ZAPATOS novia!!

un gran any!

Re: ZAPATOS novia!!

EntradaAutor: scooby » dv. abr. 01, 2011 8:15 am

Gràcies!!! ho miraré avui a veure si tinc sort....no sabia jo que a Casas tinguessin sabates de núvia!
Imatge
scooby

Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 10:52 pm

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » dv. abr. 01, 2011 8:18 am

chicas, si kereis, en mi cuenta atras, puse ayer una foto d mis zapatitos, son dl corteingles, a ver si os gustan!!!!!
Imatge
monikaydani4.6.11
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: belosu » dv. abr. 01, 2011 9:14 am

scooby ha escrit:Gràcies!!! ho miraré avui a veure si tinc sort....no sabia jo que a Casas tinguessin sabates de núvia!

si a la botiga on vagis no el tenen demanals-hi que t'ho busquin per ordinador a les demes botigues jo quan las vaig veure las vaig veure a carrer de mar de Badalona pero com no hi havien del meu num em van dir que anes al magic que alla en tenien
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: Nime » dv. abr. 01, 2011 3:55 pm

¿Habéis ido al Tocador de la novia? Yo es donde he visto más variedad ^_^
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: LIDIA-OSCAR » dl. abr. 04, 2011 3:26 am

HOLA CHICAS, QUE TAL?
LOS ZAPATOS ME LOS HE COMPRADO EN LA TIENDA ENEPE. ONLINE TIENE BASTANTES MODELOS.
LA VERDAD ES QUE NO TIENE NADA QUE VER CUANDO LOS VES ONLINE A CUANDO VAS A LA TIENDA Y TE LOS PRUEBAS.
LIDIA-OSCAR
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: LIDIA-OSCAR » dl. abr. 04, 2011 3:28 am

ADEMAS EN LA TIENDA ENEPE, TIENES LA OPCION DE ADORNARLOS COMO QUIERAS, ES DECIR: PUEDES PONERLE AL MODELO QUE TU ELIJAS UNA FLOR, UN BRILLANTE DE DIFERENTES TIPOS, UN LAZO....
LIDIA-OSCAR

Entrades: 117
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: scooby » dj. abr. 07, 2011 11:28 pm

Belosu, ja els tinc!!!al final els he trobat i les noies de les botigues que he anat s'han portat molt bé...la veritat que eren el tipus de sabates que anava buscant i molt còmodes!!!estic molt contenta.Gràcies per la informació
Imatge
scooby

Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 10:52 pm

EntradaAutor: belosu » dv. abr. 08, 2011 12:06 am

scooby ha escrit:Belosu, ja els tinc!!!al final els he trobat i les noies de les botigues que he anat s'han portat molt bé...la veritat que eren el tipus de sabates que anava buscant i molt còmodes!!!estic molt contenta.Gràcies per la informació

m'en alegro hever-te pogut ajudar jo es que quan vaig veure aquestes sabates al aparador al gener m'en vaig enamorar i per moltes sabates que veia nomes en tenia al cap aquestes menys mal que les vaig poguer trobar i fixat en la rebaixada de preu valien 110 e.!!
belosu

EntradaAutor: diva » dc. maig 18, 2011 10:03 am

Yo me los he comprado en Fosco, ienen unos 6 modelos y los puedes elgir en blanco roto o en beige, y son preciosos y no excesivamente caros
diva

Entrades: 118
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 3:22 pm

EntradaAutor: promisa1 » dj. juny 30, 2011 10:51 am

Chicas!! he leiddo un truco por algun sitio, para que no te duela los pies con los zapatos el dia de la boda, te pones una compresa pegada por dentro y dicen que ralmente funciona.
No se, yo no lo he provado, sera cuestion de intentarlo.
Lo que si use en una boda, fueron las plantillas de silicona, y uf! que mal, me las tube que quitar, porque me oprimia el pie.
Por cierto, cuando me cogi los zapatos en ursula escoriza, habia una chica alli, que era zapatera, y me dijo, para que la parte de alante no te oprima, pon papel de periodico mojado dentro. Esque me oprimia un pelin y un numero mas me iba grande.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dj. juny 30, 2011 11:40 pm

LIDIA-OSCAR ha escrit:HOLA CHICAS, QUE TAL?
LOS ZAPATOS ME LOS HE COMPRADO EN LA TIENDA ENEPE. ONLINE TIENE BASTANTES MODELOS.
LA VERDAD ES QUE NO TIENE NADA QUE VER CUANDO LOS VES ONLINE A CUANDO VAS A LA TIENDA Y TE LOS PRUEBAS.

He visto la tienda online de ENEPE y he visto un modelo que encaja perfectamente con mi vestido....hay tienda ENEPE en Barcelona???? :-/
Imatge
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: Aina3 » dv. jul. 01, 2011 12:33 am

y qué opináis de llevar zapatos planos o con muy poco tacón...?
Imatge
Aina3

Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 12, 2011 6:43 pm

EntradaAutor: belosu » dv. jul. 01, 2011 12:44 am

Aina3 ha escrit:y qué opináis de llevar zapatos planos o con muy poco tacón...?

los mios son con poco tacon son los de la foto del principio
belosu

EntradaAutor: arodrigu » dv. jul. 01, 2011 10:43 am

promisa1 ha escrit:Chicas!! he leiddo un truco por algun sitio, para que no te duela los pies con los zapatos el dia de la boda, te pones una compresa pegada por dentro y dicen que ralmente funciona.
No se, yo no lo he provado, sera cuestion de intentarlo.
Lo que si use en una boda, fueron las plantillas de silicona, y uf! que mal, me las tube que quitar, porque me oprimia el pie.
Por cierto, cuando me cogi los zapatos en ursula escoriza, habia una chica alli, que era zapatera, y me dijo, para que la parte de alante no te oprima, pon papel de periodico mojado dentro. Esque me oprimia un pelin y un numero mas me iba grande.

jajajaja!!!! No por Dios!!!! Que a nadie se le ocurra ponerse una compresa en el zapato!!!

Anda que para que se te salga y se te vea...
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 01, 2011 1:27 pm

Loli&Albert ha escrit:
LIDIA-OSCAR ha escrit:HOLA CHICAS, QUE TAL?

He visto la tienda online de ENEPE y he visto un modelo que encaja perfectamente con mi vestido....hay tienda ENEPE en Barcelona???? :-/

En barcelona si que se pueden comprar los zapatos Enepe, es un piso, pero muchas chicas han ido y dicen que muy bien.
Imatge
promisa1

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. jul. 01, 2011 5:43 pm

jajajaja jo lo de la compresa no ho faria per si de cas se't surt.....

Jo us recomano que si ja us les heu comprat us les poseu per anar per casa, cada dia una estona i així es van donant. Jo tenia por de que se'm fes una llaga al darrera, així que em vaig posar una tirita de silicona al darrera de la sabata i com que portava mitges no em van fer gens de mal, les mitges et protegeixen més el peu.

Referent a les sabates baixes o amb poc taló, cadasqú ha d'anar com més còmode es troba que ja portem un vestit que pesa un ou i que no estem acostumades a dur. El calçat és un complement molt important del vestit però si esteu acostumades a anar sense taló no us podeu comprar unes sabates amb taló perquè no aguantareu pas, us faran mal els peus i fins i tot llagues i sobretot que no gaudireu del dia. Per les que ens agraden els talons i estem acostumades doncs us recomano que us les poseu a casa perquè és un dia que estàs molt dreta i a sobre després et "machaques" molt ballant.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. jul. 05, 2011 9:43 am

Yo tuve suerte, no miré muchas zapaterías y me los compré en la tienda más inusual. Los compré en la tienda Blanco. Yo soy de zapatos tipo salón y a ser posible que no se vean los deditos.
Para evitar imprevistos, me puse los zapatos por casa algunos días antes de la boda y cuando llegó el día me puse una media plantilla de silicona en la parte delantera y genial.
Os adjunto una foto! Neny
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Jessjavi » dv. jul. 08, 2011 10:57 am

Muy buenas chicas!!!!

Yo me los he comprado en ENEPE, en la tienda-buhardilla, la atención genial y el surtido también!!!! Buscaba zapatos no muy altos y aquí los encontré...
Ademas, tiene hasta el numero 42'5 cosa que a mi con un 41 me costaba encontrar zapatos de esta talla...A los lisos si quieres se les puede poner un broche...
Respecto al precio...mas bien tirando a carete..pero bueno que le vamos hacer...
Imatge
Imatge
Jessjavi

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

EntradaAutor: veronik18 » dt. jul. 19, 2011 4:25 pm

aquest són els meusssssssssssssss
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
JA TINC CRÒNICA
veronik18

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: meritxell7 » dc. jul. 20, 2011 10:11 am

A menos de dos meses de la boda y aun no he decidido los zapatos!!! Daré una vuelta por fabra i Puig a ver que encuentro!!
En que tienda de fabra los habeis encontrado?
meritxell7

Entrades: 123
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 4:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants