Dolçeta ha escrit:A Pronovias :D:D:D:D:D:D
Jjajajaj si si, però quin model???
Autor: kitiara78 » dl. març 14, 2011 8:42 am
Dolçeta ha escrit:A Pronovias :D:D:D:D:D:D
Autor: Mari (MJM) » dt. març 15, 2011 11:37 pm
Autor: Juditita » dc. març 16, 2011 12:48 am
kitiara78 ha escrit:Bon dia,
no se si en algun altre fil ja s'ha parlat d'aquest tema (no l'he trobat, disculpeu si ja existeix), però estaria interessada en parlar d'això.
Alguna de vosaltres sap fins a quines talles tenen a les botigues on heu comprat o heu mirat els vostres vestits?
Actualment faig servir una talla 46 i haig de començar a mirar ja el vestit, però em fa por anar a algunes botigues i que no trobi res que emprovar-me...
Moltes gràcies a tots/totes!!!
Petonsss
Autor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 8:50 am
Mari (MJM) ha escrit:Hola!!!
Per que et facis una idea, jo peso 91 kg medeixo 1,63 i m'he quedat el model Frisol per 1.300€ de la col·lecció Glamour de Pronovias.
Autor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 9:34 am
kitiara78 ha escrit:...i tot pq tinc por de no trobar talla... i la veritat, em posa molt neguitosa tot això... (...) Com heu demanat hora allí? Per mail? telefon? en persona?
Petonsssssssssss
Autor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 9:57 am
Lisbeth ha escrit:kitiara78 ha escrit:...i tot pq tinc por de no trobar talla... i la veritat, em posa molt neguitosa tot això... (...) Com heu demanat hora allí? Per mail? telefon? en persona?
Petonsssssssssss
Kitiara, marejant la perdiu perquè jo tmb sento això mateix que deus sentir tu. No m’agrada gens anar a mirar roba, però estic convençuda que en aquest cas segur que m’ajudaran a trobar el que em vagi més bé!!! Això si, compto que hauré de donar moltes voltes, per la talla (42-44) i per les peles, i per això començo la setmana vinent la “ruta del vestit” que diuen per aquí, per provar i remenar i, voilà, trobar!!!!
som-hi kitiara!!
susanna
PS: jo les hores les he demanat gairebé totes pel correu electrònic o missatge a les bústies de les webs. Però jo ja he dit quan puc anar-hi.
Autor: yuzuki » dc. març 16, 2011 11:41 am
Autor: Dolçeta » dc. març 16, 2011 12:25 pm
kitiara78 ha escrit:Dolçeta ha escrit:A Pronovias :D:D:D:D:D:D
Autor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 12:27 pm
Autor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 1:26 pm
Dolçeta ha escrit:kitiara78 ha escrit:Dolçeta ha escrit:A Pronovias :D:D:D:D:D:D
El model el tinc al meu CE, quan arribis als 100 missatges ho podràs veure. El vaig comprar a Pronovias Badalona!!!!
Autor: MerR » dc. març 16, 2011 3:40 pm
Autor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 3:58 pm
kitiara78 ha escrit:Uooooooo
jo tinc cita per anar el dissabte 26 a veure-hi vestits!!!!!!!!!!
Ja no em queda gaire pels 100 :DDD
Autor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 4:01 pm
Lisbeth ha escrit:kitiara78 ha escrit:Uooooooo
jo tinc cita per anar el dissabte 26 a veure-hi vestits!!!!!!!!!!
Ja no em queda gaire pels 100 :DDD
![]()
![]()
![]()
![]()
va! demana hora a més botigues!!!
Autor: kitiara78 » dl. març 28, 2011 8:11 am
Autor: Dolçeta » dl. març 28, 2011 11:48 am
kitiara78 ha escrit:Hola noies!!!
Dissabte vaig anar al Pronovias de Badalona... i m'he firat!!! Totes les pors que tenia, es van esbaiar!
La noia que em va atendre (Sonia) molt amable, desseguida em va orienta sobre el que em quedaria bé i el que no... i que si m'aprimava no em preocupés pq me l'arreglarien, i si em quedava tal qual tampoc, que estava molt maca...
Quins nervis vaig passar!!!! Però al quart vestit vaig veure que aquell seria el meu! És el model Gomera, paraula d'honor!!! I jo que volia manigueta!!!
No sigueu tontes i aneu a mirar-vos el vestit! Val la pena! Jo vaig sortir sentint-me la núvia més maca del món, i espero que el dia 3 de setembre el meu futur marit també ho pensi!
Petonssss
Autor: kitiara78 » dl. març 28, 2011 12:09 pm
Dolçeta ha escrit:kitiara78 ha escrit:Hola noies!!!
Dissabte vaig anar al Pronovias de Badalona... i m'he firat!!! Totes les pors que tenia, es van esbaiar!
La noia que em va atendre (Sonia) molt amable, desseguida em va orienta sobre el que em quedaria bé i el que no... i que si m'aprimava no em preocupés pq me l'arreglarien, i si em quedava tal qual tampoc, que estava molt maca...
Quins nervis vaig passar!!!! Però al quart vestit vaig veure que aquell seria el meu! És el model Gomera, paraula d'honor!!! I jo que volia manigueta!!!
No sigueu tontes i aneu a mirar-vos el vestit! Val la pena! Jo vaig sortir sentint-me la núvia més maca del món, i espero que el dia 3 de setembre el meu futur marit també ho pensi!
Petonssss
La Sonia es un encanto!!! Aunque solo está por las tardes, pero te hace sentir especial... Es muy dulce. Y eso se agradece mucho.
Yo me he quedado un vestido muy parecido al tuyo pero con tirantes :P
Autor: kitiara78 » dl. març 28, 2011 12:56 pm
kitiara78 ha escrit:Dolçeta ha escrit:kitiara78 ha escrit:Hola noies!!!
Petonssss
La Sonia es un encanto!!! Aunque solo está por las tardes, pero te hace sentir especial... Es muy dulce. Y eso se agradece mucho.
Yo me he quedado un vestido muy parecido al tuyo pero con tirantes :P
Hola dolçeta, em vaig prova un amb tirants... però em quedava millor sense... a lluir braços!!!
No saps ho contenta que estic!!! Semblava impossible
Autor: yuzuki » dl. març 28, 2011 1:53 pm
Autor: Alexia84 » dt. març 29, 2011 11:40 am
Autor: Nime » dg. abr. 03, 2011 8:07 pm