Tiara

un gran any!

Re: Tiara

EntradaAutor: glamour » dc. feb. 16, 2011 6:39 pm

Nantaya ha escrit:
glamour ha escrit:Hola Mim!

Jo també vaig estar mirant tiares com tú a botigues (caríssimes) i per internet algunes semblàven molt de baratija i altres les trobava molt recarregades. El que tenia clar és que la volia de cristalls Swarosky i bastant fina. Al final la que m'he comprat ha estat per e-bay i et puc dir que és preciosa (pel meu gust), per res sembla de bijuteria (em vaig quedar impressionada quan la vaig rebre a casa perquè els cristalls brillen moltíssim i es nota que és qualitat) i el millor de tot el preu tot just 7 euros amb despeses incloses!! El que tenia clar és que si quan la rebés a casa no m'agradava tampoc havia perdut gaires diners oi?. Et deixo el link de la botiga i la foto de la tiara que m'he comprat. Ah! i a part la tiara ve en una caixeta super mona! Què més es pot demanar?

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 4797wt_905

Glamour!!
Quan et va trigar en arribar? ja estic impacient...

Em va trigar un mes aproximadament. De veritat que val la pena perquè és preciosa!
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 17, 2011 9:56 am

Mai e comprat a e-bay pero has de tenir un compte Pay-Pal d´aquest, oi??
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: MiM » dj. feb. 17, 2011 10:56 am

eliytoni ha escrit:Mai e comprat a e-bay pero has de tenir un compte Pay-Pal d´aquest, oi??

Hola Eli!
Si és la primera vegada que hi compres, et donen un compte de "convidat" i no fa falta que et registris a Paypal. Jo hi he comprat dues vegades (una amb el meu nom i l'altre amb el de la meva mare) i una de les compres em van estafar. Vaig comprar-hi uns auriculars per l'I-touch del meu germà, i els que sortien a la foto eren els de Apple (valien 7€ amb ports inclosos) per això els vaig agafar, i quan els vaig tenir a casa, sí que eren blancs però no corresponien amb els de la foto (els Apple original) a més, amb 8 dies justos en el meu germà se li va trencar el cable sol!!!! Un desastre... vaig demanar garantia i tal i es veu que a Ebay el tema reclamacions funciona diferent que en una botiga normal... total un desastre!

Entre mig de tot això (que si arriben els auriculars que si no), el meu germà va voler una funda per l'I-touch, i com que a les botigues no n'hi havien encara (acabava de sortir, l'I-phone encara no el venien), aquí a l'Evay en vaig trobar unes de pell, no me'n recordo el que valien, però no era pas cara. I n'hin vaig comprar una. La veritat és que aquesta compra sí que un 10 (encara la té la funda), i a més és pell de veritat. Aquest cas m'ha passat al contrari, el producte era millor a la realitat que a la foto que hi havia penjada.

De totes maneres, des de llavors que no hi he tornat a comprar res més... A mi el tema de comprar per internet, no és que m'entusasmi massa, a on hi hagi el tracte amb el dependent/a...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. feb. 17, 2011 6:05 pm

Hola Eli!!!

Yo he comprado varias veces en Ebay y no he tenido ningun problema! Todo un 10!! Una pulsera Tous original y unas fundas para el mobil concretas con el palito y muy bien, y no he tenido que abrirme ninguna cuenta de paypal, he pagado con paypal pero no me la he tenido que abrir, o almenos no me han cobrado nada extra por abrirla.

Yo también tengo mono de Tiara, pero a mi me han dicho de ponermela al reves, en lugar de ponermela como si fuera una diadema ponerla por detras como decorado del peinado, y no queda mal, pero a mi madre no le gustaba como me quedaba. Las que me mire eran en la misma tienda de Pronovias y eran muy chulas.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: adriana27 » dg. feb. 20, 2011 11:53 am

MIM! quina gracia jeje jo también de ben petita habia somiat en portar una tiara i aixi ha sigut!!!! jo la vaig comprar al tocador de la novia i em va enamorar això si un paston em va costar 85 euros! pero bueno l'important es q m'encanta i anire feliç aquell dia jejeje
la veritat q si hagues vist abans aquest post m'hagues anat molt be pk no tenia ni idea q swarosvki fes aquestes coses! m'alegro molt q la trobessis segur q es espectacular! ja ens posaras fotiki!!!!!
Nantaya, la teva es preciosa también i si tot ho tens en tons lila quedara impresionant i molt elegant!
<Us diré qhem tingut molt bon gust es veuen pokes nuvies amb tiara pero jo ho trobo super epecial! Ja teniu pensat q us fareu de pentinat? us deixo un post q esta molt be de pentinats amb tiara

http://detodoteolvidascabezadenovia.blo ... novia.html
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: adriana27 » dg. feb. 20, 2011 11:56 am

NOiessss! jo us puc dir q les meves experiencies de comprar x internet han sigut nefastes! os sigui q tot i pagar mes prefereixo sempre anar la botiga i mirar i remirar!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dg. feb. 20, 2011 12:01 pm

Us poso fotito de la meva!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: nenae » dg. feb. 20, 2011 12:12 pm

que xula!! Yo quiero llevar una pero que sea muy finita, mas o menos como la tuya! Donde la has comprado??
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: adriana27 » dg. feb. 20, 2011 1:12 pm

nenae ha escrit:que xula!! Yo quiero llevar una pero que sea muy finita, mas o menos como la tuya! Donde la has comprado??

La he comprado en el tocador de la novia! la verdad q es muy finita y brilla mucho"
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Laurabcn » dg. feb. 20, 2011 1:47 pm

Hola,
Me activo porque me intersa el tema, yo también quiero llebar tiara, pero estoy esperando a mirarlas más adelante.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn
:: núvia rookie

Entrades: 199
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 1:57 pm

EntradaAutor: MiM » dg. feb. 20, 2011 8:33 pm

Hola adriana27,

Primer de tot dir-te que l atiara que t'has comprat és una PASSADA!!!! És molt maca! Sí, jo he de fer fotos de la meva i penjar-vos-les... que no ets la única uqe en vols :D.

He mirat per sobre la pàgina web dels pentinats, està molt bé també!!! N'hi ha de molt macus! Jo tenia pensat fer-me un semi-recollit, ´perquè portar tot el cabell lligat no m'agrada. Però bé, quan arribi el moment, ja em deixaré aconsellar una mica per la perruquera també :).

Me n'alegro molt que t'hagis unit en el post... ja em pensava que era la única que li agradaven aquestes coses d'aquest fòrum :D.

T'hi posaràs vel??? Jo sí, jejjeje ja que hi sóc, vull ser uan núvia ben completa.
Imatge

MiM

EntradaAutor: eliytoni » dl. feb. 21, 2011 10:02 am

adriana27 ha escrit:Us poso fotito de la meva!

La tiara es preciosa, estic buscant una així......
Saps si al tocador de la novia van vendes x internet????
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: MiM » dj. feb. 24, 2011 3:24 pm

Hola a totes!!!
Diuen, en castellà, que "lo prometido es deuda", o sigui que aquí us deixo una foto de la tiara que em vaig comprr Swarovsky. Aviam què us sembla :D.

IMG030.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

MiM

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 24, 2011 5:07 pm

Es preciosa....
Ahir vaig estar jo a la segona proba del vestit, i hem van probar varies tiares xo no m´acababen d´agradar , la noia hem va posar una flor blanca al cabell i BINGOOOOOOOOOO, era lo que volia, os deixo una foto.
IMG00059-20110222-2018.jpg
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: adriana27 » dj. feb. 24, 2011 5:24 pm

eliytoni ha escrit:Es preciosa....
Ahir vaig estar jo a la segona proba del vestit, i hem van probar varies tiares xo no m´acababen d´agradar , la noia hem va posar una flor blanca al cabell i BINGOOOOOOOOOO, era lo que volia, os deixo una foto.

neniiiiiii! quina il.lusio la prova de vestit!1 estas molt wapaaaaaaaaaaaaa!!!
i la veritat que la flor et queda de perlas!!!!!!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dj. feb. 24, 2011 5:29 pm

MiM ha escrit:Hola a totes!!!
Diuen, en castellà, que "lo prometido es deuda", o sigui que aquí us deixo una foto de la tiara que em vaig comprr Swarovsky. Aviam què us sembla :D.

IMG030.jpg

la teva també es molt macaaaaa!!!!! aixx q guapes q estarem!!!! si si, jo portare también vel! i la meva perruqiera m'ha dit q pk no se'm vegi molt carregat he de portar unes arrecadetes ben petitones i res de penjoll, pk aixi lucire la melena! tinc el cabell castany i molt llarg i me fara bukles! alguna cosa aixi, pero mes ben petinat!
adriana27

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 24, 2011 5:33 pm

adriana27 ha escrit:

neniiiiiii! quina il.lusio la prova de vestit!1 estas molt wapaaaaaaaaaaaaa!!!
i la veritat que la flor et queda de perlas!!!!!!!!!

Moltes gracies wapa, je e fet la segona prova, aixó ja está aqui, jajajaja
La veritat es q m´agrada molt la flor
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: nenae » dj. feb. 24, 2011 5:38 pm

donde habeis visto tiara o diademas pero que sean finitas??
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: MiM » dj. feb. 24, 2011 9:07 pm

Hola Eli!!!!
Que guapa que estàs!!!! Que bé!!!! I la flor que portes també m'agrada moltíssim! La meva preferiria més que portés una flor enlloc d'una tiara... però és que des de petita és el meu somni, o sigui que no li cambio!!!

Miraré el teu CE aviam si hi tens més fotos del teu vestit per vere'l sencer :).
Imatge

MiM

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. feb. 24, 2011 10:50 pm

nenaaaa estas wapissima kina ilu la prova ja!!!!juer a mi encar em falta..fins al juliol!!!!vulll q sigui ja!!!jo tambe portare vel, i tmb em mirare una tiara...en resum els llocs on es poden mirar son.
a la roca village, el tocador de la novia i...????algun lloc mes???????
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants