LLUNA DE MEL BALI

un gran any!

Re: LLUNA DE MEL BALI

EntradaAutor: Dolçeta » ds. març 12, 2011 10:22 am

adriana27 ha escrit:Si eso es lo q nosotros tenemos ir y volver el mismo dia pero son 600 euros y ya no es el dinero sino q también hemos de coger al final del viaje avion para lombok....y claro tenemos miedo de q se nos haga pesadoooo! estamos pensando de una vez alli pues si tenemos ganas espabilarnos para hacer la misma salida a java desde alli. Como lo ves?

Yo lo he preguntado a una agencia de allí y estoy a la espera de que me pasen los precios, así que cuando los tenga te los paso!!!! ;) Pero no creo que sean 600€... Allí la cosa es bastante más económica.
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: adriana27 » ds. març 12, 2011 12:56 pm

Dolçeta ha escrit:
adriana27 ha escrit:Si eso es lo q nosotros tenemos ir y volver el mismo dia pero son 600 euros y ya no es el dinero sino q también hemos de coger al final del viaje avion para lombok....y claro tenemos miedo de q se nos haga pesadoooo! estamos pensando de una vez alli pues si tenemos ganas espabilarnos para hacer la misma salida a java desde alli. Como lo ves?

Yo lo he preguntado a una agencia de allí y estoy a la espera de que me pasen los precios, así que cuando los tenga te los paso!!!! ;) Pero no creo que sean 600€... Allí la cosa es bastante más económica.

Gracies wapii!!! j también he preguntat a una agencia directament allà! ja ens ho passem quan ho tinguem! petonets!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: anetta » ds. març 12, 2011 6:17 pm

Chicas estoy chofff total!!

LA ilusión por viajar a Bali es inmensa...pero desde que a pasado el terremoto de Japón,ayer un terremoto cerca de Lombok...me estoy empezando a k-gar nenaass...no sabemos que hacer :-( :-(
Imatge
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. març 12, 2011 7:31 pm

anetta ha escrit:Chicas estoy chofff total!!

LA ilusión por viajar a Bali es inmensa...pero desde que a pasado el terremoto de Japón,ayer un terremoto cerca de Lombok...me estoy empezando a k-gar nenaass...no sabemos que hacer :-( :-(

Carinyet! aquestes coses per desgràcia passen..... però clar allà i a tot arreu!! he parlat amb la meva amiga d'alla de bali i m'han dit que allá no ha passat res. Si vols mira al meu facebook i agrega't l'amic q tinc indonature travel estan posant tota la estona informació de com van les coses allà.
Anims noietaa!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: cris88 » ds. març 12, 2011 10:28 pm

hola! me case el año pasado y mi viaje fue bali - Lombok, yo volveria a repetir mil veces sin dudar!! las horas de avion son pesadas pero vale la pena, es otro mundo y la manera de cudar al turista es increible!!
cris88

Entrades: 13
Membre des de: dj. març 26, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: JiG » ds. març 12, 2011 11:34 pm

Hola noies,

nosaltres viatgem a Bali a finals d'Abril... jo també penso que aquestes coses passen i no les podem controlar, de fet si ho pensséssim bé no acabariem viatjant enlloc, però és cert que no fa gràcia saber que passen coses poc abans de viatjar-hi. El millor serà informar-se bé abans d'anar-hi. He de parlar amb els de l'agència que m'ho porten però m'han aconsellat, que personalment quan haguem de viatjar ens posem en contacte amb l'ambaixada espanyola del país per informar-los de la nostra estada allà perquè si mai passa res, n'estiguin al corrent. Diuen que en teoria això ho fa l'agència, però val més assegurar-se'n.
Vosaltres realment esteu patint??? jo de moment no... no sé si m'he de preocupar massa.
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. març 12, 2011 11:55 pm

CRIS: merci x escriure! s'agraeix la veu de la experiencia!

JIG: pues jo también estic com tu ben tranquila! coses poden passar a tot el món però jo crec j esta molt estabilitzat i a indonesia quasi no ha fet mal. Tu fins a quin dia estas allà? nosaltres sortim el 10 de maig! potser coincidim!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: LIDIA-OSCAR » dl. abr. 04, 2011 4:55 am

HOLA, QUE TAL?
NOSOTROS VAMOS EL DIA 5:
BARCELONA-SIGAPUR (2 DIAS)
SIGPUR -GIOJAKARTA (2 DIAS)
GIOJAKARTA- BALI (8 DIAS)

TENEMOS MUCHAS GANASS !!!
LIDIA-OSCAR
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: JiG » dc. maig 11, 2011 11:07 pm

Holaaaaa!!!!!

Ja hem tornat de Tailàndia i Bali vam arribar el dilluns. Ens ha agradat moltíssim, sobretot pels paisatges, però també ens ha decepcionat una miqueta, ens ho esperàvem diferent o simplement veniem molt encantats i enmorats de Tailàndia i a Bali ens hem trobat amb una gent no tant hospitalaria i molt molt pesats a l'hora de vendre't de tot. No obstant, la illa és preciosa i té molt d'encant!!! Estem molt contents de com ha anat el viatge!!!!! A veure quines seran les vostres sensacions...

Adriana a quin hotel heu estat???? nosaltres al Melià Bali de Nusa Dua. De fet vam trobarr una parella catalana, però no vam coincidir gaire només algun dia a la piscina de l'hotel i jo li deia al meu home t'imagines que sigui una noia del foro???? ja seria la pera que fóssis tu i no ens haguéssim dit res!!! jejeje

Què t'ha semblat a tu Bali???? no ho heu trobat molt i molt caòtic???? el primer dia quan vaig veure com circulaven per la carretera vaig patir molt!!! després ja t'hi acostumes!!! Veniem de Tailàndia i quan ja sabiem fer funcionar els bats després au a aprendre amb rúpies... és un bon embolicp erò molt divertit i molt enriquidor!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. maig 12, 2011 5:38 pm

Hola! Nosaltres també anirem a Bali per la lluna de mel, a l'agost. Primer farem Silawesi, després Bali i acabarem a Gili Trawangan. Tinc moltíssimes ganes d'anar-hi i de moment no he patit gens ni mica pels fenòmens sísmics o meteorològics, i espero que vosaltres feu igual!

Gràcies per la info a les que ja heu tornat i a veure què ens explica també l'Adriana que ara hi deu ser... aisss quina enveja :-)) :-)) :-))

Nosaltres a Bali ens allotjarem a Ubud, a l'hotel Komaneka at Monkey Forest, és preciós!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. maig 17, 2011 3:51 am

noeitesssssss!
desde bali us dic q estem encantadisimsssssssss! el paradis i emd eixas molt parada pk nosaltres no tenim per res aquesta percepcio! tot el contrari hem viatjat moltisiim per tot el mon i MAI MAI MAIIII habiem trobat persnes tan tan amables como els balinesosss>!
tot es preciós, es tracten com a reis a tot arreu i la veritat q el transit super béeeee! no ho entenccccc! potser es q anem amb chofer privat i guia i tot ho veiem diferent pero no se....es estrany
de moment el hotel mes increible KAMANDALU RESORT EN UBUD, no ticn paraules per definir com ens han fet sentir alla i tots els detalls honeymoon!
al melia también hem estat i he de dir q bueno...comparat amb els altres fluixet mes q res q per anar a todo lujo t'ho fan pagar , en canvi en els altres hotels no hi ha tanta destincio!
les q encara no heu anat si voleu ja farem una kedada i us explicare cosetes i consells i moltes coses x veureee
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: aairinn » dt. maig 17, 2011 7:54 am

Adriana, m'alegro que ho estigueu passant tan bé, disfruteu ara que podeu i a la tornada potser sí que haurem de fer una quedada i ens expliques tot, tot i tot!!! Jo tinc unes ganes d'anar-hi boges :-)) :-)) :-))

Molts petonets i t'esperem a la tornada per veure fotillos bonica ::love::

Jo tinc aquest divendres una xerrada a l'agència on hem contractat el viatge a càrrec del corresponsal a Indonèsia per posar-nos una mica al dia sobre el país, sobre tot el que cal dur al viatge, com funcionen els tràmits i resoldre algun dubte que puguem tenir, la veritat que estic encantada amb aquesta agència! He mirat bastanta infi per internet sobre el viatge però avui si em puc escapar passaré per l'Abacus a comprar-me una guia i empapar-me bé per divendres abans d'anar a la xerrada. Aissssss quines ganetes de marxar de viatge de nocesssssssssss
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants