Perfilant la llista de convidats

un gran any!

Re: Perfilant la llista de convidats

EntradaAutor: Shaik » dl. abr. 04, 2011 11:36 am

Ai, que difícil és aconsellar! :-(

Si dubtes, no creus que és per alguna cosa? No sé, sempre depèn de cada celebració, i d'on es posa el límit (compromisos familiars sí o no, amics dels pares sí o no, etc), crec que això fa decantar la balança cap a una banda o una altra. Si hi ha "compromisos", aquestes noies no se sentiran desplaçades per res, però si convideu només gent propera de veritat, amb qui teniu en comú parts importants de la vostra vida, doncs potser sí que es veuran fora de lloc.

Com et diuen, fes el que et digui el cor el dia que hagis de quedar per donar les invitacions, no sol fallar el seu consell. :-)ok:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. abr. 04, 2011 12:05 pm

Tu al final no les convides oi? Nosaltres hem sigut estrictes però fins a un cert punt, és a dir, hem cedit en els compromisos dels pares, concretament del meu pare que són cinc parelles, que no és poca cosa. I també les meves companyes de feina amb els seus marits que ja són 13 persones més. Jo, per la relació que hi tinc no les convidaria però em sento una mica pressionada per què el meu pare és el jefe i sempre s'han convidat mútuament a tots els casaments...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. abr. 04, 2011 1:16 pm

Doncs em sembla que en el teu cas si les convides no quedaran fora de lloc, és que cada situació és un món.

Jo, les 3 o 4 amigues "que no ho són gaire", no les convidaré, alguna s'ha casat ja i ha convidat a qui li ha semblat, no a totes, i penso que aquest precedent em dóna ales per fer el mateix ja que serà el que s'esperen, ho sé de segur. N'hi ha una que em fa dubtar, i ja veuré què faré, però només és una.

Ja et dic, fes el que et digui el cor quan hagis de trucar-les, fins que arribi aquest dia estaràs dubtant i no treuràs res en clar, dóna't de marge fins el moment de donar les invitacions, i fes allò que creguis en aquell moment, segons ho vegis. En uns mesos poden passar coses que et convencin d'una cosa o d'una altra, ja ho veuràs. :-)ok:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. abr. 04, 2011 3:15 pm

Tens tota la raó del món, millor que no em capfiqui i esperi a veure què passa el dia que les hagi de trucar. Temps al temps...
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. abr. 21, 2011 3:44 pm

aairinn ha escrit:Tens tota la raó del món, millor que no em capfiqui i esperi a veure què passa el dia que les hagi de trucar. Temps al temps...
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant