Autor: Laura040611 » dv. feb. 18, 2011 5:38 pm
Autor: Javi-Neny » dv. feb. 18, 2011 7:05 pm
Autor: lisbet » dg. feb. 27, 2011 9:00 pm
Autor: SusanaC » dg. feb. 27, 2011 10:02 pm
vanessamay ha escrit:Noies, potser no toca en aquest tema...pero heu demanat que us regalin alguna cosa a la tenda?? jo hi vaig a principis de març i vull fer una "regatejada" amb aquest sentit, com a minim que em regalin alguna cosa!!! he llegit que a algunes us regalen el can can, a d'altres us han fet descompte? us han regalat per portar els anells per exemple??? és q a vegades em fa tall, pero crec que hauria de fer-ho perque tot es carissim!!
Autor: winnie83 » dg. feb. 27, 2011 10:08 pm
SusanaC ha escrit:vanessamay ha escrit:Noies, potser no toca en aquest tema...pero heu demanat que us regalin alguna cosa a la tenda?? jo hi vaig a principis de març i vull fer una "regatejada" amb aquest sentit, com a minim que em regalin alguna cosa!!! he llegit que a algunes us regalen el can can, a d'altres us han fet descompte? us han regalat per portar els anells per exemple??? és q a vegades em fa tall, pero crec que hauria de fer-ho perque tot es carissim!!
I tant q em regalen! Les sabates doriani, el vel, guants i lliga... Més ja no podem demanar... Trobo q 90 euros és massa per un can can q ja no ens tornarem a posar... El q ens queda és comprar-ho a ebay o a la web.
Autor: SusanaC » dl. feb. 28, 2011 9:16 am
winnie83 ha escrit:SusanaC ha escrit:vanessamay ha escrit:Noies, potser no toca en aquest tema...pero heu demanat que us regalin alguna cosa a la tenda?? jo hi vaig a principis de març i vull fer una "regatejada" amb aquest sentit, com a minim que em regalin alguna cosa!!! he llegit que a algunes us regalen el can can, a d'altres us han fet descompte? us han regalat per portar els anells per exemple??? és q a vegades em fa tall, pero crec que hauria de fer-ho perque tot es carissim!!
I tant q em regalen! Les sabates doriani, el vel, guants i lliga... Més ja no podem demanar... Trobo q 90 euros és massa per un can can q ja no ens tornarem a posar... El q ens queda és comprar-ho a ebay o a la web.
Et regalen tot aixó??? Ostres quina sort noia!!
Jo de momento haig d'anar a la prova el dia 9... però intentaré "regatejar" a veure si el cancan me'l regalen...
Les sabates les he comprat a la botiga, però les haig de pagar jo....
La meva cuñada m'anava a deixar el seu, però resulta que quan va anar a buscar-lo es va enrecordar que se'l va deixar al restuarant!! I aquell restuarant va tancar, o sigui que adeu cancan!
Autor: julia28 » dl. feb. 28, 2011 12:03 pm
Autor: eliytoni » dt. març 01, 2011 4:07 pm
Autor: lisbet » dt. març 01, 2011 7:26 pm
Autor: chei » dt. març 01, 2011 8:53 pm
Autor: cadui » ds. març 19, 2011 11:03 pm
Autor: nenae » dg. març 20, 2011 10:59 am
Autor: SusanaC » dg. març 20, 2011 6:18 pm
cadui ha escrit:GUAPIS ÉXITO TOTAL CON EL CANCAN XINORRIS!!!!
hoy he tenido la primera prueba del vestido y me he llevado mi cancan xinorris... le he dicho a la chica que me lo había prestado una amiga y me ha dicho que por forma perfecto. Me lo he probado con el vestido y genial!!!![]()
estoy super contenta porque me he ahorrado 100€ del cancan!!!!!
![]()
Autor: cadui » dg. març 20, 2011 7:04 pm
SusanaC ha escrit:cadui ha escrit:GUAPIS ÉXITO TOTAL CON EL CANCAN XINORRIS!!!!
hoy he tenido la primera prueba del vestido y me he llevado mi cancan xinorris... le he dicho a la chica que me lo había prestado una amiga y me ha dicho que por forma perfecto. Me lo he probado con el vestido y genial!!!![]()
estoy super contenta porque me he ahorrado 100€ del cancan!!!!!
![]()
Cadui!!!! Ostras qué bien!!! Esto me anima a comprarlo! Me pasaré x mi tienda de vestidos para asegurarme de cuál comprar! Ya os contaré. Besos
Autor: MiM » dg. març 20, 2011 9:22 pm
Autor: elianavanesa » dg. març 20, 2011 9:34 pm
Autor: nenae » dg. març 20, 2011 10:10 pm
Autor: cadui » dg. març 20, 2011 10:47 pm
Autor: cristina_raul » dg. març 20, 2011 11:25 pm
Autor: arodrigu » dg. març 20, 2011 11:44 pm