REGAL PELS NENS

un gran any!

Re: REGAL PELS NENS

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 1:30 pm

climentigloria ha escrit:Juditita, siii yo como detalle doy la foto que te haces o fuera la iglesia o despues de la ceremonia civil con los invitados, así ellos si quieren solo cal que compren las de las mesas!! Yo ya lo he visto hacer esto en varias bodas que he ido, y la mayoria de amigas mias que se han casado o se van a casar tambien lo haran.

Piensa que es un poco mas caro que los detalles, a mi sale a 5€ la foto con la cartolina que se llama "pas per tu", pero el pas per tu lo voy a hacer yo!! ya que el fotografo solo me pondra su sello y ya esta y yo lo que quiero hacer es en la portada pondra "enllaç, nuestros nombres y la fecha" cuando lo abras a mano izquierda pondra un escrito que he hecho yo agradeciendoles que hayan venido y un dibujo de una rosa (ya que me caso el 23 de abril) y a mano derecha el fotografo me pondra la foto que haga.

Así que contando la foto a 5€ + lo que me cueste en la copisteria la cartolina y la impressión, cuento que 10€, mañana ire a la copisteria, a ver que me dicen.
Imatge

Nosaltres com a regal també farem la foto amb els nuvis, i de detallet, per posar els nostres noms, la data,... farem una galeta decorada pels adults...
Pels nens havia pensat amb una bossa xula de xuxes... però com vosaltres, em falta el tema adolescents...
kitiara78
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. març 16, 2011 2:45 pm

jo els donare una bossa (tipo motxila) plena de xuxes, colors i algun llibret amb dibuixets per pintar!!!la bossa la podran reutilitzar xl cole i les xuxes...ELS HI ENCANTEN!!!als no tan grans..als amics els hi hem fet un buffet de xuxes al restaurant a l'hora del resopo, xq m'han dit que no volen detallet que volen xuxes!!!!!LAS XUXES NO TIENEN FRONTERAS!!!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 4:13 pm

j&r01102011 ha escrit:jo els donare una bossa (tipo motxila) plena de xuxes, colors i algun llibret amb dibuixets per pintar!!!la bossa la podran reutilitzar xl cole i les xuxes...ELS HI ENCANTEN!!!als no tan grans..als amics els hi hem fet un buffet de xuxes al restaurant a l'hora del resopo, xq m'han dit que no volen detallet que volen xuxes!!!!!LAS XUXES NO TIENEN FRONTERAS!!!!!!

Quina bona idea això de la bossa!!!
Nosaltres haviem pensat en deixar alguna cosa a la taula, tipus pot per fer bombolles de sabó... però donar coses per pintar i dibuixar em sembla d'allò més divertit!!!
Ho hauré de meditar :PPP
kitiara78

Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 6:48 pm

Nosaltres també farem una "piñata" durant l'aperitiu pels nens. A dins hi haurà coses que els puguin entretenir al dinar (cotxets, trencaclosques... encara no ho sé però coses així...). De xuxes no en donarem gaires, potser algunes que no es puguin engollir, com ara xupa xups i així... I com a detallet, dependrà del preu de les galletitas, que ja us he posat abans...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: dalmuti » dc. març 16, 2011 6:59 pm

dory ha escrit:Aixxxx yo hace tiempo en el post de manualidades pregunte si alguien sabia donde encontrar o como hacer el " pas per tu " ya que yo también regalos las fotos y los fotografos me lo cobran a 1 euro.
Como lo has hecho? donde lo has encontrado? es que no hay manera de encontrar pas per tu en toooda barcelona ( que sepa yo! )
Lo de regalar la foto creo que es muy buena idea, yo he ido a bodas que lo han hehcho y nos gustó mucho laidea y por eso tambien lo hacemos!

Que es el "pas per tu"? :hmm::
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: Alexita012 » dc. març 16, 2011 7:33 pm

El paspartú o passpartout (como se dice en gabacho jeje) es un tipo de cartulina dura que doblada, tipo carpetita, se usa para dar las fotografías y evitar que se arruguen... es algo así:
l_FV971981.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Juditita » dc. març 16, 2011 7:46 pm

Lisbeth ha escrit:Nosaltres també farem una "piñata" durant l'aperitiu pels nens. A dins hi haurà coses que els puguin entretenir al dinar (cotxets, trencaclosques... encara no ho sé però coses així...). De xuxes no en donarem gaires, potser algunes que no es puguin engollir, com ara xupa xups i així... I com a detallet, dependrà del preu de les galletitas, que ja us he posat abans...

Q gran idea la piñataaaaaaa, gracias por compartirlo, me la apunto, jejejeje.
Juditita
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 8:05 pm

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: dory » dc. març 16, 2011 10:33 pm

Alexita012 ha escrit:El paspartú o passpartout (como se dice en gabacho jeje) es un tipo de cartulina dura que doblada, tipo carpetita, se usa para dar las fotografías y evitar que se arruguen... es algo así:
l_FV971981.jpg

MUY BIEN EXPLICADO!! ::love:: El problema es hacerlo... ufff haber si doy con la forma; si lo consigo lo haré saber, si alguien tiene alguna idea que me la diga please!! estoy candada ya de pagar pagar y pagaaaaar jejeeje
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Alexita012 » dc. març 16, 2011 10:46 pm

Dory! el paspartú éste es bastante carillo...lo puedes encontrar en tiendas de emmarcar pero tbm en el Leroy Merlín (y juraría que en el Leroy te lo cortan a la medida que tú quieras pero vamos que pica...) Sugerencia? prueba con 'papel pluma' es tmb durillo y creo que más barato, además lo venden en formato din-A4 y depende de la impresora que tengas y del color que elijas, puedes imprimir en casa la 'portada' (en el cole alguna vez lo hemos comprado para regalarles la foto de clase a final de curso) Siempre puedes pasarte por Abacus a investigar.. : )
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Marvic » dc. març 16, 2011 11:09 pm

eliytoni ha escrit:Las rosas de xuxes son esas....... las tiene en casi todas las tiendas de xuxes.
fui a pregunatr el precio y valen 1€ la unidad, le dije q si las tenia q encargar, xq quiero 80, y me dijo que si que tardaria unas 2 o 3 semanas.
Las encargaré el mes que viene

lo de los puros de chocolate los he visto por la web. tu lo has visto en alguna tienda? es para saber si se ven muy chikitillos o se ven bien...
Imatge
Marvic

Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

EntradaAutor: eliytoni » dj. març 17, 2011 10:14 am

No son nada pequeños, nosotros los hemos comprado en la misma tienda que cogimos los detallitos.
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: dory » dj. març 17, 2011 10:58 am

Alexita012 ha escrit:Dory! el paspartú éste es bastante carillo...lo puedes encontrar en tiendas de emmarcar pero tbm en el Leroy Merlín (y juraría que en el Leroy te lo cortan a la medida que tú quieras pero vamos que pica...) Sugerencia? prueba con 'papel pluma' es tmb durillo y creo que más barato, además lo venden en formato din-A4 y depende de la impresora que tengas y del color que elijas, puedes imprimir en casa la 'portada' (en el cole alguna vez lo hemos comprado para regalarles la foto de clase a final de curso) Siempre puedes pasarte por Abacus a investigar.. : )

gracias guapa!! tomo nota y en cuanto pueda hare pruebas haber que tal!!
Imatge
dory

EntradaAutor: Gaby » dj. març 17, 2011 12:06 pm

Es muy bonito! A tu sobrina le va a gustar mucho.
Gaby

Entrades: 101
Membre des de: dc. març 16, 2011 12:06 pm

EntradaAutor: climentigloria » dj. març 17, 2011 5:59 pm

Dory, hoy voy a ir a una copisteria o imprenta, alli te lo hacen.

Tengo una amiga que fue al Abacus, se compro la cartolina del color que queria (era azul metalizado) y se la corto ella a medida de la fotografia y con un boligrafo plateado y otro dorado hizo una nota de agradecimiento, yo como somos 150 invitados no las voy a hacer yo... ya que es mucho trabajo!! Entonces yo con el Word he montado lo que yo queria y ya esta, cuando vaya a la copisteria, es comprar las cartolinas del color (las quiero un negro brillante) y ellos lo tienen que imprimir y ya esta, y ya te la recortan, preguntale al fotografo las medidas de la foto que te pondra (la mia sera de 15 x 20) sino me equivoco. Cuando lo tenga hecha ya te la enviare........
Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: chei » dj. març 17, 2011 7:59 pm

me han gustado mucho las rosas de chuche, no las había visto.
Yo a los niños les daré una bolsa de chuches con un cepillo de dientes, de esos que son como un set de viaje y a los no tan niños pues sigo dandole vueltas.
Imatge
chei

Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

EntradaAutor: MiM » dv. març 18, 2011 3:32 pm

Hola noies!!!
Uf! Avui he d'anar a mirar detallets en uan botiga de xuxes, comt inguin aquestes roses... ja sé qué brenaré!!!! Jo l'any passat per Sant Jordi, el llibre que li vaig comprar en el meu xicot li vaig fer embolicar i, enlloc d'un llaç, li vaig dir a la noia que m'hi poses aquesta rosa de xuxe... va quedar GENIAL i a ell li va encantar el detall! Evidentment, també me'n vaig comprar una per mi i me la vaig menjar >.-<: >.-<:

Bé, parlant de detalls... A nosaltres ens faira molta il·lusió donar uns nuvis a cada parella. El tema ens està costant una mica, perqué avui en dia s'intenta donar coses útils enlloc de inútils, com a mi m'agrada. Però bé, n'hem trobats uns que a mi m'encanten =0-0-) =0-0-) =0-0-) El prolema és el preu, valen uns 10€ cada un, i és clar, tampoc en comprarem molts perquè no tenim massa pressupost. Per aquest motiu (si finalment ens acabem de decidir per aquests) el que farem serà una parella de nuvis per casa. Si a la casa hi ha nens de 0 a 16 anys, els hi farem una bossa de xuxes maca; i si hi ha gent de 16 anys o més el que farem serà fer-los una caixa de cartró amb una enganxina d'uns nuvis (o alguna cosa semblant) i a dins que hi hagi confits (intentarem que vagi de conjunt amb la parella de nuvis). I llavors, si hi ha algun veí que ens fa un regal, doncs també li donarem aquesta caixa de cartró.

Llavors també ens agradaria donar un puro de xocolata a cada convidat (tingui l'edat que tingui) i un parell de cors de xocolata a les convidades. Però crec que per fer això no hi haurà pressupost.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: dory » dv. març 18, 2011 6:13 pm

climentigloria ha escrit:Dory, hoy voy a ir a una copisteria o imprenta, alli te lo hacen.

Tengo una amiga que fue al Abacus, se compro la cartolina del color que queria (era azul metalizado) y se la corto ella a medida de la fotografia y con un boligrafo plateado y otro dorado hizo una nota de agradecimiento, yo como somos 150 invitados no las voy a hacer yo... ya que es mucho trabajo!! Entonces yo con el Word he montado lo que yo queria y ya esta, cuando vaya a la copisteria, es comprar las cartolinas del color (las quiero un negro brillante) y ellos lo tienen que imprimir y ya esta, y ya te la recortan, preguntale al fotografo las medidas de la foto que te pondra (la mia sera de 15 x 20) sino me equivoco. Cuando lo tenga hecha ya te la enviare........
Imatge

pinta muuuy bien lo que comentas!! pues si cuando lo tengas hecho me envias unja foto me harias un favor!! mas que nada para hacerme a la idea ::love::
gracias!!!
Imatge
dory

EntradaAutor: climentigloria » dt. març 22, 2011 10:53 am

ayer fui, pero aun no se nada, ya que me tenian que preguntar precios, a ver que me costara, y me ha dicho que me enviara una prueba, así que dori en cuanto lo tenga la adjuntare....
Tema xuxes ayer fui a mirar, y encontre unas bolsas de 5€, que venian xuxes, silbato, una libreta para apuntar... y estaba bastante bien!!
Y para mayores de 16 años, que no les de como detalle la fotografia, pues les cojere xuxes sin ningun juguete dentro o voy a mirar alguna figura..... vaya lio!!! no tengo ni idea de que hacer.. y me queda 1 mes!!!
Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants