CAN-CAN PEL VESTIT

un gran any!

Re: CAN-CAN PEL VESTIT

EntradaAutor: Laura040611 » dv. feb. 18, 2011 5:38 pm

Hola noies, jo m'he comprat el vestiti a novias Lour i me l'han regalat.
No obstant, el preu és de 100€ aprox.
Imatge
Laura040611

Entrades: 48
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 6:14 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. feb. 18, 2011 7:05 pm

Hola chicas! Yo no os puedo ayudar mucho porque mi vestido era tipo "sirena" y no llevaba cancan sino algo similar pero que ya iba cosido al vestido. De todas formas, por amigas que se han casado, el precio del cancan ronda los 100€ pero casi siempre regalan algo, es cuestión de que lo dejéis caer en la tienda, si no os lo regalan, almenos que os hagan un descuento.
Saludos! Neny
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: lisbet » dg. feb. 27, 2011 9:00 pm

yo el can can que me probé con el vestido es el mismo que tiene mi hermana menos mal porque asi me lo deja ella y quien me lo dijo fue la de la tienda y cuando me haga la prueba de vestido me lo llevaré, no pregunté el precio pero lo veo muy caro para algo que ni se ve...
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: SusanaC » dg. feb. 27, 2011 10:02 pm

vanessamay ha escrit:Noies, potser no toca en aquest tema...pero heu demanat que us regalin alguna cosa a la tenda?? jo hi vaig a principis de març i vull fer una "regatejada" amb aquest sentit, com a minim que em regalin alguna cosa!!! he llegit que a algunes us regalen el can can, a d'altres us han fet descompte? us han regalat per portar els anells per exemple??? és q a vegades em fa tall, pero crec que hauria de fer-ho perque tot es carissim!!

I tant q em regalen! Les sabates doriani, el vel, guants i lliga... Més ja no podem demanar... Trobo q 90 euros és massa per un can can q ja no ens tornarem a posar... El q ens queda és comprar-ho a ebay o a la web.
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: winnie83 » dg. feb. 27, 2011 10:08 pm

SusanaC ha escrit:
vanessamay ha escrit:Noies, potser no toca en aquest tema...pero heu demanat que us regalin alguna cosa a la tenda?? jo hi vaig a principis de març i vull fer una "regatejada" amb aquest sentit, com a minim que em regalin alguna cosa!!! he llegit que a algunes us regalen el can can, a d'altres us han fet descompte? us han regalat per portar els anells per exemple??? és q a vegades em fa tall, pero crec que hauria de fer-ho perque tot es carissim!!

I tant q em regalen! Les sabates doriani, el vel, guants i lliga... Més ja no podem demanar... Trobo q 90 euros és massa per un can can q ja no ens tornarem a posar... El q ens queda és comprar-ho a ebay o a la web.

Et regalen tot aixó??? Ostres quina sort noia!!
Jo de momento haig d'anar a la prova el dia 9... però intentaré "regatejar" a veure si el cancan me'l regalen...
Les sabates les he comprat a la botiga, però les haig de pagar jo....
La meva cuñada m'anava a deixar el seu, però resulta que quan va anar a buscar-lo es va enrecordar que se'l va deixar al restuarant!! I aquell restuarant va tancar, o sigui que adeu cancan!
Imatge
winnie83
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: SusanaC » dl. feb. 28, 2011 9:16 am

winnie83 ha escrit:
SusanaC ha escrit:

Et regalen tot aixó??? Ostres quina sort noia!!
Jo de momento haig d'anar a la prova el dia 9... però intentaré "regatejar" a veure si el cancan me'l regalen...
Les sabates les he comprat a la botiga, però les haig de pagar jo....
La meva cuñada m'anava a deixar el seu, però resulta que quan va anar a buscar-lo es va enrecordar que se'l va deixar al restuarant!! I aquell restuarant va tancar, o sigui que adeu cancan!

Siiiiii a úrsula escoriza, la tenda on he comprat el vestit ens regalen tot això!!! Estic molt contenta! I ho fan sense que ho demanis, és política de la tenda. Per això dic que ja no puc demanar el can can...
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: julia28 » dl. feb. 28, 2011 12:03 pm

Hola!, a mi el can can me lo presta una amiga asi que ....., pero estuve mirando por ahi por chafardear y tela. Tambien me he comprado el vestido en la misma tienda que SusanaC, pero a mi no me regalan los zapatos, solo me regalan dos ligas y el velo, ya que mi vestido no llega a los 1000€, pero bueno da igual. Al menos lo mas importante ya lo tengo ,jajajaja.A los chicos si que le regalan entero, es decir con el traje les entra, los gemelos, los zapatos y el pañuelo, y creo que algo más pero no se lo que era.Bueno chicas, suerte con los can canes!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: eliytoni » dt. març 01, 2011 4:07 pm

A mi el can can no me lo regala, me vale 90€, xo me regala las medias, una liga y una abanico precioso, a ver si en la tercera prueba le puedo sacar algo mas, jajajaja Que mi madre ,mi hermana pequeña y mi futuro se han comprado alli también el vestido.
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: lisbet » dt. març 01, 2011 7:26 pm

vaya que guay que os regalen cosas yo ni lo pregunté pero tampoco me dijeron nada jeje en julio me han de llamar ya preguntaré haber si cuela...
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: chei » dt. març 01, 2011 8:53 pm

Hola,
A mi me regalan el can can, la liga, las medias y el cojín para los anillos. La señora me dijo que lo mismo me regalaba algo más a ver si cuando vaya a la primera prueba me dice que es.
Imatge
chei
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

EntradaAutor: cadui » ds. març 19, 2011 11:03 pm

GUAPIS ÉXITO TOTAL CON EL CANCAN XINORRIS!!!!
hoy he tenido la primera prueba del vestido y me he llevado mi cancan xinorris... le he dicho a la chica que me lo había prestado una amiga y me ha dicho que por forma perfecto. Me lo he probado con el vestido y genial!!! >.-<: >.-<: estoy super contenta porque me he ahorrado 100€ del cancan!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nenae » dg. març 20, 2011 10:59 am

que bienn!!! me alegro que te sirva el xinorris jejej!!

Yo alfinal me lo he cojido en pronovias.... son 90€ pero bueno.... no tengo otra solucion!!

¿Sabeis si en pronovias regalan algo o tienen algun detalle con las novias??
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: SusanaC » dg. març 20, 2011 6:18 pm

cadui ha escrit:GUAPIS ÉXITO TOTAL CON EL CANCAN XINORRIS!!!!
hoy he tenido la primera prueba del vestido y me he llevado mi cancan xinorris... le he dicho a la chica que me lo había prestado una amiga y me ha dicho que por forma perfecto. Me lo he probado con el vestido y genial!!! >.-<: >.-<: estoy super contenta porque me he ahorrado 100€ del cancan!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Cadui!!!! Ostras qué bien!!! Esto me anima a comprarlo! Me pasaré x mi tienda de vestidos para asegurarme de cuál comprar! Ya os contaré. Besos
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: cadui » dg. març 20, 2011 7:04 pm

SusanaC ha escrit:
cadui ha escrit:GUAPIS ÉXITO TOTAL CON EL CANCAN XINORRIS!!!!

Cadui!!!! Ostras qué bien!!! Esto me anima a comprarlo! Me pasaré x mi tienda de vestidos para asegurarme de cuál comprar! Ya os contaré. Besos

yo compré el que más se parecía al que me pusieron las veces que me probé el vestido. Me dijo que el cancan tiene que tener la misma forma que la falda del vestido, mientras cumpla ese requisito, sirve cualquiera.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: MiM » dg. març 20, 2011 9:22 pm

Hola noies!
El meu vestit és de Rosa Clarà i tam´b em'hi he comprat el can-can. La veritat és que m'ha costat la "friolera" de 150€, però és comodíssim´. SI m'he decidit a comprar-me el can-can allà, és perquè els seus van sense aro. Jo en principi volia un vestit que no li fes falta el can-can, perqué amb l'aro em sento com una campana i no m'agrada GENS; però com que el seu no en té, doncs em va perfecte (un motiu més a la meva llista pel qual m'he decidit a comrpar-me el vestit a RC).

A la botiga de Girona m'hi he comprat el vestit, el vel, les sabates i el can-can. Les noies em van dir que em regalarien la lliga, però com que no en vull portar (la trobo SUPER incòmode) i em vull comprar un vestit de festa de RC que m'agrada molt miraré si em fan més d'un 10% de descompte a canvi de la lliga. Amb aixó em conformo.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: elianavanesa » dg. març 20, 2011 9:34 pm

A alguna de PRonovias us han regalat alguna cosa? Jo encara estic pendent de que el can-can que m'han deixat em serveixi pel vestit perquè passso de gastar-me més diners.. es veritat que amb lo que puja el vestit + el vel + el can-can + el cinturó de brillants ja ens podrien donar alguna coseta...
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
elianavanesa

Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: nenae » dg. març 20, 2011 10:10 pm

no se si nos daran algo en pronvoias.... a mi no me han dicho nada!! pero bueno... todo sea que un dia que vaya a la prueba se lo suelte jejej si no que lo diga mi madre, que ellas valen mas para estas cosas jeje
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: cadui » dg. març 20, 2011 10:47 pm

a mi me dio mucha rabia que costando lo mismo el vestido + la torerilla en cymbeline de Lleida me regalaran el cancan y las medias y en cymbeline de Barcelona, solo las medias y me pidieran 140€ por el cancan, así que por eso compré el cancan xinorris. Este lleva un aro pero es flexible por lo que te aparta el vestido de los pies (que es su función primordial) sin darle esa forma de campana al vestido que de por si ya tiene. Si quiero puedo llevarlo sin nada porque las capas de tul que lleva ya le dan la forma, pero sinceramente habiéndolo probado con y sin cancan, seguramente lo llevo todo el tiempo puesto.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cristina_raul » dg. març 20, 2011 11:25 pm

a mi en cymbeline de barcelona me quieren clavar 110 euros que no pienso pagar por un can can que no lo vale. lo mirare en otro sitio, soy capaz de comprarlo a los chinos y todo
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: arodrigu » dg. març 20, 2011 11:44 pm

Yo también me he comprado el vestido en Rosa Clarà, pero no les compro el can can porque 150 me parece una burrada. He econtrado el mismo exactamente, con tres capas desde la rodilla y sin aro, por 70€ en otra tienda. Es que se pasan mucho!
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants