BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: circe312 » dt. març 29, 2011 10:53 pm

Hola chicas!! ya se que ultimamente estoy muy preguntona pero es q tengo algunas dudas y digo a quien se lo voy a preguntar?? pues a las chicas del foro!!!
Alguna ha contratado autocares par ala boda?? teneis algun presupuesto?? es que no se que compañias mirar...
Es que la ceremonia es en Raimat y el banquete en salones casanovas en Fraga, creo que debemos poner bus pq la gente bebe y esas cosas..
Que creeis vosotras??

besos
Imatge
circe312
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: NUVOLET » dc. març 30, 2011 7:49 am

Yo también pongo autocar circe, y he mirado varios y el más economico me sale los autocares Gamon... :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: dalmuti » dc. març 30, 2011 11:06 pm

Y una idea aproximada? Cuanto sale mas o menos? Va por horas? Lo alquilas para todo el dia?
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: NUVOLET » dj. març 31, 2011 6:36 am

Mira en el meu cas, anar desde la paeria a la prats i a la nit tornada des de la prats a lleida, aprox 300 euros un autocar gran. :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: ermesenda » dj. març 31, 2011 10:44 pm

Bona nit noies i perdoneu la intrussió en les bodes del 2011....

sóc novata i ja he escrit un petit missatge en les bodes del 2012 però trobo molt interessant i m'agrada molt llegir els comentaris que poseu els que aneu més avançats en el tema. Suposo que jo estic com vosaltres quan vau entrar, no??? jajaja.

ja ens anirem llegint per aki
gracies per l'ajuda!!! *.-o-o.*
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: aairinn » dv. abr. 01, 2011 10:08 am

ermesenda ha escrit:Bona nit noies i perdoneu la intrussió en les bodes del 2011....

sóc novata i ja he escrit un petit missatge en les bodes del 2012 però trobo molt interessant i m'agrada molt llegir els comentaris que poseu els que aneu més avançats en el tema. Suposo que jo estic com vosaltres quan vau entrar, no??? jajaja.

ja ens anirem llegint per aki
gracies per l'ajuda!!! *.-o-o.*

Hola ermesenda i benvinguda al foro! D'intrusisme cap ni un, aquí estem per xerrar molt i per a que tot el que diem ens serveixi les unes a les altres! Quan et cases, ja teniu data? Em passaré pel post de 2012 a marujejar i així m'assabento de tot. Qualsevol cosa, aquí ens tens :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 01, 2011 1:41 pm

Hola aiirin!!!

doncs moltes gràcies per l'acollida.
Encara no tenim data però ens agradaria cap al Setembre...ja us aniré informant, jajajaja!!!
*.-o-o.*
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: circe312 » dv. abr. 01, 2011 4:23 pm

Hoal chicas!! el sabado pasado hicimos el pre-boda!!! el fotografo me ha mandado las fotos para que elijamos las que queremos poner
en el libro de firmas que hara para el dia de la boda!! Tambien nos ha pedido que le mandemos las frases o preguntas que queremos poner
para que la gente escriba y no tenemos ni idea de que poner!!!!! Nos ha dicho por ejemplo. J y M son una pareja ideal por...

Que se os ocurre??? :star:: :star::
Imatge
circe312

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: cadui » dv. abr. 01, 2011 9:48 pm

hola ermesenda!!!benvinguda al fòrum i enhorabona pel casament!!! com diu l'aairinn d'intrusisme res, nosaltres encantades de que passis per aquí!!
heu pensat ja en el lloc on us agradaria celebrar-ho?

circe aix noia després de 14h treballant no tinc el coquito en marxa i no et puc ajudar... si se m'ocorre algo t'ho dic!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 8:04 am

cadui ha escrit:hola ermesenda!!!benvinguda al fòrum i enhorabona pel casament!!! com diu l'aairinn d'intrusisme res, nosaltres encantades de que passis per aquí!!
heu pensat ja en el lloc on us agradaria celebrar-ho?

circe aix noia després de 14h treballant no tinc el coquito en marxa i no et puc ajudar... si se m'ocorre algo t'ho dic!!

Hola cadui!!

doncs moltes gràcies i igualment donar-te l'enhorabona. Encara no hem pensat concret on voldriem fer-ho però sabem que ens casarem per l'esglèsia això si. Ara comencem a mirar restaurants. Dilluns anirem a la Boscana, a veure què tal però ja he posat al post del 2012 que l'altre dia vaig flipar perquè el sr. em va dir que de dissabtes de juny i setembre només li quedava lliure el 29 de Setembre....i vaig pensar: corre, corre, ...potser sóc exagerada però no sé, em faria molta ràbia quedar-me sense cap dia...
tu on et cases? quan?
bé noia gràcies per l'ajuda.
*.-o-o.*
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: cadui » ds. abr. 02, 2011 10:50 am

ermesenda ha escrit:Hola cadui!!

doncs moltes gràcies i igualment donar-te l'enhorabona. Encara no hem pensat concret on voldriem fer-ho però sabem que ens casarem per l'esglèsia això si. Ara comencem a mirar restaurants. Dilluns anirem a la Boscana, a veure què tal però ja he posat al post del 2012 que l'altre dia vaig flipar perquè el sr. em va dir que de dissabtes de juny i setembre només li quedava lliure el 29 de Setembre....i vaig pensar: corre, corre, ...potser sóc exagerada però no sé, em faria molta ràbia quedar-me sense cap dia...
tu on et cases? quan?
bé noia gràcies per l'ajuda.
*.-o-o.*

aiix és el que passa a Lleida que com que hi han pocs restaurants de seguida volen les dates... 29 de setembre? seria bona data! per la festa major!!!
jo em caso a Barcelona. Tot i que els dos som de Lleida, vivim a la big city des de fa uns anys i ens era més còmode organitzar-la aquí.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 11:42 am

Doncs si, ja saps que a Lleida tot vola ràpid, jajaja.....
a tu ja et queda poquet poquet...ja deus tenir unes ganes...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: cadui » ds. abr. 02, 2011 11:50 am

ermesenda ha escrit:Doncs si, ja saps que a Lleida tot vola ràpid, jajaja.....
a tu ja et queda poquet poquet...ja deus tenir unes ganes...

si noia, ara ja és quan una està desitjant que arribi la data per gaudir a tope del gran dia!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » ds. abr. 02, 2011 11:54 am

Tranquil·la ermesenda que lloc per al 2012 n'has de trobar, el que sí que si voleu una data concreta millor que no us despisteu gaire que aquí a Lleida, és el que diu la Carol, que les dates volen!!! Nosaltres ho fem a Margalef i vam reservar la data just un any abans i tot per què una parella havia postposat el casament que si no no ho podriem haver fet allí. Els llocs més sol·licitats volen noia!!

Circe, ni idea de quines preguntes podeu posar, jo mai he vist un lllibre de firmes amb preguntes així que no sé de quin tipus haurien de ser :star::
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 4:33 pm

aairinn ha escrit:Tranquil·la ermesenda que lloc per al 2012 n'has de trobar, el que sí que si voleu una data concreta millor que no us despisteu gaire que aquí a Lleida, és el que diu la Carol, que les dates volen!!! Nosaltres ho fem a Margalef i vam reservar la data just un any abans i tot per què una parella havia postposat el casament que si no no ho podriem haver fet allí. Els llocs més sol·licitats volen noia!!

Circe, ni idea de quines preguntes podeu posar, jo mai he vist un lllibre de firmes amb preguntes així que no sé de quin tipus haurien de ser :star::

Hola aairinn!!!

doncs en principi tenim algunes dates al cap per això comencem a mirar ara així podem escollir millor, se suposa...
nosaltres vam anar a una boda a MArgalef i ens va agradar molt. también és un dels llocs que volem mirar. *.-o-o.*
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 4:35 pm

circe312 ha escrit:Hoal chicas!! el sabado pasado hicimos el pre-boda!!! el fotografo me ha mandado las fotos para que elijamos las que queremos poner
en el libro de firmas que hara para el dia de la boda!! Tambien nos ha pedido que le mandemos las frases o preguntas que queremos poner
para que la gente escriba y no tenemos ni idea de que poner!!!!! Nos ha dicho por ejemplo. J y M son una pareja ideal por...

Que se os ocurre??? :star:: :star::

´
Hola circe!

yo no he oido nunca hablar de un libro de firmas...no sé de que va la cosa así que poco te podré ayudar pero igual si nos explicas un poquito más en que consiste podemos pensar algo y ayudarte, no??
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: cadui » ds. abr. 02, 2011 5:05 pm

ermesenda un llibre de signatures és un llibre o llibreta que els nuvis deixen al restaurant per a que els convidats vagin deixant una dedicatòria escrita en ell. Hi ha gent que posa fotos, alguns els personalitzen... jo vaig fer una llibreta amb la portada i contraportada del "logo" de la boda i la deixarem a l'aperitiu, al banquet i durant el ball perquè tothom tingui temps d'escriure'ns algo.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 8:22 pm

cadui ha escrit:ermesenda un llibre de signatures és un llibre o llibreta que els nuvis deixen al restaurant per a que els convidats vagin deixant una dedicatòria escrita en ell. Hi ha gent que posa fotos, alguns els personalitzen... jo vaig fer una llibreta amb la portada i contraportada del "logo" de la boda i la deixarem a l'aperitiu, al banquet i durant el ball perquè tothom tingui temps d'escriure'ns algo.

Hola cadui!!!

gràcies per l'aclaració. No ho habia sentit mai i tampoc ho he vist mai en cap boda. Moltes gràcies igualment per explicar-m'ho. *.-o-o.*
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. abr. 13, 2011 3:48 pm

Noies!!!
No tenim gens actualitzat la llista de les dates de les nostres bodes....

Aqui està per trobar-ho en el foro!

http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=40&t=20664&start=0
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dc. abr. 13, 2011 5:23 pm

tens raó Gemma!!!

si voleu passem la llista a aquest post.. s'encarregava la buniketa però ho podem penjar en un dels primers missatges nostres ben actualitzat... recordeu-me els llocs de cerimònia i banquet please *.O.-O* Si voleu també podem posar l'hora :-)ok:

GENER

FEBRER

MARÇ

ABRIL

30: gemmaijordi - Església Sant Jaume (Mollerussa) - Finca Prats -13h-
30: inhus - Sta Maria de Porqueres /Restaurant Torremirona

MAIG

14: buniketa. Catedral Nova / El Palau de Margalef -17,30h-
14: cadui. Santa Maria del Mar / Hotel H10 Marina (des de l'exili) -17h-
21: inqueta - La Dida

JUNY

11: jo mateixa. Mas Salat (Les Borges Blanques)

JULIOL

9: maido - Finca prats -19h-
30: aairinn - Palau de Margalef

AGOST

SETEMBRE

3: Nuvolet - La Paeria / Finca Prats

OCTUBRE

15: Dalmuti - ??

NOVEMBRE

DESEMBRE
cadui l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 13, 2011 7:25 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants