PERFUME PARA EL GRAN DIA

un gran any!

Re: PERFUME PARA EL GRAN DIA

EntradaAutor: airunnu » dj. maig 19, 2011 9:29 am

Chicas, Yo me pondré el que siempre llevo y que le encanta a mi principito jijiji Coco Mademoisselle. La mayoria de gente me identifica siempre con él. Y yo me siento comoda con él.
airunnu
:: núvia rookie

Entrades: 83
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 8:05 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. maig 19, 2011 1:19 pm

Yo me pondre la nueva colonia de Escada para el verano mmm ke rika con tokes de mango!!
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: mailo » dj. maig 19, 2011 1:45 pm

Yo me puse el perfume que utilizo en ocasiones especiales, cuando voy a alguna cena de amigos o asi, para cada dia me gusta algo más freskito. La mia también la han dejado de hacer, pero consegui un bote grande en una perfumeria pekeña y me da pena gastarla, pq se q ya no habrá más :(.

Es, bueno era AURA de LOEWE. Mis amigas siempre me decian q olia super bien!!
mailo

Entrades: 103
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 4:26 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 19, 2011 2:51 pm

a mi mi prima me trajó el dia de la boda Light Blue de Dolce & Gabbanna. Yo tenia pensado ponerme Massimo Dutti Woman que me la había regalado mi padre hacia años, pero me vino con esa colonia y con esa panxolina que me llevaba que quien le dice que no a una futura mamá?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Lanati » dj. maig 19, 2011 3:35 pm

Seré fiel a mi perfume desde hace 18 años: AMARIGE, de GIVENCHY :-))
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: julia28 » dj. maig 19, 2011 6:35 pm

Pues os podeis creer que todavia no he pensado en eso??, estoy tan metida en lo demas que me he olvidado de mi,joooooo.
No se cual me voy a poner, porque la que uso de givengy se me ha acabao!!! :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 19, 2011 6:37 pm

julia28 ha escrit:Pues os podeis creer que todavia no he pensado en eso??, estoy tan metida en lo demas que me he olvidado de mi,joooooo.
No se cual me voy a poner, porque la que uso de givengy se me ha acabao!!! :hmm:: :hmm:: :hmm::

yo me lo creo, porque yo tampoco habia pensado en ello hasta el dia que mi prima me hizo la prueba del maquillaje (que fue la misma semana de la boda)
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: leo12 » dj. maig 19, 2011 6:41 pm

Aquest dia crec que hauriem de portar una amb la que ens sentim identificada... imagina't que després de portar-la una estona t'agobies??? la de sempre!!
leo12

Entrades: 48
Membre des de: dc. març 30, 2011 9:35 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. maig 22, 2011 12:58 pm

Pues yo me arriesgué con una nueva = "Ambar" de Jesús del Pozo. Podía haber utilizado la de siempre que es "DKNY be delicious" pero me apetecía cambiar, además, quería ir perfumada pero sin pasarme, buscaba algo suave.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: cuki_25 » dg. maig 22, 2011 3:05 pm

Hola Chicas,

Pues yo ya tng mi cajita cn el perfume+ gel + body ( k ese dia por la mñn me lo pondre to asi me aguanta to el día ); hace muxo tiempo lo utilize . Y ahora he ido cambiando xo ese día tng k star muy ajusto y esa colonia es la k + me apetece xq es perfumada xo a su vez muy fina.

Es la Light Blue de Dolce & Gabbanna.
Imatge
cuki_25

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: Neki » dl. maig 23, 2011 7:31 am

Yo también cambié de perfume el día de la boda...; para Navidad mi hermana me regaló una cajita de perfume+gel de baño+crema de cuerpo, decía que al olerla, le había recordado muchisimo a mi, y la verdad es que acertó: me encanta!!! desde entonces la uso muchisimo cada vez que salimos..., y a mi marido le encanta!!!!
Es la de "Rose the One" de Dolce Gabbana.
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. maig 23, 2011 9:00 pm

Yo llevaré mi perfume que llevo siempre "Quizas, Quizas" de Loewe, tengo una cajita monisima que me regalaron en navidad, con la crema y desodorante!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: MiM » dt. maig 24, 2011 11:47 am

Hola noies!
Quin post més ideal!!! Però jo la veritat és que des de fa unes setmanes ja sé quina olor faré pel meu casament, n'he trobat uan de ideal; tot i que si no n'hagués trobat cap que em convencès, hagués agafat la de sempre!

Quan ens vam conèixer amb el meu xicot, jo feia servir la Noa de la Cacharel... n'eh gastat 3 ampolles!!!! Llavors vaig cambair per la de Tous, la primera de totes que va sortir. Aquesta em va agradar molt, però quan la vaig acabar, em va venir de gust repetir amb la Noa i llavors em vaig comprar la Happy Spirit de Chopard, realment PERFECTE! Aquesta ja l'he repetit 2 vegades i ara pel casament hagués repetit aquesta de Chopard, però n'he trobat una que M'ENCANTA! És la Aura by Swarovsky. Vaig demanar una mostra per internet i és increïble! A més al més, el millor és que té una crema hidratant que fa la mateixa olor que la colònia, i que a més a més hi porta cristallets petits d'Swarovsky, que va perfecte per doanr un toc de llum a tot el cos! O sigui que el meu proper viatge a Andorra toca comprar el perfum, el desodorant, la crema hidratant i el brillo de llavis! Jejejeje, crec que alguna d'aquestes coses em surtirà gratis si m'ho compro allà pel preu que em costaria aquí :-)ok:
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Nawel » dt. maig 24, 2011 12:45 pm

Hola chicas,
Yo siempre gasto The One de Dolce Gabbana, y en principio iba a llevar esa, pero voy a ir a mirar que tal es esta de Aura by Swarovsky, que me suena bien , y me mola el rollo de la crema con brillo.
Por cierto ya que dice que vas a Andorra.
Yo he comprado alguna vez en la web www.perfumesa.com echale un vistazo hay cosas que salen muy bien de precio, yo compré ma mi futuro marido una edición especial de jean paul gaultier y nos lo enviaron muy rápido, en unas 48 horas.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: MiM » dc. maig 25, 2011 1:01 pm

Hola Nawel!
Ara li faré una ullada en aquesta pàgina web, aviam qué tal! Les mostres de la colònia Swarovsky les pots demanar per internet a la mateixa pàgina web i amb una setmana t'arriben! És genial aquesta colònia!

Jejeje, jo a Andorra no hi aniré pas expressament per comprar tot això... és que nosaltres ens casem allà i ara estem semrpe pujan i baixant per solucionar temes del casament. ::love::
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 25, 2011 1:08 pm

Yo sin duda la mia de siempre, Amor Amor !! que mejor para ese dia!! jeje!! aunke como aun me quedan 13 meses,no se si cambiaré,pero de momento está super claro!!! muackkkk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: naia11 » dc. maig 25, 2011 6:39 pm

Yo usaré CH de Carolina Herrera y el CH Man :-)
naia11

Entrades: 92
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 11:06 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 25, 2011 7:26 pm

naia11 ha escrit:Yo usaré CH de Carolina Herrera y el CH Man :-)

Que bien! los dos conjuntaditos en el perfume!!jeje!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: fer10 » dc. maig 25, 2011 10:22 pm

Dreams0411 ha escrit:Yo me pondre la nueva colonia de Escada para el verano mmm ke rika con tokes de mango!!

El otro dia me la dieron a probar y me encanto, fresca uuummm dan ganas de comertela. Yo tambien habia pensado comprarmela para la boda.
Imatge
fer10

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. maig 25, 2011 11:29 pm

fer10 ha escrit:
Dreams0411 ha escrit:Yo me pondre la nueva colonia de Escada para el verano mmm ke rika con tokes de mango!!

El otro dia me la dieron a probar y me encanto, fresca uuummm dan ganas de comertela. Yo tambien habia pensado comprarmela para la boda.

Pues nena...yo te la aconsejo!! es suabisima y esos toque a mango uffff la verdad es ke si ke dan ganas de comersela ajajajja y como vamos a estar besukeando a to kiski...ke se keden impregnos de esa frescura!
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants