Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

un gran any!

Re: Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. oct. 04, 2010 3:19 pm

a mi m'ho estan fent!!! :-( :--(
intento desviar el tema xk no ho vull dir!!! : sgra :
esque si no sembla que estiguin obligats a venir..em fan sentir malament :--(
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: marsal75 » dl. oct. 04, 2010 3:32 pm

Syl05/05/02 ha escrit:a mi m'ho estan fent!!! :-( :--(
intento desviar el tema xk no ho vull dir!!! : sgra :
esque si no sembla que estiguin obligats a venir..em fan sentir malament :--(

jo ja t'ho explicaré quan comenci a repartir les invitacions dintre de pocs dies.... ains quanta paciència necessitaré!!!
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Mar_85 » dl. oct. 04, 2010 3:38 pm

pufffffff jo espero que ningu m'ho pregunti, xo si algu ho fa doncs com ja amb coneixen i savan q soc bastant clareta els i dire, el q val o deixar de valer es el meu problema. I Tallo rapidet el tema. Pq no vull q ningu amb dongui mes del que amb pot donar , nomes x complir, aixis q no ho dire.
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 04, 2010 4:28 pm

Mar_85 ha escrit:pufffffff jo espero que ningu m'ho pregunti, xo si algu ho fa doncs com ja amb coneixen i savan q soc bastant clareta els i dire, el q val o deixar de valer es el meu problema. I Tallo rapidet el tema. Pq no vull q ningu amb dongui mes del que amb pot donar , nomes x complir, aixis q no ho dire.

Estic totalment d'acord amb tu. Si, arribat el cas (cosa que no crec), algú em pregunta o em demana el preu del plat, li diré que és cosa meva, que si vol donar alguns diners, que dongui el que cregui convenient. Jo sempre he donat els diners en funció de la relació i la proximitat amb els nuvis i, per descomptat, de la meva disponibilitat econòmica, a més del moment. Sempre suposa un esforç, però quan no es pot no es pot... En el cas que us he dit més amunt, no podíem permetre'ns pagar res, justament perquè la setmana abans es va casar la meva cosina i li vam donar 400€. De fet, els dec a la meva mare, que els va posar per nosaltres. I em va semblar que ho havíem de fer i, a més, ens venia de gust. En canvi, generalment, donàvem 300€.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Mar_85 » dl. oct. 04, 2010 4:36 pm

jo no he anat a gaires bodes, de fet casi de la meva colla de amics soc de les primers, xo els q s'han casat sempre els hi he donat 300 tambe, menos a la meva millor amiga q li vaig donar mes a part de organitzar-ho tot amb ella, de pasar-hi hores, de fer-li la despedida de soltera, i un tou de coses al final amb aquella boda amb vaig gastar una peazo de pasta! xo bueno com tu ho dius ho vaig fer pq jo vaig voler.
Mar_85

EntradaAutor: VaneMenorca » dl. oct. 04, 2010 7:50 pm

Aiiix!!!!!

és un tema un tanto delicat!!!!

Avui mateix li he preguntat a mo mare, si algú del família es sentiria ofès si amb la invitació del casament (que és això, una INVITACIÓ) hi adjuntem una tarjeteta amb el num de compte... I sabeu que mha dit? Tu que vols alguna altre cosa que no siguin diners que et puguin donar? Perquè la casa ja la teniu montada!!! Doncs no, té tota la raó, a nosaltres ens van molt millor diners.Però que quedi clar que ningu s'hi senti obligat ni res.

A més, em fa molt pal que el dia del casament vengui la gent amb sobres de diners...
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Mar_85 » dl. oct. 04, 2010 10:38 pm

Es q aixos del numero de compte ara es lo mes normal del mon, ja poca gent q crec q es pot ficar les mans al cap, fa anys... la gent segur q es ficava les mans al cap, xo ara q tots o casi tots ja fa temps que vivim en parella, q ho tenim tot doncs la veritat es que si et volen regalar alguna cosa es lo millor q poden fer donar diners, encara q sembli brusc, Jo mateixa tinc un nen petit i quan el vaig batejar la gent anava amb el sobret.. ja hi ha molt poques perones que et regalen roba, o et regalan una altre cosa, ja que com la gent som tant especials, o tenim de tot, doncs les persones o et preguntant si et falta alguna cosa, o et donen diners i aixis no tenen mals de caps i compres el que mes falta et fagui, o pagas algu q tinguis que pagar. Es a dir q si et volen regalar algu x ells lo millor es diners i x nosaltres tambe. A mi al bateig quan amb donavan el sobre amb sentia la veritat es que tambe una mica incomode, pq la gent ho veia i no se.. no amb va agradar! Prefereixo q sigui a la intimitat, o amb l' ingres!
Mar_85

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 05, 2010 8:39 pm

Per a mi és molt més incòmode que em demanin el número de compte o que m'ho donguin el dia del casament que entregar una discreta targeteta amb la invitació i que tothom pot prendre o ignorar segons li convingui.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Lanati » dc. oct. 06, 2010 10:41 am

Mar_85 ha escrit:Es q aixos del numero de compte ara es lo mes normal del mon, ja poca gent q crec q es pot ficar les mans al cap, fa anys... la gent segur q es ficava les mans al cap, xo ara q tots o casi tots ja fa temps que vivim en parella, q ho tenim tot doncs la veritat es que si et volen regalar alguna cosa es lo millor q poden fer donar diners, encara q sembli brusc, Jo mateixa tinc un nen petit i quan el vaig batejar la gent anava amb el sobret.. ja hi ha molt poques perones que et regalen roba, o et regalan una altre cosa, ja que com la gent som tant especials, o tenim de tot, doncs les persones o et preguntant si et falta alguna cosa, o et donen diners i aixis no tenen mals de caps i compres el que mes falta et fagui, o pagas algu q tinguis que pagar. Es a dir q si et volen regalar algu x ells lo millor es diners i x nosaltres tambe. A mi al bateig quan amb donavan el sobre amb sentia la veritat es que tambe una mica incomode, pq la gent ho veia i no se.. no amb va agradar! Prefereixo q sigui a la intimitat, o amb l' ingres!

Doncs, sincerament, jo a un bateig no regalaria mai diners.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. oct. 06, 2010 10:44 am

buniketa ha escrit:Per a mi és molt més incòmode que em demanin el número de compte o que m'ho donguin el dia del casament que entregar una discreta targeteta amb la invitació i que tothom pot prendre o ignorar segons li convingui.

Això és el que penso: que quan et demanen el número de compte, som nosaltres els que ens sentim incòmodes, per això preferim fer sentir incòmodes als demès sabent que, al adjuntar la targeta, els estem demanant diners subrepticiament. Per això no estic d'acord a adjuntar el número de compte: si algú ho ha de passar malament, que siguem nosaltres, abans que qui rep la invitació se senti "invitat" a pagar-se el cobert.
Lanati

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. oct. 06, 2010 10:57 am

lanati jo penso igual...i ja estic pagant les consequencies.... :star::
estic passant cada mal trago que no veas...es per aixo que he fet unes targetetes i llavors qui ho vulgui fer aixi que ho fagi i qui vulgui donar sobre tambe i qui no vulgui donar res pues eso que no doni res que pa eso es una invitacion... ::love::
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 06, 2010 11:24 am

Totalment d'acord amb tu, Lanati (un cop més en aquesta conversa!). Jo si rebo una invitació amb el número de compte em crearà un sentiment de refús per dir-ho d'alguna manera, és a dir, no m'agrada, no m'agrada i em dóna la sensació que m'estan demanant diners de manera massa directa. Sé que no posant el número de compte a la invitació la gent igualment et regala diners o altres coses i, evidentment, et pregunten el número de compte on fer l'ingrés. Potser no és una situació molt còmoda per part dels nuvis, no ho sé encara per que no m'hi he trobat, però en tot cas, assumeixo aquest punt d'"incomoditat" abans de pensar que puc ofendre algú que m'estimo i aprecio posant el número dins la invitació.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. oct. 06, 2010 11:38 am

Syl05/05/02 ha escrit:lanati jo penso igual...i ja estic pagant les consequencies.... :star::
estic passant cada mal trago que no veas...es per aixo que he fet unes targetetes i llavors qui ho vulgui fer aixi que ho fagi i qui vulgui donar sobre tambe i qui no vulgui donar res pues eso que no doni res que pa eso es una invitacion... ::love::

Vaja... sento això del mal tràngol
Lanati

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 06, 2010 12:01 pm

Lanati ha escrit:
buniketa ha escrit:Per a mi és molt més incòmode que em demanin el número de compte o que m'ho donguin el dia del casament que entregar una discreta targeteta amb la invitació i que tothom pot prendre o ignorar segons li convingui.

Això és el que penso: que quan et demanen el número de compte, som nosaltres els que ens sentim incòmodes, per això preferim fer sentir incòmodes als demès sabent que, al adjuntar la targeta, els estem demanant diners subrepticiament. Per això no estic d'acord a adjuntar el número de compte: si algú ho ha de passar malament, que siguem nosaltres, abans que qui rep la invitació se senti "invitat" a pagar-se el cobert.

Però és que el que no entenc és per què hem de sentir que obliguem o demanem res a ningú... jo no em sento així, perquè no demano res a ningú. Igualment, quan rebo una invitació així no interpreto que em demanin res: dono el que vull, el que puc i de la manera que em convé, de vegades a través del compte corrent, d'altres en mà abans del casament i d'altres col·laborant en alguna cosa del casament (els anells, reportatge...). Jo no tinc perquè sentir-me incòmoda ni fer-ne sentir a ningú.

A més, mai se m'acudiria dir o posar preu a compartir un gran moment com aquest amb mí... I sé que la gent que em coneix ho entén, que, al cap i a la fi, és el que ens interessa.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: queralts » dc. oct. 06, 2010 12:51 pm

Hola guapas soc laura em vaig explicar malament, vui dir que la gent pot fer lo que vulgui yo no faig el meu casament perquè en donguin diners o sel paguin pq directament per aixo no em casaria mai, yo vaig amb tots els diners es lo que volem si no es aquest any sera el altre, no tinc presa, si no puc fer viatge de nuvis no el fare prefereixo gastarme els diners amb el banquet que amb mi. I se que la gent no es pot pagar el cubert es una burrada lo que costent com per una familia de 4 tinguin de pagar 600 euros.
Em refereixo que qui vulgui donara diners fiquis o no el número de compte a mi no em sentaria malament que em donguessin una invitació i o fiquesin, a mes tu saps quan et conviden a un casament si la parella necesita cuartos o no i els nuvis saben quant conviden que pot regalar o no, yo convido a que vui no miro si en faran regal o no no soc tant pessetera l'unic que aquests dies porto molt estres i amb la seva familia no hi ha bon rollo aixi que lo que vaig ficar són moments de calentor que em van agafar.
O sento si penseu que per mi un casament es per els diners pq no soc aixi l'unic que penso molt en tot i els gastos i em rallo massa amb tot el tema pero no per els regals qui vulgui que em regali i qui no doncs que disfruti amb nosaltres
Petonets guapas
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. oct. 06, 2010 2:06 pm

queralts ha escrit:Hola guapas soc laura em vaig explicar malament, vui dir que la gent pot fer lo que vulgui yo no faig el meu casament perquè en donguin diners o sel paguin pq directament per aixo no em casaria mai, yo vaig amb tots els diners es lo que volem si no es aquest any sera el altre, no tinc presa, si no puc fer viatge de nuvis no el fare prefereixo gastarme els diners amb el banquet que amb mi. I se que la gent no es pot pagar el cubert es una burrada lo que costent com per una familia de 4 tinguin de pagar 600 euros.
Em refereixo que qui vulgui donara diners fiquis o no el número de compte a mi no em sentaria malament que em donguessin una invitació i o fiquesin, a mes tu saps quan et conviden a un casament si la parella necesita cuartos o no i els nuvis saben quant conviden que pot regalar o no, yo convido a que vui no miro si en faran regal o no no soc tant pessetera l'unic que aquests dies porto molt estres i amb la seva familia no hi ha bon rollo aixi que lo que vaig ficar són moments de calentor que em van agafar.
O sento si penseu que per mi un casament es per els diners pq no soc aixi l'unic que penso molt en tot i els gastos i em rallo massa amb tot el tema pero no per els regals qui vulgui que em regali i qui no doncs que disfruti amb nosaltres
Petonets guapas

No t'has de disculpar, dona! Totes tenim estones en què estem cremades i diguem les coses de manera més directa, jajaja, a mi em passa tot sovint! :-()-)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. oct. 06, 2010 2:20 pm

laura guapa!!! no demanis perdo que no crec que ninguna de nosaltres s'hagi ofes ::love::
cadascu te la seva opinio i les respectem :-)ok:
avui en dia no crec que ningu es casi per diners ja que no crec que es recuperin (almenys en el meu cas...).
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 2:22 pm

a mi les invitacions amb número de compte sempre m'han provocat rebuig, de fet la meva parella va decidir que no anàvem a una boda d'uns amics seus per això mateix... ara que ho veig des de l'altra banda, veig que es necessiten els diners i és una forma còmoda, però sé que seguirà provocant rebuig a aquells que ho vegin com jo ho vaig veure en el seu moment. Així que faré les targetetes i les donaré als pares i les tindré jo, si algú m'ho demana la hi donaré, perquè sé que va amb la intenció de donar-me diners de la forma més pràctica possible, però sino, acceptaré els sobres/regals/res el dia de la boda o pocs dies abans, i ja està.
A mi m'han preguntat ja el preu del cobert, encara no el sé del cert perquè no hem dissenyat el menú però bueno, si me'l pregunten expressament suposo q no tindré problema en dir-ho "aproximat", però és algo que depèn de la situació i de la persona amb qui parli
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. oct. 06, 2010 3:37 pm

Doncs no m'ahvia plantejat que ningú et pogués preguntar quant costa el cobert... ja se'n guardaran prou! Igual que no dic quant cobro, quants diners tinc al banc o quant m'ha costat el sopar que ofereixo a uns amics, no diré quant em costa el cobert. Evidentment. Igual que no sé quant ha costat cap dels coberts dels casaments als que he anat (mentida: sí que en sé un, però perquè una altra persona els ho va preguntar als nuvis i m'ho ha fet saber sense demanar-li).
Lanati

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 3:44 pm

jo crec q la gent molt propera pregunta més per curiositat i a mi no em fa res dir-ho si és algú íntim però és més per compartir-ho que per una altra cosa...
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants