BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dc. març 09, 2011 8:05 pm

dalmuti ha escrit:Osti 4500!!! No m hi havia fixat! Jajaja...q bona aquesta >.-<:
Val, ja m'ho miraré també al post que dius...merci! ;)

jiji!! pensa també que rondo pel fòrum des de finals d'agost del 2009 eeeh??! però de debò, els que més costen són fins als 100 després van rodats *.O.-O*
passa't pel post de Japó que trobaràs idees i si vols alguna info extra avisa'm ok?
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dc. març 09, 2011 8:34 pm

Arribar als 100 no costa tant com sembla, comenta tot allò que puguis i ja estarà fet! Després, com que tindràs accés a més posts comentaràs més coses sense adonar-te'n, i si no mira a la cadui... jajajajaja

I per això de venir a casa suposo que vindrà una amiga que m'ajudarà a vestir-me juntament amb ma mare, ma germana i una amiga de ma mare, i també hi seran la meva àvia, el meu pare i la seva dona i les meves germanastres amb els seus homes. En principi ningú més que si no és un follon, per què aquí hi sumes els fotògrafs, el padrí que segur vindrà amb el seu pare o sa germana i els veïns que estaran mirant... molt jaleo i jo no es plan tampoc que segur que estaré una mica nerviosilla :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dj. març 10, 2011 8:18 pm

Hola noies!
Sóc una infiltrada del 2012, fa molt temps que no escrivia res i avui passejant per l'eix comercial he vist en una merceria q la marca de llenceria belcor fa una promoció en roba interior de núvia: si et compres el sostén, et regalen la calceta i hi havia coses molt mones. Que consti q aqst missatge no és spam, només us ho volia dir pq he pensat en vosaltres, pq a mi encara em queda molt i esta la cosa molt parada!
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: cadui » dj. març 10, 2011 8:31 pm

Lalilo1 ha escrit:Hola noies!
Sóc una infiltrada del 2012, fa molt temps que no escrivia res i avui passejant per l'eix comercial he vist en una merceria q la marca de llenceria belcor fa una promoció en roba interior de núvia: si et compres el sostén, et regalen la calceta i hi havia coses molt mones. Que consti q aqst missatge no és spam, només us ho volia dir pq he pensat en vosaltres, pq a mi encara em queda molt i esta la cosa molt parada!

hola guapa! quina pena que ja tingui la roba interior perquè fa bona pinta aquesta oferta que dius!!
no et creguis que et falta tant eeh? el temps passa volant... a mi em sembla que era ahir que deia el què tu i fixat en el meu comptador!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: dalmuti » dj. març 10, 2011 10:22 pm

Podries dir quina merceria, si us plau? Si vols no fer publicitar, per privat...Merci!!

Per cert...ni idea del que és car o barat, en aquest tema...alguna orientació?
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: cadui » dj. març 10, 2011 10:35 pm

dalmuti ha escrit:

Podries dir quina merceria, si us plau? Si vols no fer publicitar, per privat...Merci!!

Per cert...ni idea del que és car o barat, en aquest tema...alguna orientació?

Doncs no sé dir-te dalmuti perquè jo ho vaig comprar en rebaixes tot i en una botiga de complements de núvies a Barna... però a mi el conjunt de culote-lligacama i sostens em va costar 68€ i les mitges crec que van ser 9€. Els conjuntets sexys per la lluna de mel els he anat comprant en diferents botigues, també aprofitant les rebaixes... així que no m'ha pujat gaire de preu aquest tema!
També depèn bastant d'on la compres i de la marca perquè si te'n vas a la botiga del vestit segur que et puja un bon pic més.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lalilo1 » dv. març 11, 2011 12:05 am

Gràcies Cadui, penso que encara em queda molt, pero sembla que ja tingui un master en tema bodes!! poc a poc, pero la ilusió fa que m'estressi abans d'hora, jajajaja!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Yana » dv. març 11, 2011 6:35 am

Nooooo! jo no prenc valerianes! de momen tiles jajajajaja, igual els ultims dies no em queda mes remei pero de moment paso.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: aairinn » dv. març 11, 2011 8:34 am

Gràcies per la info però jo també tinc la roba interior ja! Me la vaig comprar de rebaixes a una botiga Vanity Fair i em va sortir ben barateta també, sosten, calceta, culotte i liguero per 70 i pico euros, un altre dia encara em vaig comprar el "salto de cama" o com es digui per a la nit de noces de conjunt i un altre conjuntet per a la lluna de mel i em va costar tot 40 euros aprox. Així que ja veieu qua tant a la Cadui com a mi ens ha sortit la mar de bé aquest tema...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: maido » dv. març 11, 2011 2:34 pm

uiiiii que nervios ya, esta noche voy a hacer el tastet por finnnn.
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: cadui » dv. març 11, 2011 6:26 pm

maido ha escrit:uiiiii que nervios ya, esta noche voy a hacer el tastet por finnnn.

si??? pues ya sabes qué toca luego eeeh??! contárnoslo todo con detalles!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: j&r01102011 » ds. març 12, 2011 7:29 pm

nenes!!!!ja ho tinc tot!!!!1uueeeee!!!!!!
vaig anar a barna i vaig arrassar!!!jejejeje em vaig comprar les sabates, la roba interior, mitges x un tubo x si sem trenquen, lliga, les joies......vamos todo todo todo!!!!quina emocio!!!!vull que arribi ja!!!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » ds. març 12, 2011 7:33 pm

dalmuti ha escrit:Ahir em vaig atabalar per primer cop, només una mica, d'imaginar-me aquell matí, i us conto perquè ja que així us preguntaré una cosa.
Estavem parlant amb ma mare de les fotos i ella em va donar a entendre com que aquell matí ( em caso al migdia) a casa nostra, hi hauria la tieta no se quina, la cosina tal i la de més enllà i jo començo: ep, ep un moment, jo a quell dia, abans de casar-nos, que segur que hi ha algo de nervis, no vull pas que hi hagi tanta gent allà! I ella: Clar! Per l'entrega del ram i tota la pesca!! En fin...que això d'anar tots a casa, sol ho he vist fer en casaments de poble, jo em caso a Lleida, però ma mare que ha anat a les bodes de cosines a ca la novia, a la llegida del poema, etc...veu el més normal que vingui tothom a casa.
Ja sé que cadascu fa el que li sembla, però eh q no és tan raro que jo vulgui q estem els més propers? (pares, germans, avies..) Vosaltres com ho fareu? jo és que sol de pensar en una gentada m'atabalo, ja seran prou a l'Esglesia! :[]:-):
Jajaja *.O.-O*

Hola dalmuti!!!
joo el dia d la boda a casa res de tiets i cosins, jo els de casa, els avis i despres vindran el padri i la novia a portarme el ram i jasta!!!!prefereixo que estiguin tots a lesglesia!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: dalmuti » ds. març 12, 2011 7:47 pm

maido ha escrit:uiiiii que nervios ya, esta noche voy a hacer el tastet por finnnn.

Que tal ese tastet?? Donde lo hacías?
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: dalmuti » ds. març 12, 2011 7:48 pm

j&r01102011 ha escrit:
dalmuti ha escrit:Ahir .... Vosaltres com ho fareu? jo és que sol de pensar en una gentada m'atabalo, ja seran prou a l'Esglesia! :[]:-):
Jajaja *.O.-O*

Hola dalmuti!!!
joo el dia d la boda a casa res de tiets i cosins, jo els de casa, els avis i despres vindran el padri i la novia a portarme el ram i jasta!!!!prefereixo que estiguin tots a lesglesia!!!

Ah...vale, ja vaig veient a qui pregunto que el que jo volia fer no es tant raro, de fet és el que fa la majoria...m'hauré de seure a parlar amb ma mare, jejeje :..:
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: aairinn » dg. març 13, 2011 12:22 pm

Què tal el tastet maido? Ja tenim ganes de saber com ha anat!!!

j&r genial si ho has pogut comprar tot, veritat? Segur que t'ha quedat un bon descans :-)ok:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: maido » dg. març 13, 2011 7:46 pm

el tastet genial aunque muchisimos platos y mucha comida tanto que tenemos claro el entrante el sorbete y el postre pero en el pescado dudamos entre dos y con la carne nos pasa lo mismo,en unos dias volveremos a hablar con ellos y ya terminaremos de decidir.Cada vez esta mas cerca todo.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: aairinn » dl. març 14, 2011 8:45 am

maido ha escrit:el tastet genial aunque muchisimos platos y mucha comida tanto que tenemos claro el entrante el sorbete y el postre pero en el pescado dudamos entre dos y con la carne nos pasa lo mismo,en unos dias volveremos a hablar con ellos y ya terminaremos de decidir.Cada vez esta mas cerca todo.

Nyammmm que bo devia estar tot eh! I quins són els plats entre què dubteu? Fes-nos cinc cèntims del que hi havia i així ens tens més al dia!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: dalmuti » dl. març 14, 2011 4:41 pm

Maido, i a quin restaurant? Era la Boscana? Es que no me'n recordo i ja van 100 missatges de Bodes Lleida, que per rellegir-los tots! Jajaja
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: maido » dl. març 14, 2011 10:37 pm

el restaurant es a la finca prats y la comida nos salia por las orejas , casualmente nubolet tambien estaba el mismo dia alli haciendo el tastam aunque como no lo sabiamos no nos vimos,me hubiera hecho mucha gracia saludarle.
En cuanto al menu aun estamos dudando pero lo que seguramente acabaremos escogiendo es de entrante crema fria de melon con laminas de jamon de pato,de pescado sera lenguado con gambas de palamos y de carne faisan relleno a las frutas con verduritas y setas , el postre el pastel etc etc......
Imatge
Imatge
maido

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants