ZAPATOS

un gran any!

Re: ZAPATOS

EntradaAutor: climentigloria » dc. feb. 23, 2011 11:24 am

Snake35, tu que has anat al tocador de la novia, vas veure si havien sabates blanques i de poc talo?? es que me recorregut tot Viladecans, corte ingles barcelona, carrer pelayo i res de res, no trobo sabates blanques totes les que he trobat son marfil, veix, blanc trencat.... i no se que fer i realment no es que em quedi gaire temps... al final les haure de comprar on vaig comprar el vestit i llestos. Gracies
[url][url=http://nuvis.org/climentigloria] Imatge[/url] [/url]
climentigloria
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: climentigloria » dc. feb. 23, 2011 11:25 am

Snake35, tu que has anat al tocador de la novia, vas veure si havien sabates blanques i de poc talo?? es que me recorregut tot Viladecans, corte ingles barcelona, carrer pelayo i res de res, no trobo sabates blanques totes les que he trobat son marfil, veix, blanc trencat.... i no se que fer i realment no es que em quedi gaire temps... al final les haure de comprar on vaig comprar el vestit i llestos. Gracies
climentigloria

EntradaAutor: snake35 » dc. feb. 23, 2011 11:47 am

climentigloria ha escrit:Snake35, tu que has anat al tocador de la novia, vas veure si havien sabates blanques i de poc talo?? es que me recorregut tot Viladecans, corte ingles barcelona, carrer pelayo i res de res, no trobo sabates blanques totes les que he trobat son marfil, veix, blanc trencat.... i no se que fer i realment no es que em quedi gaire temps... al final les haure de comprar on vaig comprar el vestit i llestos. Gracies

Hola Climentigloria!!!
Juraria que sí, però perquè no truques directament al tocador de la novia i ho preguntes per estar més segura? de poc taló segur fins i tot hi havien espardenyes! Et dóno el telèfon: 93 457 83 41 c(. roger de llúria, 116, així truca i si no en tenen doncs no has de fer el viatge en va.
Sort guapa!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: climentigloria » dc. feb. 23, 2011 11:54 am

moltissimes gracies, doncs trucare sí!!!!
Imatge
climentigloria

EntradaAutor: snake35 » dc. feb. 23, 2011 11:56 am

climentigloria ha escrit:moltissimes gracies, doncs trucare sí!!!!
Imatge

Que poquet que et queda!!!!! com ho portes tot? a on et cases? quin vestit dus si es pot dir? i el viatge??? aix és que m'encanta el que expliqueu les que us heu de casar!!!
snake35

EntradaAutor: climentigloria » dc. feb. 23, 2011 12:37 pm

hola!! doncs de moment ja estan fetes totes les pagues i senyals... em caso a Sant Boi de Llobregat a El Castell, el vestit me'l vaig comprar a Viladecans a la Victoria es de Sant Patrick "Esau" (em va encantar perque semblo una princeseta) =) el pentinat no se que fer... tu que portaves??
climentigloria

EntradaAutor: snake35 » dc. feb. 23, 2011 4:10 pm

climentigloria ha escrit:hola!! doncs de moment ja estan fetes totes les pagues i senyals... em caso a Sant Boi de Llobregat a El Castell, el vestit me'l vaig comprar a Viladecans a la Victoria es de Sant Patrick "Esau" (em va encantar perque semblo una princeseta) =) el pentinat no se que fer... tu que portaves??

Molt maco Climentigloria!!!! que bonic el vestit i amb aquesta pedrería...jo em vaig emprovar un semblant a aquest era molt xul.lo!!!!una princesa no, seràs una reina aquell dia ja veuràs!!! em vaig fer un recollit, si et poses a la meva crònica veuràs el recollit però clar la part del darrera que és lo més xul.lo no, la perruqueria s'ho va currar!!!!
snake35

EntradaAutor: BTC » dc. feb. 23, 2011 5:06 pm

Hola noies!!
Doncs jo ja tinc escollides les sabates, només em falta anar a reservar-les!!
Són de novias by Fosco, be de preu i molt cómodes.
No se com es penjen les fotos així que.....
Sort en la busqueda Gloria!!

B.
BTC

Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 9:36 pm

EntradaAutor: winnie83 » dc. feb. 23, 2011 5:35 pm

Hola chicas,

pues yo los encargué en la tienda del vestido, son Doriani y de un tacon de 8cm aprox.
Los tendré para el dia de la prueba, espero que me vayan bien, porque no habia mi numero y me probé otros de Doriani también y me pidieron el numero....
Tengo ganas de tenerlos ya para poder ir paseandome por casa jejejeje
Imatge
winnie83

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: nenae » dc. feb. 23, 2011 5:53 pm

donde se pueden ver los zapatos online de novias by fosco??? Cuando os comprais los zapatos en Enepe, os los llevais al momento??
nenae
:: núvia experta

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: arwals » dc. feb. 23, 2011 9:54 pm

Pues mi primera idea era la de comprarlos en una mini boutique que se llama "mademoiselle rose" te los diseña a tu gusto tanto en color como adornos...quiero ir un dia a ver que tal! si no me acaban de convencer de doriani he visto alguno en la tienda donde he comprado el vestido que me han gustado también...será cuestion de mirarlo!
Imatge

Imatge
arwals

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: climentigloria » dj. feb. 24, 2011 5:11 pm

algu que s'hagi comprat les sabates a Enepe: te tenda o s'han de comprar per la web??
gracies
Imatge
climentigloria

EntradaAutor: nenae » dj. feb. 24, 2011 6:55 pm

sabeis alguna web donde se puedan ver todos los modelos de zapatos de pronovias 2011 (mascaro) ????
nenae

EntradaAutor: Dolçeta » ds. feb. 26, 2011 11:33 pm

climentigloria ha escrit:algu que s'hagi comprat les sabates a Enepe: te tenda o s'han de comprar per la web??
gracies
Imatge

Jo he anat avui al seu showroom que té a Barcelona i ja tinc sabates!!! Te de tot tipus i molt boniques totes. Neus es una noia molt maca que us aconsella en tot moment. Pots comprar en qualsevol dels dos llocs (a la botiga online o al showroom). T'ho recomano 100%!!!!!!!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carol1976bcn » dg. feb. 27, 2011 9:04 pm

Climentiglloria, has de demanar hora, truca ala telefon que surt a la web i queda amb ella per quan li va be perque hi vagis. Jo els vaig comprar alla.
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: nenae » dg. feb. 27, 2011 9:16 pm

En Enepe, aparte de los que salen en la web tiene mas en su showroom o son los mismo que en la web???
nenae

EntradaAutor: lisbet » dt. març 01, 2011 4:36 pm

eliytoni ayer estuve dando vueltas por granollers mirando zapatos, la verdad que los precios van por 40€ para arriba, estuve en la pou, en la porxada, al lado de misaco, etc..donde encontraste tus zapatos en granollers? vi unos con punta redonda que se veia batante cómodos por ese precio al lado de misaco (no recuerdo como se llama la zapateria...jeje)yo la verdad que no quisiera gastarme mucho en los zapatos ya que si luego me duelen o pasa algo tambien quiero ponerme otros de repuesto (mas cómodos)...para poder bailar y aguantar como una campeona...jaja *.-o-o.*

Imatge
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: raquelindra » dc. març 02, 2011 5:11 pm

alguien me puede decir tiendas de barrio por barcelona q tengasn zapatos? es q tampoco quiero gastarme mucho en los zapatos por q ya me gaste bastante en el vestido...gracias
31 DE JULIO DEL 2011
Imatge
raquelindra

Entrades: 161
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 8:38 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. març 02, 2011 5:24 pm

raquelindra ha escrit:alguien me puede decir tiendas de barrio por barcelona q tengasn zapatos? es q tampoco quiero gastarme mucho en los zapatos por q ya me gaste bastante en el vestido...gracias

zona portal de l'angel i pelayo....raquelindra pensa que ja per ser una sabata de núvia serà més cara de lo normal com tot, lo important és que et siguin còmodes i que fins i tot les puguis aprofitar per altres ocasions.
snake35

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 11:11 am

He fet una ullada a la web d'ENEPE i la veritat és que hi ha sabates molt xules, però algú sap si també en fan de color... tot i que posa que fan sabates de festa, la majoria son blanques o en color marfil...
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants