BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. gen. 12, 2011 11:24 am

Hola Noies!!!
Pel tema fotogaf, jo diria, evidentment, el Jaume Capdevila que es el que nosaltres hem agafat!!! Però crec qeu avui en dia TOTS ho fan bé! Perquè la tecnología ha avançat molt! Ais!! no sé!!
Os explico més al compte enrrera!! Que hem tingut algun mini-avanç!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dc. gen. 12, 2011 11:39 am

Lalilo1 ha escrit:Gràcies Cadui!
Sé que es repetitiva la pregunta pero no dono abast a llegir tantes pagines!!
He llegit alguna cosa al post de llistats de fotògrafs, pero casi tots són de fora!! De totes maneres, vaig mirant i agafant idees, que de moment, es gratis! jejeje
Si hi ha alguna noia de lleida q em pogués explicar la seva experiencia amb el fotògraf (sigui de lleida o de fora, ja que no descarto res)estaria molt agraïda que me la contés!!

guapi, nosaltres tenim un de Barcelona però sé que es desplaça allà on calgui perquè enguany fa bodes a Tarragona i a Girona de noies del fòrum; et deixo el seu web: http://www.ivodekovicbodas.com/
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. gen. 12, 2011 3:13 pm

Hola noies!
Moltes gràcies pels consells i per la llista que m'heu fet! Ara queda la feina més dificil, la de triar! Per cert, volsaltres ho reservarieu tan aviat com el restaurant o el lloc de la ceremònia?
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. gen. 12, 2011 3:34 pm

Jo tinc a l'Elena Valles, es una noia encantadora, dona molta confiança. A la seva web pots veure el seu treball!!

jo la vaig contractar quan faltava un any i mig avans de la boda, amb temps... així t'assegures de tenir en la teva data el fotogràf que tu vols. no perds res!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: dalmuti » dc. gen. 12, 2011 8:48 pm

Hola! Nuvolet, et puc preguntar quant costa més o menys? Crec que tots deuen rondar el mateix si fa no fà, però és que justament m'havia mirat la web de la Elena Vallés i em va agradar molt, estava pensant en preguntar.

Una altra que no se si heu dit, on es va fer les fotos una amiga i són molt naturals, que dic jo, que no es veuen "posant", m'agarada, és Susana Martínez.

Fins aviat! ;)
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: inhus » dc. gen. 12, 2011 10:50 pm

maido que zapatos mas cañeros!! de cuanto es el tacon? de los anilleros me quedo con el 2 si lo llevan niños y el 3 si lo llevan niñas :D

lalilo1 jo el fotograf el reservaria en quan ho tinguis clar. perque si et fas a la idea de que en vols un i quan el vas a buscar resulta que ja està ocupat et farà molta ràbia. vaia al menys a mi men faria!! Jo crec que són les tres claus de la boda: cerimonia, banquet i fotograf
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: maido » dc. gen. 12, 2011 11:38 pm

Guapa el tacon es de 10 pero lleva un poco de plataforma y es comodo y el detalle de atras me encanta, en cuanto a llevar el anillo lo traeran los unico niños que vienen a la boda que son niño y niña y tienen 6 años los dos.Joo como me encanta que te gusten los zapatos eso me reafirma que he hecho una buena compra,ademas a buen precio :-)
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: aairinn » dj. gen. 13, 2011 10:09 am

Jolin, solo vienen dos niños a la boda? Serán super protagonistas pues, que monos!!! De anillero, a mi me gusta el 2 y el 3, aunque el 3 parece un poco más "unisex", no?
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dj. gen. 13, 2011 4:47 pm

Hola noies!!
Sou un sol! gracies per la informació! Miraré la Susana Martinez, pq a mi també m'agrada aquest estil més "natural".Maido, tus zapatos son preciosos!! y para lo de los anillos yo voto por la tercera opción, parece más neutra!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: maido » dv. gen. 14, 2011 12:33 am

gracias por vuestras opiniones me sirven de mucha ayuda,
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: circe312 » ds. gen. 22, 2011 1:57 am

hola chicas!! cuanto tiempo sin escribir por aquí!! os he ido leyendo a ratos es q he estado un poco liada con el trabajo, las fiestas...
Una pregunta, conoceis algun centro de estetica q este bien y hagan los packs de novia(depilación, limpieza cutis...)?? y que vayan a maquilalrte a casa?? me han comentado el del spa del nastasi pero no se como esta de precio ni nada.

Chicas ya hemos decidido los detalles, ya tengo las invitaciones (solo falta repartirlas), mi hermana ya tiene el vestido, y ya e escuchado cosillas de q la despedida se esta cociendo jejejeje.

No se si os comente que ya he reservado el viaje, nos vamos a SRI LANKA-MALDIVAS!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ahhh y ya tengo pedidas las alianzas!! las twins de oro amarillo!!! q vista desde fuera no me gustaban pq el oro amarillo a mi... pero cuando me la puse me encantó!!! mucho mejor q las de oro blanco q eran las q me gustaban a mi!!!

bueno ya os ire contando mas cosillas jejeje

un beso
circe312 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 16, 2011 3:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
circe312

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: cadui » dg. gen. 23, 2011 9:19 pm

circe cuanto tiempo sin verte por aquí... veo que vienes cargada de novedades eeeh?! a nosotros las twins nos gustaban mucho pero al final nos hemos decantado por las Neo de Paladio... mañana voy a recogerlas ya!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dg. gen. 23, 2011 10:27 pm

Hola Noies!

Tot i estar amb un refredat fortíssim(al principi pensaba que era una grip però només he tingut febre div i diss)avui em anat amb el Ramon a la fira expohogar de Barcelona i al sortir em anat a provar allò que està tant de moda ultimament, els cupcakes.

Hem anat a lolita bakery i ens han valgut 2,25€/u de vainilla i el frosty(la crema del damunt)de xocolata i ens ho han entregat amb una caixeta moníssima que reutilitzaré per guardar coses de manualitats. Estaba boníssim!!El carrer on està deixa molt que desitjar però la botiga és una passada i els cupcakes boníssims, us recomano que si aneu a Barna i passeu.

N'hi ha dos més de botigues de cupcakes:florentine cupcakes i cup&cake.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: carlina » dc. gen. 26, 2011 2:23 am

Noies al facebook de D'Noces teniu la meva nova creació...molt dolça. Espero que us agradi, que us animeu a regalar-n'he o que us en regalin les vostres parelles jeje!!I a veure si alguna de vosaltres s'anima a contractar una candy buffet pel seu casament!

http://www.facebook.com/pages/DNoces/114428231939388

Nanit.
carlina

EntradaAutor: NUVOLET » dj. feb. 03, 2011 7:15 pm

Hola noies!!!

Nenes teniu referencies sobre la Sara Buira, potser em faig el maquitllage amb elles.
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: juliol2011 » dv. feb. 04, 2011 3:23 pm

Hola a totes!!

Sóc novata al fòrum...feia dies que us anava seguint però em faltava temps per crear l'usuari i posar-m'hi de ple. M'alegra trobar un espai com aquest per compartir idees, preparatius i comentaris que puguem anar fent; ja que el tema bodes és tot un món que fins ara no he tocat més directament.
Ens casem el 23 de juliol d'aquest any i fins per Nadal no ens vam posar de ple amb la boda...tot i això mica en mica ho anem fent.
FELICITATS A TOTES!!
juliol2011

Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. feb. 04, 2011 6:15 pm

juliol2011 ha escrit:Hola a totes!!

Sóc novata al fòrum...feia dies que us anava seguint però em faltava temps per crear l'usuari i posar-m'hi de ple. M'alegra trobar un espai com aquest per compartir idees, preparatius i comentaris que puguem anar fent; ja que el tema bodes és tot un món que fins ara no he tocat més directament.
Ens casem el 23 de juliol d'aquest any i fins per Nadal no ens vam posar de ple amb la boda...tot i això mica en mica ho anem fent.
FELICITATS A TOTES!!

doncs contans alguna coseta més, on et cases, i tal... aquí al forum trobaras un munt de cosetes ja ho veuràs!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dv. feb. 04, 2011 6:25 pm

juliol2011 ha escrit:Hola a totes!!

FELICITATS A TOTES!!

benvinguda al fòrum guapa!!! com portes els preparatius?? ja tens l'imprescindible? on i quan et cases??? ja veus que aquí som molt "cotilles" i ho volem saber tot i tot, però també veuràs que aquí ens agrada compartir la il·lusió i els preparatius dels nostres casaments!!

Lleidatanes tenim el post molt parat i no pot ser!! com porteu els preparatius, hi han novetats?? jo estic immersa en les darreres manualitats neu:-D
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » ds. feb. 05, 2011 11:23 am

HOla Noies!Benvinguda juliol2011!

Noies no sé si heu vist que al facebook de D'Noces quan s'arribi als 50 fans es sortejarà entre tots ells una mini candy buffet personalitzada, només falten 2 fans. Animeu-vos a fer-vos-en fans i suggeriu la pàgina als vostres amics de facebook!

Cadui ja he vist el ram, molt bonic.
carlina

EntradaAutor: cadui » ds. feb. 05, 2011 9:05 pm

m'alegro que t'agradi carlina!

noies avui hem fet la primera part del curset prematrimonial (era aquesta tarde i demà al matí) i de moment no s'ha fet massa pesat... hem tingut sort! a més hem estat amb un parell de foreres amb les seves parelles i això ajuda a fer-ho més amè!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants