Aquí trobareu moltes opcions: http://www.guianupcial.com/comiats-de-solter-boda.html passeu el link als organitzadors

Autor: Toni » dt. maig 31, 2011 4:16 pm
Autor: athenea » dt. maig 31, 2011 10:35 pm
Autor: naesmi » dc. juny 01, 2011 11:11 am
Autor: Trixie85 » dc. juny 08, 2011 11:13 pm
Autor: snake35 » dj. juny 09, 2011 3:15 pm
Autor: MiM » dv. juny 10, 2011 9:00 am
Autor: cymbeline » ds. juny 11, 2011 11:11 am
Autor: MiM » dc. juny 15, 2011 3:04 pm
cymbeline ha escrit:MiM, m'agrada molt la idea de organitzar el comiat els mateixos nuvis!!
La veritat és que jo estic bastant espantada amb el que em puguin fer al meu comiat. Alguna "amiga" ja m'ha dit que em prepari, que em faran putades, i la veritat no tinc ganes de patir o estar nerviosa per coses que em puguin fer... tenia pensat no fer cap comiat, imagina't.
Jo no sóc de boys, ni de disfresses, ni de fer el pena pel carrer, ni de borratxeres, etc (es podria dir que sóc sosa, no?). El que realment m'agradria és passar un dia, una nit, o un cap de setmana sola amb les meves amigues, i disfrutar de la seva companyia, però sense haver de patir les tonteries que representa que s'han de fer als comiats. Moltes de les coses que es fan és perquè a les convidades els hi agrada, normalment no es pensa gaire en si la nuvia patirà o no patirà.
A mi encara em queda bastant, però la veritat és que és un tema que em preocupa....i molt!
Autor: snake35 » dc. juny 15, 2011 3:39 pm
MiM ha escrit:cymbeline ha escrit:MiM, m'agrada molt la idea de organitzar el comiat els mateixos nuvis!!
La veritat és que jo estic bastant espantada amb el que em puguin fer al meu comiat. Alguna "amiga" ja m'ha dit que em prepari, que em faran putades, i la veritat no tinc ganes de patir o estar nerviosa per coses que em puguin fer... tenia pensat no fer cap comiat, imagina't.
Jo no sóc de boys, ni de disfresses, ni de fer el pena pel carrer, ni de borratxeres, etc (es podria dir que sóc sosa, no?). El que realment m'agradria és passar un dia, una nit, o un cap de setmana sola amb les meves amigues, i disfrutar de la seva companyia, però sense haver de patir les tonteries que representa que s'han de fer als comiats. Moltes de les coses que es fan és perquè a les convidades els hi agrada, normalment no es pensa gaire en si la nuvia patirà o no patirà.
A mi encara em queda bastant, però la veritat és que és un tema que em preocupa....i molt!
Benvinguda!!!
Jejejeje, menys mal que no sóc la única "sosa" de per aquí... perqué a la majoria de noies sembla que els hi encanta fer el ridícul (que dic jo, i no vull ofendre a ningú!). Jo em sento i opino exactament el mateix que tu. Una cosa és que et facin alguna brometa i l'altra que et facin anar pel carrer disfressada, que et facin vendre xupa-xups a 1€, que de mentres et facin veure d'una petaca qu eno saps ni que és... Hi ha d'haver gustos per tot, i hi ha gent que fent això s'ho passa bé, doncs jo no! Ni com a convidada ni com a núvia!
Jo no he anat a cap comiat de soltera, perqué sabia que evidentment, si jo feia, doncs llavors m'havia de deixar fer (és el més lògic); per tant ara només espero que em respectin.
Per les meves amigues, la veritat és que no he de patir massa, perqué són com jo, no fumen, no els hi agrada beure (a la gran majoria), aquest tipus de "Juerga" tampoc va amb elles... Però els que sí que em fan por són els de la banda del meu xicto, que ells han organitzat comiats molt bésties. De totes maneres, tan per una banda com per l'altra ja estan avisats, qui se li passi pel cap fer-nos alguna cosa de comiat, serà persona non grata la resta de la nostra vida. Els amics del meu xicot la veritat és qu eno estan gaire conformes, i la veritat és que no les tenim totes en qué no organitzin res d'amagat...
Autor: sergi & inma » dg. juny 26, 2011 8:37 pm
Autor: meritxell7 » dc. jul. 20, 2011 11:56 pm
Autor: promisa1 » dg. jul. 24, 2011 9:08 pm