El ramo de la novia

un gran any!

Re: El ramo de la novia

EntradaAutor: Nantaya » dl. gen. 31, 2011 5:47 pm

adriana27 ha escrit:
Nantaya ha escrit:
adriana27 ha escrit:Hola noietes!!! tant el bloom, com a navarro fan coses molt maques!!!!! a mi m'ho faran a la floristeria http://www.sibilla.com que també fan coses precioses!!!! m'han dit que la cosa està entre uns 150 euros! tela ehhh! amb el ramet de la núvia! sabeu per quan surten a navarro i bloom?
mes o menys tinc aquesta ideaaaa! a veure si us agrada!

M'encanta el detall de les campanetes!!! es molt dolç, però jo li treuria una mica de volum (pel meu gust) queda molt rodó per ser tant curt, no cdreus?

Xi xiii, lo de les campenetes a q et refereixes? a les orquidees liles? si el florist también m'ho va dir, es q això nomes es una idea q he vist x internet! pero el florista em va dir q per la meva talla i el meu pes, hauria d'allargar més de baix i reduir volum jijiji

Mira, sense les cales es més o menys així, oi?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: SusanaC » dl. gen. 31, 2011 6:56 pm

Hola chicas. Yo hace tiempo que le voy dando vueltas a este tema y hoy de camino a casa me he parado en la floristería del barrio. Me han enseñado los ramos de novia y los hay desde 60 a 120€. Había cosas preciosas.

En mi caso, me gustan todas las flores así que cada vez tengo más claro que me acercaré a la floristeria Navarro pq como me guste algun ramo de los packs una cosa menos!
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: Neni100 » dl. gen. 31, 2011 7:07 pm

Hola chicas
A mi todavía me queda hasta noviembre pero tengo un dilema, siempre que paso delante de alguna floristeria me quedo encantada con las flores que me enseñas... me gustan todas las que veo, pero no se si de esto se ocupa el padrino porque a me gustaría elejgrlas yo misma aunque sé que va ser otro dolor de cabeza...
Neni100

Entrades: 7
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 12:46 pm

EntradaAutor: esther79CONILL » dt. feb. 01, 2011 8:41 am

Ahir vaig anar per primera vegada a mirar això dels rams, per informar-me més que res...vaig anar a la Oliveras de terrassa, però la veritat que no em van agradar gens.
després vaig anar a una altra, que ja només l'aparador fa un goig....però la veritat que em va dir que anaven pels 150-200 € i pels preus que volsaltres comenteu, el trobo molt car...però vaig veure un molt original i trencador, però clar, s'ha de pagar....en fi, continaurem buscant....
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: julia28 » dt. feb. 01, 2011 12:14 pm

buenas!!, hot me ha dado el venazo y he ido mirar ramos , la verdad es que hay muchisimas variedad, pero vaya, y por precio pense que saldria muchisimo mas caro, sale entre 90 y 120€ mas o menos, no esta mal no?, y la decoracion del coche por unos 60€, lo que es el capo, lazos en las puertas y bandeja trsera.Como lo veis??
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: julia28 » dt. feb. 01, 2011 1:09 pm

Chicas , creo que me he enamorado!
Mirando por internet he visto este ramo y creo que es el que voy a pedir a mi florista que me lo haga. Que os parece?, quiza le doy un toque mas perosnal.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: Nantaya » dt. feb. 01, 2011 5:13 pm

julia28 ha escrit:Chicas , creo que me he enamorado!
Mirando por internet he visto este ramo y creo que es el que voy a pedir a mi florista que me lo haga. Que os parece?, quiza le doy un toque mas perosnal.

jejejeje guardé esa foto hace tiempo, también es uno de mis preferidos, pero le cambiaría el color.
Imatge
Nantaya

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: julia28 » dt. feb. 01, 2011 9:38 pm

Nantaya ha escrit:

jejejeje guardé esa foto hace tiempo, también es uno de mis preferidos, pero le cambiaría el color.

Si yo tambien he pensado en cambiar el color, ponerlo lila y blanco o algo asi, no se
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: adriana27 » dt. feb. 01, 2011 10:34 pm

Es wapisimoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super original!!!! pero di..kiza demasiado rojo pasion! a ver q eso lo hace también muy bonitoooooooo!!!!!!!! aunke bueno lila y blanco kedaria muy bonito también, yo creo q del color de la sombra de ojos me hare el ramo jijiji!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: julia28 » dt. feb. 01, 2011 10:44 pm

No se a ver que me puede hacer el florista, tambien me ha dicho que en el ramo que me guste peude poner cristales de swarosky o algo por el estilo para que haga juego con el vestido y demás
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: adriana27 » dt. feb. 01, 2011 10:52 pm

Siii a mi también me lo dijo! y segun como creo q lo hare puede kefdar muy fashion jejejej!
yo la verdad q no los queria asi q colgaran pero hay algunos muy bonitos! mira este:
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. feb. 02, 2011 1:24 am

julia28 ha escrit:No se a ver que me puede hacer el florista, tambien me ha dicho que en el ramo que me guste peude poner cristales de swarosky o algo por el estilo para que haga juego con el vestido y demás

En mi caso, la floristera me preguntó cómo era el vestido y los complementos. Al principio no entendí porque me preguntaba pero cuando llegó el gran día lo entendí perfectamente!
Yo elegí las flores pero el estilo/diseño del ramo fue una obra de arte de la floristera porque aunque parezca absurdo debe haber una concordancia entre ramo, vestido y complementos. Mi ramo también llevaba brillantitos, jeje!

Un besote. Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Plaerdemavida » dc. feb. 02, 2011 2:38 am

Hola!

A mi aixi en foto tambe m'agraden molt els llargs, son espectaculars, pero trobo que nomes queden be si ets molt alta. Amb noies baixetes (com seria el cas, he he), sembla que el ram les dugui a elles. Els que mes m'agraden, posats, son els bouquets, senzills, sense metalls, classic. Crec que me n'agafare un de roses de color crema, i potser per trencar hi posare alguna flor de color lila o un rosa pujat, pero molt senzill.

El de les roses crema amb orquidies que heu posat es molt bonic, pero com heu dit abans hi ha massa flors i es veu un pel carregat. Si no orquidies, amb alguna flor petitona mes silvestre.

Tambe ens podem guiar pel lloc on et cases. Jo em caso en una esglesia a uns prats i crec que un ram senzill amb un toc de flor silvestre li quedara molt bonic.

Encara no se on me l'agafare, pero potser no cal que vagi a un lloc sofisticat...
Plaerdemavida

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: MiM » dc. feb. 02, 2011 1:17 pm

Uuuuoooo, totes les fotos que heu posat de rams, aquest són PRECIOSOS!!! És que a mi les flors m'agraden totes!!! I això és un problema.

Jo, el meu ram encara no sé com serà, perquè encara no tinc el vestit, però tinc clar que vull que sigui en cascada i gros (n'ahuré de fer fer un de igual però més petit, per portar d'ofrena). La meva floristeria m'han dit que super bé!!! Que jo que sóc alta aprofiti a portar un ram gros ja que puc. Perquè moltes núvies els hi agradaria però per l'estatura no els hi queda bé.

A mi el ram que més m'agrada és el de la Princesa d'Astúries, jo en vull un de semblant, tot i que reconec que a ella no li quedava massa bé perquè és bastant baixeta.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: snake35 » dc. feb. 02, 2011 1:52 pm

Julia, és super bonic!!!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Romi » dt. maig 03, 2011 8:13 pm

Nantaya ha escrit:Mireu aquesta web
http://www.bloomflors.com/web-content/i ... n_cat.html
aquesta noia fa preciositats, hi ha un foro obert i totes estan encantades.

Si que fa coses chules!!!! :-)
Imatge
Romi

Entrades: 104
Membre des de: dl. set. 20, 2010 11:32 pm

EntradaAutor: eliytoni » dc. maig 04, 2011 5:12 pm

Xicas yo ya e elegido mi ramo......... sera de calas blancas y con algun adorno.
Este sabado estuve mirando ramos y la verdad q me gustaron muxos tipos xo no me acaban de convencer. Desde simepre habia dixo que el dia que me casara mi ramo seria de calas blancas, asi q dixo y exo, jajajajaja
Estube mirando de combinar las calas blancas con otro color o otro tipo de flor xo la verdad es q no lo veia.
En cuanto pueda os pongo una foto xa q veais mas o menos lo q e elegido
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: airunnu » dj. maig 05, 2011 9:27 am

Adriana, jo també ho faré amb Sibilla :-) , vaig anar a parlar l'altre dia i bueno mes o menys els hi he explicat que vui un ram petitet i clasic, colors blancs i verds... ja veuré el resultat, pero van entredre bastant lo que jo volia. El tema flors esglesia i els preus de tot s'encarrega la meva mare, i només sé que barato no es... o no em embla a mi, pero bueno, es un dia special!

Crec que lo millor es agafar flors de temporada xq sorti be de preu. Es un consell em van donar. I no complicar-lo massa, sino va pujant el preu... A més després es dona així que... jo no em penso complicar gens, totes les floretes son maques... Després el donaré i quedará en les fotos pel record :-))

La veritat es que pensar que he de portar el ram a la ma, amb els nervis, el vestidet, els talons... deu meu... Em fa posar nerviosa... jajajaja
airunnu

Entrades: 83
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 8:05 am

EntradaAutor: eliytoni » dj. maig 05, 2011 10:41 am

Xicas os pongo unas fotos xa q me deis vuestra opinión.
En principio lo e cogido todo de calas blancas, xo el de calas blancas y rosas cada vez que lo miro me gusta mas.
Necesito vuestra ayuda :star:: :star:: :star::
Ramo 1.jpg
ramo 2.jpg
bouquet_de_novia_3.jpg
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: Plaerdemavida » dv. maig 06, 2011 10:28 am

eliytoni ha escrit:Xicas os pongo unas fotos xa q me deis vuestra opinión.
En principio lo e cogido todo de calas blancas, xo el de calas blancas y rosas cada vez que lo miro me gusta mas.
Necesito vuestra ayuda :star:: :star:: :star::
Ramo 1.jpg
ramo 2.jpg
bouquet_de_novia_3.jpg

En la meva opinio (que consti que aixo es molt personal), penso que si tens un vestit molt simple de linies, pots posar flors grans diferents (cales + roses) o barrejar diferents colors, pero si portes un vestit amb pedreria, o en general no tan simple, queda una mica mes fi posar un ram mes simple, com el de les cales soles que has posat, o de flor petita (com va fer la Catherine Middleton, va agafar un ram molt senzill i amb el vestit tan treballat li queda precios). Pero vaja, va a gustos!!
Plaerdemavida

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants