BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inqueta » dv. gen. 07, 2011 11:35 am

Noies com han anat les festes???? espero que els Reis hagin sigut bons i que no estigueu gaire empatxades jajaja. Ara a tornar a la rutina, treure l'arbre i les llumetes de la terrassa, i a posar-nos al dia que el compte enrere no para. Bon any nou i nostre a totes!!!!
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cadui » dv. gen. 07, 2011 6:53 pm

Doncs la veritat és que aquest any tampoc he menjat massa... tret del dia de cap d'any que no em vaig poder resistir a la coca i xocolata del ressopó i per any nou que ma sogra ens va cebar (més de l'habitual...) jajaja! La resta de festes com que he treballat doncs tampoc no hem anat a casa de ningú que és on més perill hi ha. De totes formes ara ja toca tornar a la rutina de sempre i tornar a menjar sa que en 2 mesos tindré la prova de vestit i s'hi ha de càpiga jiji!

Com han provat les festes per tu Inqueta??
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dv. gen. 07, 2011 9:40 pm

Que tal els reis nenes??? s'han portat be?? o algun que altre saquet de carbó... segur que nooo!!!!

Uyyss parlant de menjades, doncs jo m'he passat bastant per nadal un kilet no me'l trau ningú, ara ja a pa i aigua jejeeje
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: maido » ds. gen. 08, 2011 6:49 pm

felizzzz me acabo de comprar los zapatos de la boda y ya tenemos elegidas las alianzas,que contenta estoy.
Imatge
Imatge
maido
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: NUVOLET » dg. gen. 09, 2011 12:56 pm

maido ha escrit:felizzzz me acabo de comprar los zapatos de la boda y ya tenemos elegidas las alianzas,que contenta estoy.

Que bien Maido, dos cositas menos y además importantes!!!

Donde te has cogido las alianzas si se puede saber???
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: maido » dg. gen. 09, 2011 2:07 pm

me he cogido el modelo twins en oro blanco y llevan un diamantito partido en dos yo lo llevare por fuera de la alianza y el por dentro.y los zapatos son altitos pero muy comodos,sabes si puedo subir una foto aqui? y asi los ves.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: aairinn » dt. gen. 11, 2011 2:03 pm

Per penjar una foto has de clicar a baix de la pantalla on hi posa "penjar arxiu adjunt". És molt fàcil i pots penjar la foto de les sabatetes que t'has comprat!

Les aliances twins jo les vaig veure a la joieria Riu de la plaça Sant Joan, són molt maques. Bona elecció!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 11, 2011 7:44 pm

maido ha escrit:me he cogido el modelo twins en oro blanco y llevan un diamantito partido en dos yo lo llevare por fuera de la alianza y el por dentro.y los zapatos son altitos pero muy comodos,sabes si puedo subir una foto aqui? y asi los ves.

A nosotros nos gustaban las alianzas twins pero después decidimos pasar del oro (tanto amarillo como blanco) y por eso no las miramos más, pero son muy muy chulas!
A ver si nos puedes subir la foto y vemos tus zapatitos!! neu:-D
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. gen. 11, 2011 8:08 pm

Hola noies!!
Sóc una infiltrada del 2012 i lo dels preparatius podriem dir que "tinc lo més calent a l'aigüera". De moment, llegint-vos em vaig formant opinions i tenim les idees bastant clares, pero del q no tenim ni idea és a partir de quan s'ha de reservar data amb el fotograf, quins em recomanarieu de lleida? Per que suposo que portar un fotògraf de fora deu sortir bastant car...
Gràcies i perdoneu la infiltració!!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 11, 2011 8:29 pm

no t'hem de perdonar res guapi!! t'acabo de contestar al vostre post també jiji!
Amb els fotògrafs no et puc ajudar perquè jo em caso a Barcelona tot i que som de Lleida... nosaltres el vam reservar a primers del 2010 per al maig d'aquest any. Pensa que és una mica com els restaurants, a Lleida no n'hi han gaires i de seguida volen les dates més comuns (d'abril a setembre).
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. gen. 11, 2011 9:02 pm

Gràcies Cadui!
Sé que es repetitiva la pregunta pero no dono abast a llegir tantes pagines!!
He llegit alguna cosa al post de llistats de fotògrafs, pero casi tots són de fora!! De totes maneres, vaig mirant i agafant idees, que de moment, es gratis! jejeje
Si hi ha alguna noia de lleida q em pogués explicar la seva experiencia amb el fotògraf (sigui de lleida o de fora, ja que no descarto res)estaria molt agraïda que me la contés!!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: maido » dt. gen. 11, 2011 9:28 pm

joooo no me deja en examinar para acceder al archivo adjunto para poner la foto,porque?
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: maido » dt. gen. 11, 2011 9:32 pm

guapisssss ahora si,os enseño mis alianzas y mis zapatos que de momento es lo unico que tengo en casa a ver que os parecen...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 11, 2011 9:54 pm

los zapatos son muy chulos!! menudo taconazo!!! me encanta el detallito que tienen en el tacón. Dónde los has comprado?
las alianzas, como te dije, son muy muy chulas!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: maido » dt. gen. 11, 2011 10:02 pm

pues los compre en el tocador de la novia y son comodisimos aparte de que estan bien de precio , me costaron poco mas de 70 euros.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 11, 2011 10:14 pm

maido ha escrit:pues los compre en el tocador de la novia y son comodisimos aparte de que estan bien de precio , me costaron poco mas de 70 euros.

en el Tocador?? anda pues no los había visto y eso que he ido varias veces jiji! me alegro que sean comodos... nuestros pies lo agradeceran ese día! neu:-D
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: maido » dt. gen. 11, 2011 10:22 pm

ahora necesito consejo sobre donde poner los anillos,aqui os pongo las dos opciones que me gustan a ver que os parecen....
328-880[1].jpg
333-885[1].jpg
331-883[1].jpg
a ver cual os gusta mas...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 11, 2011 10:53 pm

yo voto por el 2 o el 3 xxo.0.o
El 3 lo compró hace mucho Buniketa para sus anillos jeje!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. gen. 12, 2011 9:27 am

Lalilo, amb el fotògraf jo tampco et puc ajudar ja que nosaltres no n'hem hagut de buscar, el meu cunyat ho és i està clar que serà ell qui s'encarregui de les fotos, l'àlbum i tota la pesca. A mi m'agrada molt el Garsaball però , segons tinc entès, està bastant inassequible tant per dates com per preus. Si no també tens al Valls, al Pou, el Toni Prim, el Jordi Antó, la Mònica Carrera, la Susana mmm no recordo com es diu de cognom, a veure si algú ens pot ajudar... Però no et sé dir gran cosa més d'ells.

Maido, los zapatos me encantan, muy chulos y si son cómodos mucho mejor que es lo que necesitamos para ese día!!! Y las alianzas muy monas también, como ya te dije nos fijamos en ellas al principio de empezar a mirar.
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inqueta » dc. gen. 12, 2011 10:18 am

Pel tema fotògrafs n'hi ha molts... a part dels que ja t'ha dit l'Airin... jo et diria el Jaume Capdevila, el Jesús Vilamajor, el Rafa Arinyo,... no sé i moolts més jajaja Nosaltres vam agafar la Mònica Carrera. Nosaltres el que vam fer va ser mirar el tipus de fotos que tenia cada fotògraf a la web i ja et fas una idea del seu treball. A partir d'aqui, concertar alguna cita.
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants