VESTITS NUVIA TALLES GRANS

un gran any!

Re: VESTITS NUVIA TALLES GRANS

EntradaAutor: kitiara78 » dl. març 14, 2011 8:42 am

Dolçeta ha escrit:A Pronovias :D:D:D:D:D:D

Jjajajaj si si, però quin model???
kitiara78
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. març 15, 2011 11:37 pm

Hola!!!

Per que et facis una idea, jo peso 91 kg medeixo 1,63 i m'he quedat el model Frisol per 1.300€ de la col·lecció Glamour de Pronovias.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Juditita » dc. març 16, 2011 12:48 am

kitiara78 ha escrit:Bon dia,

no se si en algun altre fil ja s'ha parlat d'aquest tema (no l'he trobat, disculpeu si ja existeix), però estaria interessada en parlar d'això.
Alguna de vosaltres sap fins a quines talles tenen a les botigues on heu comprat o heu mirat els vostres vestits?
Actualment faig servir una talla 46 i haig de començar a mirar ja el vestit, però em fa por anar a algunes botigues i que no trobi res que emprovar-me...

Moltes gràcies a tots/totes!!!
Petonsss

No te puedo ayudar muxo pero en Azahara novias (fabra y puig) tienen tallas grandes, lo se por mi prima que se lo compró alli, pero no se hasta cual, como tienes que llamar para solicitar hora y pedir los vestidos que te kieres provar puedes ir preguntando asi descartas y ya ni vas.
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 8:50 am

Mari (MJM) ha escrit:Hola!!!

Per que et facis una idea, jo peso 91 kg medeixo 1,63 i m'he quedat el model Frisol per 1.300€ de la col·lecció Glamour de Pronovias.

Moltes gràcies Mari!!!!
EM caso al setembre i encara no tinc vestit, i tot pq tinc por de no trobar talla... i la veritat, em posa molt neguitosa tot això... He demanat hora per anar al Pronovias de Badalona el proper dia 26 (però encara m'han de contestar). Com heu demanat hora allí? Per mail? telefon? en persona?
Petonsssssssssss
kitiara78

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 9:34 am

kitiara78 ha escrit:...i tot pq tinc por de no trobar talla... i la veritat, em posa molt neguitosa tot això... (...) Com heu demanat hora allí? Per mail? telefon? en persona?
Petonsssssssssss

Kitiara, marejant la perdiu perquè jo tmb sento això mateix que deus sentir tu. No m’agrada gens anar a mirar roba, però estic convençuda que en aquest cas segur que m’ajudaran a trobar el que em vagi més bé!!! Això si, compto que hauré de donar moltes voltes, per la talla (42-44) i per les peles, i per això començo la setmana vinent la “ruta del vestit” que diuen per aquí, per provar i remenar i, voilà, trobar!!!!
som-hi kitiara!!

susanna

PS: jo les hores les he demanat gairebé totes pel correu electrònic o missatge a les bústies de les webs. Però jo ja he dit quan puc anar-hi.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 9:57 am

Lisbeth ha escrit:
kitiara78 ha escrit:...i tot pq tinc por de no trobar talla... i la veritat, em posa molt neguitosa tot això... (...) Com heu demanat hora allí? Per mail? telefon? en persona?
Petonsssssssssss

Kitiara, marejant la perdiu perquè jo tmb sento això mateix que deus sentir tu. No m’agrada gens anar a mirar roba, però estic convençuda que en aquest cas segur que m’ajudaran a trobar el que em vagi més bé!!! Això si, compto que hauré de donar moltes voltes, per la talla (42-44) i per les peles, i per això començo la setmana vinent la “ruta del vestit” que diuen per aquí, per provar i remenar i, voilà, trobar!!!!
som-hi kitiara!!

susanna

PS: jo les hores les he demanat gairebé totes pel correu electrònic o missatge a les bústies de les webs. Però jo ja he dit quan puc anar-hi.

Gràcies Lisbeth!
Jo gastava la 48 pero porto 2 setmanes a dieta i alguna cosa hauré perdut. I de cara a la boda encara en vull perdre més!!! I ho faig per mi, per sentir-me bé amb mi mateixa, per no estar preocupada per si el vestit em marca els malucs...
Ahir vaig fer la petició a través de la web del Pronovias, i diu que et truquen per concretar, tot i que ja he dit dia i franja horaria...
Petonssss
kitiara78

EntradaAutor: yuzuki » dc. març 16, 2011 11:41 am

Yo estoy igual que vosotras, aunque todavía me queda mucho tiempo pues me caso el 19 de mayo de 2012 ya estoy dándole vueltas al tema del vestido y a los kilos, la talla, la prueba...
Al final estás tan acostumbrada a no encontrar ropa fácilmente que se convierte en una pesadilla el pensarlo.

Yo de hecho he estado retrasando el tema de la boda durante mucho tiempo por los kilos, porque sabía que no me sentiría bien, que vería las fotos y sentiría que había estropeado un precioso recuerdo por no ser capaz de controlar mi peso...
Por fin en los últimos dos años conseguí ponerme firme y quitarme de encima un montón de kilos, pasando de la talla 48 a la 42, y empezamos a planificar la boda.
Entre una cosa y otra, trabajo, estrés, he vuelto a engordar, y ahora estoy en la talla 44, en plan de bajar de nuevo, pero pensando que como la mayoría de chicas llevan la 38 igual probarme un vestido es una utopía... solo pensar en lo que me costó encontrar uno de invitada para unas bodas del año pasado....

Ah dios, que guerra que dan los kilos!!!
Imatge
yuzuki

Entrades: 37
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 8:50 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dc. març 16, 2011 12:25 pm

kitiara78 ha escrit:

El model el tinc al meu CE, quan arribis als 100 missatges ho podràs veure. El vaig comprar a Pronovias Badalona!!!!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 12:27 pm

Doncs jo ja m'ho he plantejat en plan "fiesta de chicas!"

Aniré amb algunes amigues, que elles segur que em faran passar el trago amb humor!!!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 1:26 pm

Dolçeta ha escrit:
kitiara78 ha escrit:

El model el tinc al meu CE, quan arribis als 100 missatges ho podràs veure. El vaig comprar a Pronovias Badalona!!!!

Uooooooo
jo tinc cita per anar el dissabte 26 a veure-hi vestits!!!!!!!!!!
Ja no em queda gaire pels 100 :DDD
kitiara78

EntradaAutor: MerR » dc. març 16, 2011 3:40 pm

Venga kitiara que ya los tienes!!!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 3:58 pm

kitiara78 ha escrit:Uooooooo

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

va! demana hora a més botigues!!!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 4:01 pm

Lisbeth ha escrit:
kitiara78 ha escrit:Uooooooo

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

va! demana hora a més botigues!!!

Jjajajaaj pas a pas!!
Aquell dia aniré a mirar les dues que hi ha al Carrer Soledat...
I després cap a Barna i/o Santa COloma!!!!
kitiara78

EntradaAutor: kitiara78 » dl. març 28, 2011 8:11 am

Hola noies!!!
Dissabte vaig anar al Pronovias de Badalona... i m'he firat!!! Totes les pors que tenia, es van esbaiar!
La noia que em va atendre (Sonia) molt amable, desseguida em va orienta sobre el que em quedaria bé i el que no... i que si m'aprimava no em preocupés pq me l'arreglarien, i si em quedava tal qual tampoc, que estava molt maca...
Quins nervis vaig passar!!!! Però al quart vestit vaig veure que aquell seria el meu! És el model Gomera, paraula d'honor!!! I jo que volia manigueta!!!
No sigueu tontes i aneu a mirar-vos el vestit! Val la pena! Jo vaig sortir sentint-me la núvia més maca del món, i espero que el dia 3 de setembre el meu futur marit també ho pensi!
Petonssss
kitiara78

EntradaAutor: Dolçeta » dl. març 28, 2011 11:48 am

kitiara78 ha escrit:Hola noies!!!
Dissabte vaig anar al Pronovias de Badalona... i m'he firat!!! Totes les pors que tenia, es van esbaiar!
La noia que em va atendre (Sonia) molt amable, desseguida em va orienta sobre el que em quedaria bé i el que no... i que si m'aprimava no em preocupés pq me l'arreglarien, i si em quedava tal qual tampoc, que estava molt maca...
Quins nervis vaig passar!!!! Però al quart vestit vaig veure que aquell seria el meu! És el model Gomera, paraula d'honor!!! I jo que volia manigueta!!!
No sigueu tontes i aneu a mirar-vos el vestit! Val la pena! Jo vaig sortir sentint-me la núvia més maca del món, i espero que el dia 3 de setembre el meu futur marit també ho pensi!
Petonssss

La Sonia es un encanto!!! Aunque solo está por las tardes, pero te hace sentir especial... Es muy dulce. Y eso se agradece mucho.
Yo me he quedado un vestido muy parecido al tuyo pero con tirantes :P
Imatge
Dolçeta

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: kitiara78 » dl. març 28, 2011 12:09 pm

Dolçeta ha escrit:
Petonssss

La Sonia es un encanto!!! Aunque solo está por las tardes, pero te hace sentir especial... Es muy dulce. Y eso se agradece mucho.

Hola dolçeta, em vaig prova un amb tirants... però em quedava millor sense... a lluir braços!!!
No saps ho contenta que estic!!! Semblava impossible
kitiara78

EntradaAutor: kitiara78 » dl. març 28, 2011 12:56 pm

kitiara78 ha escrit:
Dolçeta ha escrit:
Petonssss

Hola dolçeta, em vaig prova un amb tirants... però em quedava millor sense... a lluir braços!!!
No saps ho contenta que estic!!! Semblava impossible

Acabo de veure el teu vestit a la teva crònica... si que s'assemblen, si!!
Jo no vaig pensar en fer fotos el dia de la compra, però el dia de les proves si que en faré!!!
kitiara78

EntradaAutor: yuzuki » dl. març 28, 2011 1:53 pm

Que bien que hayas encontrado tu vestido sin problemas!!!!!

Seguro que estás guapísima, y tu futuro se caerá de culo al verte, creo que todos los novios deben alucinar bastante cuando ven a la novia ese día, porque quieras que no entre el vestido, el maquillaje, el peinado y sobretodo el brillo en los ojos de la felicidad de tu gran día las novias están siempre espectaculares.

Ay, que ganitas de que salga la colección del año que viene y empezar a buscar vestido, tengo el estilo en mente, pero como tu dices después te pruebas otra cosa y resulta que ese es el tuyo, así que mejor dejarse guiar. Por cierto, tu vestido es precioso, me encanta =0-0-)
Imatge
yuzuki

Entrades: 37
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 8:50 pm

EntradaAutor: Alexia84 » dt. març 29, 2011 11:40 am

Enhorabuena x el vestido! con el vestido de novia no hay complejos!
Imatge
Imatge
Alexia84
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: Nime » dg. abr. 03, 2011 8:07 pm

¿Cómo que talla grande? Las más regordetas no sois talla grande, sois talla x y punto ;)
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants