rinxols ha escrit:adriana27 ha escrit:Si siii noietes!!! manolo genial!!! i un mes gran q es diu manolo también genial! jo estic contentisimaaaaa! ara ens han fet un cataleg amb totes les fotos del csament q son 1,600 i em de triar! i bueno les invis q fan tots els convidats van flipar! i tot super rapid! jo esta clar q estic contentisimaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! i amb el manolo el jovenet, hem fet una amistati tot aixi q això también s'agraeix q son muy cercanos y alhora de les fotos es molt mes comodeeeeeee!
neni si al final els agafeu estareu contentisimessssssssssss!!!!!!!!!
Ja ens hem decicit i al final agafem Fotoshop! dijous anem a fer el contracte. Si no és molt preguntar...com eren les invitacions q tots van flipar? ara tinc un dilema en on fer les foto del preboda.
Molt ben triat! us han ajustat una mica el preu? suposo q aquest any haura pujat! pues les invis es un tarjeto de cartulina dura q s'obre, per fora son en blanc i negre perlat i x dins en color! XULISIIMESSSSSSS i MODERNISSIMESSSSS!
la descomprimire i te l'enviare x privi ok? la platja que ells et diuen està per sitges , nosaltres ho vam fer alla i esta molt be, a més no hi a ningu! quan et cases?