Hola Nantaya!
Doncs sí, ja vaig fer el tast i escollir les estovalles. Si vols veure fotos dels plats i còm va anar tot, pots mirar-ho al post de les bodes 2012 "Ayuda Serrat" on he fet una resenya.
Una abraçada!!
Autor: glamour » ds. gen. 29, 2011 8:04 pm
Autor: Nantaya » dg. gen. 30, 2011 12:59 pm
glamour ha escrit:Hola Nantaya!
Doncs sí, ja vaig fer el tast i escollir les estovalles. Si vols veure fotos dels plats i còm va anar tot, pots mirar-ho al post de les bodes 2012 "Ayuda Serrat" on he fet una resenya.
Una abraçada!!
Autor: glamour » dg. gen. 30, 2011 6:52 pm
Nantaya ha escrit:glamour ha escrit:Hola Nantaya!
Una abraçada!!
Quanta info que bé!!! peró les fotos no es veuen :(
la Olivia et va donar preus del teu ram, la decoració del cotxe etc...?
Autor: Nantaya » dg. gen. 30, 2011 7:19 pm
glamour ha escrit:Nantaya ha escrit:glamour ha escrit:Hola Nantaya!
Una abraçada!!
Quanta info que bé!!! peró les fotos no es veuen :(
la Olivia et va donar preus del teu ram, la decoració del cotxe etc...?
Hola Nantaya!
Doncs al final no faré el ram ni la decoració del cotxe amb la Olívia. Quan la vam anar a veure ens va semblar molt amable. Però estic cansada de demanar-li pressupost tant per mail com per telèfon (li he deixat missatges). Mai agafen el telèfon (sempre surt el fax) i com ja estem gairebé a la data del casament ho faré tot a Floristeria Navarro que és la primera idea que tenia. No me la vull jugar ni patir!
Autor: nenae » ds. feb. 12, 2011 4:39 pm