Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

un gran any!

Re: Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 29, 2010 4:34 pm

doncs jo a la familia i a qui vulgui els hi accepto els diners, als amics, que més o menys estan com nosaltres economicament, doncs que facin el que vulguin o puguin. Uns amics nostres, que el meu xicot els hi va ser testimoni al seu casament, ja ens han reservat la nit de noces + circuit d'spa en el mateix hotel en el que ells ho van fer

per cert, ja tinc les tarjetes.... ara ja podré acabar les invitacions
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:36 pm

ja tens les targetes?? k beeeeeee >.-<: >.-<: >.-<: ale un altre cosa fetaaa!!
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: montseijordi » ds. oct. 02, 2010 1:55 pm

jajaa syl, com he rigut al llegir lo del teu compte...

Noies, si les voleu personlitzades us les podeu fer vosaltres mateixes, jo vaig agafar les d la caixa i a ma esquerra en un buit q hi quedava hi vaig imprimir el logo de la boda i van quedar super xules
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Núria82 » ds. oct. 02, 2010 9:39 pm

Hola noies!
Nosaltres no crec que posem el número bancari a la invitació. A altres casaments que ha anat la gent els hi dóna en mà els diners als nuvis.
Imatge
Núria82
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 03, 2010 12:38 am

Núria82 ha escrit:Hola noies!
Nosaltres no crec que posem el número bancari a la invitació. A altres casaments que ha anat la gent els hi dóna en mà els diners als nuvis.

Hi ha gent que encara que posis el ´núm de compte te'ls donarà igual en mà... la qüestió sería que ho fessin abans del casament, si no, el núm de compte és una bona alternativa. Sincerament i molt personalment, aquesta és una qüestió essencial per a mi: limitar al màxim possible l'haver de dur diners a sobre durant el banquet, ni jo ni ningú. Ni els convidats per la seva banda, ni nosaltres o les famílies de l'altra. Trobo que es poden fer les coses més fàcils i més còmodes.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: laura queralt » dg. oct. 03, 2010 1:41 am

Hola guapas yo por mi pondria el nº de cuenta bancaria en la invitacion pero mi novio no quiere, por mi familia ningun problema pq mi hermana se caso hace dos años y ella no lo puso y dejo el numero de cuenta a mi madre y la gente la llamaba a ella y les daba el numero y ingresaban el dinero, y total yo que no me corto a la gente que sabe que nos casamos ya e soltado tiritos de que es muy caro que si el menu sale a 150 euros por persona en plan que se lo tienen de pagar jejejej un poco pesetera pero unos primos de mi novio de murcia pusieron lo que costaba el menu en un posh ip jajaj imaginate eso es peor, pero creo que un invitado como minimo sabe que se da unos 150 euros por persona. El problema viene con la familia de mi pareja que tienen un morro que se lo pisan y la verdad se que dinero ni la mitad dara, lo se pq para mi piso mis padres mi hermana y mis abuelas nos dieron dinero y la suya nada de nada hicieron oidos sordos!!!!!!!!!!! se que parezco pesetera pero no es asi todo viene por como se comportan com mi novio que es muy bueno y se aprovechan de el y les tengo una : sgra :
pero bueno dejo el rollo pq sino no paro jejeje asi que lo que decia hacer lo que querais que todo estara bien besitos guapas
laura queralt

Entrades: 109
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 10:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. oct. 03, 2010 12:05 pm

Jo no sóc de l'opinió que els convidats s'hagin de pagar el cobert. Si pensés això, probablement m'agafaria un lloc on el cobert ens costés 50 euros i segur que cobriríem despeses. Convidem a la gent al lloc que NOSALTRES hem escollit, ningú està obligat a donar-nos diners, ni molt menys, a pagar-se el cobert. Evidentment, sóc realista i sé que molta gent ens donarà diners, doncs perfecte, els utilitzarem pel viatge o pel que ens vindrà bé, però no pel banquet. Independentment que es posi o no es posi el número de compte a la invitació, cadascú que regali el que vulgui. Trobo molt fort anar esbombant quant costa el cobert. És la meva opinió, respectable i discutible com totes les altres.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Shaik » dg. oct. 03, 2010 5:13 pm

aairinn ha escrit:Jo no sóc de l'opinió que els convidats s'hagin de pagar el cobert. Si pensés això, probablement m'agafaria un lloc on el cobert ens costés 50 euros i segur que cobriríem despeses. Convidem a la gent al lloc que NOSALTRES hem escollit, ningú està obligat a donar-nos diners, ni molt menys, a pagar-se el cobert. Evidentment, sóc realista i sé que molta gent ens donarà diners, doncs perfecte, els utilitzarem pel viatge o pel que ens vindrà bé, però no pel banquet. Independentment que es posi o no es posi el número de compte a la invitació, cadascú que regali el que vulgui. Trobo molt fort anar esbombant quant costa el cobert. És la meva opinió, respectable i discutible com totes les altres.

Completament d'acord amb tú, els convidats no tenen la "culpa" de que elegim un cobert de 150 o 180 euros, és decissió nostra i de la nostra butxaca.

Nosaltres encara no estem en el procés aquest de donar invitacions i tal, però penso que em farà molta vergonya quan em demanin què volem de regal, el moment d'haver de donar el núm. de compte se'm farà molt dur. Jo sóc així, em costen molt certes coses, i estic segura que em sentiré malament les primeres vegades que hagi de respondre la "pregunta màgica". Sort que som poca gent i propera, que sinó sóc capaç de posar un contestador automàtic al mòbil amb un missatge que digui "si és per parlar del regal, truqui al meu company"... :.0.-0.:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: arodrigu » dg. oct. 03, 2010 5:26 pm

Totalment d'acord. És clar que ens aniran bé els diners, però no és obligació de ningú, només faltaria. Hi tinc una màxima a la vida: NO ESPERIS RES DE NINGÚ, I MAI NO ET DECEPCIONARÀS. A mi em funciona...
Imatge
arodrigu
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: adriana27 » dg. oct. 03, 2010 5:28 pm

Molt bona aquesta filosofia!! la gent ha de donar el que pugui i ja està! clar que quan vas a un casament no pots anar amb una ma davant i l' altre darrera pero nenis en aquesta vida hi ha de tot!!!!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Bie » dg. oct. 03, 2010 5:31 pm

Estic totalment d'acord, si dones per fet i demanes que la gent es cobreixi el cobert, no n'escullis un de 150€, perquè per a una parella 300€ poden suposar un esforç i un problema molt gran. Ara ve, si tú els convides perquè vols i esculls un cobert de 150€ és perquè tú has volgut, i que cadascú doni el que pugui, no sé, tots esperem poder recuperar part del convit però d'aquí a exigir-ho hi ha un pas...
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: VaneMenorca » dg. oct. 03, 2010 5:57 pm

Està clar!!! És el VOSTRE CASAMENT i tu CONVIDES A LA GENT!!! Si a més, et poden i volen donar un detllaet en forma de diners, bé està i si no també.

Cadasqú fa el que pot i vol, així com hem escollit casar-nos i convidar-los, cap convidat te cap obligació de pagar-se el cobert, només faltaria!
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. oct. 04, 2010 9:38 am

jo penso igual...nosaltres hem agafat un menu de 115 euros pero no xk la gent s'hagi de pagar el seu cobert sino perque no podem pagar més...de totes maneres..jo prefereixo que em regalin diners ja que fa 5 anys que visc en pecat i no em falta res (pr sort!!!)...i tambe se'm fa dur pensar el moment de la pregunta magica...soc super vergonyosa i em sap super greu dir que prefereixo diners.... :-(
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 04, 2010 1:48 pm

aairinn ha escrit:Jo no sóc de l'opinió que els convidats s'hagin de pagar el cobert. Si pensés això, probablement m'agafaria un lloc on el cobert ens costés 50 euros i segur que cobriríem despeses. Convidem a la gent al lloc que NOSALTRES hem escollit, ningú està obligat a donar-nos diners, ni molt menys, a pagar-se el cobert. Evidentment, sóc realista i sé que molta gent ens donarà diners, doncs perfecte, els utilitzarem pel viatge o pel que ens vindrà bé, però no pel banquet. Independentment que es posi o no es posi el número de compte a la invitació, cadascú que regali el que vulgui. Trobo molt fort anar esbombant quant costa el cobert. És la meva opinió, respectable i discutible com totes les altres.

Jo sí que posaré el número de compte en una targeteta annexa a la invitació (així poden tirar el núm de compte si volen i es podran quedar igualment amb la invitació de record sense que el compte hi quedi per a la posteritat...), perquè penso que és el més pràctic. De totes maneres, sóc de la teva mateixa opinió: jo no dic el preu del cobert perquè aquest és el meu problema, no el dels convidats, ja que són això, convidats. Si me'ls donen, els utilitzarem i els invertirem en allò que ens vagi més bé, però el que regalin serà benvingut. Del que es tracta és de celebrar-ho amb qui estimes i t'estima, independentment de si donen X o Y o res.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 04, 2010 1:52 pm

adriana27 ha escrit:Molt bona aquesta filosofia!! la gent ha de donar el que pugui i ja està! clar que quan vas a un casament no pots anar amb una ma davant i l' altre darrera pero nenis en aquesta vida hi ha de tot!!!!!!!

Doncs aquest any ja he anat a un casament sense donar res, i al desembre n'hi haurà un altre... el motiu és el que vaig donar als nuvis: jo espero que vinguin sense més ni més, i ara per ara, per molt que vulgui, no els podíem fer cap regal. Solució? Si realment volien que hi anés, no els faria regal, ho seria la nostra presència... igual que haurien de fer ells: que no ens donin res, i prou. I no em fa vergonya perquè penso que la sinceritat és el millor per a l'amistat.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Mar_85 » dl. oct. 04, 2010 2:18 pm

Hola a tots! lo q jo tinc pensat fer es ficar a dintre de la invitacio una tarjeta amb el numero de compte, xo no a tots nomes amb els que se q els i puc ficar i q m'ho demanaran, i tambe en tindre x si algun dels q crec que no els i agradara la idea doncs m'ho demanan al moment de donar la invitacio, o en algun altre moment. Per exemple el meu avi no li faria gaire gracia lo del numero de compte, i se d'alguns mes q tampoc, xo tinc amics que ja s'han casat i ho han fet, i tambe amics que no ho han fet x el que diran i despues tothom els hi ha acabat trucan x demanar el numero de compte, o al mateix carrer alla apuntant el numero al mobil... aixis que fare una seleccio dels que crec que els i puc ficar i dels que crec que no... i ja esta!! Crec q encara q es una mica... es molt practic.
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: Shaik » dl. oct. 04, 2010 2:23 pm

buniketa ha escrit:

Jo sí que posaré el número de compte en una targeteta annexa a la invitació (així poden tirar el núm de compte si volen i es podran quedar igualment amb la invitació de record sense que el compte hi quedi per a la posteritat...), perquè penso que és el més pràctic. De totes maneres, sóc de la teva mateixa opinió: jo no dic el preu del cobert perquè aquest és el meu problema, no el dels convidats, ja que són això, convidats. Si me'ls donen, els utilitzarem i els invertirem en allò que ens vagi més bé, però el que regalin serà benvingut. Del que es tracta és de celebrar-ho amb qui estimes i t'estima, independentment de si donen X o Y o res.

És que una cosa no està renyida amb l'altra: posar el núm. de compte és una opció personal i no vol pas dir que obliguis la gent a pagar-se el cobert, més faltaria! Nosaltres no el posarem perquè en el nostre entorn no s'ha fet mai, és qüestió de zones o famílies suposo, nosaltres no hem rebut mai una invitació amb el núm. de compte, però és molt legítim posar-lo si penses que és el més pràctic en el teu cas particular.

D'altra banda, trobo molt bé arribar a aquest acord amb els amics, té tota la lògica del món.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. oct. 04, 2010 2:41 pm

Shaik ha escrit:És que una cosa no està renyida amb l'altra: posar el núm. de compte és una opció personal i no vol pas dir que obliguis la gent a pagar-se el cobert, més faltaria! Nosaltres no el posarem perquè en el nostre entorn no s'ha fet mai, és qüestió de zones o famílies suposo, nosaltres no hem rebut mai una invitació amb el núm. de compte, però és molt legítim posar-lo si penses que és el més pràctic en el teu cas particular.

D'altra banda, trobo molt bé arribar a aquest acord amb els amics, té tota la lògica del món.

Això és al que em referia jo amb el comentari de l'altre dia. Posar o no posar el número de compte no té res a veure amb demanar que et paguin el cobert. Nosaltres no el posarem per què no ens agrada, pot ser molt pràctic però no ens convenç. I sigui com sigui, trobo terrible demanar que els convidats es paguin el cobert, per això no els convidis!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Mar_85 » dl. oct. 04, 2010 3:02 pm

Home es que demanar-ho es una mica fort no??? crec q els convidats no tenen pq saber si et gastes 100, 180,150 o 80... Pq aixos condiciona una mica amb el que donar. Els convidats tenen que fer el que poden, volen o el q tinguin ganes i nosaltres esta agraits ens donguin x cubrir el menu o no.
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: marsal75 » dl. oct. 04, 2010 3:16 pm

també hi han convidats (que jo ho he vist fer en algun casament) que pregunta als nuvis directament per quant els hi ha sortit cada cobert.... :-(
tampoc es tracta de demanar els diners com si cadascú s'ho hagués de pagar ni que els convidats, sense vergonya ni res, ho vagin preguntant
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants