Dejar detalle en la mesa o darselo a la gente personalmente?

un gran any!

Re: Dejar detalle en la mesa o darselo a la gente personalmente?

EntradaAutor: chei » dj. març 17, 2011 10:18 pm

Yo como Laury también la daría a la mujer de la familia.

Laury que poco te quedaaaa!!!!!
Imatge
chei
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 17, 2011 10:23 pm

MiM ha escrit:Nosaltres, com que no donarem regals a ningú (...) Jo la verita tés uq eho trobo una mica fred deixar el detall a la taula o que els reparteixin els cambrers! Mentres reparteixes els detalls, pots estar uns minutets parlant amb aquelles persones i pots estar una mica més per a ells.

Nosaltres només donarem els nuvis i la toia, i serem poc més de 80 persones, amb la qual cosa tampoc seria tant el temps que hi dedicaríem, però jo penso que anirem més tranquils si passem per les taules a l'hora del cafè, sense cap altre objectiu que parlar amb la gent.

Ara, el que tinc claríssim, és que abans del cafè hauré saludat i estimat a tots i cadascun dels meus convidats, :-()-) .

Amb tot el que heu anat dient, jo crec que això depèn de la gent que siguem, del tipus de detall que es doni, de les possibilitats del restaurant... I de com ho vulgui fer cadascú! :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: lisbet » dj. març 17, 2011 10:29 pm

yo tambien se lo daria a la mujer, :-)ok: >.-<:

Yo dependiendo del tiempo y de la gente que seamos haremos una cosa u otra, porque a nosotros nos gustaria dar los detallitos a cada uno de ellos y pasar por las mesas para poder hablar con la familia :-)ok:

Imatge
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: MiM » dv. març 18, 2011 9:27 am

Nosaltres volem mirar de donar una parella de nuvis per família i com que passarem eprsonalment a donar-ho, doncs els hi donarem als dos. De totes maneres, si ho deixès a la taula, els hi deixaria a elles.

També volem fer les típiques targetes de visita, amb la direcció de casa nostra una vegada casats i els números de telèfon. Aprofitarem i a un racó de les targetes, els hi posarem una dedicatòria d'agraïment per haver vingut i firmarem. Això sí que ho deixarem a les taules i ho posarem en el lloc de les dones.

Llavors, com que de moment, les figuretes que ens agraden són una mica cares, el que farem serà fer una caixa de cartró amb una pegatina d'uns nuvis, i ho donarem en els joves que encara no s'han independitzat i viuen amb els papes, però són massa grans per donar-los una bossa de xuxeries.

I ens feia gràcia donar puros de xocolata, però crec que no tindrem suficient pressupost. Ja veurem què fem al final. De moment tneim fins el juliol per pensar-ho.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: DafneBcn » dv. març 18, 2011 3:23 pm

A mi me gusta más la idea de darselo personalmente a cada invitado, pero, como no se que detalles daremos no se lo que haremos.
DafneBcn

Entrades: 111
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 3:19 pm

EntradaAutor: seki » dv. març 18, 2011 3:52 pm

Nosotros hoy mientras comiamos juntos lo hemos hablado, lo dejaremos en la mesa, lo de las chuches para los peques tambien aunque no es tradición, seguramente haremos unas 10 bolsas para los nenes/as.

Por cierto ya no se dan las tipicas peladillas con las figuras aquella horrendas, como cambian las cosas...
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
seki
:: nuvi Expert

Entrades: 251
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 10:34 am

EntradaAutor: ada77 » dv. març 18, 2011 8:34 pm

Jo també ho donaré en mà, tot i que la meva mare i la fotògrafa m'han dit que es farà massa llarg, però jo crec que a la gent li agrada veure'ns una mica i parlar una mica amb cada parella i fer la foto de rigor, però tot són gustos!! A més jo dono una bossa gran amb una fondue a dins i un punt de llibre i no ho puc deixar a la taula, perquè trauria molt d'espai!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: seki » dv. març 18, 2011 8:55 pm

ada77 ha escrit:Jo també ho donaré en mà, tot i que la meva mare i la fotògrafa m'han dit que es farà massa llarg, però jo crec que a la gent li agrada veure'ns una mica i parlar una mica amb cada parella i fer la foto de rigor, però tot són gustos!! A més jo dono una bossa gran amb una fondue a dins i un punt de llibre i no ho puc deixar a la taula, perquè trauria molt d'espai!

en tu caso ada77 si hay que darlo pero deunidó, que iras con un carrito motorizado para repartir tanta fondue's... :-)0(-:

Por cierto si faltan invitados me autoinvito solo por el detalle.jejeje
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
seki

EntradaAutor: Juditita » dv. març 18, 2011 9:05 pm

nuna84 ha escrit:
Juditita ha escrit:
nuna84 ha escrit:Chicas en el foro del 2010 había este tema!
A las del 2011, que pensais hacer?
Nosotros lo más seguro que ni uno ni otro. Cuando lleguen al recinto les prepararemos una macetas de margaritas de chocolate (nos las hacen eee, no somos nada manitas :)) para que se las den a las mujeres y después en el momento del los cafés, estamos pensando de dar a los señores puros de chocolate. ¿Qué os parece?

Pues es muy buena idea, pero cuando te casas? con lo de cuando lleguen al recinto te refieres al restaurant, a la ceremonia civil en el mismo restaurante o ya al salón? lo digo pq si la ceremonia es en el restaurant, o se lo dais en el pica-pica es un rollo ir todo el rato con el detalle ¿no? pq no cabe en los bolsos y más que nada por el calor que no se pueda derretir, si es a la entrada al salón perfecto, como detalle me parece super original, y lo de los puros, nosotros también lo haremos pero los dejaremos ya en la mesa para los hombres y abanicos a las mujeres, también en la mesa, por que se haga menos pesado lo de dar tantas cosas, junto con las entregas.

Pues nos casamos en octubre! como nos casamos en el mismo recinto, mientras esperan a mi llegada :) en la entrada de la ceremonia, hemos pensado poner dos cestos de margaritas, así también dará mucho color a la ceremonia, no creeis? pero también se puede hacer en la entrada del salón como tu dices, mientras miran dónde se sientan...mmmmm...ahora me has dado que pensar :-/ a ver que hacemos, se lo diré a la chica que me lo hace :-()-)
Gracias

Es una idea genial ademas es el tipico detalle, que nadie tira, jejeje se lo comen y a casi todo el mundo le encanta l chocolate, es genial...
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: Juditita » dv. març 18, 2011 9:10 pm

seki ha escrit:Nosotros hoy mientras comiamos juntos lo hemos hablado, lo dejaremos en la mesa, lo de las chuches para los peques tambien aunque no es tradición, seguramente haremos unas 10 bolsas para los nenes/as.

Por cierto ya no se dan las tipicas peladillas con las figuras aquella horrendas, como cambian las cosas...

Ya ves que figuras tan feas y la pobre gente las ponia en las vitrinas de las copas normalmente, almenos mis tias, mi abuela y mi madre, y nadie se comiá las peladillas. jejejejeje, menos mal que todo cambia, dentro de 40 años regalaran boligrafos digitales y aparatos de maquillaje instantaneo o algo así que metes la cara y sales maquillada a la perfección, jejejeje.
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: MiM » dv. març 18, 2011 10:09 pm

seki ha escrit:Nosotros hoy mientras comiamos juntos lo hemos hablado, lo dejaremos en la mesa, lo de las chuches para los peques tambien aunque no es tradición, seguramente haremos unas 10 bolsas para los nenes/as.

Jo crec que hi ha d'haver gustos per tothom... i la meva il·lusió és doanr una figureta d'aquestes que dius que són "horrendas"... I qui no li agradi que s'hi posi fulles! A mi tampoc m'agraden les tovalloles en forma de pastís, ni les espelmes, ni els clauers... i en tinc! No ho trobo un bon record de casament.
Imatge

MiM

EntradaAutor: winnie83 » dv. març 18, 2011 10:10 pm

Pues nosotros teniamos la duda también, pero creo que al final los iremos dando personalmente porque somos 40 solo.
Además, aunque quede feo, sé que hay gente que nos dará "el regalito" cuando pasemos por las mesas! >.-<:

VEo que muchas vais a regalar toallitas, a mi me hicieron mucha gracia y creo que acabaremos regalando a la mujeres la toalla y a los hombres un puro. Tengo que decidirlo ya!! Que mi chico está aburrido de mi con el tema de los detallitos, un rato digo: toallas, el dia siguiente incienso, al otro velita, al otro una bolsa, al otro el clip de libro..... me vuelvo loca yo misma!!
ya me ha dicho: dá lo que quieras pero encargalo ya y no le des más vueltas!! jejejej :-)0(-:
Imatge
winnie83
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: MiM » dv. març 18, 2011 10:15 pm

Juditita ha escrit:

Ya ves que figuras tan feas y la pobre gente las ponia en las vitrinas de las copas normalmente, almenos mis tias, mi abuela y mi madre, y nadie se comiá las peladillas. jejejejeje, menos mal que todo cambia, dentro de 40 años regalaran boligrafos digitales y aparatos de maquillaje instantaneo o algo así que metes la cara y sales maquillada a la perfección, jejejeje.

Doncs la meva mare té un armari amb porta de vidre, que li va fer fer en el fuster, exprssament per posasr-hi tots els detalls de casaments, comunions i batejos. I jo en el meu pis també en faré un perqué a mi m'encanten aquest tipus de figuretes! A més, nosaltres tenim totes les figures amb els confits menjats i sense desmuntar res. Com ho hem fet? Donc molt fàcil, agafar unes tisores i hi fem un foradet petit a la bossa (per un llco que no es vegi) traiem els confits i ens els mengem.

I ho torno a repetir, jo donaré uan figureta d'aquestes el dia del meu casament, i creieu-me que m'està costant moltísiim trobar-ne, però si cal aniré a França a mirar si trobo alguna cosa.

Ja ho diuen, "quien lo sigue, lo consigue". També m'han pres de boja perquè jo m'he negat a portar un vestit de color marfil o natural; però al final he trobat el meu vestit i me'l fan blanc, blanc, com jo el vull portar.
Imatge

MiM

EntradaAutor: seki » ds. març 19, 2011 10:15 am

MiM ha escrit:Doncs la meva mare té un armari amb porta de vidre, que li va fer fer en el fuster, exprssament per posasr-hi tots els detalls de casaments, comunions i batejos. I jo en el meu pis també en faré un perqué a mi m'encanten aquest tipus de figuretes! A més, nosaltres tenim totes les figures amb els confits menjats i sense desmuntar res. Com ho hem fet? Donc molt fàcil, agafar unes tisores i hi fem un foradet petit a la bossa (per un llco que no es vegi) traiem els confits i ens els mengem.

I ho torno a repetir, jo donaré uan figureta d'aquestes el dia del meu casament, i creieu-me que m'està costant moltísiim trobar-ne, però si cal aniré a França a mirar si trobo alguna cosa.

Ja ho diuen, "quien lo sigue, lo consigue". També m'han pres de boja perquè jo m'he negat a portar un vestit de color marfil o natural; però al final he trobat el meu vestit i me'l fan blanc, blanc, com jo el vull portar.

A quien le debe gustar ese vestido es a ti, que para eso lo llevaras ese dia... :-)ok:
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
seki

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. març 19, 2011 6:19 pm

Molt bones idèes esteu donant, nosaltres us podem aconsellar alguna coseta que ens trobem en els casaments:

- Quans convidtas teniu??? Si entregueu en ma els detalls i teniu 160 convidats, es afrà llarg i pesat, i el temps del ball s'escurça, no és la 1a vegada que per fer els regals a la famíilia i els detalls, han començat els nuvis a ballar a les 12.30 de la nit i a les 3, s'ha acabat el ball; si teniu molts convidats millor deixar els detalls a taula.
- Un altre problema, fèu moltes entregues de ram, de ninos de nuvis, regals a les mares, pares, embarassades.. etc?? Si ho féu, els detalls a la taula també, el temps d'espera s'allarga i us quedareu sense ball.

Apa, ens BAllem!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: seki » dg. març 20, 2011 4:32 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Molt bones idèes esteu donant, nosaltres us podem aconsellar alguna coseta que ens trobem en els casaments:

- Quans convidtas teniu??? Si entregueu en ma els detalls i teniu 160 convidats, es afrà llarg i pesat, i el temps del ball s'escurça, no és la 1a vegada que per fer els regals a la famíilia i els detalls, han començat els nuvis a ballar a les 12.30 de la nit i a les 3, s'ha acabat el ball; si teniu molts convidats millor deixar els detalls a taula.
- Un altre problema, fèu moltes entregues de ram, de ninos de nuvis, regals a les mares, pares, embarassades.. etc?? Si ho féu, els detalls a la taula també, el temps d'espera s'allarga i us quedareu sense ball.

Apa, ens BAllem!!!

Gracias por el consejo, much@s lo agradeceran ya que es un dia en el que se quiere estar con todo el mundo y contentarlos de forma igual para todos.

Nosotros definitivamente a la mesa, y quizás regalamos unos muñecos a una pareja pero esta por decidir. :-)ok:
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
seki

EntradaAutor: cristina_raul » dg. març 20, 2011 6:08 pm

nosotros los daremos personalmente queda mas cercano
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: seki » dl. març 21, 2011 6:28 pm

cristina_raul ha escrit:nosotros los daremos personalmente queda mas cercano

Esa es la intención de todos pero si tienes mucha gente, la verdad mas vale ir por faena que ese dia pasa volandoooo...
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
seki

EntradaAutor: gd1110 » dl. març 21, 2011 7:58 pm

Nosotros en ppio lo dejaremos en la mesa. Es cierto q queda más frío, pero con lo rápido q pasa el día, si nos tenemos q parar a dar los regalitos y a hablar un poco con cada uno... una hora no te la quita nadie, seguro!! así q esa es la idea... de todas maneras, también tenemos intención de hablar con los invitados, estoy segura q encontraremos un momento u otro
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Nawel » dj. abr. 07, 2011 2:50 pm

Nosaltres ho deixarem a les taules perque creiem que donar-ho en mà es farà massa llarg i pesat pels convidat.
Però a l'hora dels cafes pasarem per les taules per parlar una mica amb el convidats.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants