IGLESIA SANT ANDREU DE LLAVANERES 2011

un gran any!

Re: IGLESIA SANT ANDREU DE LLAVANERES 2011

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 3:20 pm

montseijordi ha escrit:si, nosaltres ho vam fer tot a Premià i despres els hi vam portar els papers. Ostres, i com es q heu elegit llavaneres doncs?

com?? no t' entenc
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 3:42 pm

que com es q heu elegit casar-vos a llavaneres si no esteu del tot convençuts i tambe esteu mirant canet
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Yesikagm » dv. set. 24, 2010 5:24 pm

100 Eur???? :star::

Aixxx... yo me caso el 5 de agosto, viernes, con lo que veo que me tocará pagarlos todos toditos!! :-(

Ala, otra hucha más!
Imatge
Yesikagm

Entrades: 27
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 5:40 pm

Eii montse!t'explico: La 1era idea va ser el santuari de misericordia a canet, pero clar, al casr-me al maig tot son comunions, menys el 7 q ja hi ha un casament. i el mossen em va dir q em donava hora a les 6, 30 pero q sempre s'endarrareixen i potser tindriem q esperar com mitja hora entre q surten nuvis i convidats....clar tu imagina't quin show!I ja no el fet d' entrar amb tot de pètal i arros per terra sino q es juntaran tots el seus convidats amb el meus...no se....i veig q passare nervis un dia q ja els portem a sobre! total q vam anar a la de st andreu de llavaneres i también em va encantar, te un retaule preciós i bueno totes les escales de fora mb la catifa queda impresionant pero tambe te pegas:
1- Que ens toca pagar els gastos a nosaltres sols, ja que pel matí a ple maig dubto molt q es
casi algu de matí , i a més només de la catifa ja son 250 euros, a canet només 50 euros
2- El aparcament no esta just al costat de l' esglesia, s' ha de caminar una mica
3 I la més important, nosaltres la cerimonia la fem a arenys de munt, i per arrivar desde l'
esglesia hi ha moltes curves fins agafar la autopista , i si anem per la nacional también es una
pallisa.
Pero clar....potser em compensa més aquestes 3 coses q no haver d'esperarme allà amb els nervis i q se' ns faci tardissim i es compliki despres el aperitiu i tot.
No se noies ajudeu-me estic feta un embolicccccccc
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. set. 24, 2010 6:27 pm

adriana27 ha escrit:Eii montse!t'explico: La 1era idea va ser el santuari de misericordia a canet, pero clar, al casr-me al maig tot son comunions, menys el 7 q ja hi ha un casament. i el mossen em va dir q em donava hora a les 6, 30 pero q sempre s'endarrareixen i potser tindriem q esperar com mitja hora entre q surten nuvis i convidats....clar tu imagina't quin show!I ja no el fet d' entrar amb tot de pètal i arros per terra sino q es juntaran tots el seus convidats amb el meus...no se....i veig q passare nervis un dia q ja els portem a sobre! total q vam anar a la de st andreu de llavaneres i también em va encantar, te un retaule preciós i bueno totes les escales de fora mb la catifa queda impresionant pero tambe te pegas:
1- Que ens toca pagar els gastos a nosaltres sols, ja que pel matí a ple maig dubto molt q es
casi algu de matí , i a més només de la catifa ja son 250 euros, a canet només 50 euros
2- El aparcament no esta just al costat de l' esglesia, s' ha de caminar una mica
3 I la més important, nosaltres la cerimonia la fem a arenys de munt, i per arrivar desde l'
esglesia hi ha moltes curves fins agafar la autopista , i si anem per la nacional también es una
pallisa.
Pero clar....potser em compensa més aquestes 3 coses q no haver d'esperarme allà amb els nervis i q se' ns faci tardissim i es compliki despres el aperitiu i tot.

A Canet només 50€ la catifa??? Quina diferència de preu mare meva...però tú has demanat pressupost a la floristeria Sibilla de Llavaneres?
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 6:52 pm

JesusyBerta ha escrit:
adriana27 ha escrit:Eii montse!t'explico: La 1era idea va ser el santuari de misericordia a canet, pero clar, al casr-me al maig tot son comunions, menys el 7 q ja hi ha un casament. i el mossen em va dir q em donava hora a les 6, 30 pero q sempre s'endarrareixen i potser tindriem q esperar com mitja hora entre q surten nuvis i convidats....clar tu imagina't quin show!I ja no el fet d' entrar amb tot de pètal i arros per terra sino q es juntaran tots el seus convidats amb el meus...no se....i veig q passare nervis un dia q ja els portem a sobre! total q vam anar a la de st andreu de llavaneres i también em va encantar, te un retaule preciós i bueno totes les escales de fora mb la catifa queda impresionant pero tambe te pegas:
pallisa.

A Canet només 50€ la catifa??? Quina diferència de preu mare meva...però tú has demanat pressupost a la floristeria Sibilla de Llavaneres?

Xii en aquesta floristeria de sibilla i com a minim son 600 euros, perque ast andreu llavaneres la catifa te la posen a la floristeria, en canvi a la de canet s' encarrega el mateix mossen i nomes son 50 o aixo vaig veure x un post de x aqui
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 10:57 pm

ostres, vaya diferencia! Clar, es q jo vaig compartir els gastos d les flors amb totes les parelles del cap d setmana que n'erem quatre i despres la catifa amb els d la tarda, cosa q si et cases diumenge o divendres com nomes fan un casament l'has d pagar sencera perque la treuen per la nit.

Bueno, jo crec q et compensa mes tot aixo que no pas passar nervis per Canet no? Bueno, jo aquest estiu vaig anar a un casament on despres de la missa n'hi havia un altre i estavem fora i ja hi havia els convidats de la següent, no em va agradar la veritat
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » ds. set. 25, 2010 9:30 am

montseijordi ha escrit:ostres, vaya diferencia! Clar, es q jo vaig compartir els gastos d les flors amb totes les parelles del cap d setmana que n'erem quatre i despres la catifa amb els d la tarda, cosa q si et cases diumenge o divendres com nomes fan un casament l'has d pagar sencera perque la treuen per la nit.

Bueno, jo crec q et compensa mes tot aixo que no pas passar nervis per Canet no? Bueno, jo aquest estiu vaig anar a un casament on despres de la missa n'hi havia un altre i estavem fora i ja hi havia els convidats de la següent, no em va agradar la veritat

Ostis pues si ja m' ho dius q ho vas veure i no et va agradar, encara em convences més! L`unic que puc fer es q em doni el mossen el telefon de la nuvia ,i trucar-la per si es pot casar mitja hora abans pel be d' ella i meu i q aixi compratirem agstos i sino vol...pues res a st andreu de llavaneres q también es una iglesia preciosaaaaa!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » ds. set. 25, 2010 10:03 pm

doncs si, bueno jo et dic q aquesta amiga va anar amb l'altra nuvia i tot a escollir les flors, jo mes o menys q vaig compartir al ser la primera vaig demanar com un basic i a les altres tres parelles els hi va semblar be, aixi q vam compartir-ho tot i genial!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Yesikagm » dg. set. 26, 2010 7:33 am

Hola!!

Tinc un altre dubte... com està el tema aparcament?
Nosaltres no som de Llavaneres i quan vàrem anar a visitar l'esglèsia ens va costar una mica trobar aparcament... Sabeu si hi ha algun parking gratuit o de pagament a prop? Es que tota la nostra familia es de fora i els hem de dir on s'ha d'aparcar.

Gràcies!!
Imatge
Yesikagm

Entrades: 27
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. set. 26, 2010 10:42 am

just a davant l'ambulatori, en front de la rotonda que hi ha al final de tot hi ha un aparcament gratuit, es un descampat de sorra i queda a un minut caminant de l'esglesia, aixi que genial!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » dg. set. 26, 2010 6:26 pm

Noietesssss! el divendres vaig anar a veure un casament en directe.....i us he de dirrrr! q ens casem en aquestaaaaa!!!!!!!!!!!!!! ens vam emocionar mogollon, per fora les escales son preciosesss , i el qno em feia el pes q era x dins q la veia com molt antiga i massa religiosa, he de dir q il.luminda tot va cambiar!!! te un retaule precios asiq ja tenim esglesiaa! se' n acabt els dubets amb la de canet!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » dg. set. 26, 2010 7:30 pm

enhorabona guapissima, ja veuras q quedara una cerimonia preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » ds. oct. 02, 2010 6:47 pm

Guapi una cosa....tema limusina per q em porti a l' esglesia esta fotut no? hi ha carrers estrets per alla no?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » dg. oct. 03, 2010 11:48 am

bueno, una mica fotut si q esta. Normalment les nuvies entren per l'altra banda del carrer peatonal, pero jo vaig veure una noia q el seu marit va entrar amb limusina (ella anava amb una hummer d'aquestes petites) i van entrar pel costat de l'esglesia, no crec q hi hagi problema
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » dg. oct. 03, 2010 3:59 pm

Uééééé´! ja tinc vestittt!!!!!!! i como no....amb una bona cua d' aquestes espectacular per lluir-la a les super escales de l' esglesia de llavaneres!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » dv. oct. 08, 2010 6:49 pm

adriana27 ha escrit:Uééééé´! ja tinc vestittt!!!!!!! i como no....amb una bona cua d' aquestes espectacular per lluir-la a les super escales de l' esglesia de llavaneres!

si??????????? ais, he estat uns dies sense passar per aqui i ara n'estare una quants mes perque marxem fins dimarts, quin es????
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Mistyc85 » dt. oct. 26, 2010 2:27 pm

Ninetes... he estat llegint-vos... i 1000 EUROSSs?? em sembla un robatori!! Però com et cobren tant per un sol dia, mmitja hora que dura la cerimonia???!!! mare mevaaa... Nosaltres també ens casem aquí en aquesta esglèsia, i també divendres... i per lo que he llegit em sembla que tindré que pagar tota la parafernalia jo soleta :star::
Una pregunta... Es posible de contractar a una floristeria que no sigui aquestA?? o tenen la exclusivitat amb ells?
Imatge
Mistyc85
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. oct. 26, 2010 8:02 pm

Mistyc, et cases a aquesta esglesia tambe? ais, rememoraras el meu casament, jajaja. Ostres, no pateixis pel tema esglesia,si comparteixes gastos amb la resta de parelles no et sortira tan car, aixo si, si et cases en divendres de ben segur et tocara pagar la catifa a tu sola perque la treuen pel dia següent...

Crec q pots portar una altra floristeria, tot seria comparar preus, pero si els altres agafen Sibilla i tu no potser encara et sortiria mes car no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » dt. oct. 26, 2010 8:05 pm

Mistyc85 ha escrit:Ninetes... he estat llegint-vos... i 1000 EUROSSs?? em sembla un robatori!! Però com et cobren tant per un sol dia, mmitja hora que dura la cerimonia???!!! mare mevaaa... Nosaltres també ens casem aquí en aquesta esglèsia, i també divendres... i per lo que he llegit em sembla que tindré que pagar tota la parafernalia jo soleta :star::
Una pregunta... Es posible de contractar a una floristeria que no sigui aquestA?? o tenen la exclusivitat amb ells?

Ola wapiiii , bueno aveure x 600 es pot tenir algu también maco i senzillet! 1000euros es en cas de carregar l'esglesia a tope! si et cases en divendres pots compartir amb les altres noies de dissabte i diuemenge, aixo ho has de parlar amb el mossen i si es casen en akell finde pues et done el telefond e les nuvies i tu ja et poses d'acord amb tipus de flor i presupost.
jo vaig mirar unes quantes floristeries de la zona i per qualitat preu em quedo amb SIBILLA pero de carrer!
7 de Maig de 2011
adriana27

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants