Despedida de solterasss

un gran any!

Re: Despedida de solterasss

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. gen. 05, 2011 4:49 pm

aiii ester!!! que te van a hacer la despedida el dia que yo me casoooooo......a mi supongo que me la haran en san juan o si no la semana despues...no lo se.....
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: stellum » dc. gen. 05, 2011 6:13 pm

Que chuli este post, pues mi despedida es el 22 de enero, ya que me caso el 26 de febrero, y estoy ansiosa por saber que me han preparado neujor:-) neujor:-)
Imatge
stellum
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fetnah » dc. gen. 05, 2011 6:14 pm

A mi dan miedito!!! :hmm:: :hmm::
Imatge
fetnah
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: cadui » dj. gen. 06, 2011 7:32 pm

Stellum el 22 de enero ya??!! woooow ya nos contarás eeeh?!
La nuestra será el 30 de abril o el 7 de mayo... nos lo tienen que confirmar neu:-D
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: julia28 » dj. gen. 06, 2011 11:02 pm

hola!!
Pues yo todavia no le he dado la lista a mis organizadoras..jejeje, miedo me da!, yo solo le he dicho a una de ellas, a mi hermana, que si estoy dispuesta a disfrazarme, pero con la condicion de que sea sexy!!, sin pasarse claro esta.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: ada77 » dv. gen. 07, 2011 8:00 pm

Hola noies!

A mi la veritat és que el comiat de solteres em fa pànic, no m'acostumen a agradar i sé que faré la pena pel poble, això com a mínim, sino em moro de fàstic i vergonya amb un boy que espero que no em portin per falta de pressupost! A mi me la monta una amiga, però tampoc és tan íntima, però des del principi em va dir que me la volia fer ella, només espero que no sigui per putejar-me!
La merda és que jo acabo de treballar el dia 15 d'abril a les 19h i després marxarem directes des de la Bretanya fins a NAvàs, al bages, però hi tenim 13h. O sigui que ens quedarem a dormir en un hotel de carretera per Bordeaux i després arribarem el dia següent com a mínim a dinar. I elles ho volen fer ja aquell dia, jo estaré rebentada! Uffff.. estic fent la llista de gent, però no sé què fer, se solen convidar amigues que no es conviden a la boda o no? MErci!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: belosu » dv. gen. 07, 2011 10:03 pm

Jo espero que al comiat de soltera no em comencin a disfrassar amb penis de plastic per tot arreu que ja estic cansada de veurel's per la meva feina.
(treballo fent reunions de tupper-sex i prefereixo desconectar en aquell dia jajajaja)
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: Sita_yo » ds. gen. 08, 2011 5:03 pm

ada77 aixo de convidar gent que va o no al casament va a persones....jo per exemple he anat a comiats de solteres i despres no he anat al casament jaque no es pot convidar atothom. I n elmeu cas igual, algunes companyes de feina que hem començat aquest curs atreballar juntes per exemple vindran, i al casament no venen....! PEro ja et dic aixo va agustos!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Erfre » dt. gen. 11, 2011 11:14 pm

Hey chicas que no sabia que estaba este post!!!

Yo no tengo ni idea de nada...la organizan mi hermana y mis primas, y me han dicho que les pase los contactos pero vaya... lo han comentado alguna vez así como quien no quiere la cosa...

Tampoco quiero boys si quieren ver a un tio en bolingas perfecto, pero que no se me acerque...

Y de las fechas... teniendo en cuenta que el la boda es el 28 y el finde anterior celebramos el cumple de Sergi y mio, supongo que será el de antes el 14 o por ahí...
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: MiM » dg. gen. 23, 2011 10:33 pm

Hola noies!
Aquí us deixo una opinió més. Nosaltres, la despedida de solters la farem junts, uns 15 dies abans del casament i a més la organitzem nosaltres també. Anirem a sopar en un restaurant d'uns amics dels meus pares (allà estarem tranquils, i a més, com que ens coniexen, ens deixeran tot el menjador gran per nosaltres i posar-hi la música que volguem!!). Serà una cosa normal i corrent, com uan colla d'amics que van a sopar i llavors, si hi ha ganes, potser ens deixem caure per alguna discoteca.

Hem decidit fer-ho així, perquè a mi les tonteries que es fan a les despedides de solter no m'agraden. A més, ja hem avisat a tothom, que pobre del que se li passi pel cap fer-nos qualsevol broma, perqué no vindrà al casament encara que estigui convidat. Jo sincerament, em fan falta tantes coses pel pis, que prefereixo més que lo que s'hagin de gastar per fer-nos les despedides, s'ho gastin en una altra cosa que ens faci més profit.

Que vagi bé.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011