Autor: marsal75 » dc. set. 29, 2010 4:34 pm
Autor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:36 pm
Autor: montseijordi » ds. oct. 02, 2010 1:55 pm
Autor: Núria82 » ds. oct. 02, 2010 9:39 pm
Autor: buniketa » dg. oct. 03, 2010 12:38 am
Núria82 ha escrit:Hola noies!
Nosaltres no crec que posem el número bancari a la invitació. A altres casaments que ha anat la gent els hi dóna en mà els diners als nuvis.
Autor: laura queralt » dg. oct. 03, 2010 1:41 am
Autor: aairinn » dg. oct. 03, 2010 12:05 pm
Autor: Shaik » dg. oct. 03, 2010 5:13 pm
aairinn ha escrit:Jo no sóc de l'opinió que els convidats s'hagin de pagar el cobert. Si pensés això, probablement m'agafaria un lloc on el cobert ens costés 50 euros i segur que cobriríem despeses. Convidem a la gent al lloc que NOSALTRES hem escollit, ningú està obligat a donar-nos diners, ni molt menys, a pagar-se el cobert. Evidentment, sóc realista i sé que molta gent ens donarà diners, doncs perfecte, els utilitzarem pel viatge o pel que ens vindrà bé, però no pel banquet. Independentment que es posi o no es posi el número de compte a la invitació, cadascú que regali el que vulgui. Trobo molt fort anar esbombant quant costa el cobert. És la meva opinió, respectable i discutible com totes les altres.
Autor: arodrigu » dg. oct. 03, 2010 5:26 pm
Autor: adriana27 » dg. oct. 03, 2010 5:28 pm
Autor: Bie » dg. oct. 03, 2010 5:31 pm
Autor: VaneMenorca » dg. oct. 03, 2010 5:57 pm
Autor: Syl05/05/02 » dl. oct. 04, 2010 9:38 am
Autor: buniketa » dl. oct. 04, 2010 1:48 pm
aairinn ha escrit:Jo no sóc de l'opinió que els convidats s'hagin de pagar el cobert. Si pensés això, probablement m'agafaria un lloc on el cobert ens costés 50 euros i segur que cobriríem despeses. Convidem a la gent al lloc que NOSALTRES hem escollit, ningú està obligat a donar-nos diners, ni molt menys, a pagar-se el cobert. Evidentment, sóc realista i sé que molta gent ens donarà diners, doncs perfecte, els utilitzarem pel viatge o pel que ens vindrà bé, però no pel banquet. Independentment que es posi o no es posi el número de compte a la invitació, cadascú que regali el que vulgui. Trobo molt fort anar esbombant quant costa el cobert. És la meva opinió, respectable i discutible com totes les altres.
Autor: buniketa » dl. oct. 04, 2010 1:52 pm
adriana27 ha escrit:Molt bona aquesta filosofia!! la gent ha de donar el que pugui i ja està! clar que quan vas a un casament no pots anar amb una ma davant i l' altre darrera pero nenis en aquesta vida hi ha de tot!!!!!!!
Autor: Mar_85 » dl. oct. 04, 2010 2:18 pm
Autor: Shaik » dl. oct. 04, 2010 2:23 pm
buniketa ha escrit:aairinn ha escrit:Jo no sóc de l'opinió que els convidats s'hagin de pagar el cobert. Si pensés això, probablement m'agafaria un lloc on el cobert ens costés 50 euros i segur que cobriríem despeses. Convidem a la gent al lloc que NOSALTRES hem escollit, ningú està obligat a donar-nos diners, ni molt menys, a pagar-se el cobert. Evidentment, sóc realista i sé que molta gent ens donarà diners, doncs perfecte, els utilitzarem pel viatge o pel que ens vindrà bé, però no pel banquet. Independentment que es posi o no es posi el número de compte a la invitació, cadascú que regali el que vulgui. Trobo molt fort anar esbombant quant costa el cobert. És la meva opinió, respectable i discutible com totes les altres.
Jo sí que posaré el número de compte en una targeteta annexa a la invitació (així poden tirar el núm de compte si volen i es podran quedar igualment amb la invitació de record sense que el compte hi quedi per a la posteritat...), perquè penso que és el més pràctic. De totes maneres, sóc de la teva mateixa opinió: jo no dic el preu del cobert perquè aquest és el meu problema, no el dels convidats, ja que són això, convidats. Si me'ls donen, els utilitzarem i els invertirem en allò que ens vagi més bé, però el que regalin serà benvingut. Del que es tracta és de celebrar-ho amb qui estimes i t'estima, independentment de si donen X o Y o res.
Autor: aairinn » dl. oct. 04, 2010 2:41 pm
Shaik ha escrit:És que una cosa no està renyida amb l'altra: posar el núm. de compte és una opció personal i no vol pas dir que obliguis la gent a pagar-se el cobert, més faltaria! Nosaltres no el posarem perquè en el nostre entorn no s'ha fet mai, és qüestió de zones o famílies suposo, nosaltres no hem rebut mai una invitació amb el núm. de compte, però és molt legítim posar-lo si penses que és el més pràctic en el teu cas particular.
D'altra banda, trobo molt bé arribar a aquest acord amb els amics, té tota la lògica del món.
Autor: Mar_85 » dl. oct. 04, 2010 3:02 pm
Autor: marsal75 » dl. oct. 04, 2010 3:16 pm