Fotógrafos Fotoshop

un gran any!

Re: Fotógrafos Fotoshop

EntradaAutor: adriana27 » ds. juny 18, 2011 9:00 am

rinxols ha escrit:
adriana27 ha escrit:Si siii noietes!!! manolo genial!!! i un mes gran q es diu manolo también genial! jo estic contentisimaaaaa! ara ens han fet un cataleg amb totes les fotos del csament q son 1,600 i em de triar! i bueno les invis q fan tots els convidats van flipar! i tot super rapid! jo esta clar q estic contentisimaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! i amb el manolo el jovenet, hem fet una amistati tot aixi q això también s'agraeix q son muy cercanos y alhora de les fotos es molt mes comodeeeeeee!
neni si al final els agafeu estareu contentisimessssssssssss!!!!!!!!!

Ja ens hem decicit i al final agafem Fotoshop! dijous anem a fer el contracte. Si no és molt preguntar...com eren les invitacions q tots van flipar? ara tinc un dilema en on fer les foto del preboda.

Molt ben triat! us han ajustat una mica el preu? suposo q aquest any haura pujat! pues les invis es un tarjeto de cartulina dura q s'obre, per fora son en blanc i negre perlat i x dins en color! XULISIIMESSSSSSS i MODERNISSIMESSSSS!
la descomprimire i te l'enviare x privi ok? la platja que ells et diuen està per sitges , nosaltres ho vam fer alla i esta molt be, a més no hi a ningu! quan et cases?
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: rinxols » dg. jul. 03, 2011 8:48 am

adriana27 ha escrit:
rinxols ha escrit:
adriana27 ha escrit:Si siii noietes!!! manolo genial!!! i un mes gran q es diu manolo también genial! jo estic contentisimaaaaa! ara ens han fet un cataleg amb totes les fotos del csament q son 1,600 i em de triar! i bueno les invis q fan tots els convidats van flipar! i tot super rapid! jo esta clar q estic contentisimaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! i amb el manolo el jovenet, hem fet una amistati tot aixi q això también s'agraeix q son muy cercanos y alhora de les fotos es molt mes comodeeeeeee!
neni si al final els agafeu estareu contentisimessssssssssss!!!!!!!!!

Ja ens hem decicit i al final agafem Fotoshop! dijous anem a fer el contracte. Si no és molt preguntar...com eren les invitacions q tots van flipar? ara tinc un dilema en on fer les foto del preboda.

Molt ben triat! us han ajustat una mica el preu? suposo q aquest any haura pujat! pues les invis es un tarjeto de cartulina dura q s'obre, per fora son en blanc i negre perlat i x dins en color! XULISIIMESSSSSSS i MODERNISSIMESSSSS!
la descomprimire i te l'enviare x privi ok? la platja que ells et diuen està per sitges , nosaltres ho vam fer alla i esta molt be, a més no hi a ningu! quan et cases?

Ostres perdona pel retràs!! no m'havia adonat de la teva resposta!!!
Ok a veure si pots enviar-me per privi una foto de la invitació així aniré agafant idees.
A nslatres també nes ha dit de fer el preboda al la platja aquesta i bé ens hem deixat aconsellar...suposo que qudaran xules pq són un artistes!!! em caso el 16 de juny de l'any que ve però cap a principis d'octubre farem les fotos per poder donar les invitacions per nadal! gràcies per la teva ajuda!
ImatgeImatge
rinxols
:: núvia experimentada

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: novi » dg. jul. 03, 2011 9:03 pm

HOla!
Jo vull anar aquesta setmana a fer una visita a Fotoshop, la veritat que per la web m'han semblat espectaculars!! pero m'heu espantat una mica amb el tema preus...
Sabeu quin es el preu bàsic només de l'album??? Sense pre-bodes, invitacions, albums de pares i video?????????
Es que potser així sí que podriem arribar. A més les invitacions les volem fer nosaltres, els albums crec que pasando, i el video em va dir ma germana q coneix a gent i q serà el seu regal...
El que sí que voldriem serien totes les fotos en un cd ( suposo que pagant te les donen, oi? ) i el post.boda también ens faria gracia...
Aixxxx, a veure si em doneu una alegria !!!! :star::
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: rinxols » dl. jul. 04, 2011 6:43 am

novi ha escrit:HOla!
Jo vull anar aquesta setmana a fer una visita a Fotoshop, la veritat que per la web m'han semblat espectaculars!! pero m'heu espantat una mica amb el tema preus...
Sabeu quin es el preu bàsic només de l'album??? Sense pre-bodes, invitacions, albums de pares i video?????????
Es que potser així sí que podriem arribar. A més les invitacions les volem fer nosaltres, els albums crec que pasando, i el video em va dir ma germana q coneix a gent i q serà el seu regal...
El que sí que voldriem serien totes les fotos en un cd ( suposo que pagant te les donen, oi? ) i el post.boda también ens faria gracia...
Aixxxx, a veure si em doneu una alegria !!!! :star::

l'album vertical 1500 i el panoràmic (horitzontal) 1900 això és sense extres de preboda ni albums pares, les invitacions a nosatres ens les regalen però nosaltres sí que hem agafat pre-boda i video. La veritat que val la pena pagar una mica més amb fotografia...és l'únic record que et quedarà!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: maat84 » dg. jul. 24, 2011 2:12 am

Hola noies!!! Nosaltres también hem agafat com a fotógrafa The fotoshop! Ens casem el 14 de juliol de 2012 i no teniem referencies d' ella, xo ens va agradar molt quan vem anar a veure'ls!!! Una coseta x l' Adriana, ens podries fer arribar la invitació si us plau, ens va comentar Manolo que ens entraven en el preu xq hem agafat un pack! Gracies!!!!
maat84

Entrades: 5
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 2:37 pm

EntradaAutor: maat84 » dg. jul. 24, 2011 2:13 am

Hola noies!!! Nosaltres también hem agafat com a fotógraf The fotoshop! Ens casem el 14 de juliol de 2012 i no teniem referencies d' ell, xo ens va agradar molt quan vem anar a veure'ls!!! Una coseta x l' Adriana, ens podries fer arribar la invitació si us plau, ens va comentar Manolo que ens entraven en el preu xq hem agafat un pack! Gracies!!!!
maat84

Entrades: 5
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 2:37 pm

EntradaAutor: rinxols » dg. jul. 24, 2011 10:12 am

maat84 ha escrit:Hola noies!!! Nosaltres también hem agafat com a fotógraf The fotoshop! Ens casem el 14 de juliol de 2012 i no teniem referencies d' ell, xo ens va agradar molt quan vem anar a veure'ls!!! Una coseta x l' Adriana, ens podries fer arribar la invitació si us plau, ens va comentar Manolo que ens entraven en el preu xq hem agafat un pack! Gracies!!!!

sí a nosaltres també ens entra. Adriana una fotiku porfa!!!merci *.-o-o.*
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: EvaII » dl. ago. 01, 2011 11:52 pm

Nosaltres també hem agafat fotoshop pel nostre casament, el 14 d'abril de 2012. Ens ha agradat molt la manera que tenen de treballar i sobretot el resultat, és espectacular. Hem agafat el pack d'àlbum quadrat sense el pre-boda. Com que ens entren les invitacions, les hem volgut dissenyar nosaltres i ara el que hem de fer es enviar-li al Manolo per que les imprimeixi.
Imatge
EvaII
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dg. set. 04, 2011 5:21 pm

Jo no agafaré Photoshop perquè ens fan les fotos uns coneguts que ténen una empresa de fotografia i serveis multimèdia, però el passat juliol es van casar uns amics nostres i els hi feien el repotatge Photoshop! Només dir-vos que nosaltres es vem agafar 5 fotografies! Tothom surtia molt bé! Treballan amb gran qualitat. Recomenable 100%
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: selvaggia » dj. set. 15, 2011 10:24 pm

Avui he estat mirant fotos que tinc de varis fotografs i varies bodes que hem anat i les que millor vem quedar, amb diferencia, eren a fotoshop, pero pel que veig els preus son alts, una companya ha preguntat si podien fer nomes fotos i donar-les amb dvd, teniu resposta?

Gracies
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: Pometa2011 » dl. set. 26, 2011 8:32 pm

Miraré estos fotografos a ver qué tal sus reportajes!
Pometa2011

Entrades: 100
Membre des de: dj. set. 22, 2011 8:56 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants