NERVIS

un gran any!

Re: NERVIS

EntradaAutor: esther79CONILL » dl. gen. 31, 2011 9:47 am

Yo que me caso en Junio, este mes de Febrero es bastante decisivo para todo...porque reservaremos todo lo que nos queda este mes. Que es casi todo, porque hasta hora solo tenemos el restaurante y mi vestido...

Bueno...mica en mica...
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. gen. 31, 2011 4:51 pm

irenusky ha escrit:Noies!! gaudiu un munt dels prepartius!! després tot això es trova a faltar un munt!!!

Doncs si, després es troba a faltar algunes cosetes perque han sigut tants mesos plens de preparatius viscuts amb molta intensitat que després passa tot tan ràpid que dius "i ara qué??!!".
Ens acaben de donar el video del casament i m'ha donat una plorera...son molts records...records bonics.
Noies, gaudiu de cada moment.

Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Nantaya » dl. gen. 31, 2011 5:43 pm

esther79CONILL ha escrit:Yo que me caso en Junio, este mes de Febrero es bastante decisivo para todo...porque reservaremos todo lo que nos queda este mes. Que es casi todo, porque hasta hora solo tenemos el restaurante y mi vestido...

Bueno...mica en mica...

Jo estic igual, amb el restaurant, el vestit i el fotógraf...la resta tot en dança...
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: Neni100 » dl. gen. 31, 2011 6:42 pm

Amb tranquilitat, s'ha de prendre amb calma i sense pressa. Es que son moltes coses i normalment som nosaltres la que ens ocupem de tot, ells donen la seva opinió pero no li posen tanta ènfasi. Així que poquet a poquet.
Un petó.
Neni100

Entrades: 7
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 12:46 pm

EntradaAutor: MiM » dl. gen. 31, 2011 6:46 pm

Uuuuoooo ara potser sí que em començaré a posar nerviosa!!! Ahir ja vam anar a parlar amb el capellà, i tenim dia i hora definitius!!!! I avui he parlat amb el fotògraf, mira dues coses menys! I ara mateix acabo d'enviar un correu d'infromació a tots els hotels de 4 i 5 estrelles que surten en una guia qu eme van donar ahir... aviam quants em contesten! És que el banquet no podem tardar gaire en encarragar-lo que ehm de fer les invitacions JA!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: MiM » dl. gen. 31, 2011 6:48 pm

Ostres tu, quina eficàcia Ja hi ha un dels hotels que m'ha contestat...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Marvic » dl. gen. 31, 2011 6:51 pm

yp voy mñn a la iglesia.. a las 10 de la noche!!!!! nos darán una charla y fecha para hacer el super curso matrimonial. se q se hacen viernes y sabado y x la noche tmb. todo lo q tengo pensado para la iglesia me han dicho q hasta la semana de antes no he de decirlo. lo veo muy justo... haremos misa rociera y eso si q he de ir ya a apalabrarlo...
Imatge
Marvic

Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

EntradaAutor: stellum » dl. gen. 31, 2011 7:38 pm

Pues a mi que me quedan 26 días, estoy entre estraseda y como un fan, tengo ratos que estoy muy nerviosa y otras que intento tranquilizarme, pero creo que no soy capaz, hace tanto tiempo que tengo ganas de que llegue este día que aun no me lo puedo ni creer que me queden tan pocos días.
Imatge
stellum

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 31, 2011 7:51 pm

jo estic que encara no m'ho crec... tinc la sensació de que se m'oblidara el dia que em caso.. si no fos perque a la meva mare la veig molt il·lusionada. Al meu pare el dissabte li vaig ensenyar les fotos del meu vestit i no diu res.. ell mai diu res, pero tenia els ulls amb les xispetes que se li posen quan s'emociona
Ahh i el meu germà "agilipo-llat" ahir em va dir que fins quin dia té temps per a portar a algú, que el casament de la seva germana preferida és molt important (només som nosaltres dos).. si aqui sembla que tots estiguin nerviosos menys jo
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: larabcn » dl. gen. 31, 2011 8:13 pm

Jo estic atacada!!!

Bueno, también a ratos!!! Sobretodo cuando empiezan a enviarnos presupuestos de viajes, a mirar anillos... cuando tenemos que decidir....

Irene en cambio está tranquila.

En el restaurante nos dijeron, que quien se pone nerviosa antes, el día de la boda esta tranquila o a la inversa.
Imatge
Imatge
Imatge
larabcn

Entrades: 182
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:13 am

EntradaAutor: Sita_yo » dt. feb. 01, 2011 8:06 am

marsal75 ha escrit:jo estic que encara no m'ho crec... tinc la sensació de que se m'oblidara el dia que em caso.. si no fos perque a la meva mare la veig molt il·lusionada. Al meu pare el dissabte li vaig ensenyar les fotos del meu vestit i no diu res.. ell mai diu res, pero tenia els ulls amb les xispetes que se li posen quan s'emociona
Ahh i el meu germà "agilipo-llat" ahir em va dir que fins quin dia té temps per a portar a algú, que el casament de la seva germana preferida és molt important (només som nosaltres dos).. si aqui sembla que tots estiguin nerviosos menys jo

jejeje nena que poquet et queda! a mi em pasa igual, veig que el meu entorn està una mica més neguitos..que si els falta aixo, que si falta lo altre...! em pregunten...i nosalters encara estem bastant tranquils, excepte quan em fan miiiiiiiiiiil preguntes pero per la resta...! continuarem gaudint! i tu sobretot ! jiji i continua així ja tindras temps per posar-te nerviosa! muaaa
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants