NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

un gran any!

Re: NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

EntradaAutor: adriana27 » dc. nov. 10, 2010 9:21 pm

glamour ha escrit:Això espero...Tampoc m'he emprovat tants.. a veure si abans d'acabar novembre ja m'he decidit!!. I una cosa menys!!

Per cert!!! Molt xulo el cotxe!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

felicitatss wapiiiiiiiiiii!!!!! març es un mes preciossss!!!!!! bueno si posa't les piles amb el vestit, a mi al menys m'ha costa molt decidir-meeeeee! pero bueno hi ha de molt xulis, el trobarassss! petonsssssssssss
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Jaquelina » dc. nov. 10, 2010 9:32 pm

Aivlismartin ha escrit:Hola noies!!!
Jo sóc d'Arenys de Mar i em caso el 16 de Juliol. Algú em podria ajudar amb els fotògrafs..?? Encara no hem començat a mirar res, però és per fer-me una idea i per conèixer llocs a prop per poder anar a informar-nos.
Moltes gràcies!

Hola Aivlismartin, yo soy de Mataró pero mi novio es de Arenys de Mar de toda la vida igual lo conoces, sobre el fotografo hemos cojido a David que es de mataró y nos sale muy bién de precio y nos casamos en el Convento de los Frailes Capucinos y el convite lo hacemos en el Mas Pi de Pineda de Mar, que alegria me has dado cuando he visto alguien del pueblo de mi chico, bueno ya me contaras

Jaquelina :-///:
Imatge

Imatge
Jaquelina

Entrades: 13
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 1:22 pm

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dj. nov. 11, 2010 11:14 am

Ei noies!!!!!!!
Sóc del Masnou i ens casem el 15 de Juliol a l'esglèsia de Sant Pere (Si han acabat de restaurar-la.....que espero k si!!!)
i el menjar el fem al Mas de Sant Lleí!!!

Ah!!!Jaquelina jo et puc recomenar el fotograf JOAN CABES, pot mirar la seva web, a nos ens va agradar molt xk fa un tipo de foto diferent!!!

ptns maresmenkes!!!!
Imatge
Laia-elmasnou
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Jaquelina » dj. nov. 11, 2010 1:56 pm

Laia-elmasnou ha escrit:Ei noies!!!!!!!
Sóc del Masnou i ens casem el 15 de Juliol a l'esglèsia de Sant Pere (Si han acabat de restaurar-la.....que espero k si!!!)

Ah!!!Jaquelina jo et puc recomenar el fotograf JOAN CABES, pot mirar la seva web, a nos ens va agradar molt xk fa un tipo de foto diferent!!!

ptns maresmenkes!!!!

Gracias Laia, pero el fotografo ya lo tenemos, es David de Mataró, muchas ya lo conocen y nos sale muy bién de precio.
Una cosa te quiero preguntar, sabes de algun sitio de por aqui el Maresme que alquilen alfombra roja para la Iglesia es que me estoy volviendome loca para encontrarla :-)
Imatge

Imatge
Jaquelina

Entrades: 13
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 1:22 pm

EntradaAutor: glamour » dj. nov. 11, 2010 7:16 pm

Gràcies Adriana, sé que el casament està molt a prop però m'ho prenc amb més calma perquè per a mi és la segona boda i vaig més relaxada... Amb el tema del vestit com el vull d'outlet (ja em vaig gastar molts diners amb el vestit del primer casament) no me l'han de confeccionar i només és qüestió de trobar el que m'agradi i ja està (això sí, d'un estil totalment diferent del primer). Tot i sent la segona boda en fa tant o més il.lusió que la primera sobre tot perquè estaran els meus dos fills i per això serà tant i tant especial!!

Felicitats Laia del Masnou. Jo sóc de Teià. L'església de Sant Pere és molt maca i sobre tot la vista que té és preciosa!!
:-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dv. nov. 12, 2010 12:23 pm

Jaquelina ha escrit:

ptns maresmenkes!!!!

Gracias Laia, pero el fotografo ya lo tenemos, es David de Mataró, muchas ya lo conocen y nos sale muy bién de precio.
Una cosa te quiero preguntar, sabes de algun sitio de por aqui el Maresme que alquilen alfombra roja para la Iglesia es que me estoy volviendome loca para encontrarla :-)

Ei guapa!!!
Pues no tengo ni idea xo ahora he mirado en google y encontrado estos:
BROWN & PALMER, (ponlo en google y te sale la web) son de Premia, montan eventos, fiestas, stands en ferias,...ns si te podran ayudar...yo llamaría y lo preguntaría y s te dicen k no preguntaría haber si ellos conocen alguien...
Yo la verdad es que me guardare el contacto de ellos por si a caso nuestra iglesia n tiene alfombra roja....
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dv. nov. 12, 2010 12:25 pm

glamour ha escrit:Gràcies Adriana, sé que el casament està molt a prop però m'ho prenc amb més calma perquè per a mi és la segona boda i vaig més relaxada... Amb el tema del vestit com el vull d'outlet (ja em vaig gastar molts diners amb el vestit del primer casament) no me l'han de confeccionar i només és qüestió de trobar el que m'agradi i ja està (això sí, d'un estil totalment diferent del primer). Tot i sent la segona boda en fa tant o més il.lusió que la primera sobre tot perquè estaran els meus dos fills i per això serà tant i tant especial!!

Felicitats Laia del Masnou. Jo sóc de Teià. L'església de Sant Pere és molt maca i sobre tot la vista que té és preciosa!!
:-///: :-///: :-///: :-///:

Merci!!! la vritat es k la vista es lo millor....felicitats guapa!!!!
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 14, 2010 12:08 pm

glamour ha escrit:Això espero...Tampoc m'he emprovat tants.. a veure si abans d'acabar novembre ja m'he decidit!!. I una cosa menys!!

Per cert!!! Molt xulo el cotxe!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

gracies guapa! I si, no pateixis pel vestit q ja veuras com el trobaras de ben segur
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 14, 2010 12:10 pm

ptns maresmenkes!!!!

Ei noia, benvinguda, una maresmenca mes al club!!!

Ja veus q jo ja no soc nuvia, soc casadera pero per aqui rondo i aixi us faig companyia en els vostres preparatius, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Mistyc85 » dl. nov. 15, 2010 11:55 am

Laia-elmasnou ha escrit:
Jaquelina ha escrit:

ptns maresmenkes!!!!

Ei guapa!!!
Pues no tengo ni idea xo ahora he mirado en google y encontrado estos:
BROWN & PALMER, (ponlo en google y te sale la web) son de Premia, montan eventos, fiestas, stands en ferias,...ns si te podran ayudar...yo llamaría y lo preguntaría y s te dicen k no preguntaría haber si ellos conocen alguien...
Yo la verdad es que me guardare el contacto de ellos por si a caso nuestra iglesia n tiene alfombra roja....

Hola Laia!!!
Yo me caso en la iglesia de llavaneras, y en la floristeria que se encarga de la decoración de la iglesia, sé que la tienen. Se llama Floristeria Sivilla y está en St. Andreu de Llavaneras. Espero que te haya servido de ayuda... Suerte!!
Imatge
Mistyc85
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:47 pm

montseijordi ha escrit:

ptns maresmenkes!!!!

Ei noia, benvinguda, una maresmenca mes al club!!!

Ja veus q jo ja no soc nuvia, soc casadera pero per aqui rondo i aixi us faig companyia en els vostres preparatius, jeje

GRACIES GUAPAAA!!!!
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:54 pm

Graciassss Mistyc!!!!
Aunque era Jaquelin quien necesitaba la alfombra roja, yo me guardo la información por si mi floristería o la iglesia n tiene alfombra!!!!
Suerte tu también!!!
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Mistyc85 » dl. nov. 15, 2010 3:35 pm

jajajaja perdona Laia!!! Es que estaba en el trabajo y, la verdad es que iba un poco con las prisas para que no me pillara el jefe!! jejejeje y no me he dado cuenta! Bueno, al menos a tí tmb te va bien la info!!! jejeje besos
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 7:07 pm

Mistyc85 ha escrit:jajajaja perdona Laia!!! Es que estaba en el trabajo y, la verdad es que iba un poco con las prisas para que no me pillara el jefe!! jejejeje y no me he dado cuenta! Bueno, al menos a tí tmb te va bien la info!!! jejeje besos

Jajajaja....claro que si toda información va bien!!!!
besos guapa!!
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: adriana27 » dl. nov. 15, 2010 9:19 pm

Cuando haremos kedada maresmenca???????? podriamos poner un dia para el 2011 no ? estrenamos año y kedada foril!!!!!!! :hmm::
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » dl. nov. 15, 2010 10:33 pm

y aceptais a una ya casada? :star::
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » dg. des. 05, 2010 9:27 pm

Maresmencassssssssss"""" PRONUNCIAROS NO? que passa noietes que esteu molt calladesss! a tope de feina , de preparatius i de tot no?
a veure si doneu senyals de vidaaaaaaaaaa
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: belosu » dl. gen. 03, 2011 5:15 pm

Hola a totes al final m'he decidit per el restaurant de Can Tarranc de Blanes encara que no farem bateig i casament com vaig dir en aquest post perque vaig perdre al meu nen al neixer.Pero bueno continuarem endavant amb el casament les invitacions les estic dissenyant jo al ordinador i les imprimire jo mateixa i aixi m'estalvio uns calerons que falta fan en aquets temps de crisis.
Petons a totes les nuvies maresmencas.
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: julia28 » dl. gen. 03, 2011 5:35 pm

hola!!!
jpo també em caso al maig d'aquest any i soc de palafolls, ho farem per lo civil i ho celebrem a malgrat, tot i que encara no tenim gaire clar el lloc, volem una cosa sencilla, res d'un gran convit, potser fem un buffet lliure al camping bon repós o anirem a la torreta a veure que ens diuen!, amés com que som pocs , crec que en surtirà bé de preu!
un peto molt fort a totes!!!
Ah!, jo m'apunto a la kedadad foril!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: belosu » dl. gen. 03, 2011 6:07 pm

julia28 ha escrit:hola!!!
jpo també em caso al maig d'aquest any i soc de palafolls, ho farem per lo civil i ho celebrem a malgrat, tot i que encara no tenim gaire clar el lloc, volem una cosa sencilla, res d'un gran convit, potser fem un buffet lliure al camping bon repós o anirem a la torreta a veure que ens diuen!, amés com que som pocs , crec que en surtirà bé de preu!
un peto molt fort a totes!!!
Ah!, jo m'apunto a la kedadad foril!!

Jo tambe vaig mirar el restaurant la torreta i t'he de dir que tenen molt bons preus i els menus tenen molt bona pinta jo ho fare a can tarranc perque el meu xicot s'ha encapritxat de fer-ho alla pero la segona opcio era la torreta que també tenim els preus a casa i tot.
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants