NOVIEMBRE 2011

un gran any!

Re: NOVIEMBRE 2011

EntradaAutor: lisbet » dl. març 14, 2011 10:28 pm

molt bé lisbeth em sembla perfectee :-)ok: >.-<:
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

PAPERASSA

EntradaAutor: Lisbeth » ds. març 26, 2011 7:59 am

Bon dia noies!

Heu fet gestions per a l'expedient?

Jo de moment només ha anat al nostre ajuntament (on estem vivint ara), per demanar la documentació que haurem d'aportar per a l'oberturar de l'expedient. Ja m'han dit que des que nosaltres portem els papers fins a que l'expedient estigui a punt per enviar al jutjat de pau/registre civil/ajuntament on ens casem, passarà un mes i mig aproximadament.

D'altra banda, s'ha de tenir en compte que segons he llegit per aquí o per no sé on, "els papers" tenen una durada de 6 mesos, de manera que penso que els hauríem de tenir a punt cap al juliol, abans de les vacances d'agost...

Com ho teniu vosaltres?

Susanna
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Ishtare » ds. març 26, 2011 8:24 am

Hola!

Soc nova per aquí. I en el tema dels forums també, així que vaig una mica perduda. Nosaltres ens volíem casar l'11/11/11 perquè ens semblava una data molt maca, però és probable que finalment sigui el dia 12 ja que així no caldrà que la gent que vulgui venir al casament estigui demanant festa. Hem fet una pre-reserva al Castell de l'Oliver, però encara no tenim res definitiu. M'alegra molt trobar més gent que es casa al Novembre, jo també em preguntava què fer amb el tema abric i això de fer servir el vel em sembla molt bona idea. El vestit es el primer que vaig mirar perquè volia que la meva germana i la meva mare em donessin l'opinió i com que visc a l'estranger ho vaig haver de fer al Nadal!! Així que al menys això està llest... ara queda tota la resta!!
Ishtare

Entrades: 2
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:39 am

EntradaAutor: Lisbeth » ds. març 26, 2011 12:13 pm

HOla Ishtare!

Nosaltres encara no hem decidit si ens casarem l'11 o el 12... Ens agrada la data, com a vosaltres: 11 11 11 , però obviament la festa de casament no la faríem pas un divendres, i més tenint en compte que molta gent haurà de venir de lluny d'on nosaltres vivim i ho celebrem.

D'altra banda, també ens agradaria que realment ens casèssim el dia de la festa, així que tot no pot ser... Esperarem a saber si el regidor o a qui correspongui casar-nos digui si es desplaçaria o no al restaurant on volem fer-ho, per acabar de decidir-nos...

Un altre inconvenient de fer-ho l'11, és que els testimonis, o bé haurien de ser diferents del dia de la festa (no barrufa), o bé haurien de venir el dia abans... i això no sabem encara si seria possible... Ja els ho preguntarem... Si poguessin seria fantàstic!

Ara t'apunto a la llista...

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Lisbeth » ds. març 26, 2011 12:15 pm

Llista amb dates:

05/11/11
Lisbet

12/11/11
Lisbeth
jordi&laura
Ishtare

19/11/11
Pili

26/11/11
Carme_mat[/quote]
Lisbeth l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 11, 2011 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: ninou » dl. març 28, 2011 5:55 pm

Hola novembreres!!!!!!!! jo també em vaig casar el novembre, però del 2007! heu triat un mes preciós, amb tots els colors de la tardor, farà fresqueta, però podeu tenir un sol radiant!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: lisbet » dl. març 28, 2011 5:59 pm

Me alegro ver a alguien que se haya casado en noviembre, nosotros preferimos el frio que no el calor...jeje por eso escogimos este mes *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 29, 2011 5:10 pm

I tant que si!!!! Jo vull portar torereta peluda!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Ei, quan donareu les invitacions???

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: lisbet » dt. març 29, 2011 5:32 pm

Nosaltres volem donar les invitacions pel juny encara em de parlar amb el fotograf i decidir dia per fer les fotos per les invitacions. :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 29, 2011 8:50 pm

ah doncs igual més o menys, perquè nosaltres ho direm a la família el 22 de maig, en un dinar, i ja després a la resta... Estic recollint imatges i vídeos per fer la video-invitació... *.O.-O*

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: pili19-11-11 » dl. abr. 11, 2011 8:05 am

Hola, noies! soc nova aqui. Em caso el 19-11-11 a Ca n´alzina. Ja em podeu afegir a la llista dels casaments glamurosos al Novembre!
pili19-11-11

Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 11, 2011 8:00 am

EntradaAutor: lisbet » dl. abr. 11, 2011 8:13 pm

Hola! nosotros ya hemos quedado con el fotografo para hacer las invitaciones y el pre boda uuuee *.-o-o.* asi las podremos enviar para junio, tambien tenemos fecha para el 30/4/11 para hacer la prueba del menu en el restaurante que ganitas yaaaaa >.-<: >.-<:
¿chicas donde vais de viaje? nosotros hemos empezado a mirar hoy...
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: helena26 » dt. abr. 12, 2011 4:29 pm

eiiiiiii otra para el 12 de noviembreeeeee!!!! solo 7 mesessss!! jajajjaj que way

Yo el vestido lo tengo desde septiembre ajjajajjaj fui a pronovias para quitarme el gusanillo y el primero que me saco la chica me enamorooooo y me prove cuatro mas pero lo tuve clarisimo que era ese!

De complementos ya lo tengo todo!, los zapatos, las cositas para el pelo que me regalo una amiga de cadiz, mi novio para mi cumple me regalo unos pendientes super chulos y luego de casualidad vi una chica que hacia pulseras personalizadas y me hizo una pulserita igual a los pendientes, mi suegra me regalo un colgante super fino con un diamante que es precioso!!!!

la invitacion la hacemos en video y ya esta grabada, ahora solo nos falta montarla jeje

los sobres los hemos cogido en www.sobres.es, lo recomiendo porque me he cansado de mirar en un monton de sitios, y ahi tienen de todas formas, colores, texturas....

he cogido tambien un abanico totalmente personalizado que hace una chica de huelva tambien os dejo la web, es un encanto y no son caros, hay de todo http://www.abanicosdenoviasbyjenny.com/

Os dejo tambien esta web donde hacen unas muñecas muy chulas personalizadas para las amigas, yo las iba a coger pero al final hare otros detalles http://www.deseoqueteguste.es/las-cuqui-broches.html

Ahora no se me ocurren mas cosillas, pero si veo algo chuli ya os dire
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: helena26 » dt. abr. 12, 2011 4:31 pm

actualizo la listaaaaa

05/11/11
Lisbet

12/11/11
Lisbeth
jordi&laura
Ishtare
helena26

19/11/11
Pili

26/11/11
Carme_mat[/quote]
helena26

EntradaAutor: Lisbeth » dt. abr. 12, 2011 10:55 pm

pili19-11-11 ha escrit:Hola, noies! soc nova aqui. Em caso el 19-11-11 a Ca n´alzina. Ja em podeu afegir a la llista dels casaments glamurosos al Novembre!

Apuntada!

lisbet ha escrit:Hola! nosotros ya hemos quedado con el fotografo para hacer las invitaciones y el pre boda uuuee *.-o-o.* asi las podremos enviar para junio, tambien tenemos fecha para el 30/4/11 para hacer la prueba del menu en el restaurante que ganitas yaaaaa >.-<: >.-<:
¿chicas donde vais de viaje? nosotros hemos empezado a mirar hoy...

Lis, doncs nosaltres la veritat és que no hem començat a mirar res encara, i de fet, suposo que ho mirarem després... Tenim fins a un any després del casament, a la feina, per gaudir dels 15 dies...
De tota manera si que hem anat parlant d'alguns llocs on ens agradaria anar, com ara Alaska, o a Europa, Escandinàvia o als Alps, vaja, alta muntanya, però ja et dic, de moment només és un parlar...

helena26 ha escrit:eiiiiiii otra para el 12 de noviembreeeeee!!!! solo 7 mesessss!!
Nena com una baaaallllaaaa jajaja des de setembre tens el vestit!!?? olé tu!!!

Escolteu, les que us caseu el 12 també, els papers els heu de signar abans o el mateix dia podeu? és que a nosaltres la jutgessa de pau ens ha dit que els papers els hem de signar un dia laborable perquè el registre és informàtic, i no sé jo....

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: helena26 » dc. abr. 13, 2011 7:23 am

Escolteu, les que us caseu el 12 també, els papers els heu de signar abans o el mateix dia podeu? és que a nosaltres la jutgessa de pau ens ha dit que els papers els hem de signar un dia laborable perquè el registre és informàtic, i no sé jo....[/quote]

los de los papeles no tengo ni idea, yo lo hago por la iglesia y como mi novio no estaba bautizado nos pusieron un poco de pegas pero al final nos han dicho que si que nos casa, pero que me pase dos semanas despues de semana santa, a ver con lo que me encuentro.....

Ya tengo viajeeeee!!!!!! jajajaj que ilusion hace todo eh!!
5 NOCHES NEW YORK
2 NOCHES MIAMI
4 NOCHES CRUCERO MAGESTIC ON THE SEAS ROYAL CARIBEAN (LAS BAHAMAS)

ainsss que ganitas que llegue todo yaaaaa
helena26

EntradaAutor: lisbet » dc. abr. 13, 2011 6:58 pm

Vaya y luego decis que yo voy adelantada jeje guauuuu no veas como lo llevais muy bien eeeehhh :-)ok: a nosotros nos dicen que para el viaje tenemos tiempo hasta septiembre pero yo lo veo un poco justo estamos mirando para ir a Austria pero aun no lo tenemos claro, estamos en ello :-)
Nosotros nos casamos por la iglesia y ya tenemos todo pero nos falta el certificado del bautismo que tiene una caducidad de 6 meses uzea que para junio o julio iremos a por ello y le entregaremos todo al cura que se encarga de ir a bcn para llevarlo y otra cosa menos :-)ok:
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: helena26 » dc. abr. 13, 2011 7:00 pm

que te han pedido de papeles en la iglesia, es que me ha dicho que me pasara dos semanas pasado semana santa
helena26

EntradaAutor: lisbet » dc. abr. 13, 2011 7:19 pm

helena26 los papeles que piden son; fotocopia del dni, el certificado del curso prematrimonial, fotocopia del libro de familia y lo del bautismo que ya lo pediremos que al caducar a los 6 meses lo pediremos mas adelante.
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: Lisbeth » dc. abr. 13, 2011 10:04 pm

Lis!!!
Nosaltres vam estar a Austria va dos anys, al mes d'agost, i vam quedar enamorats!!! és un dels destins que tenim pensat repetir!!

Vam pujar per Suïssa i vam baixar per Itàlia, per veure el Lago Como... De debó que us ho recomeno i nosaltres no descartem ni molt menys tornar-hi a l'hivern!

Imatge
Lisbeth

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants