NÚVIES ROSA CLARÁ 2011!!!

un gran any!

Re: NÚVIES ROSA CLARÁ 2011!!!

EntradaAutor: HELENIAH » dt. set. 28, 2010 7:18 pm

Chicas! Creo que ya lo habéis aclarado muy bien, pero alguna sabe si por algún casual admitirian en la colección two acortar el cuerpo del vestido si lo permite? O forma parte de los cambios vetados?

Me explico: me encanta el Osadía de Two (bueno en la foto de cuerpo entero le hace un cuerpo feísimo a la modelo pero yo creo que es porque se les ha ido la mano recortándole cintura con el photoshop). El caso es que yo soy bastante bajita y me da miedo ilusionarme demasiado ya que ese tipo de talle no es el más recomendable porque hace efecto de acortar más las piernas. Así que tengo la pequeñísima esperanza de que si no se me ve bien me puedan acortar el cuerpo aunque pierda una parte de encaje para que no me quede tan abajo. Alguna lo ha hecho? La semana que viene iré a probarme vestidos a RC y prefiero ir haciéndome a la idea si no va a poder ser.

Muchas gracias guapas y enhorabuena por vuestros súper vestidos!!!!
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: kasia25 » dt. set. 28, 2010 8:16 pm

creo que lo de hacer el cuerpo más corto es un arregl que se puede hacer en cualquier vestido sin ningun problema... *.O.-O*
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: celia84 » dc. set. 29, 2010 2:41 am

Holaaa!! Què tal??

dory, gràciesss!! I tant que seràs també una Rosa Clará!! :) M'agraden molt els vestits que comentes, però no són el meu estil, més que res perquè crec que a mi no em quedarien bé, però són molt monos! Ja ens explicaràs què tal queden tots emprovats!

kasia25, és mooolt maco!!, de l'estil dels de la dory, no? A mi no em queden bé aquest tipus de vestits i tampoc són el meu estil, però crec que són molt guapos. Bueno, és que tots els RC m'encanten, jaja! :D Amb mi també va ser molt sincera la dependenta, de fet em vaig emprovar el primer i ja em va dir: 'Este no te queda bien', però era tan carinyosa..., sense afalagar-me ni fer-se pesada, jeje :) Segueixo molt sorpresa, positivament, pel tracte rebut. Jo també tinc la primera prova 2 mesos abans. Pensava que seria abans, però millor, perquè així tinc temps a aprimar-me, jeje :P Jo no m'agafaré les sabates a Rosa Clará, m'encanten però són molt altes :(

Dreams0411, no sé de qué talla eran los vestidos que me probé, pero yo uso una 44-46 de pantalón, ya ves que nada delgada..., y me los pude meter casi todos, sin abrochar detrás, claro, me quedaban abiertos..., pero por delante me lo podía ver bastante bien. Sólo hubo que tenían de pasarela y me lo tuve que poner sólo por los tirantes. ¡Suerte, guapaaa, ya nos contarás! :)

Laura040611, ¿cuál es tu modelo de Aire? También me encantan esos vestidos, bueno, de hecho son casi iguales a los de Rosa Clará, como los diseña la misma, jeje, pues perfecto. Ya nos contarás también qué tal en Aire.

inhus, jo sí tinc hora per l'any que ve, al març, segons la data que et casis, però és orientatiu perquè la modista sàpiga de quin temps disposa per fer-me el vestit. Em van dir que podria trucar més endavant per canviar la cita si era necessari. També l'he comprat a RC Diagonal, com la kasia25.

HELENIAH, en uno de los vestidos que yo me probé me comentaron esa posibilidad, y creo que todos eran de la colección Two, osea que igual no es tan imposible. Aun así, creo que todas estas cosas dependen siempre del vestido en concreto. Qué bonito el Osadía :) Aun así, yo de ti iría con la mente abierta. Yo pensaba como tú y me he sorprendido muy positivamente cuando fui a la tienda y he visto cómo funciona todo. El vestido que más me gustaba a mí en foto me quedaba fatal y no lo veía tan espectacular. En cambio me quedé con uno de los que me sugirió la dependienta, creo que es MI vestido, como si estuviera hecho para mí, jeje :) Creo que me queda muy bien, en cambio lo veo en la foto y no me gusta mucho :S Así que fíjate... Yo también soy bajita, 157 cm., jeje, y ella ya me comentó que un cuerpo más largo que la falda te acorta todavía más. Me recomendó un vestido con más falda que cuerpo, porque piensa que luego te cortarán la falda de largo... Está bien que mires qué estilo de vestido te gusta, pero cuando te los pruebes lo verás todo muy diferente. Bueno, así fue en mi caso y en el de alguna amiga que también se ha casado con vestido RC. Espero haberte ayudado :)

Petons a totessssssssss!!!!
celia84

Entrades: 18
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 3:01 am

EntradaAutor: kasia25 » dc. set. 29, 2010 1:10 pm

Heleniah!!! el osadia es el Romina de éste año!!! se parece un monton!!! asi que no puedo ser imparcial: ME ENCANTA!!!! y encima de la línia TWO que salen mejor de precio!!! pruebatelo!!!!! :-)ok:
Imatge
kasia25

EntradaAutor: inhus » dc. set. 29, 2010 7:36 pm

kasia i celia, nenes que bé que ja tingueu cita!! jo igual trucaré i li diré més o menys quan estara? pq jo el necessito una setmana abans pq me lhan denviar a girona.

heleniah yo diria q no te va a hacer falta cortar el cuerpo pq el tipo de falta estiliza... osease que te hace alta con lo que diria que entre una cosa y la otra quedara compensado. también depende del cuerpo asi que... cuando estes alli pregunta! ademas es verdad lo que dice celia cuando te los pruebas todo cambia
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: dory » dc. set. 29, 2010 7:49 pm

Kasiaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ECOOOOO jajajaja hi porto tantissims dies pensant!! ostres quines ganes de que em truquin ja per tornar-hi jejeje m'acabaré prvant el eco el eclipse i el romina! jejeje es preciós el teu ::love::

Celia, efectivament, el que dius de cos llarg ( tipus eco ) a mi em va comentar la nuria de rosa clara que per noies altes i corpulentes ( osease yo!! faig 1,79 i soc corpulenta :-)) ) el patronatge quedava força bé pero en canvi per noies baixetes, encara les escorçava més i llavors necessitarien més falda! jejejeje en saben molt!

nenes quines ganes no????? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: geisha » dj. set. 30, 2010 11:27 am

Hola noies, com ja vaig comentar al meu compte enrere jo ja tinc el meu Rosa Clarà, es el model Obelisco,i si vaig tenir problemes per decidir-me ja que encara que son models molt diferents estava entre el Eco i l'obelisco, pero finalment la mama i la sogre em van recomenar el obelisco, tot i que encara tinc l'espineta clavada del eco, tots dos m'agradaven x igual, quines coses que em passen, si fossin semblants almenys, pero no ben diferents. al meu compte enrere vaig penjar fotus de quan mels vaig emprobar els dos, jo mai m'hagues imaginat amb un model amb volantets!!! jajajja i per el tema de la cua, a mi no m'agrada tan llarga, me la faran mes curta!!!

per cert inhus es molt bonic el teu vestit, tambe mel vai mirar!!!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: dory » dj. set. 30, 2010 11:55 am

Geisha, ara mateix vaig a mirar!! jo también vaig penjar fotos del ECO !!!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: inhus » dj. set. 30, 2010 6:13 pm

geisha la faldilla del teu es una mica de l'estil de la del meu!! M'encanta!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: kasia25 » dj. set. 30, 2010 7:05 pm

aix!!! és que n'hi han de tant macus!!!!!! tots son impressionants clar que si!!!!
Viam, jo tampoc sóc molt alta, medeixo 1'67cm però em posaré uns bons talons i au!!! no em veia la faldilla curta sense talons, aixi que no crec que em modifiquin res, tampoc m'ho van comentar, i de complexió soc normaleta, de fet em van encarregar la mateixa talla que el romina que hi havia de mostra! :-)ok: Lo important és que el vestit t'agradi, pk canvis i variacions sempre se'n poden fer, x això hi són!! de fet jo tenia més mania amb els vestits de faldilla voluminosa per por a semblar un xampinyonet, ja que no sóc gaire alta!!! jejeje
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » dj. set. 30, 2010 7:05 pm

Dory, ho saps, no???? estaré impacients de la crònica d'aquests 3 super vestits que t'has d'anar a provar!!!! : ban :
Imatge
kasia25

EntradaAutor: celia84 » dv. oct. 01, 2010 2:47 am

geisha, felicitats pel teu vestit! Què és això del compte enrere? Vull veure les teves fotos, jaja!

Noiesss, aquesta tarda he estat a una botiga de núvies que hi ha on jo visc per mirar sabates. He trobat unes que m'han agradat força! Són de la marca Doriani, estil sandàlia, de taló alt i amb plataforma davantera. M'han semblat força còmodes. Tot i així, tots els models els tenen igual amb diversos talons, què bé! Mides de taló per tothom, és genial! Divendres que ve tornaré amb la meva mare perquè se'ls miri ella i em doni la seva opinió. I si li sembla bé..., me'ls compro! Ja us explicaré :)
celia84

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 8:25 am

Hola!
M'encanten els vestits de Rosa Clarà i sobretot alguns de la colecció Two, sabeu sobre quin preu es barallen? Gràcies
clarivlc

Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: kasia25 » dv. oct. 01, 2010 9:08 am

doncs els de la col·lecció two crc que van dels 1000 als 2000 €, però depèn molt del model! ;)
Tema sabates ahir en vaig veure unes super senzilles en una sabateria, obertes de de davant i amb un bon taló i gruixut que tenen molts números de ser les meves, xo com fins l'Abril no tinc la prova esperaré a les Rebaixes... :-))
Imatge
kasia25

EntradaAutor: geisha » dv. oct. 01, 2010 3:34 pm

Hola!!! tema del compte enrere es quan arribes als 100 missatges pots obrir un post on vas fent les teves pre-cronikes i cronikes de tot amb mes profunditat del casament, fotus de les sabates que vols dels vestits, dels detallets etc.....
a mes pots llegir la de altres noies que ja estan casades i veure les fotos del dia del casament, els sentiments que van tenir aquell dia etc....
per arribar als 100 missatges has de buscar un post que es diu compte enrere o aixis, i vas publicant missatges amb dibuixos etc....per arribar abans al teu compte enrere!!!

Doncs jo tinc la primera prova el 14 de febrer, vaig anar a la rosa clara de girona! i les sabates ja les tinc al compte enrere tinc fotus, de mes o menys les que me quedat, son uns botins de la marca lodi, em faltara fer una petita modificacio ja que vull treure el llacet que porta i posar un clips de ma mare de quan vai fer la comunio d'unes sabates amb svarosky!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 3:44 pm

En quanta antelació hi hauria que demanar cita en RC per provar-se vestits? Jo me caso en Juliol del 2011 i no se si començar o esperar-me...
clarivlc

Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: Salaok » dv. oct. 01, 2010 4:01 pm

Alguna sabeu quin tipus de vestit li queda bé a les baixetes, jo faig 1,57 i no vuy semblar una bombonera.
Per cert, l'ECO..... quines ganes!!!!!
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: HELENIAH » dv. oct. 01, 2010 4:34 pm

Gracias chicas!! Pues probaremos el Osadia a ver si con un poco de suerte y unos tacones bien altos me encaja, jajaja. La verdad es que me gustaría mucho que me quedara bien porque me tiene enamorada. Kasia me encanta cada vez que hablas de tu vestido porque se nota que está emocionádisima con él, que bien, yo también quiero encontrar el mío yaaaaa!!!! :-)
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: celia84 » dg. oct. 03, 2010 2:40 am

geisha, què original el tema sabates! Customitzant-les tu mateixa, sí, senyora :) No sé com puc veure això del teu compte enrere, però en fi, és que sóc bastant novatilla en aquesta web, jeje...

clarivlc, jo em caso a finals de maig i la dependenta de Rosa Clarà em va dir que anava just a temps, ni molt aviat ni molt tard. Si vols cita per divendres o dissabte a la tarda, has de trucar amb setmanes d'antelació perquè ho tenen força ple...

Salaok, jo també faig 1'57 m! :D Aquests vestits que comencen la faldilla a l'alçada del cul o més abaix no queden bé perquè tenen més cos que faldilla, i quan et tallen la faldilla segons les sabates... encara queda pitjor. Així m'ho va explicar la dependenta i tenia raó, amb aquests vestits em veia més baixa. El meu vestit comença la faldilla entre cintura i caderes, aprox... Hauries de mirar-te una cosa així, però tot es provar-s'ho. No sé si m'he explicat o t'he ajudat gaire, ja em diràs...

HELENIAH, cuando te pruebes el vestido que finalmente te quedarás, sabrás que es ESE tu vestido, jeje :) Yo también pensaba como tú, pero el vestido que me encantaba en el catálogo me quedaba mal... y no fue ninguna decepción porque encontré MI vestido y ahora no lo cambiaba por nada. ¡Y eso que en el catálogo no me gusta nada! Cuando te los pruebes te darás cuenta :) Bueno, al menos fue así en mi caso, jeje...
celia84

EntradaAutor: geisha » dg. oct. 03, 2010 9:20 am

Celia!!! has d'arribar a 100 missatges enviats, ara en portes 16!!! posat al foro que posa arribar a 100 mis i ves posant mis, fins arribar als 100, a partir d'aqui podras veure els comptes enrere de les noies, llegir cronikes d'altres etc....
Imatge

14-05-2011
geisha

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants