BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: dalmuti » dg. jul. 17, 2011 5:52 pm

Maido Felicitats!!! Ja et vas casar!! Com va anar? Super bé, segur!!

j&r01102011: Com va anar el tastet?? Conta'ns, conta'ns!! Jo hi vaig el 31 de juliol, al Resquitx.

La meva ultima adquissició han estat les invitacions, les tenim desde divendres, ara començo a repartir!! >.-<:

Gemmaijordi: Quina perruqueria de ROnda es? Per mirar-ne que no quedin!!

Fins aviat!!!
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dg. jul. 17, 2011 7:02 pm

Dalmuti!!!!!jo tmb vaig fer el tastet al resquitx!!!!una passada nena!!!vaig alucinar tot bonissim, super ben presentat!!!!ara...un consell...no esmorzzis massa!!!!vaig acabar....!!!!!2kg mes segur!!!!una passada, no et dono detalls i aixi sera una sorpresa!!!!BONISSSIMMM!!!!
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: maido » dg. jul. 17, 2011 11:01 pm

dalmuti ha escrit:Maido Felicitats!!! Ja et vas casar!! Com va anar? Super bé, segur!!

j&r01102011: Com va anar el tastet?? Conta'ns, conta'ns!! Jo hi vaig el 31 de juliol, al Resquitx.

La meva ultima adquissició han estat les invitacions, les tenim desde divendres, ara començo a repartir!! >.-<:

Fins aviat!!!

La boda fue una pasada,todo increiblemente perfecto, tal y como habiamos imaginado,aun estoy en una nube. Estuve muy nerviosa en el momento de ponerme el vestido y de salir hasta la ceremonia que la hicimos en los mismos jardines del prats,pero despues ya lo disfrute muchisimo todo,estoy muy felizzzz.
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 18, 2011 11:26 am

noies com van els darrers preparatius a les que encara no us heu casat?? nervis??? espero que no i que disfruteu a tope de cada moment, de debò que després es troba a faltar!!
maido m'alegro que la boda anés tal i com havíeu somiat!! vaig estar una boda a la Prats al juny i és espectacular el muntatge que fan, no hi havia anat abans... felicitats parella!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: dalmuti » dt. jul. 19, 2011 10:15 pm

j&r01102011 ha escrit:Dalmuti!!!!!jo tmb vaig fer el tastet al resquitx!!!!una passada nena!!!vaig alucinar tot bonissim, super ben presentat!!!!ara...un consell...no esmorzzis massa!!!!vaig acabar....!!!!!2kg mes segur!!!!una passada, no et dono detalls i aixi sera una sorpresa!!!!BONISSSIMMM!!!!

Ai que bé!!! Quines ganes!! Ara m'has animat, perquè estava una mica disgustada. És que tu ho fas a la Boscana, però jo a Mollerussa. I La veritat és que m'havia ilusionat amb que em van dir que farien una reforma, fent tota la façana de vidre, i la pared de fons de la sala que hem triat pq te jardi seria tota de vidre, enlloc d'una espécie d'"acolchat" que hi tenen ara.
Total que l 'altre dia vaig trucar i no ho faran al final. :-/
A veure..no vaig triar pas el lloc per això, i el lloc em segueix agradant...però la veritat és que em van vendre la idea, de la sala tota iluminada, al migdia ( ja que es 15 d'octubre) i ara no serà així... :( I la sala no m'agrada massa...a veure quan anem a fer el tastet que tal... De totes maneres a aquestes alçades ja no hi puc fer res.
En fi...

Maido! me alegro mucho que fuese todo perfecto!! :-)ok: *.-o-o.*
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: maido » dc. jul. 20, 2011 1:16 pm

muchisimas gracias noies, fue muy emotiva a ver como lo puedo hacer para poneros unas fotitos.
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. jul. 21, 2011 5:05 pm

Ai que bé!!! Quines ganes!! Ara m'has animat, perquè estava una mica disgustada. És que tu ho fas a la Boscana, però jo a Mollerussa. I La veritat és que m'havia ilusionat amb que em van dir que farien una reforma, fent tota la façana de vidre, i la pared de fons de la sala que hem triat pq te jardi seria tota de vidre, enlloc d'una espécie d'"acolchat" que hi tenen ara.
Total que l 'altre dia vaig trucar i no ho faran al final. :-/
A veure..no vaig triar pas el lloc per això, i el lloc em segueix agradant...però la veritat és que em van vendre la idea, de la sala tota iluminada, al migdia ( ja que es 15 d'octubre) i ara no serà així... :( I la sala no m'agrada massa...a veure quan anem a fer el tastet que tal... De totes maneres a aquestes alçades ja no hi puc fer res.
En fi...

Maido! me alegro mucho que fuese todo perfecto!! :-)ok: *.-o-o.*[/quote]
Dalmutii!!!!ja veuras com tot serà perfecte, el menjar està tot bonissim1!!!!!vaig flipar!!!no sabiem què triar, xq stava tot delicios!!!!el menu es el mateix del resquitx i la boscana penso...aii nenaaa quines ganes que tinc!!!!ara estem liats donant invitacions!!!(això si que és un pal!!!)a veure si aquesta setmana ho finiquitem que vull anar a la platjaaa!!!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: angeles2010 » dj. jul. 21, 2011 8:05 pm

dalmuti ha escrit:Maido Felicitats!!! Ja et vas casar!! Com va anar? Super bé, segur!!

Fins aviat!!!

Bones, jo també tinc ja les invitacions i queda tota la feinada de repartirles ara en vacançes, a veure que us semblen http://www.spiritcreaciones.com/invitaciones-tarjetas-de-agradecimiento-y-mas-.../2012-invitaciones-kristal-novedad/amor-de-cine.html

Al septembre agafaré ja els detalls que m´han comentat a la mateixa botiga on he comprat les invitacions que pels detalls que vull ja hi ha llista d´espera i millor que els agafi 3-4 mesos abans del que tenia pensat. Petons,
angeles2010

Entrades: 25
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 11:43 pm

EntradaAutor: dalmuti » dg. ago. 07, 2011 11:16 pm

Angeles molt xula la invitació!! :-)ok: Ja les has repartit? Nosaltres estem en ello, avui hem fet ruta familiar i anem fent, altres les hem enviat... Però costa! Jjaja
Aquesta setmana que tinc vacances acabarem d'ultimar detalls per al setembre oblidar-nos una mica ja: recollir aliances, mirar on contractar les flors, mirar la pelu (jo) , busos, vel-mitges-arrecades ... Complements vaja... Iaiii segur que ens deixem coses... Jajajaaj... Alguna suggerencia?? (els detallets, viatge... Ja ho tenim)
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: angeles2010 » dg. ago. 07, 2011 11:45 pm

Nosaltres també estem ara entregant les ultimes invitacions, mireu la meva ultima adquisició per a portar els anells: http://www.spiritcreaciones.com/bodas/originales-estructuras-metal-arras-petalos-anillos/luna-alianzas-flor-de-almendro.html a veure que us sembla, petons
angeles2010

EntradaAutor: dalmuti » dl. ago. 08, 2011 4:01 pm

OOOhhh... que boniiic!! Ho trobo una miqueta car per això...però preciós!!
Jo avui mirava en un aparador coixinets i cistelletes... perque se suposa que va dins de la cistelleta el coixi amb els anells? Molt xulo, Angeles!! Jo avui he anat a recollir les aliances!! ::love::
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: angeles2010 » dl. ago. 08, 2011 9:27 pm

dalmuti ha escrit:OOOhhh... que boniiic!! Ho trobo una miqueta car per això...però preciós!!
Jo avui mirava en un aparador coixinets i cistelletes... perque se suposa que va dins de la cistelleta el coixi amb els anells? Molt xulo, Angeles!! Jo avui he anat a recollir les aliances!! ::love::

Si dins de la cistelleta, va ser una tentació tan grannnnn, jajajjajaj
angeles2010

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. ago. 12, 2011 7:19 pm

angeles2010 ha escrit:Nosaltres també estem ara entregant les ultimes invitacions, mireu la meva ultima adquisició per a portar els anells: http://www.spiritcreaciones.com/bodas/originales-estructuras-metal-arras-petalos-anillos/luna-alianzas-flor-de-almendro.html a veure que us sembla, petons

eiii noies!!!!!jo per portar els anells vaig anar a una botiga de barcelona qu e es diu CROMATICA i hi havia aquest cistellet, i no valia pas 50 eur!!!m penso q eren 20 o així!!!a aquesta botiga tenen de tot i super xulo!!!
jo ja tinc invitacions repartides, nomes em falta confirmar el bus, escollir les musiques i el meu ram!!!el demes ja ho tinc tot a punt!!!!!!!aixxx kins nervis!!
dalmutiii, no m'has dit res del tastet!!!com va anar???cuenta cuentaaa
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: angeles2010 » ds. ago. 13, 2011 8:17 pm

j&r01102011 ha escrit:
angeles2010 ha escrit:Nosaltres també estem ara entregant les ultimes invitacions, mireu la meva ultima adquisició per a portar els anells: http://www.spiritcreaciones.com/bodas/originales-estructuras-metal-arras-petalos-anillos/luna-alianzas-flor-de-almendro.html a veure que us sembla, petons

eiii noies!!!!!jo per portar els anells vaig anar a una botiga de barcelona qu e es diu CROMATICA i hi havia aquest cistellet, i no valia pas 50 eur!!!m penso q eren 20 o així!!!a aquesta botiga tenen de tot i super xulo!!!
jo ja tinc invitacions repartides, nomes em falta confirmar el bus, escollir les musiques i el meu ram!!!el demes ja ho tinc tot a punt!!!!!!!aixxx kins nervis!!
dalmutiii, no m'has dit res del tastet!!!com va anar???cuenta cuentaaa

Bones, perdona pero no, justament he estat també a Cromatica perque el meu xicot es d´allá i aquest mateix estaba a 80 euros, després vaig estar buscant per internet i el vaig trobar mes economic, petons
angeles2010

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. ago. 17, 2011 10:45 pm

segura??nse...jo vaig agafar un que es com un bouquet i no em va ccostar 80 eur!!!ska no em gasto 80 x aixo ni looca!!!em va costar 20 eur i a cromtica!!nse....
a moltes botigues qe fan detalls per bodes tmb els tenen...ara el preu no sabria dirtel!!! :-/ :-/
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: dalmuti » dt. ago. 30, 2011 2:03 pm

j&r01102011 ha escrit:[dalmutiii, no m'has dit res del tastet!!!com va anar???cuenta cuentaaa

Aii...no ho havia vist!! Doncs molt bé!!! Super bo, tot, ara dubtem que agafar! Jajaja...anàvem decidits a agafar rap o lluç però ens han agradat més el mero i el llamàntol!! Així que estem entre aquests dos.
Atu et van ensenyar la figureta del pastís? Pq veig pel foro que la gent la compra, però als paper del Resquitx hi diu que inclou figureta pel pastís tipo "escultura" i el dia del tastet em vaig oblidar de preguntar-ho!

Que tal els preparatius, com ho portes, nervis? Jo algun moment puntual potser, però en general be! :-)ok:

Fins aviat!! :-)
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. ago. 30, 2011 2:10 pm

dalmuti ha escrit:
j&r01102011 ha escrit:[dalmutiii, no m'has dit res del tastet!!!com va anar???cuenta cuentaaa

Aii...no ho havia vist!! Doncs molt bé!!! Super bo, tot, ara dubtem que agafar! Jajaja...anàvem decidits a agafar rap o lluç però ens han agradat més el mero i el llamàntol!! Així que estem entre aquests dos.
Atu et van ensenyar la figureta del pastís? Pq veig pel foro que la gent la compra, però als paper del Resquitx hi diu que inclou figureta pel pastís tipo "escultura" i el dia del tastet em vaig oblidar de preguntar-ho!

Que tal els preparatius, com ho portes, nervis? Jo algun moment puntual potser, però en general be! :-)ok:

Fins aviat!! :-)

wapiii!!!jo ho vaig preguntar i em van dir que la posaven ells!!!jejeje
nosaltres tmb anavem amb una idea i al final va ser una altra!!!jajaja ska quan ho has tastat tot no saps que triar!!!jajajaja
jo vaig a dies tmb, quan mimagino entrant a lesglesia amb akella musica i tothom mirant...m'agafa algo!!!ho haure de superar jajaja!!!!laltre dia vam anar a parlar amb lhome de la música- que es un cinquenton!!!!-xo wenu be!!!!ara ja ho tinc tot lligat i em falta els ultims preparatius...taules, i confirmarho tot!!!!jo daki un mes ja ho tinc aki!!!ai nena!!!anem parlant ok???b7s
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: dalmuti » dt. ago. 30, 2011 2:38 pm

Ok!! :-)ok:
L'home de la musica del restaurant, vols dir? Jo encara no he parlat amb ningu...vosaltres teniu orquestra? Naltres si, però pensava que després d'unes cançons ...així pq la gent gran faci el seu vals, podriem ficar CD fets per nosaltres, no ? O la orquesta llavors fa versions? Aquesta és una altra cosa que em vaig oblidar de preguntar...tu en saps res?

Per cert, el tema de què fer després de la boda, te l'he respost al post de l'Octubre, però potser seria més adient parlar-ho aquí ja que potser les noies de Lleida tenen més idees!! :hmm::

Vaig a veure si ho puc editar per empegar-ho aquí!

Parlem!! Petons!! :-)
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: dalmuti » dt. ago. 30, 2011 10:12 pm

j&r01102011 ha escrit:
nenaaa que aixo ja ho tenim aqui!!!!!!!!!!!jo tmb he d pensar q farem despres....intentare allargar-ho 1h més i despres potser fem cap cap a la bigben xq sin...no veig cap altra solucio!!!vos q fareu???

Ho empego aquí el que havia escrit a l'altre, pr no repetir tant:

No ho se! Home la big ben es una idea... Jo al principi volia anar a una casa de colònies, perquè així també solucionava el tema de dormir de la gent de fora, i a la sala que hi tenen s'hi pot ficar un equip de música fins l'hora q vulguis, per`es veu que on ho volia fer els amos estan escarmentats de festes pq la gent els hi deixava tot brut i fins i tot alguna cosa trencada i ja no volen fer-ho més.
Així que hem descartat això pq només coneixiem un lloc que ho feien a prop de Lleida.Ara pensem si demanar que ens tanquin una part d'algun local durant un parell d'hores per nosaltres i després que ja pugui entrar la gent q vulgui, i fer allí unes copes més.
No se, però aquest tema és el que tinc menys lligat de tot i li dono voltes...
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: j&r01102011 » dl. set. 05, 2011 2:30 pm

dalmutiii ja ho tenim aqui aixo!!!ueee!!!!!jo akest cap de setmana vaig anar a una boda, vaig fer de testimoni i estava dels nervis!!!pensava nena...daki 3 setmanes et toca a tu!!!!!que fort!!!
jo vaig demanar de parlar amb l'home q sencarrega de a musica, xq jo lestil reggeton i bisbal no em va massa, i vaig pensar si el dia de a meva boda me de xupar això no ho vull!!!!!
primer hem dit de fer 1h x la gent gran, salsero y merengon!!!( nos ens vam dir que no era una orquestra sino que era una noia que canta i un home que toca el teclat!!- que es el mateix q fa la disco mobil! jajajajaja i despres música pels joves!!!!jo mhe fet una llista amb unes 50 cançons imprescindibles!!!!i li he passat a l'home x email, llavors quan ens vam trobar ja va veure quin estil ens agradava i ja ens va dir que faria un llistat amb totes les cançons!!!
tmb li he dit que em passi una llista amb totes les cançons que es posin a la boda, xq aixi depsres em fare un cd ¡, i quan l'escoltem ens recordarem dels moments!!!!
Imatge
j&r01102011

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants