FOTÓGRAF TONI ANGEL

un gran any!

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: marsai » dc. nov. 03, 2010 11:01 am

Hola!!
Nosotros también somos del Serrat!! Bueno.. Susana ya lo sabe.. jeje
El Sábado volvimos a verlo y pregunté lo del fotografo. Nos dijeron que es un album completo con pre-boda etc.. incluido pero que no tiene un limite especifico de hojas, y no comentó nada de la distancia para hacer el pre-boda la verdad.. no se que entenderá Toni por lejos...!!!
Ahí me queda la duda y he vuelto a escribir al Serrat para que me lo aclaren antes de ir a ver a Toni.
El resto de dudas creo que las tengo solventadas...!
Habéis pensado la opcion de poner la guirnalda de flores en la escalera..?? Debe quedar precioso!!!
Bss
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
marsai
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: kiskins » dc. nov. 03, 2010 9:45 pm

yo ya he ido a verle . La verdad es k te enseña un monton de reportajes, diferentes estilos y la verdad es k muy bien . Si haces pre boda y post boda te recomienda ampliar un poco el album porque si no queda muy corto . Pero aún y asi te sale genial con la oferta del serrat. Lo único que no entra es el video pero me parece que salía por unos 690 euros, que en comparación con otros sitios sale bastante bien.
kiskins
:: núvia rookie

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: marsai » dc. nov. 03, 2010 10:37 pm

Kiskins..una pregun!!! entonces el book que te enseñan en el serrat no es el que te regalan.. pq yo creo que tiene más de 15 hojas..creo que ellos mismos están confundidos!!
Nosotros también iremos a verle mejor.. de hecho ya le he pasado mail para quedar en persona pq así confirmamos precio y salimos de dudas.
Tu cojeras el reportaje de video?? yo no pq no me gusta que me graben y no me veo para nada posando!!! fotos si video no!! jejeje

Imatge
marsai

EntradaAutor: kiskins » dj. nov. 04, 2010 8:51 am

Nosotros fuimos a verle a él pk te lo explica clarito lo que entra y lo que no. El serrat paga un libro de 15 páginas ( a mi en el serrat no me enseñaron ninguno asi k no se como es) pero en el fotografo te enseña la diferencia entre el que entra en el serrat y como keda ampliando. Cada hoja que amplies son 30 euros , creo recordar, y si no coges el de 30 o 35 no recuerdo bien y te cuesta 450 euros . El te regala las invitaciones (tu tienes que comprar los sobres).
Yo si k cogeré el viedeo pk tambien nos enseñaron ejemplos y no te están rallando todo el rato, ellos van grabando, y teniendo en cuenta que ese día seguro que te pierdes cosas pk entre que estás en tu nube y pendiente de todo , pues me hace gracia verlo .
kiskins

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: marsai » dj. nov. 04, 2010 10:56 am

Gracias kiskins!!
En ello estamos!! cuando lo vayamos a ver te cuento!!!
besitos

Imatge
marsai

EntradaAutor: niki1186 » dj. nov. 04, 2010 6:11 pm

Hola Chicas,

Yo también busco fotógrafo. Hemos mirado a *** (www.***.com) pero quería ver a Toni Angel y no encuentro ni rastro de el en internet y la web parece que no existe. Eso no pinta bien. Alguien tiene recomendaciones????

Gracias-

Niki
niki1186

Entrades: 22
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 5:54 pm

EntradaAutor: marsai » dj. nov. 04, 2010 8:01 pm

Hola!!
Yo se de Toni Angel.. pq es el que trabaja con el restaurante que hemos cogido y me dieron su tarjeta!!
Si quieres te paso el tel, la dirección, mail o lo que vulguis.
Saludos!

Imatge
marsai

EntradaAutor: niki1186 » dv. nov. 05, 2010 11:52 am

Si, gracias ! Pasame la web si puedes. s que quiero verlo antes a ver si me gusta. No quiero hacerle perder tiempo!

Niki
niki1186

Entrades: 22
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 5:54 pm

EntradaAutor: glamour » dv. nov. 05, 2010 9:36 pm

Nosaltres també ens casem al Serrat i ja vam anar a veure el Toni ja que la seva web no funciona i volíem veure el seu treball. La veritat és que els àlbum són maquíssims (al menys pel meu gust). L'estil és molt elegant i utilitza força les fotos en blanc i negre que és una cosa que ens va agradar molt. El vídeo també és una passada!!. La setmana vinent anem a fer el pre-boda i les fotos per les invitacions que ens regalen al Serrat. En Toni és molt maco i capta molt bé la idea del que tú vols, a més domina molt el tema dels espais i jardins del Serrat. Aneu a visitar-lo i ja m'ho direu, totalment recomanable!! :-) ::[]:-]]
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: Nantaya » dg. nov. 07, 2010 5:51 pm

Nosaltres el 18/ de juny, i vosaltres?
Imatge
Nantaya

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: glamour » dg. nov. 07, 2010 7:01 pm

Nosaltres el 12 de març. Ja em queda poquet!! :-))
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: sandrasu » dg. nov. 07, 2010 8:21 pm

Que bé! Més gent del Serrat! Nosaltres ens casarem el 5 de juny allà, però les fotografies ens les fa una amiga que és fotògrafa així que no varem anar a parlar amb el Toni, però les referències que tenim d'ell per fòrums i tal són bones.

Glamour és veritat, no et falta res! Quins nervis, no? Ja ho tens tot enllestit? Es pot saber quin tipus de vestit portaràs? Jo ara estic amb aquest tema atrevessat....
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: susanaixavi » dg. nov. 07, 2010 9:14 pm

glamour ha escrit:Nosaltres el 12 de març. Ja em queda poquet!! :-))

Que bé, glamour, algú del Serrat i del Març, nosaltres, tot i que encara no tenim res reservat, volem casar-nos pel Març de 2012 i també al Serrat... Ja ens explicarás que tal tot!!! Molta sort!!!
Imatge
susanaixavi

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: glamour » dl. nov. 08, 2010 11:49 am

sandrasu ha escrit:Que bé! Més gent del Serrat! Nosaltres ens casarem el 5 de juny allà, però les fotografies ens les fa una amiga que és fotògrafa així que no varem anar a parlar amb el Toni, però les referències que tenim d'ell per fòrums i tal són bones.

Glamour és veritat, no et falta res! Quins nervis, no? Ja ho tens tot enllestit? Es pot saber quin tipus de vestit portaràs? Jo ara estic amb aquest tema atrevessat....

Sí, és veritat no ens queda res ja!! Bé tot no ho tinc enllestit, la veritat és que vam reservar el Serrat farà un mes i mig aproximadament i com ja va tot inclòs doncs ens hem tret un pes de sobre perquè així ja no ens hem de preocupar de tantes coses....

Encara no tinc vestit!!! I diràs com és això? oi? Bé, per a mi és el segon casament i ja tinc una mica d'experiència, je,je... i no vaig amb tanta antelació com el primer cop. A més, no tinc temps perquè tinc dos criatures que m'ocupen molt de temps i dedicació. Ho vaig fent tot sobre la marxa... Jo ja vaig gastar-me una "pasta" amb el meu primer vestit de princeseta i ara estic buscant un vestit d'outlet més senzill, per tant no me l'han de demanar per ferlo... per això encara vaig bé de temps... M'he emprovant uns quants i estic encara indecisa. M'agrden els de tipus sirena de St. Patrick, La Sposa, Pronovias, etc... això sí els que m'he provat són d'altres temporades que surten millor de preu. I estic dubtant entre els que m'he emprovat i a més segueixo mirant en altres botigues. A veure si trobo el definitiu!!

Ara estic amb el tema de reservar maquillatge i perruqueria a domicili, amb el tema dels anells i en contractar un caricaturista que ens faci els dibuixos dels convidats. Aquest serà el detallet que els hi farem: en petit en el full hi haurà la nostra caricatura i la data del enllaç, i després en gran el dibuix de cada convidat. Així serà un record que fins i tot podran enmarcar.

Ja us aniré explicant!!
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: Sybil » dt. nov. 09, 2010 12:57 pm

susanaixavi ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:Hola!!
He intentado ver su web pero no me deja, me gustaria ver sus trabajos.

Buenas, yo he hablado con él por mail y me ha comentado que la tiene en obras, jejejjee... hemos quedado que me mandaría un correo con algun album o fotos que haya hecho si eso cuando me lo mande te mando un privado y si quieres te paso la información...

Podrías pasarme algún mail o teléfono de contacto para hablar con el?? Gracias!!
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 10, 2010 11:14 am

Hola *.-o-o.*

Os paso la dirección de correo de Toni y su teléfono por si queréis poneros en contacto con él:

toniangelfotograf@gmail.com
Telf: 670 27 87 14

Mañana vamos a hacer el reportaje de pre-boda que servirá también para las invitaciones que nos regala. Ya os contaré, pero os adelanto que
por lo que vimos en su estudio se ve muy profesional.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: marsai » dc. nov. 10, 2010 11:35 am

glamour ha escrit:Hola *.-o-o.*

Os paso la dirección de correo de Toni y su teléfono por si queréis poneros en contacto con él:

toniangelfotograf@gmail.com
Telf: 670 27 87 14

Mañana vamos a hacer el reportaje de pre-boda que servirá también para las invitaciones que nos regala. Ya os contaré, pero os adelanto que
por lo que vimos en su estudio se ve muy profesional.

Hola Glamour!!
Tu también eres del Serrat verdad??
Me sabes decir cuánto hay que pagar extra para que sólo el reportaje fotográfico sea completo como el album que te muestran en el Serrat??
Tenenemos pendiente ir a ver a Toni pero me gustaría cuadrar los numeros antes de hacer la reserva!!

Gracias!!!!

Imatge
marsai

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 10, 2010 4:18 pm

Hola Marsai:

El álbum que te regala el Serrat tiene 15 páginas dobles y si lo quieres ampliar lo puedes hacer de dos formas: añadiendo páginas sueltas a 30 € cada una(página doble) o cogiendo el álbum de 35 páginas por 450€. Este álbum lleva el maletín de regalo para guardarlo y un CD con todas las fotos realizadas. Toni te regala si quieres el reportaje pre-boda y post-boda. Nosotros también hemos escogido hacer el vídeo. Vimos unos de muestra en el estudio y nos encantaron. Sale por 650 €. Además escogimos también los álbumes de los padres que son igual que el de los novios con un tamaño más reducido (450 € los dos). Vale la pena que os paséis por su estudio porque veréis mejor todos sus trabajos.

Espero haberte ayudado!! ::[]:-]]
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: Nantaya » dc. nov. 17, 2010 9:12 pm

Hola Glamour!!
ja vas fer eñ pre-boda??? on el vas fer?
nosaltres el anavem a fer avui, però amb el dia més lleig que ha fet ho em deixat per la setmana que ve. Nosaltres voliem fer-ho al Laberint d'Horta, però ell ens ha recomanar a Monjuic, perque ja es coneix els racons i la llum etc. Estic una mica nerviosilla :p
Imatge
Nantaya

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: marsai » dc. nov. 17, 2010 9:26 pm

Gràcies Glamour!!!
Quins nervis!! has vist alguna foto???? jo odio les fotos imagina't!!! uffff jejeje

Imatge
marsai

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant