NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

un gran any!

Re: NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

EntradaAutor: adriana27 » ds. oct. 30, 2010 3:41 pm

bueno maresmencasssssss! q passa?????? esteu totes super callades! anem a donar una mica de visa en aquest post no???????' Com ho porteu???
jo aquesta setmana de ple amb les invitacions q ja estan casi llestes i planejan viatge de nuvis. Estem entre tailandia q jo em decanto mes x aki! o Malasia q al meu nene li agrada molt més pk diuq es mes vergee!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: OLGA_BCN » dt. nov. 02, 2010 6:58 pm

Hola wapetones!!! Sí que està una miqueta abandonat el post!!! Nosaltres aquesta setmana enllestim el tema de les invitacions i les tindrem a finals de novembre, així al Nadal aprofitarem per escriure els sobres i enviar-les. A mitjans de Novembre fem també la prova del menú i la setmana vinent tinc 1a prova del vestit!!!! Estem a tope!!
OLGA_BCN
:: núvia rookie

Entrades: 67
Membre des de: dc. maig 05, 2010 10:00 pm

EntradaAutor: glamour » dv. nov. 05, 2010 10:24 pm

*.-o-o.* Hola a totes!! Jo també sóc una núvia del Maresme (de Teià) i em caso el 12 de març de l'any vinent. Tot i que és la meva segona boda em fa molta il.lusió i estic visquent els preparatius molt intensament (i això que només fa un mes que tenim contractat el restaurant) i encara no tinc tampoc el vestit!. Estoy en ello... :-)) :-))
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: patrick » ds. nov. 06, 2010 12:02 am

hola, yo aun no se donde me casare, pero estoy pensando en el mirador de mataro, ya que parece que la atencion es buena, aunque el precio... me hace dudar, y pienso que no se si la comida sera tan buena como parece, si fuese asi esta bastante bien. si alguien ha ido a alguna boda, nos puede informar de las ventajas y los inconvenientes.

un abrazo
patrick

Entrades: 2
Membre des de: dv. nov. 05, 2010 11:40 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. nov. 06, 2010 4:42 pm

patrick ha escrit:hola, yo aun no se donde me casare, pero estoy pensando en el mirador de mataro, ya que parece que la atencion es buena, aunque el precio... me hace dudar, y pienso que no se si la comida sera tan buena como parece, si fuese asi esta bastante bien. si alguien ha ido a alguna boda, nos puede informar de las ventajas y los inconvenientes.

un abrazo

Niña tengo una paciente q es nutriicionista y les hace los menus y tal a ellos y dice q madremia q es increible la calidad de los productos y todo el servicio en general! yo tengo una amiga muy pijita q siempre saca pegas a todo y es a la unica boda q dice qha ido q un 10!!!!!! asi q imaginateeeeeeee! a mi siempre me han hablado super biennnnnnnnnnnn!!!!!!!! que vale el cubierto?? y q te entra? has de valorar pero a veces x estalviarnos dinero la cagamos asiq yo no m lo pensariaaaaaaaa!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: marisergi » dg. nov. 07, 2010 11:22 am

Adriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! si fas Tailandia, compartim info ok??? es que nosaltres és una de les candidates!!! per quant una quedada maresmenca???????????
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: adriana27 » dg. nov. 07, 2010 11:24 am

marisergi ha escrit:Adriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! si fas Tailandia, compartim info ok??? es que nosaltres és una de les candidates!!! per quant una quedada maresmenca???????????

Nosaltres hem mirat motl tailandia pero potser es mol mes paradisiac malasia, com ho veieu? de preu surt igual. bueno ja em diras jo aquesta setmana ja em fico de ple amb rutes i tal ja t'ho paso tot ok? i la kedada maresmenca quan volgueuuu q tinc ja moltes ganes!!!!!!!!!!!!! si de cas x finals d'aquest mes pk al desembre anirem molt liades amb nadal i tot no?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: neus29 » dg. nov. 07, 2010 11:42 am

hola nuvies del 2011. ke tal? ja teniu restaurant? perke les ke no tinguin hus recomano el ke jo em vaig casar, bueno el ke vaig fer el banquet, esta super be noies. es el mirador de mataro.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 07, 2010 12:11 pm

Bon dia noies!!!

Com van aquestes nuvies marsmenques? Ostres, coleu fer una quedada? que adoptarieu una casadera ja si puc venir?

glamour, benvinguda al forum! Ostres, ets de Teià??? Jo tambe, de tota la vida, pero ara visc a Premia, potsre ens coneixem i tot!
Ja veig que tens restaurant i ara vas en la cerca del vestit, on celebraras el gran dia?

Patick, els meus cunyats es van casar al Mirador de Mataro pero ja fa deu anys i tot molt be segons diuen, el lloc per aixo al meu gust una mica massa antic i jo preferia innovar
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: neus29 » dg. nov. 07, 2010 12:32 pm

montseijordi ha escrit:Bon dia noies!!!

Com van aquestes nuvies marsmenques? Ostres, coleu fer una quedada? que adoptarieu una casadera ja si puc venir?

glamour, benvinguda al forum! Ostres, ets de Teià??? Jo tambe, de tota la vida, pero ara visc a Premia, potsre ens coneixem i tot!
Ja veig que tens restaurant i ara vas en la cerca del vestit, on celebraras el gran dia?

Patick, els meus cunyats es van casar al Mirador de Mataro pero ja fa deu anys i tot molt be segons diuen, el lloc per aixo al meu gust una mica massa antic i jo preferia innovar

a ke et refereixes en antic montse? perke jo no hu vaig veure antic.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 07, 2010 12:35 pm

neus29 ha escrit:

a ke et refereixes en antic montse? perke jo no hu vaig veure antic.

jo vaig estar-hi fa uns anys per la comunio del meu cosi i no em va acabar d'agradar l'estetica tot i q vam menjar molt be, el terra el veia com de fa anys i la decoracio tambe, pero clar, per gustos colors...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: neus29 » dg. nov. 07, 2010 12:48 pm

clar, aixo va a gustos, alomillor despres del casament dels teus cunyats l han arreclat nuse. jo es ke la primera vegada ke hi vaig anar va ser a una comunio i ens va agradar mol per aixo ens vem interessa pel restaurant. te uns jardins molt macos
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Mistyc85 » dg. nov. 07, 2010 4:10 pm

patrick ha escrit:hola, yo aun no se donde me casare, pero estoy pensando en el mirador de mataro, ya que parece que la atencion es buena, aunque el precio... me hace dudar, y pienso que no se si la comida sera tan buena como parece, si fuese asi esta bastante bien. si alguien ha ido a alguna boda, nos puede informar de las ventajas y los inconvenientes.

un abrazo

Hola! Nosotros hace tiempo estuvimos en una boda del El Mirador, y he de decirte que el sítio es muy bonito y las vistas espectaculares. El aperitivo estuvo muy bien, pero la comida dejó mucho que desear. Un primer plato sencillito y un segundo de carne, que casi no se podia comer de lo dura que estaba!... es la unica pega que le ví. Por todo lo demás, estuvo genial. Creo que los novios no acabaron muy bien con los del restaurante. Ojo y hablarlo todo con ellos y q no quede ninguna duda antes de contratarlo. Mucha suerte en tu elección!
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: Mistyc85 » dg. nov. 07, 2010 4:13 pm

Hola montseijordi!!!!!
Cuanto tiempoo!! he estado un poco desaparecida esta semana... jejejeje aprovechando el domingo de tranquilidad me he conectado a haceros una visitilla... Le he enseñado un poco el foro a mi novio, y ha visto la foto de tu avatar. Le ha encantado el coche que tuvisteis en vuestra boda. Es Kit el coche fantástico??? jejejeje que puntazooo!!!!
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: glamour » dg. nov. 07, 2010 7:11 pm

Moltes gràcies montseijordi per la benvinguda!

Jo no sóc nascuda a Teià, sóc de Barcelona però fa 11 anys que hi visc. No sé si ens coneixem o no. També conec Premià força bé perquè hi vaig treballar durant un temps. Em caso el 12 de març al Serrat de l'Ametlla i ara per ara el que més em preocupa és trobar el vestit :star::
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: neus29 » dg. nov. 07, 2010 7:33 pm

Mistyc85 ha escrit:

un abrazo

Hola! Nosotros hace tiempo estuvimos en una boda del El Mirador, y he de decirte que el sítio es muy bonito y las vistas espectaculares. El aperitivo estuvo muy bien, pero la comida dejó mucho que desear. Un primer plato sencillito y un segundo de carne, que casi no se podia comer de lo dura que estaba!... es la unica pega que le ví. Por todo lo demás, estuvo genial. Creo que los novios no acabaron muy bien con los del restaurante. Ojo y hablarlo todo con ellos y q no quede ninguna duda antes de contratarlo. Mucha suerte en tu elección!

hola¡¡¡¡¡¡¡¡ yo soy una novia del 2010, y justamente celebre el banquete en el mirador y acabamos encantados, la comida estaba genial y nosotros no hemos tenido ninguna keja, todo lo contrario.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Clairevili » dg. nov. 07, 2010 7:48 pm

neus29 ha escrit:
Mistyc85 ha escrit:

un abrazo

hola¡¡¡¡¡¡¡¡ yo soy una novia del 2010, y justamente celebre el banquete en el mirador y acabamos encantados, la comida estaba genial y nosotros no hemos tenido ninguna keja, todo lo contrario.

Hola a totes! aqui una nuvia del 2010
Nosaltres ens vam casar al MIRADOR DE MATARO el passat 25 de setembre i la veritat es que vam acabar ENCANTADISIMS! El tracte fantastic, una molt bona organització, i bon menjar.
Logicament si vols cuina d'autor has d'anar a restaurants d'alt estandig, però es un menjar que agraeix molt la gent d'apeu, ja que marxen plens i satisfets. Per part nostra, vam acabar molt be amb ells i molts dels convidats ens van dir que els havia encantat el menjar, el tracte i tot.
Ho recomano 100%!
Imatge
Imatge
Clairevili

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. nov. 08, 2010 10:48 pm

Mistyc85 ha escrit:Hola montseijordi!!!!!
Cuanto tiempoo!! he estado un poco desaparecida esta semana... jejejeje aprovechando el domingo de tranquilidad me he conectado a haceros una visitilla... Le he enseñado un poco el foro a mi novio, y ha visto la foto de tu avatar. Le ha encantado el coche que tuvisteis en vuestra boda. Es Kit el coche fantástico??? jejejeje que puntazooo!!!!

Si guapa, es kitt el coche, mi marido es super fan y se lo alquile para q lo fueran a buscar a su casa y lo llevaran a la iglesia, la verdad es q flipo colorines, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. nov. 08, 2010 10:49 pm

glamour ha escrit:

Moltes gràcies montseijordi per la benvinguda!

Jo no sóc nascuda a Teià, sóc de Barcelona però fa 11 anys que hi visc. No sé si ens coneixem o no. També conec Premià força bé perquè hi vaig treballar durant un temps. Em caso el 12 de març al Serrat de l'Ametlla i ara per ara el que més em preocupa és trobar el vestit :star::

de res guapa!

Uis, llavors no se si ens coneixerem o no, jo soc del poble de tota la vida, jeje, pero si tu fa 11 anys q hi vius no se si haurem coincidit.

Molt be, el serrat de l'ametlla diuen q esta guay i ho fan be. I tant q trobaras vestit, ni pateixis per aixo, vas amb temps!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 10, 2010 6:21 pm

Això espero...Tampoc m'he emprovat tants.. a veure si abans d'acabar novembre ja m'he decidit!!. I una cosa menys!!

Per cert!!! Molt xulo el cotxe!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat