Depilar-se els braços.

un gran any!

Re: Depilar-se els braços.

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 20, 2010 7:55 pm

jo me'ls depilo sistemàticament, en tinc molts i molt llargs i els hi vaig agafar una mania horrible, ara odio els meus i els dels demés jaja lo dolent és que creixen més ràpid que els de les cames, així que cada 2-3 dies m'he de passar la màquina si no vull que es vegin gens. Tinc clar que el dia de la boda m'ho hauré de fer el mateix matí perque d'un dia per l'altre ja comencen a sortir alguns i això que ho faig amb silk epil, no amb cuxilla...
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: arwals » dc. oct. 20, 2010 7:58 pm

Yo soy una persona con bastante vello y desde haace unos años me depilo los brazos,no me crecen más fuertes, es más parece que se vayan debilitando. En verano me los repaso mensualemente y en invierno los dejo más tiempo.
Ingles y axilas me las hice con láser y la verdad es que va divino!!
Imatge

Imatge
arwals
:: núvia rookie

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: promisa1 » dc. oct. 20, 2010 8:09 pm

yo siempre en verano me depilo los brazos una vez con cera y me dura praticamente todo el verano, y luego crecen igual que estaban, no crecen mas ni mas fuertes ni nada. Yo si que me los depilare para la boda.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: euterpe » dc. oct. 20, 2010 8:11 pm

Jo ara pensava que, si em depilés els braços amb cera, potser em sortirien granets o se m'irritarien, i llavors ja l'hauríem fastidiat! :star::

El tema del làser no sé com funciona. A viam si, tal com heu dit, alguna de vosaltres ho pot preguntar allà on va i ens ho explica.
euterpe l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 20, 2010 8:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 20, 2010 8:21 pm

lo bo es que com porto temps fent-ho ja sé que no em surten granets ni se m'irriten, per això ho faré el mateix dia
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. oct. 20, 2010 10:40 pm

euterpe ha escrit:Jo ara pensava que, si em depilés els braços amb cera, potser em sortirien granets o se m'irritarien, i llavors ja l'hauríem fastidiat! :star::

El tema del làser no sé com funciona. A viam si, tal com heu dit, alguna de vosaltres ho pot preguntar allà on va i ens ho explica.

A on em depilo amb làser em va dir la noia que per que no surtin tants granets quan et depiles t'has d'hidratar bè la zona depilada, per tal de tenir la pell més flexible i toveta per que surti millor el pèl.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. oct. 21, 2010 4:53 pm

Aps i una coseta, el làser a mi también em fa mal, no sé qui ho va dir, quan et pasen el làser crema i fa mal, peró als 5 minuts ja ni t'enrecordes!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: helena26 » dj. oct. 21, 2010 4:57 pm

Si yo tambien me lo estoy haciendo y donde mas me pica es en las ingles, pero vaya que lo soporto mucho mejor que la cera. A mi antes de pegarme el calambrazo me ponen una cosa que hiela la zona y la verdad que con eso duele un poco menos, pero solo en las ingles en las piernas, axilas y bigote ni lo noto a penas
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. oct. 21, 2010 7:23 pm

El gel que me ponen es como el que usan para una ecografia, lo que me recomendaron fue si duele ponerme una cremita anestesica. A mi lo que mas me duele son las ingles y dicen que duele mas si tienes la regla.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Shaik » dj. oct. 21, 2010 9:52 pm

Jo m'he fet les aixelles i em va fer molta pupa, jajaja! Tanta que vaig dir que les engonals les faria quan ja no me'n recordi del mal... :star::

Si demà puc aniré a preguntar pel tema braços, a veure què em diuen i us ho explico! :-)ok:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Massianya » dv. oct. 22, 2010 6:32 am

Jo m'he fet el làser a les cames (vaig acabar abans els diners que les sessions, però es nota moooolt el resultat) i no ho vaig trobar gens dolorós. Això fa 4 o 5 anys. I ara m'estic fent les aixelles i... és horrible!!

És que els pèls són la meva creu. No saben sortir i llavors, granets i bonys.

El problema amb el làser és el solàrium. Jo al febrer començaré a fer una mica de solàrium per no fer por el dia del casament i, si no m'equivoco, laser i sol són dues coses incompatibles. Clar, no sé si amb un parell de sessions n'hi ha prou per notar una mica els resultats als braços. Ho demanaré.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. oct. 22, 2010 9:11 pm

Com tu dius la melanina i el laser no son compatibles, a finals d'agost tenia hora per fer-me la sessió i me la van retrassar 2 setmanes més pk estava molt morena, i als 15 dies em va dir que encara estava molt morena i que corria el risc de cremar-me. I a més si t'has de fer una sessió de làser no pots pendre el sol els 15 dies anteriors... i almenys les meves sessions de làser son cada 2 mesos... i a mi ja fa 1 any que em fan les aixelles i ara començo a notar els resultats...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Shaik » dv. oct. 22, 2010 9:42 pm

Jo per les aixelles vaig fer 4 sessions, i només m'ha quedat una mica de pèl que gairebé ni es veu, no em puc queixar.

Avui he anat a preguntar pel tema braços, i no ho acabo de veure clar... Jo no voldria que em deixessin els braços completament llisos, sinó treure només el pèl més visible, el més fosc i llarg. I m'han dit que el que em pot passar és que em quedin clapes :star:: Preguntaré a un altre centre d'estètica, a veure què em diuen, ja us ho explicaré quan ho faci.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Sasrom » dt. nov. 16, 2010 4:45 pm

Chicas yo siempre me quito el bello de los brazos! a mi me gusta más... pero si no quieres quitartelos, no lo hagas. Tienes que sentirte tu cómoda.

Saludos!!
Imatge
Sasrom

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: Sybil » dt. nov. 16, 2010 4:57 pm

Yo la verdad creo que si tu no lo has echo nunca ni habías pensado hacerlo, no tienes porque dejarte influenciar por el fotógrafo. Así que tu misma pero yo desde luego no me los voy a quitar por mucho que el me diga que me los quite y como ya han dicho por ahí, si le molesta que use el photoshop que pa algo esta *.O.-O*
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: sonia_trs » dt. nov. 16, 2010 10:46 pm

Hola noia!

Pues yo si que me fijo en esas cosas, pq de hecho me los depilo desde hace tiempo, pero por suerte tengo 4 pelos y tampoco me mato mucho...Te aconsejo lo que te han dicho por aqui, que si lo haces sea pq tu lo valores y no quieres q se te vean, si a ti no te molestan tus pelitos no te los quites!
Imatge
sonia_trs

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: pinxo11 » dt. nov. 16, 2010 10:52 pm

Personalment crec que no cal que te'ls depilis...jo també en tinc però a mi no em molesten gens!!si no et molesten no ho facis ja que sinó després ho hauràs d'anar fent sempre!!
Jo amb les cames estic negre, quan tingui diners, l'any que ve (ESPERO), em faré el làser. Ja me fet les aixelles i les angonals!!!I és estupendo!!!
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: naia11 » dj. nov. 18, 2010 11:30 am

Hola! yo también me depilo los brazos, con cera. En verano una vez al mes o mes y medio y en invierno cada más tiempo. Yo para la boda tengo clarísimo que lo haré porque tengo muchos y queda el brazo horrible. En cambio depilado es superbonito y suave, eso sí haceros una prueba meses antes porque a mi por ejemplo me salen granitos en la flexura del codo que me duran una par de dias :-/
naia11

Entrades: 92
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 11:06 pm

EntradaAutor: Laurabcn » ds. nov. 20, 2010 4:35 pm

Hola,
Yo en verano también me hago los brazos con cera y queda genial. Luego no crecen más.
Para la boda también me lo haré, queda genial.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn

Entrades: 199
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 1:57 pm

EntradaAutor: luisa torres duarte » dc. des. 08, 2010 7:39 pm

hola, jo me'ls depilo normalment, he vist nuvies amb pels als braços i a veritat no queda gaire femeni.
luisa torres duarte

Entrades: 7
Membre des de: dc. des. 08, 2010 6:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants