PRESSUPOST VIATGE DE NOCES

un gran any!

Re: PRESSUPOST VIATGE DE NOCES

EntradaAutor: elianavanesa » dc. març 23, 2011 12:05 am

Hola chicas!

Nosotros ya tenemos reservado el viaje. Nuestro límite de precio eran 3000/3500 euros. Hemos reservado un crucero de 8 días todo incluido en camarote con balcón, bebidas incluidas y paquete de excursiones. En la agencia nos propusieron quedarnos en Venecia un par de días libre y como el viaje de novios es una vez en la vida, nos ha buscado un hotel en la Piazza de San Marco de los más típicos de la ciudad (3 días estaremos allí) y todo no llega a los 4000 E
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
elianavanesa
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. març 23, 2011 10:12 am

Shaik ha escrit:
Lanati ha escrit:Quan preguntava quant us sembla que poden pujar les tases em refereixo, al marge de les tases fixades en els catàlegs, quant us sembla poden pujar pel tema del carburant durant aquest any.

Nosaltres tenim clar que anirem a Canada, finalment, i al marge del que puguem gastar, és el fet de si "volem" gastar-ho, tenint en compte com està la crisi. Comparant agències, i en base al que volem visitar, la veritat és que la diferència entre elles no és gaire.

Si algú pensa viatjar a Canadà, que m'ho faci saber, per compartir info!

A mi m'han de passar preus, suposo que aquesta setmana. Si bé no ho tenim com a primera opció, els de l'agència ens van proposar pressupostar-nos diverses destinacions, entre elles Canadà, a veure si ens convenç alguna cosa (tot i que ho dubtem). Ja et diré què em diuen!

Quant a "voler" gastar X diners, doncs és una cosa molt relativa. Jo no em gastaria 3.000 euros pel vestit, perquè no li dono una importància capital; en canvi, si tingués un pressupost enorme seria capaç de passar-me un mes de viatge i gastar-me 20.000 o més. Per mi, són diners ben invertits, sempre i quan t'agradi viatjar (pel meu futur marit és llençar els diners, per exemple, no li apassiona viatjar i sol acompanyar-me mig per obligació). El que no faria és gastar diners per anar a una destinació que no em convencés, per això és probable que postposem el viatge fins que sigui viable fer-lo.

Et dóno la raó en absolutament tot. Jo estic dels nervis perquè m'han passat una opció a Canadá qu eem sembla genial, però l'hem de confirmar entre avui i divendres. Quan ho tingui lligat, ho comento.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Wellis » dc. març 23, 2011 10:21 am

Lanati jo también tenia en ment Canadà, concretament fer la costa oest i les rocalloses al nostre aire.....i de moment els preus ronden els 2800/persona...pel que en els temps que corren i pagant-nos la boda trinco trinco nosaltres, el pressupost no ens donaria per tot aixi que potser fem un viatget per aqui a Europa i estalviem per l'any vinent fer Canada.

Ja ens mantindras informades sobre el viatge !

Shaik, jo opino com tu: amb els vestits men feia creu dels preus que tenien i en canvi em gastaria tots els estalvis en viatjar !! :-)
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

EntradaAutor: aairinn » dc. març 23, 2011 10:59 am

Wellis ha escrit:Lanati jo también tenia en ment Canadà, concretament fer la costa oest i les rocalloses al nostre aire.....i de moment els preus ronden els 2800/persona...pel que en els temps que corren i pagant-nos la boda trinco trinco nosaltres, el pressupost no ens donaria per tot aixi que potser fem un viatget per aqui a Europa i estalviem per l'any vinent fer Canada.

Ja ens mantindras informades sobre el viatge !

Shaik, jo opino com tu: amb els vestits men feia creu dels preus que tenien i en canvi em gastaria tots els estalvis en viatjar !! :-)

Estic amb vosaltres noies i penso que és qüestió de prioritzar despeses ja que un casament en comporta moltes i si han de córrer totes per compte nostre doncs s'ha de mirar, bé al menys en el nostre cas. Al final, en el vestit m'he gastar més del que tenia previst però me'l regala l'àvia així que no m'hi cal patir i en el viatge ens hi hem gastat menys del previst ja que els pressupostos inicials rondaven els 5mil per cap, així que potser podem menjar després de pagar la boda i tornar del viatge!!! jejeje
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. març 23, 2011 5:08 pm

Bé, doncs sembla que ja tenim viatge! A la costa Est de Canadà, amb estada també en un resort guapíssim a meitat de viatge (per descansar, encara que hi ha activitats a fer), 12 dies, amb POLITOURS, encara que es necessita un mínim de 25 persones per a fer el viatge. Ens surt per uns 2.000 euros per cap, amb dos dinars i els esmorzars inclosos, i moltes visites incloses, encara que, a part, tenen un pack de 6 dinars que surt molt bé de preu!!! Aixxx!!! A veure si hi ha més gent que fa el viatge i hi podem anar! Si no, ja veurem on anirem :-/
Vosaltres teniu un número mínim de viatgers que condicioni que es faci o no el viatge?
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: ada77 » dc. març 23, 2011 5:35 pm

Hola noies!!

Tot depèn del que busqeu! Per exemple, nosaltres anem a l'illa Maurici i només hem agafat vol + apartament i ens surt a menys de 2000 euros tots dos, però clar.... allà ho haurem de comprar tot però és molt més barat...
Si es va per agència és tot caríssim i és normal que surti tant car. Tot depèn del que és vulgui fer.
Jo estic d'acord que pel viatge em gasto el que tingui, són diners MOLT ben invertits!
Canadà si aneu per lliure no crec que us surti gaire car, jo estava planejant aquest viatge per l'estiu i al final vaig a la costa oest dels EUA, si ho feu per agència jo crec que com a mínim serien 2000 per persona, tirant per baix... Com ja has trobat, jo crec que està bé, tot i que jo em referia a la part oest que és la que m'hagués agradat fer!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. març 24, 2011 11:10 am

Ja veuràs com arribeu als 25 i podeu marxar sense cap problema! Nosaltres no tenim mínim però és que fem un circuit privat, només per nosaltres dos sols i el guia :-))
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: somni84 » dj. març 24, 2011 12:12 pm

Nosaltres anirem a Argentina. Tenim pensat anar uns 20 dies aproximadament.
Portem molts anys junts i hem viatjat molt, la part de sud america no hi hem anat cap cop, hem decidit que Argentina serà el nostre lloc per celebrar la nostra lluna de mel.

Segurament o prepararem tot nosaltres, sempre ho hem fet , i ara hi estem començant a moure'ns per començar a reservar-ho tot.
somni84

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

EntradaAutor: Nawel » dj. abr. 07, 2011 2:40 pm

Nosaltres vem donar prioritat al viatge.
El meu futut marit tenia molt clar que volia fer un creuer als Fiordos Noruegos i volia fer un que només surt un cop a l'any i que a ser posible has de reservar amb un any d'antelació.
Així que vem aplaçar la boda un any, només pel tema del viatge.
I no vem poder reservar el restaurant fina a no saber la data del creuer. En quan van sortir les dates al febrer de l'any passat vem reservar i aleshores vem començar amb tota la resta de la boda.
En ha sortit per 4700€ els dos mes excursions.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: Nawel » dj. abr. 07, 2011 2:40 pm

Nosaltres vem donar prioritat al viatge.
El meu futut marit tenia molt clar que volia fer un creuer als Fiordos Noruegos i volia fer un que només surt un cop a l'any i que a ser posible has de reservar amb un any d'antelació.
Així que vem aplaçar la boda un any, només pel tema del viatge.
I no vem poder reservar el restaurant fina a no saber la data del creuer. En quan van sortir les dates al febrer de l'any passat vem reservar i aleshores vem començar amb tota la resta de la boda.
En ha sortit per 4700€ els dos mes excursions.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: nenae » ds. abr. 09, 2011 10:27 am

Nosotros queremos hacer Nueva York y riviera maya ( 5 noches y 7 noches, pero en total estamos dos semanas de viaje) y nos sale entre 5000 y 5500€ los dos.... depende del hotel de Riviera Maya. Nos se si es mucho, poco.... porque luego alli en Nueva York nos dejaremos mas dinero claro! No entra nada, ni el desayunooo!!!
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: oafei » ds. abr. 09, 2011 12:22 pm

Cuenta que en Nueva York sí que haras gastos: comidas, bebidas, las visitas y sobretodo las compras ya que no te podrás estar de comprar algo en sus outlets con descuentos muy atractivos...
oafei

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

EntradaAutor: Yersi » dl. abr. 11, 2011 12:22 pm

Yo hago con mi pareja el combinado NY + Punta Cana, 7n y 7n....y nos sale unos 2700 por cabeza...si bien es verdad que en NY nos tendremos que buscar la vida en cuestion de comida por que no nos entra nada en Punta Cana tenemos un todo incluido asi que creo que una cosa por otra...lo hemos echo con viajes Sonysol y la verdad que creo que el precio esta genial!!
Yersi

Entrades: 25
Membre des de: dj. set. 23, 2010 8:32 pm

EntradaAutor: Nawel » dl. abr. 11, 2011 2:15 pm

VEo que esta de moda NY no??
Una amiga mia tambien fue el año pasado y lo paso genial.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: nenae » dl. abr. 11, 2011 4:58 pm

yo es que como no vayamos ahora a NY ..... no se si podremos volver a ir... xq si luego tenemos nenes... ya es mas dificl!!! tenemos que aprovechar ahora! y mas un combinado!!
nenae

EntradaAutor: oafei » dl. abr. 11, 2011 5:51 pm

Recomendais algun hotel en NY?
oafei

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

EntradaAutor: nenae » dl. abr. 11, 2011 6:00 pm

nosotros vamos a air al milford!!! es de los cutrillos pero es super centrico! en NY no busques lujos a precios de gangas!!! alli los lujos son muy muy caross!!

Sobretodo buscatelos centrico!
nenae

EntradaAutor: sonson » dl. abr. 11, 2011 7:26 pm

Yo estuve en el Paramount, y es muy recomendable. Es un 4* en pleno Times square. Todo muy bien, la única pega q las habitaciones no son muy grandes, pero no se necesita más.
Eso si, no se como estarán los precios!
Imatge [/url
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: Neki » dl. abr. 11, 2011 7:36 pm

oafei ha escrit:Recomendais algun hotel en NY?

Nosotros estuvimos en el Room Mate Grace y sin duda, volvería alli sin duda. Es muy modernito, además entra el desayuno (cosa que en los hoteles de NY no suele...; alli era un desayuno mediterraneo genial!!) y para después de todo el dia paseando, tiene una piscinita donde darse un baño y relajarse un poquillo antes de cenar...
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: nenae » dl. abr. 11, 2011 7:48 pm

a mi tambien me gusta el room mate grace xo se me dispara mucho de precio.... unos 50E por noche y persona mas!
nenae

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants