TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%

Vots totals : 15

Re: TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 ?

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 29, 2011 6:49 pm

no té mala pinta el lloc, només que per algunes esta més lluny que per a d'altres (que a mi ja em va bé ehh!) però millor si esta més equidistant de totes
a veure que et contesten
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 29, 2011 6:53 pm

fa bona pinta, tot i que estic amb la Marta que potser queda massa lluny per algunes no?
a veure què et contesten...
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 29, 2011 7:06 pm

xiques, potser fa pinta de carillo però he volgut provar sort… he demanat informació al Molí Blanc d'Igualada: http://www.moliblanchotel.cat/#

Diu que tenen salons per convits de poques persones, cuina pròpia, pàrquing... i fa bona pinta. La pega és que de Girona queda un pèl més lluny… però al ser al costat d'Igualada suposo que tindrà parada de tren, pel que potser és més còmode... les que anem amb cotxe podríem recollir a la resta.

Segons Google Maps:

Barcelona 59 minuts
Lleida 1h 11 minuts
Girona 1h 40 minuts

Quan contestin us dic, mentre continuo mirant :-)ok:

Noies re-edito per afegir una altra proposta, he vist en diverses ocasions que es publicita al fòrum, es tracta de l'Hostal Can Carol a l'Anoia: http://www.hostalcancarol.com/
Aquest ofereix més o menys el mateix que l'anterior i a l'igual que aquell com que està per la zona de l'Anoia, continua quedant un pèl més lluny per les gironines, té parada de tren a 200m. Les distàncies són similars.

Ah per cert, ambdós hostals tenen disponibilitat de sales per reunions/convencions amb projectors, ideal si volem fer passes de vídeos!

Si em contesten us dic!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 29, 2011 9:30 pm

jo he proposat aquest que queda més a prop de bcn perquèem semblava que les que anàveu més tard justament sou les que veniu de bcn i rodalies, nor? :hmm::
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 29, 2011 10:21 pm

Noies m'han contestat de l'Hostal Can Carol:

---------- Mensaje reenviado ----------
De: Hostal Can Carol <info@hostalcancarol.com>
Fecha: 29 de noviembre de 2011 21:28
Asunto: Re: Formulario de http://www.hostalcancarol.com
Para:

Buenas noches,

Les adjuntamos dos propuestas de menú para la fecha que nos solicitan.
Disponemos de salas para realizar la actividad que nos solicitan. (he demanat sala/estància per estar després de dinar i he demanat que em confirmessin si tenen projector...)
La sala de reunión puede estar en exclusiva para ustedes en cualquier horario y el coste de la misma es en función de los servicios que necesiten. (Aguas, cafés, flipchart, pantalla ...)

Quedamos a su disposición para cualquier consulta

Saludos

Katina Estabridis
Hostal Can Carol
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dt. nov. 29, 2011 11:05 pm

Reescric perquè ens hem solapat

Proposava el mateix de la carol, el molí blanc. A veure que et diuen, a mi també m'ha semblat que sembla car és mono. no sé a veure si tenim sort.

una altra opció és buscar algo aprop de barna en el sentit que des de girona és una hora i des de lleida una hora i mitja i sembla que la gent que surt més tard és tota de barna. com ho veieu?

vaa que això ja sembla que sí que sí!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. nov. 30, 2011 11:27 am

Can Faine mola però està on jesucrist va perdre l'esapardenya! Ara, que si s'hi ha d'anar s'hi va i jo contenta eh!

Lo de Can Carol també està bé però no compteu amb mi pel primer menú que no m'agrada la sopa i l'ànec no em fa especial gràcia :-)ok:

A veure què diuen del Molí Blanc i amb el que tinguem decidim que això ja està aquí mateix i és temporada de dinars de Nadal i no ens podem quedar sense taula!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. nov. 30, 2011 11:29 am

He mirat el mapa per St Vicenç de Castellet i no és tan dramàtic com imaginava. M'agrada també!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dc. nov. 30, 2011 12:49 pm

aairinn ha escrit:He mirat el mapa per St Vicenç de Castellet i no és tan dramàtic com imaginava. M'agrada també!!!

ai si xata que m'has deixat :-(

mireu, jo si m'haig de passar gairebé dues hores en cotxe, per anar i altres tantes per tornar, la menys que no hagi de pagar peatge... :star::

no se si m'enteneu... :-(

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 30, 2011 12:59 pm

Bé noies tinc novetats! us copio els mails amb els del Molí Blanc:

---------- Forwarded message ----------
From: Molí Blanc Hotel <hotel@moliblanchotel.cat>
Date: 2011/11/29
Subject: RE: Formulari web Moli Blanc - Catala
To: Carolina

Bona dia Carolina!
Naturalment que és possible! Passarem la teva sol·licitud a Cal Ble, que és l'empresa externa que ens gestiona i serveix els banquets al nostre Hotel.
Així i tot, i si us animéssiu, podeu fer una altra opció... Quedar-vos a sopar i a dormir aquí totes juntes i fer una trobada realment especial!!
Hi ha una promoció molt bona que surt només a 69€ per persona: Sopar, dormir i esmorzar... us ho parleu i, si us interessa, ja faríem la reserva.
En cas que no sigui possible i vulgueu fer el dinar només ens ho dius i fem les gestions.
Gràcies i a veure si us animeu!!!!
Meritxell

-la meva resposta-

From: Carolina
Date: 2011/11/30
Subject: Re: Formulari web Moli Blanc - Catala
To: Molí Blanc Hotel <hotel@moliblanchotel.cat>

Bon dia Meritxell,
doncs en principi la majoria només dirariem i passariem la tarde. Resto a la espera de més informació en quant a tarifes i horaris.
Gràcies per la teva atenció.
Salutacions.

-i la seva següent resposta-

From: Molí Blanc Hotel <hotel@moliblanchotel.cat>
Date: 2011/11/30
Subject: RE: Formulari web Moli Blanc - Catala

Perfecte Carolina!
Ja hem enviat el contacte a Cal Ble, l’empresa externa que ens gestiona i serveis tot el que fa referència al restaurant.
Si acabeu fent el dinar, ens veiem el dia 17!
Meritxell

M'han trucat els de Cal Ble però anava conduint i no tenia el mans lliures activat, m'han deixat un missatge a la bústia de veu dient-me què em trucaran una mica més tard per donar-me informació i saber més o menys què és el que tenim pensat pel dia 17. Això si, ja m'han confirmat que tenen lliure el 17!! De seguida que sàpiga algo més us dic ok?

Dir-vos també que vaig contactar anit a última hora amb un altre lloc, l'Hotel Urbisol: http://www.hotelurbisol.com/index.php?module=situacio&lang=cat, està entre Manresa i Vic. El seu missatge informatiu és aquest (us adjunto al final els menús i preus):

From: <hotelurbisol@hotelurbisol.com>
Date: 2011/11/29
Subject: RE: Contacte HOTELURBISOL des de la web

Bona nit, Carolina
Si que tenim disponibilitat pel dia 17 de desembre per un grup de 12
persones per dinar.
Disposem de un menjador privat amb una taula ovalada, amb llum natural i
vistes als Pirineus.
També disposem de pantalla i projector el preu es de 50 euros.
Estem a la vostra disposició per qualsevol consulta
Moltes gracies
Elisabet

Jo sincerament el trobo força car... el menú més barat són 58€ per cap, més el lloguer de la sala... però vaja què és una opció més :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. nov. 30, 2011 1:24 pm

Una mica carillo sí que és, però vage, a veure què dieu la resta! Lo del molí blanc segueix fent bona pinta, a veure què et diuen quan et truquin i decidim la cosa.

Jo amb el tema del peatge no m'hi poso... La meva prioritat és que no sigui massa complicat arribar-hi, si no dinarem a l'hore de sopar em sembla >.-<: >.-<: >.-<: Ara, si no hi ha peatge millor que millor, que ja paguem prou durant tot el sant dia!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 30, 2011 1:42 pm

estic amb tu Irene... jo també prefereixo evitar peatges però si m'escurcen el trajecte considerablement doncs tampoc m'importa en excés evitar-los, ara cadascú fa el què millor li sembla està clar :-/

suposo que del Molí Blanc em trucaran a la tarde, de totes formes com que demà també tinc festa a la feina si veig que no m'han dit res, els trucaré al telèfon que m'ha quedat registrat :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lisbeth » dc. nov. 30, 2011 1:51 pm

ja ho sé noies, però és que com que veig que anar per peatge no ens estalvia temps... per això buscava una cosa més centrada...

a mi m'han dit que ja em trucaran, però no sé ja si val la pena...

ja ho veig ja que els que tu has trobat caroline son preciosos :-)) i és clar, des de la meva perspectiva, el que m'estalvio en peatges li foto al restaurant... :-eh_::

però vaja, digui el que jo digui, vaig on calgui eh? >.-<:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 30, 2011 3:17 pm

tenen molt bona pinta els dos llocs que has contactat Carol, encara que el segon de centric no n'és gaire..... des de Granollers no em caldria agafar cap autopista, pero em menjaria carreteres de curves, que m'encanta fer-ne, perque pujaria per la carretera que hi ha darrera casa dels meus pares, en els altres si que em tocaria fer autopista i naturalment menjar-me peatges (en aquest país nostre qui no és menja els peatges!). Però es fa on digui la majoria, que aquell dia el meu home també té els seus plans: sopar al Pla de Llerona amb l'empresa (paguen els jefes) i si beu una miqueta massa, deixa el cotxe en el poligon del costat i cap a casa a peu

a veure si hi ha més novetats i després votem el que millor ens sembli i resevem no? perque el gran dia s'acosta i segurament moltes de nosaltres no estarem operatives durant el pont
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 30, 2011 5:18 pm

el follet dolent del fòrum no ha editat l'últim missatge que havia escrit... :star:: bé jo el què deia Susanna és que jo esperaria a tenir els preus de Can Faine també abans d'escollir el què millor ens sembli a totes. El Molí Blanc fa bona pinta però encara no sabem els preus i potser quan me'ls diguin :.0.-0.: :.0.-0.: jeje!
de moment no m'han dit res, si veig que aquesta tarde no em truquen, els trucaré jo demà al matí i us dic ok?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 30, 2011 5:25 pm

genial!!! uyy aquest follet dolent : sgra : : sgra : : sgra :

tenint tots els preus davant i les distancies podem fer una taula i amb criteri acabant decidint el que més ens agrada a totes
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: miriamS » dc. nov. 30, 2011 10:08 pm

ui quantes cosetes! A mi em sembla perfecte acabar de tenir la informació de tots i llavors en fem una última comparativa i escollim. Jo aquest finde baixo a Tortosa i pujaré l'àlbum de boda i l'alternatiu que ens va fer mun cunyat, tot i que del de boda crec que pujaré el dels pares que és més petit, perquè l'altre és un maletí enorme que pesa un ou i si l'he d'anar passejant per Barcelona al curs i tot... Però el gran és més maco! Aixx, no sé! Aques finde acabaré d'escollir. El que no portaré serà el del viatge, que em vaig posar un dia a começar a escollir fotos i allís s'ha quedat. Encara no he acabat ni d'escollir-les totes! Però bueno, crec que només amb les que puguem portar cadascuna ja tindrem feina per a rato! jejejeje
Quines ganes de que arribi el dia! :-) :-///: :mu:: ::0ov0o:: :-)0(-: :-))
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: JiG » dc. nov. 30, 2011 10:43 pm

Ostres!!!!
ja veig que he de mirar el post amb més freqüència... em sap greu noies no haver estat al cas... :-/
Tots els canditats em semblen molt bé, n'he xafardejat algun i fan bona pinta. Autopistes???carreteres de corbes???? ufffff jo de moment ni m'he plantejat per on s'hi arriba a aquests lloc, però ja ho estudiaríem... o segurament la Su ja ho té mig estudiat perquè quan jo en vaig, ella ja en torna!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Estaré més al cas noietes!!!!
Imatge
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. des. 01, 2011 8:51 am

Bon dia pel dematí!!!!!!!! Ja estem al desembre... bufffffffff

A veure, quan tinguem els preus que ens falten fem un croquis amb tota la informació i decidim on ens va millor. Ens anem acostant noies, encara que sembli mentida...jijiji
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dj. des. 01, 2011 12:19 pm

a can fainé em van demanar telèfon, els el vaig passar i no truquen... :--(

Imatge