maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.
maido hola! t'apunto doncs?
Autor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 3:29 pm
maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.
Autor: aairinn » dc. set. 07, 2011 4:10 pm
Lisbeth ha escrit:aairinn ha escrit:Jo m'apunto però ja!!!!!! M'encanta la idea i quan he vist la foto ja ens hi he vist allí totes amb els nostres vestits a mig cordar (com a mínim jo, que ja no em deu cordar ni ara...) i xarrant pels descosits buaaaaa m'encanta la idea!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no em facis riure dona que sóc a la feina!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
va, a veure si trobem la manera...![]()
Autor: maido » dc. set. 07, 2011 6:35 pm
Lisbeth ha escrit:maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.
maido hola! t'apunto doncs?
Autor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 8:55 pm
malu ha escrit:Quina bona idea!!!![]()
Si puc aniré!
Autor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 8:56 pm
cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...
Autor: cadui » dc. set. 07, 2011 9:35 pm
Lisbeth ha escrit:cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...
nena aquesta trobada es farà si o sí.
Em sembla que per sobre de tot, el que totes tenim ganes és de trobar-nos, així que si s'ha de plantejar un berenar-sopar, doncs berenar-sopar!!![]()
Autor: MiM » dc. set. 07, 2011 11:17 pm
Lisbeth ha escrit:cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...
nena aquesta trobada es farà si o sí.
Em sembla que per sobre de tot, el que totes tenim ganes és de trobar-nos, així que si s'ha de plantejar un berenar-sopar, doncs berenar-sopar!!![]()
Autor: Nime » dj. set. 08, 2011 8:01 am
Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 8:19 am
Autor: aairinn » dj. set. 08, 2011 8:46 am
Lisbeth ha escrit:vaja, he incorporat lo del berenar-sopar i s'han esborrat els resultats...![]()
podríeu tornar a votar si us plau?![]()
su
Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 9:16 am
Autor: aairinn » dj. set. 08, 2011 10:00 am
Lisbeth ha escrit:és que jo, si no és amb una nit pel mig, amb un allotjament, no veig maneres de poder-nos disfressar... vull dir... que jo no penso anar pas a un restaurant a fer un dinar vestides totes de núvies... ara que... això al siubès ens ho farien segur![]()
i com que tenen la caseta per 6 persones... tmb ens hi podríem quedar a dormir...
Autor: maido » dj. set. 08, 2011 10:12 am
Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 11:46 am
maido ha escrit:y porque tiene que ser solo de nenitas? tambien podrian venir ellos los que quieran no?,yo tambien opino de hacer algo de noche y en sitio un poco privado porque que verguenza entrar en un restaurante solo al mediodia y vestida de novia
Autor: cadui » dj. set. 08, 2011 2:46 pm
Autor: marsal75 » dj. set. 08, 2011 2:59 pm
Autor: aairinn » dj. set. 08, 2011 3:12 pm
marsal75 ha escrit:els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!
Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 6:21 pm
marsal75 ha escrit:(...) ja no hi quepo dins el vestit.... els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!
Autor: maido » dj. set. 08, 2011 6:24 pm
Autor: inhus » dj. set. 08, 2011 6:58 pm
maido ha escrit:una preguntita que no tiene que ver con la quedada pero si con el vestido,lo he llevado a la tintoreria de esas que hay muchas y me lo han dejado bastante mal la verdad y eso que me han cobrado 55 euros, a vosotras os a quedado bien los bajos y eso? y tambien me gustaria saber como lo guardais, pues ocupa un monton en la bolsa de tela, donde lo teneis vosotras?