BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: ermesenda » dc. maig 11, 2011 10:44 pm

cadui ha escrit:LLEIDATANES BONA FESTA MAJOR!!!!!!!! >.-<: >.-<:

Moltes gràcies cadui!!!!
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: promisa1 » dl. maig 23, 2011 8:20 pm

Hola chicas!
Queria haceros una pregunta, yo vivo en cervera desde hace tres años, pero como soy de barcelona, no conozco aun algun buen sitio para peinarme el dia de la boda. He preguntado en algun sitio de estos que vienen a casa, pero me dicen que solo trabajan en barcelona.
Me preguntaba si vosotras que sois de Lleida, sabeis ya donde peinaros y maquillaros, o si habeis encontrado alguien que venga a casa.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Yana » dc. maig 25, 2011 5:18 am

Siento no poder ayudarte promisa, estoy igual que tu hace un año que estoy en un pueblo y por suerte la peluquera ya la tengo es de aqui (L'Espluga Calva) y las pruebas me han ido de fabula pero a ti te queda un pelin lejos creo. A ver si alguna chica te puede ayudar.

Enhorabuena por la boda wapi!!!!!
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. maig 25, 2011 9:04 am

promisa1 ha escrit:Hola chicas!
Queria haceros una pregunta, yo vivo en cervera desde hace tres años, pero como soy de barcelona, no conozco aun algun buen sitio para peinarme el dia de la boda. He preguntado en algun sitio de estos que vienen a casa, pero me dicen que solo trabajan en barcelona.
Me preguntaba si vosotras que sois de Lleida, sabeis ya donde peinaros y maquillaros, o si habeis encontrado alguien que venga a casa.

Yo tampoco conozco ninguna peluquera de Cervera ni alrededores, ya intentaré informarme por si alguien sabe algo y te lo digo, a ver si entre todas podemos encontrar una buena peluquera para ti!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. maig 25, 2011 3:10 pm

jo mateixa ha escrit:
j&r01102011 ha escrit:
jo mateixa ha escrit:A les guapes de Lleida!!

És el que havia pensat,però no he trobat les motxiles!! suposo que dius unes que són com a de lona i les ances són cordons! al menys són les que havia pensat jo però totes les que he trobat hi posa alguna marca o altra i les voldria sense res escrit. em pots passar el lloc on les has trobat? gràcies

eiiss!!!!ho sento!!!xo no me conectat massa q tinc les opos a la vuelta de la esquina!!!jo les vaig trobar x internet!!!posa bolsas de publicidad i et surtiran!!!les que jo vaig trobar tenien animalets dibuixats, sense cap marca ni res!!jo encara no les tinc xq he deixat el tema boda fins despres de les opos!!!!ho sento!!!!
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. maig 25, 2011 3:11 pm

ENHORABONA!!!! a totes les que ja us heu casat!!!!!!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: promisa1 » dc. maig 25, 2011 5:23 pm

Por lo que veo, os soleis peinar en el mismo pueblo, nada de peluquera a domicilio. Bueno, pues eso hare yo seguramente. Aqui hay varias peluquerias, yo he ido a una a cortarme el pelo, hire a preguntar para ver como va el tema.
A vosotras que os cobran?
Imatge
promisa1

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: NErvE » dl. maig 30, 2011 9:51 pm

Hola noies! A veure si em podeu ajudar/aconsellar... alguna de vosaltres es casa o sap alguna cosa del Molí de cal Duc? com funciona? algú algun dia em va dir que era molt maco.. però ni trobo informació ni res al respecte... que en sabeu?
NErvE

Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 23, 2010 11:46 am

EntradaAutor: ermesenda » dl. maig 30, 2011 10:25 pm

NErvE ha escrit:Hola noies! A veure si em podeu ajudar/aconsellar... alguna de vosaltres es casa o sap alguna cosa del Molí de cal Duc? com funciona? algú algun dia em va dir que era molt maco.. però ni trobo informació ni res al respecte... que en sabeu?

Hola guapa!!!
a mi no em sóna de res, no l'he sentit mai i mira que he anat a bodes, ehhhhh!!???
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: cadui » dv. juny 03, 2011 7:33 am

guapis ja estic per aquí de nou!!!!! dir-vos que la boda va ser fantástica!! només la puc descriure com el millor dia de la nostra vida!! espero recopilar fotos aviat i poder-vos contar amb detall :-)ok: i el viatge al Japó ha sigut espectacular!!! és un lloc al qual tothom hi hauria de viatjar al menys un cop a la vida, és com estar en un altre món tant pel país en si com per la seva gent!

Nerve ho sento però no conec aquest lloc, així que no et puc ajudar :-/

Promisa yo fui a la pelu por la mañana y decirte que el peinado aguantó perfecto hasta que me lo deshice para ir a dormir! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ermesenda » ds. juny 04, 2011 8:30 am

cadui ha escrit:guapis ja estic per aquí de nou!!!!! dir-vos que la boda va ser fantástica!! només la puc descriure com el millor dia de la nostra vida!! espero recopilar fotos aviat i poder-vos contar amb detall :-)ok: i el viatge al Japó ha sigut espectacular!!! és un lloc al qual tothom hi hauria de viatjar al menys un cop a la vida, és com estar en un altre món tant pel país en si com per la seva gent!

Nerve ho sento però no conec aquest lloc, així que no et puc ajudar :-/

Promisa yo fui a la pelu por la mañana y decirte que el peinado aguantó perfecto hasta que me lo deshice para ir a dormir! :-)ok:

Hola CArol!!!

benvinguda de nou. Espero que el viatge t'hagi anat molt bé i aquí esperarem quan estiguis situada del tot per a que ens expliquis la boda i el viatge amb tot detall.

fins aviat
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: dalmuti » dl. juny 06, 2011 3:32 pm

Enhorabona CADUI!!! Moltes felicitats, que guayy...anirem caient!! Jejeje
Cada vegada queda menys, eh?
Jo he estat una mica desconectada, però a veure si em fico les piles, i quatre novetats que tinc les penjo al CA!
Petons!!!
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: dalmuti » dl. juny 06, 2011 3:33 pm

cadui ha escrit:

On et vas pentinar, si es pot saber?
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: cadui » dl. juny 06, 2011 3:39 pm

gràcies guapa!! si que anem caient si.. les de l'abril i el maig ja estem totes casades ja!! ufff com passa el temps!
jo em vaig pentinar a Cebado, però recorda que em vaig casar a Barcelona que és on visc :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: dalmuti » dl. juny 06, 2011 9:56 pm

Ai sí, és veritat!
Que em recomaneu alguna perruqueria les de Lleida? Jo anava a l'Oriol Pagès fa molts anys i en lúltim anys s'ha traslladat a Fraga, amb lo que no tinc referències!
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. juny 08, 2011 7:39 pm

dalmuti ha escrit:Ai sí, és veritat!
Que em recomaneu alguna perruqueria les de Lleida? Jo anava a l'Oriol Pagès fa molts anys i en lúltim anys s'ha traslladat a Fraga, amb lo que no tinc referències!

Hola!!! Jo es que só cde Mollerussa, i poc et puc aconsellar de Lleida, però la meva cosina politica té una perruqueria a Lleida (a Ronda) ella abans treballava per Cebado (era l'encarregada), pero amb la crisi Cebado havia de prescindir de gent i ella va decidir montar-se el seu negoci!!!
No et puc dir res dolent de com ho fa!! Tot i això crec que has d'anar a preguntar!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: inqueta » dt. juny 28, 2011 12:41 pm

Uiii que està molt abandonat el post!!, he tingut que buscar molt avall per trobar-lo... així que a veure on sou les núvies lleidatanes del 2011??? jo ja formo part de les núvies lleidatanes casades ::love::
He llegit que s'hauria de fer quedada??? ::love::

promisa1 ha escrit:Por lo que veo, os soleis peinar en el mismo pueblo, nada de peluquera a domicilio. Bueno, pues eso hare yo seguramente. Aqui hay varias peluquerias, yo he ido a una a cortarme el pelo, hire a preguntar para ver como va el tema.
A vosotras que os cobran?

Jo em vaig pentinar on vaig normalment, una perruqueria aprop d'on visc, i la perruquera em va fer varies proves de pentinat. Vam quedar que li pagaria tot el dia de la boda, vull dir les proves i el pentinat, i em vaig quedar parada perque només vaig pagar 25€!!! em va dir que com que era una clienta habitual no em cobrava res de les proves >.-<: així que hi vaig anar la setmana abans a fer-me les metxes i tallar les puntetes i el dia B. Em va sortir superbé!!! jo calculava uns 100€...
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cadui » dt. juny 28, 2011 7:49 pm

doncs ja tens raó ja que tenim ben abandonat el post de les lleidatanes!!
nena quina sort la perruqueria, si que et va fer un regalàs eeh?! :-)ok:
sobre la quedada poseu data i miro de pujar a Lleida ok??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. juny 30, 2011 5:44 pm

nenes!!!aneu explivcant cosetes!!!jo ja estic dls nervis!!!la setmana que ve vaig a fer el tastet!!!!tinc unes ganes que em moro!!!!i tmb tinc la prova del vestit el dimecres!!!!aixx quina setmana, entre opos, vestit i tastet!!!!!!!vooy que me salgooooo!!!!!!NOVETATS, NOVETATS!!!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: maido » dj. juny 30, 2011 7:38 pm

pues yo estoy como se suele decir "en capilla" y sorprendentemente tranquila,hace un par de semana tuve un dia malisimo que no sabia si gritar o llorar,pero solo fue ese dia.
Yo creo que aun no tengo asimilado que me quedan tan poquitos dia porque es raro que este tan bien, cosa que me alegro, ojala pudiera estar asi hasta la boda.
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants