RAYOS UVA PARA LA BODA. SI , O NO?

un gran any!

Re: RAYOS UVA PARA LA BODA. SI , O NO?

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dl. des. 20, 2010 5:23 pm

Este sábado fui a ver a la maquilladora y al final he decidido que iré blanquita de piel, así que nada de uva!!!
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: arodrigu » dl. des. 20, 2010 5:35 pm

Bueno creo que tampoco hay que obsesionarse, ni un extremo ni el otro, ¿no?. Está bien estar morenita, lo que no me gusta para una novia es estar super morena, a no ser que sea tu tono de piel natural...
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dl. des. 20, 2010 7:28 pm

Pues chicas yo me caso a finales de junio y no voy hacer rayos, desde principios de abril hasta la fecha me hechare todos los dias en mi jardinciko con mi tumbona y a cojer poco a poco un bronceado natural! yo creo ke con 2 meses largos así....cojere bien!
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: miriamS » dl. des. 20, 2010 9:19 pm

Yo soy muy blanquita y en verano solo consigo tostarme un poquito y coger un color cafe con leche, así que creo que si me pusiese muy morena con los UVA no sería yo.
Así que creo que voy a hacer intensivo de sol todos los fines de semana des de mayo y a coger mi habitual color cafe con leche :)
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 11:36 pm

Hola, yo soy muy blanquita también y este verano, me casé en Septiembre, intenté aprovechar hasta el último rayo de sol; de todas formas el moreno de playa enseguida baja y el de montaña -que también tomé el sol en el pueblo de mis suegros- me puso bastante morena de brazos y cara...pero mi vestido, se ve en el avatar, era palabra de honor...pues ná, fuí a tomar unas cuantas sesiones (10) de 8 minutos y mantuve el moreno, lo subí como mucho ligeramente, lo justo para que no se me confundiera con el vestido y verme con mejor aspecto.
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cadui » dc. des. 22, 2010 7:29 pm

Petita83 ha escrit:Hola, yo soy muy blanquita también y este verano, me casé en Septiembre, intenté aprovechar hasta el último rayo de sol; de todas formas el moreno de playa enseguida baja y el de montaña -que también tomé el sol en el pueblo de mis suegros- me puso bastante morena de brazos y cara...pero mi vestido, se ve en el avatar, era palabra de honor...pues ná, fuí a tomar unas cuantas sesiones (10) de 8 minutos y mantuve el moreno, lo subí como mucho ligeramente, lo justo para que no se me confundiera con el vestido y verme con mejor aspecto.

yo soy muy blanquita de piel también pero me coge el moreno en seguida, el problema es que me caso a mediados de mayo y como que poco sol podré tomar... además de que aún tengo la marca del bikini del verano y yo también me caso con un palabra de honor, por lo que he pensado que alguna sesión (no más de 10) haré para coger un poquito de tono.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: noejoan » dl. gen. 03, 2011 9:17 am

UVA, però la núvia mai ha de ser la més morena de totes... només una miqueta!
noejoan

Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 09, 2010 6:30 am

EntradaAutor: Marc_Núria » dc. feb. 09, 2011 1:48 pm

Bones!!

Jo em caso al Maig i tinc clar que penso fer UVA...

L'any passat per la boda d'una amiga meva ja ho vaig fer i per 4 o 5 sessions no passa res i trenques amb el color blanc de tot l'hivern.

Em caso al Maig i també espero aprofitar setmana santa, però segur que alguna sessió faig ja que sóc molt blanqueta.

I sino també es poden provar amb les toallites, a mi l'any passat una companya em ve deixar unes i m'ho vaig posar 2 dies abans de la boda i em va donar un color molt maco. Això sí, amb les toallites s'ha d'anar amb compte que algunes deixen de color taronja o fan clapes....

Núria
Marc_Núria

Entrades: 19
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 8:11 am

EntradaAutor: BIGSMILE2 » dc. feb. 09, 2011 2:09 pm

Alguna ha probado una especie de spray de caña de azúcar (creo) que te pone morena al instante?

Es que hacer uva me da mucha pereza...
Imatge
BIGSMILE2
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. feb. 09, 2011 3:06 pm

Jo ja porto fetes dues sessions de UVA i la veritat es que fa una mica de mandra perque hi han moltes coses a fer i estas allà perdent el temps estirada sense fer res... pero a la vegada és una estoneta de relax en la que aprofito per a deixar la ment tranquil·la i no pensar en res... com un moment en que els nervis no existeixen perque jo no vull que existeixin.

El primer dia, com feia mesos que no havia estat al sol, varem fer tant el meu xicot com jo 10 min. Avui que hem fet la segona sessió hem pujat a 20 min
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 09, 2011 4:39 pm

Marta quantes sessions has de fer?? tu i jo som més o menys igual de blanquetes i és per fer-me una idea jiji!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dc. feb. 09, 2011 4:51 pm

cadui ha escrit:Marta quantes sessions has de fer?? tu i jo som més o menys igual de blanquetes i és per fer-me una idea jiji!

ni idea, en aixó confio amb la meva cosina... pero jo crec que de 8 sessions no baixaré
varem comprar un pack de 2x1 amb el meu nen de 20 sessions de 10 min (10 sessions de 20 min) i si no les acabem amb el tema casament perque ja agafem un color que ens agradi doncs me les guardaré per a la primavera
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 09, 2011 4:54 pm

jo crec que també necessitaré unes 10... i el meu nen moltes més perquè encara és més blanc que jo!! jajaja! merci!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dc. feb. 09, 2011 5:30 pm

cadui ha escrit:jo crec que també necessitaré unes 10... i el meu nen moltes més perquè encara és més blanc que jo!! jajaja! merci!

el meu menys que jo perque a ell el sol l'agafa enseguida
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: julia28 » dc. feb. 09, 2011 7:45 pm

hola chicas!!
Pues yo me caso en mayo y seguramente tomaré uv, habia pensado también en hacerme lo de caña de azucar, pero me la han desaconsejado totalmente.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: Marc_Núria » dv. feb. 11, 2011 10:34 am

Hola,

Jo no m'he fet mai el bany amb canya de sucre, però si que tinc amigues que s'ho han fet i queda molt bé.
Però també he de dir que m'han recomanat que no ho faci, perquè a vegades pot tacar la roba, per tant jo no me la jugaria...

Sobre els UVA jo sóc molt blanqueta, i quan he fet si el que voleu és trencar el color blanc amb menys de 10 sessions jo crec que ho tindreu.

Núria
Marc_Núria

Entrades: 19
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 8:11 am

EntradaAutor: eliytoni » dv. feb. 11, 2011 12:13 pm

A mi la esteticien me recomendo que no hiciera lo se caña de azucar xq me dijo que manchaba el vestido, me dijo que para novias no lo hacian, xo tengo una amiga que se caso hace 4 años en febrero y ella se lo hixó y no le destiño el vestido para nada.
Yo x si acaso haré UVA, me ha comentado la esteticien que empieze para Mayo
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: adriana27 » ds. feb. 12, 2011 9:13 am

julia28 ha escrit:hola chicas!!
Pues yo me caso en mayo y seguramente tomaré uv, habia pensado también en hacerme lo de caña de azucar, pero me la han desaconsejado totalmente.

wapiiiiiiii NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! els principals comercials de la caña de azucar ja ho desaconsellen jiji mes q res a mes de poder tacar el vestit es més q anirem a la lluna de mel a capes i mig descolorides es fatal!!!!!!!!!!
jo faré al final tot i q no voliaaa pk he tingut males experiencies amb raig UV haure de fer pk estic molt blanca i esta clar q el vestit morenetas guanya molt! nomes espero q no em sortin taques.... :-(
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: julia28 » ds. feb. 12, 2011 9:42 am

adriana27 ha escrit:
julia28 ha escrit:hola chicas!!

wapiiiiiiii NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! els principals comercials de la caña de azucar ja ho desaconsellen jiji mes q res a mes de poder tacar el vestit es més q anirem a la lluna de mel a capes i mig descolorides es fatal!!!!!!!!!!
jo faré al final tot i q no voliaaa pk he tingut males experiencies amb raig UV haure de fer pk estic molt blanca i esta clar q el vestit morenetas guanya molt! nomes espero q no em sortin taques.... :-(

ya no lo hare, haré los uv, ayer fui a mirar precios y no salen tan mal. lo unico que tengo dudas de como quedaré, no me he echo nunca, lo k tengo pensado es empezar el mes que viene y para la boda ir en sesiones sueltas para mantenerlo, no lo dejare para abril mayo no vaya a ser que pase algo..
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: eliytoni » dc. feb. 16, 2011 10:09 am

lo mejor es q hagamos UVA xicas