Santa Maria del Mar

un gran any!

Re: Santa Maria del Mar

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 17, 2011 4:06 pm

Liebe ha escrit:Ostres la de noies que hi ha pel 2012. Porto uns dies out amb tanta feina :(
Carol ets la canya!!! clar que quedarem abans de la teva bodaaaaa!!!
La foto amb tot els del curset de febrer es genial, quina gentada, jajajaja, m'encanta.

guapi tinc ganes de quedada santamariera jaaaaa!! jijijiji! es nota que m'ho passo pipa amb vosaltres?? neu:-D
uiix el teu comptador baixa i avui només falten 7 mesos!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ainho500 » ds. feb. 19, 2011 10:56 pm

Que tal noias???

Avui hem anat a mirar restaurants... 2 en concreto. Mal, pequeños para nosotros. Mañana vamos a ver el h10 marina. Carol, dijiste que era el tuyo, creo. Que tal esta??? Nuestro problema hasta ahora es de espacio, necesitamos un salon de unas 180-200 personas. Cabremos en el h10??? A alguien se le ocurre otro por el centro de bcn???

SOS!!!
Imatge
Ainho500

Entrades: 17
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 4:43 pm

EntradaAutor: cadui » ds. feb. 19, 2011 11:00 pm

Ainho500 ha escrit:Que tal noias???

Avui hem anat a mirar restaurants... 2 en concreto. Mal, pequeños para nosotros. Mañana vamos a ver el h10 marina. Carol, dijiste que era el tuyo, creo. Que tal esta??? Nuestro problema hasta ahora es de espacio, necesitamos un salon de unas 180-200 personas. Cabremos en el h10??? A alguien se le ocurre otro por el centro de bcn???

SOS!!!

si el H10 es el mio. 180-200 no creo que quepáis... el chico que nos lleva la boda allí nos dijo que lo más que han tenido son 150. Habladlo con el hotel y a ver qué os dicen. Ya me contarás!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: vanessamay » dl. feb. 21, 2011 8:49 pm

Hola noies!!! ja he rebut la foto a casa!!! per fi!!
Aquest cap de setmana hem intentat coordinar les cançons pel gran dia a Santa Maria...i taxin!!!! nosaltres volem fer el casament complet és a dir amb misa, doncs en els papers que ens van donar en els cursets estan malament, ja que no hi ha cap moment on diu, es donen els anells..és a dir, quan es contrau matrimoni :-)
Per cert noies, heu contactat amb l'organista???? nosaltres evidentment no....volem parlar amb el mossen Ignasi per assegurar que hem entés bé els moments, i aixi coordinar la musica...
Aquest cap de setmana també hem començat a preparar les invitacions...i, ostres encara no tinc totes les adreces!!! ja que no a tothom els hi podem donar en persona...malauradament!!

Per cert Carol, per quedar, jo puc quedar el dia 03 de març al vespre ja que estic per feina a BCN..sino seria ja a l'Abril....
Imatge
vanessamay
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: vanessamay » dl. feb. 21, 2011 8:50 pm

per cert..espero arribar algun dia als 100 missatges!!!! perque no tinc ni compte enrera ni res!!!! :-.:·::
Imatge
vanessamay

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 21, 2011 9:07 pm

així que liada amb la recerca de les adreces?? a mi em va costar un munt aquesta part perquè no tothom agafava el telèfon a la primera jejeje!
nosaltres tenim pensades les músiques, tot i que hi han un parell de moments que no sabem quina peça tocar, així que esperem que parlant amb l'organista se'ns resolgui el dubte, encara no l'hem trucat. Esperarem a que falti una mica menys!
Quan quedi una mica menys pel dia 3 et confirmo ok? però en principi jo puc.
Per arribar als 100 missatges hi han truquets, com escriure el què vols dir en diferents missatges, o entrar en els post que hi han per fer volum de missatge. Ja veuràs que arribar als 100 costa molt però després, els missatges corren que no t'adones, fixa't en mi... porto més de 4000!! qui m'ho havia de dir amb el què em va costar arribar als 100 jejeje!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: vanessamay » dl. feb. 21, 2011 9:17 pm

ostres!!! no m'havia ni fixat que portaves 4000!!! que fort!!! la veritat es que em va a dies aixo d'escriure, normalment ho faig quan estic sola per casa...i quan no viatjo...pero ho intentaré i aniré entrant a mes posts!!
Imatge
vanessamay

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 21, 2011 10:15 pm

clar dona tu ves donant a les tecles per diversos post i ja veuràs com de seguida t'hi plantes als 100, fixa't ja portes 65!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Nube » dl. feb. 21, 2011 10:32 pm

Hola!! Pues yo no tengo ni idea de que música poner... creo que dijo que cuando fueramos a llevar el expediente nos daría un folleto con las piezas a escoger. Sabéis si se pueden escoger otras en caso de que no estén. Si se puede saber... jiji cuales habéis escogido vosotras?

Saludos!!
Nube

Entrades: 29
Membre des de: dc. març 24, 2010 9:49 pm

EntradaAutor: vanessamay » dl. feb. 21, 2011 10:37 pm

hola Nube...nosotros todavia no hemos escojido, ya que tendremos coro y aun complica mas la eleccion! pero bueno, esta tarea se la he dejado a él!!! yo me ocupo de otras cosas jejeje
en cuanto tenga algo decidido ya os digo!!!
Imatge
vanessamay

EntradaAutor: vanessamay » dl. feb. 21, 2011 10:38 pm

per cert Carol...ja en van 67!!!! :-)0(-:
Imatge
vanessamay

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 21, 2011 10:50 pm

nosotros tenemos pensadas:

Entrada Novio: Canon - Pachelbel

Entrada Novia: Marcha Nupcial - Medelssohn

Después lecturas:

Después anillos:

Ruego nupcial: Ave María - Shubert

Firmas: Laschia ch’io Pianga – Haendel

Salida Novios: Trumpet voluntary – J. Clark

Nos faltan un par de piezas que esperaremos a hablar con el organista a ver qué nos dice...

Nube a nosotros ese papel que dijo Ms Ignasi, nos lo dió el diácono Fernando cuando presentamos la documentación para el expediente matrimonial.
Vane ya van 69!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: vanessamay » dl. feb. 21, 2011 11:25 pm

espero abans de que acabi la setmana poder arribar als 100!! tot i que estic a tope de feina.pero ho intentaré!! ja que demà encara estic sola per casa...aixi q puc fer sense preocupar-me...
Imatge
vanessamay

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 22, 2011 3:32 pm

vanessamay ha escrit:espero abans de que acabi la setmana poder arribar als 100!! tot i que estic a tope de feina.pero ho intentaré!! ja que demà encara estic sola per casa...aixi q puc fer sense preocupar-me...

ànims que només et falten 29!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: vanessamay » dt. feb. 22, 2011 8:28 pm

hola Carol!! estic fent un esforç impressionant!!! amunt i avall per posts per arribar als 100!
Imatge
vanessamay

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 22, 2011 8:43 pm

vanessamay ha escrit:hola Carol!! estic fent un esforç impressionant!!! amunt i avall per posts per arribar als 100!

jiji!! l'esforç valdrà la pena perquè podràs accedir als comptes enrere (inclòs el teu que ara mateix te l'obro per quan els tinguis) i a les cròniques de les ja casades! ànims que tu pots!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dt. feb. 22, 2011 9:05 pm

vanessamay ha escrit:hola Carol!! estic fent un esforç impressionant!!! amunt i avall per posts per arribar als 100!

Hola guapa! t'entenc perfectament a mi em va passar el mateix em vaig encallar i el contador no pujava. Pero ja veuras com ho aconseguiras!! et queda poquet!! Anims!
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: vanessamay » dt. feb. 22, 2011 9:13 pm

Si si em va costar molt pasar la barrera dels 50..pero ara tinc un objectiu...abans del cap de setmana a pels 100!!!
Sembla el repte de Activia o de Special K, eh!!!
Imatge
vanessamay

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 22, 2011 9:21 pm

jajajaa què bona! clar que si, abans del finde estaràs als 100, et falta molt poc!

Noemí què tal tot?? feia dies que no et veia per aquí!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dc. feb. 23, 2011 11:55 am

cadui ha escrit:jajajaa què bona! clar que si, abans del finde estaràs als 100, et falta molt poc!

Noemí què tal tot?? feia dies que no et veia per aquí!

Tens raò Carol!!! porto uns dies amb poques ganes de fer coses, la feina m'absorveix, millor dit les feines i la familia tambè.
Porto tot aquest mes liada perque dintre d'una setmana es l'aniversari de l'Edu i m'encanta sorprende'l i això no es cosa fàcil.
Vaig parlar amb la Laia Guardia, no se si t'ho haurà dit?!
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants