nervis i desconfiances al nuvis, i que crec que ho haurien de solventar, cada plat el seu preu i així és més clar per tots i fins i tot ells s'estalviarien molt mals de caps, perque estar negociant i tenint mal rotllos amb els nuvis, entenc que no ha de ser agradable per ningú, al menys a l'Ariadna no sembla que li emocioni!
Per la resta...el lloc, el menjar. el servei, la masia, la cerimonia, les llums, la música de la cerimonia, l'alcalde de rubió, la barra lliure, les flors i tota la resta perfecte!! Una cosa hi ha que es podria millorar...el projector té algu n problema...molt lluny o molt a prop...no se...però es veu bastant malament!!
Per cert, ojo amb els autobusos, no es cert que tots pujen, consulteu a l'Ariadna, ella sap quins pujen de veritat!!
Ah, i jo vaig allotjar a la familia més propera al Molí Blanc,i els recomano 100%, són una parella super agradable i atents, la meva familia va quedar encantada i quan vaig veure les habitacions em vaig quedar parada! Són més maques que la de ca n'Alzina i tot!! Nosaltres anirem cada any per Sant Jordi a celebrar l'aniversari de Boda!
Felicitats a les ja casades i ànims i tranquilitat a les que encara esteu pel camí!!