TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%

Vots totals : 15

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 3:29 pm

maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.

maido hola! t'apunto doncs?
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 07, 2011 4:10 pm

Lisbeth ha escrit:
aairinn ha escrit:Jo m'apunto però ja!!!!!! M'encanta la idea i quan he vist la foto ja ens hi he vist allí totes amb els nostres vestits a mig cordar (com a mínim jo, que ja no em deu cordar ni ara...) i xarrant pels descosits buaaaaa m'encanta la idea!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

no em facis riure dona que sóc a la feina!!!

va, a veure si trobem la manera... :-///: :-///:

No dic res que no sigui veritat, diguem que ahir vaig tornar al gimnàs, vaig pujar a la bàscula i d'allí directa a sobre de la bici fins que estava exausta. Quan vaig tornar als vestidors, encara tenia els ulls fora d'orbita amb el marcador de la bàscula clavat al cervell :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: maido » dc. set. 07, 2011 6:35 pm

Lisbeth ha escrit:
maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.

maido hola! t'apunto doncs?

por supuesto,apuntame en la lista.
Imatge
Imatge
maido
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 8:55 pm

malu ha escrit:Quina bona idea!!! :-)ok: :-)ok: Si puc aniré!

malu t'apunto doncs eh??

però hauries de triar la opció de trobada que més et faci el pes, ok? :-)ok:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 8:56 pm

cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...

nena aquesta trobada es farà si o sí.

Em sembla que per sobre de tot, el que totes tenim ganes és de trobar-nos, així que si s'ha de plantejar un berenar-sopar, doncs berenar-sopar!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cadui » dc. set. 07, 2011 9:35 pm

Lisbeth ha escrit:
cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...

Em sembla que per sobre de tot, el que totes tenim ganes és de trobar-nos, així que si s'ha de plantejar un berenar-sopar, doncs berenar-sopar!! *.-o-o.* *.-o-o.*

sempre puc arribar pels cafès :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MiM » dc. set. 07, 2011 11:17 pm

Lisbeth ha escrit:

Su, això no hi és a la llista i ami seria el que m'aniria més bé!!!! Fer un berenar-sopar al dissabte!!!! Així a l'hora de sopar puc estar a casa amb en Martí... és que és clar, com que vosaltres ja viviu amb els vostres marits o futurs, si esl abandoneu un dia ja no passa res... però jo tinc unes ganes boges d'anar a viure amb en Martí no seperar-me d'ell ni un moment ::love:: ::love::

Per tant, la manera més fàcil d'escapar-me seria quan ell està a la feina. Vinga va, aviam si a alguna de vosaltres també us va bé.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Nime » dj. set. 08, 2011 8:01 am

Doncs si voleu fem berenar-sopar; jo porto alguna cosa dolça :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 8:19 am

vaja, he incorporat lo del berenar-sopar i s'han esborrat els resultats... ::brr::

podríeu tornar a votar si us plau? :-(
su

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 08, 2011 8:46 am

Lisbeth ha escrit:vaja, he incorporat lo del berenar-sopar i s'han esborrat els resultats... ::brr::

podríeu tornar a votar si us plau? :-(
su

Fet!

Jo segueixo votant pel cap de setmana que no té per què ser dos dies sencers si no un dia i una nit, per exemple, així si la MiM vol venir només a la tarda perfecte, si la Carol arriba un pèl tard per la feina, cap problema, no sé, donaria més marge a tothom i així les que volem fer la festa grossa també podríem :-))
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 9:16 am

és que jo, si no és amb una nit pel mig, amb un allotjament, no veig maneres de poder-nos disfressar... vull dir... que jo no penso anar pas a un restaurant a fer un dinar vestides totes de núvies... ara que... això al siubès ens ho farien segur _cfe*:-) _cfe*:-) i com que tenen la caseta per 6 persones... tmb ens hi podríem quedar a dormir... :hmm::

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 08, 2011 10:00 am

Lisbeth ha escrit:és que jo, si no és amb una nit pel mig, amb un allotjament, no veig maneres de poder-nos disfressar... vull dir... que jo no penso anar pas a un restaurant a fer un dinar vestides totes de núvies... ara que... això al siubès ens ho farien segur _cfe*:-) _cfe*:-) i com que tenen la caseta per 6 persones... tmb ens hi podríem quedar a dormir... :hmm::

Esastamente! Veig més digne sopar i fer una mica de festa amb el vestit posat que no pas anar només a dinar, a veure amb quina cara entrem totes vestides de núvia a un restaurant...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: maido » dj. set. 08, 2011 10:12 am

y porque tiene que ser solo de nenitas? tambien podrian venir ellos los que quieran no?,yo tambien opino de hacer algo de noche y en sitio un poco privado porque que verguenza entrar en un restaurante solo al mediodia y vestida de novia :star::
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 11:46 am

maido ha escrit:y porque tiene que ser solo de nenitas? tambien podrian venir ellos los que quieran no?,yo tambien opino de hacer algo de noche y en sitio un poco privado porque que verguenza entrar en un restaurante solo al mediodia y vestida de novia :star::

maido ¿tu crees que estaríamos igual de relajadas y locuelas con "ellos"? yo con mi chico en medio haría lo mismo que sin él, pero no puedo decir lo mismo si estuvieran vuestros maridines... me daría corte...

això si, si finalment decidir anar a un lloc públic, o descartem el vestit, o arribaré ja borratxa com una cuba per trere'm del damunt la vergonyeta :.0.-0.: :.0.-0.:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cadui » dj. set. 08, 2011 2:46 pm

voleu dir que si ens presentem vestides de núvia en qualsevol lloc (sigui públic o privat) no avisaran als de Salut Mental perquè ens vinguin a buscar??? *.O.-O* *.O.-O*

ara mateix voto!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 08, 2011 2:59 pm

uyy acabo de descobrir aquest fil després de dies i dies sense passar-me pel foro (vaig de volit a la feina i a casa estic sense ganes de fer res)

aixó d'anar disfressada un altre cop (i en el meu cas mai millor dit) per a mi seria molt difícil perque ja no hi quepo dins el vestit.... els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!
per mi un cap de setmana seria molt millor, perque jo el dissabte al matí també treballo i surto al migdia.... i si es fa amb el maridet o no, mmmm hi hauria partida de rol o algo per l'estil pel mig??? perque sino jo ja sé que al meu marit moure'l costa una mica bastant
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 08, 2011 3:12 pm

marsal75 ha escrit:els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 6:21 pm

marsal75 ha escrit:(...) ja no hi quepo dins el vestit.... els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!

mare de déu, ja sé el que m'espera :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: amb la bondat que estic fent :-)0(-: :-)0(-: segur que per quan fem la trobada tampoc no m'entra... :star:: :star:: :star::

t'apunto doncs Marsal75?

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: maido » dj. set. 08, 2011 6:24 pm

una preguntita que no tiene que ver con la quedada pero si con el vestido,lo he llevado a la tintoreria de esas que hay muchas y me lo han dejado bastante mal la verdad y eso que me han cobrado 55 euros, a vosotras os a quedado bien los bajos y eso? y tambien me gustaria saber como lo guardais, pues ocupa un monton en la bolsa de tela, donde lo teneis vosotras?
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: inhus » dj. set. 08, 2011 6:58 pm

maido ha escrit:una preguntita que no tiene que ver con la quedada pero si con el vestido,lo he llevado a la tintoreria de esas que hay muchas y me lo han dejado bastante mal la verdad y eso que me han cobrado 55 euros, a vosotras os a quedado bien los bajos y eso? y tambien me gustaria saber como lo guardais, pues ocupa un monton en la bolsa de tela, donde lo teneis vosotras?

Maido yo lo voy a llevar donde lo compré porquè tambien tienen servicio de limpieza. Me dijeron que luego te lo devuelven dentro de una cajita. És un poco caro pero no me fío de las tintorerías, me dijeron sobre 100€.

Lo que me dijeron que ahora estan con las novias así que no lo tendrian hasta noviembre y para que lo tengan ellas en la tienda lo tengo yo en casita :D
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants