Ai que bé!!! Quines ganes!! Ara m'has animat, perquè estava una mica disgustada. És que tu ho fas a la Boscana, però jo a Mollerussa. I La veritat és que m'havia ilusionat amb que em van dir que farien una reforma, fent tota la façana de vidre, i la pared de fons de la sala que hem triat pq te jardi seria tota de vidre, enlloc d'una espécie d'"acolchat" que hi tenen ara.
Total que l 'altre dia vaig trucar i no ho faran al final.
A veure..no vaig triar pas el lloc per això, i el lloc em segueix agradant...però la veritat és que em van vendre la idea, de la sala tota iluminada, al migdia ( ja que es 15 d'octubre) i ara no serà així... :( I la sala no m'agrada massa...a veure quan anem a fer el tastet que tal... De totes maneres a aquestes alçades ja no hi puc fer res.
En fi...
Maido! me alegro mucho que fuese todo perfecto!!

[/quote]
Dalmutii!!!!ja veuras com tot serà perfecte, el menjar està tot bonissim1!!!!!vaig flipar!!!no sabiem què triar, xq stava tot delicios!!!!el menu es el mateix del resquitx i la boscana penso...aii nenaaa quines ganes que tinc!!!!ara estem liats donant invitacions!!!(això si que és un pal!!!)a veure si aquesta setmana ho finiquitem que vull anar a la platjaaa!!!!!