Autor: circe312 » dt. març 29, 2011 10:53 pm
Autor: NUVOLET » dc. març 30, 2011 7:49 am
Autor: dalmuti » dc. març 30, 2011 11:06 pm
Autor: NUVOLET » dj. març 31, 2011 6:36 am
Autor: ermesenda » dj. març 31, 2011 10:44 pm
Autor: aairinn » dv. abr. 01, 2011 10:08 am
ermesenda ha escrit:Bona nit noies i perdoneu la intrussió en les bodes del 2011....
sóc novata i ja he escrit un petit missatge en les bodes del 2012 però trobo molt interessant i m'agrada molt llegir els comentaris que poseu els que aneu més avançats en el tema. Suposo que jo estic com vosaltres quan vau entrar, no??? jajaja.
ja ens anirem llegint per aki
gracies per l'ajuda!!!
Autor: ermesenda » dv. abr. 01, 2011 1:41 pm
Autor: circe312 » dv. abr. 01, 2011 4:23 pm
Autor: cadui » dv. abr. 01, 2011 9:48 pm
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 8:04 am
cadui ha escrit:hola ermesenda!!!benvinguda al fòrum i enhorabona pel casament!!! com diu l'aairinn d'intrusisme res, nosaltres encantades de que passis per aquí!!
heu pensat ja en el lloc on us agradaria celebrar-ho?
circe aix noia després de 14h treballant no tinc el coquito en marxa i no et puc ajudar... si se m'ocorre algo t'ho dic!!
Autor: cadui » ds. abr. 02, 2011 10:50 am
ermesenda ha escrit:Hola cadui!!
doncs moltes gràcies i igualment donar-te l'enhorabona. Encara no hem pensat concret on voldriem fer-ho però sabem que ens casarem per l'esglèsia això si. Ara comencem a mirar restaurants. Dilluns anirem a la Boscana, a veure què tal però ja he posat al post del 2012 que l'altre dia vaig flipar perquè el sr. em va dir que de dissabtes de juny i setembre només li quedava lliure el 29 de Setembre....i vaig pensar: corre, corre, ...potser sóc exagerada però no sé, em faria molta ràbia quedar-me sense cap dia...
tu on et cases? quan?
bé noia gràcies per l'ajuda.
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 11:42 am
Autor: cadui » ds. abr. 02, 2011 11:50 am
ermesenda ha escrit:Doncs si, ja saps que a Lleida tot vola ràpid, jajaja.....
a tu ja et queda poquet poquet...ja deus tenir unes ganes...
Autor: aairinn » ds. abr. 02, 2011 11:54 am
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 4:33 pm
aairinn ha escrit:Tranquil·la ermesenda que lloc per al 2012 n'has de trobar, el que sí que si voleu una data concreta millor que no us despisteu gaire que aquí a Lleida, és el que diu la Carol, que les dates volen!!! Nosaltres ho fem a Margalef i vam reservar la data just un any abans i tot per què una parella havia postposat el casament que si no no ho podriem haver fet allí. Els llocs més sol·licitats volen noia!!
Circe, ni idea de quines preguntes podeu posar, jo mai he vist un lllibre de firmes amb preguntes així que no sé de quin tipus haurien de ser
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 4:35 pm
circe312 ha escrit:Hoal chicas!! el sabado pasado hicimos el pre-boda!!! el fotografo me ha mandado las fotos para que elijamos las que queremos poner
en el libro de firmas que hara para el dia de la boda!! Tambien nos ha pedido que le mandemos las frases o preguntas que queremos poner
para que la gente escriba y no tenemos ni idea de que poner!!!!! Nos ha dicho por ejemplo. J y M son una pareja ideal por...
Que se os ocurre???![]()
Autor: cadui » ds. abr. 02, 2011 5:05 pm
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 8:22 pm
cadui ha escrit:ermesenda un llibre de signatures és un llibre o llibreta que els nuvis deixen al restaurant per a que els convidats vagin deixant una dedicatòria escrita en ell. Hi ha gent que posa fotos, alguns els personalitzen... jo vaig fer una llibreta amb la portada i contraportada del "logo" de la boda i la deixarem a l'aperitiu, al banquet i durant el ball perquè tothom tingui temps d'escriure'ns algo.
Autor: gemmaijordi2011 » dc. abr. 13, 2011 3:48 pm
Autor: cadui » dc. abr. 13, 2011 5:23 pm