montseijordi ha escrit:si, nosaltres ho vam fer tot a Premià i despres els hi vam portar els papers. Ostres, i com es q heu elegit llavaneres doncs?
com?? no t' entenc
Autor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 3:20 pm
montseijordi ha escrit:si, nosaltres ho vam fer tot a Premià i despres els hi vam portar els papers. Ostres, i com es q heu elegit llavaneres doncs?
Autor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 3:42 pm
Autor: Yesikagm » dv. set. 24, 2010 5:24 pm
Autor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 5:40 pm
Autor: JesusyBerta » dv. set. 24, 2010 6:27 pm
adriana27 ha escrit:Eii montse!t'explico: La 1era idea va ser el santuari de misericordia a canet, pero clar, al casr-me al maig tot son comunions, menys el 7 q ja hi ha un casament. i el mossen em va dir q em donava hora a les 6, 30 pero q sempre s'endarrareixen i potser tindriem q esperar com mitja hora entre q surten nuvis i convidats....clar tu imagina't quin show!I ja no el fet d' entrar amb tot de pètal i arros per terra sino q es juntaran tots el seus convidats amb el meus...no se....i veig q passare nervis un dia q ja els portem a sobre! total q vam anar a la de st andreu de llavaneres i también em va encantar, te un retaule preciós i bueno totes les escales de fora mb la catifa queda impresionant pero tambe te pegas:
1- Que ens toca pagar els gastos a nosaltres sols, ja que pel matí a ple maig dubto molt q es
casi algu de matí , i a més només de la catifa ja son 250 euros, a canet només 50 euros
2- El aparcament no esta just al costat de l' esglesia, s' ha de caminar una mica
3 I la més important, nosaltres la cerimonia la fem a arenys de munt, i per arrivar desde l'
esglesia hi ha moltes curves fins agafar la autopista , i si anem per la nacional también es una
pallisa.
Pero clar....potser em compensa més aquestes 3 coses q no haver d'esperarme allà amb els nervis i q se' ns faci tardissim i es compliki despres el aperitiu i tot.
No se noies ajudeu-me estic feta un embolicccccccc
Autor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 6:52 pm
JesusyBerta ha escrit:adriana27 ha escrit:Eii montse!t'explico: La 1era idea va ser el santuari de misericordia a canet, pero clar, al casr-me al maig tot son comunions, menys el 7 q ja hi ha un casament. i el mossen em va dir q em donava hora a les 6, 30 pero q sempre s'endarrareixen i potser tindriem q esperar com mitja hora entre q surten nuvis i convidats....clar tu imagina't quin show!I ja no el fet d' entrar amb tot de pètal i arros per terra sino q es juntaran tots el seus convidats amb el meus...no se....i veig q passare nervis un dia q ja els portem a sobre! total q vam anar a la de st andreu de llavaneres i también em va encantar, te un retaule preciós i bueno totes les escales de fora mb la catifa queda impresionant pero tambe te pegas:
1- Que ens toca pagar els gastos a nosaltres sols, ja que pel matí a ple maig dubto molt q es
casi algu de matí , i a més només de la catifa ja son 250 euros, a canet només 50 euros
2- El aparcament no esta just al costat de l' esglesia, s' ha de caminar una mica
3 I la més important, nosaltres la cerimonia la fem a arenys de munt, i per arrivar desde l'
esglesia hi ha moltes curves fins agafar la autopista , i si anem per la nacional también es una
pallisa.
Pero clar....potser em compensa més aquestes 3 coses q no haver d'esperarme allà amb els nervis i q se' ns faci tardissim i es compliki despres el aperitiu i tot.
No se noies ajudeu-me estic feta un embolicccccccc
A Canet només 50€ la catifa??? Quina diferència de preu mare meva...però tú has demanat pressupost a la floristeria Sibilla de Llavaneres?
Autor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 10:57 pm
Autor: adriana27 » ds. set. 25, 2010 9:30 am
montseijordi ha escrit:ostres, vaya diferencia! Clar, es q jo vaig compartir els gastos d les flors amb totes les parelles del cap d setmana que n'erem quatre i despres la catifa amb els d la tarda, cosa q si et cases diumenge o divendres com nomes fan un casament l'has d pagar sencera perque la treuen per la nit.
Bueno, jo crec q et compensa mes tot aixo que no pas passar nervis per Canet no? Bueno, jo aquest estiu vaig anar a un casament on despres de la missa n'hi havia un altre i estavem fora i ja hi havia els convidats de la següent, no em va agradar la veritat
Autor: montseijordi » ds. set. 25, 2010 10:03 pm
Autor: Yesikagm » dg. set. 26, 2010 7:33 am
Autor: montseijordi » dg. set. 26, 2010 10:42 am
Autor: adriana27 » dg. set. 26, 2010 6:26 pm
Autor: montseijordi » dg. set. 26, 2010 7:30 pm
Autor: adriana27 » ds. oct. 02, 2010 6:47 pm
Autor: montseijordi » dg. oct. 03, 2010 11:48 am
Autor: adriana27 » dg. oct. 03, 2010 3:59 pm
Autor: montseijordi » dv. oct. 08, 2010 6:49 pm
adriana27 ha escrit:Uééééé´! ja tinc vestittt!!!!!!! i como no....amb una bona cua d' aquestes espectacular per lluir-la a les super escales de l' esglesia de llavaneres!
Autor: Mistyc85 » dt. oct. 26, 2010 2:27 pm
Autor: montseijordi » dt. oct. 26, 2010 8:02 pm
Autor: adriana27 » dt. oct. 26, 2010 8:05 pm
Mistyc85 ha escrit:Ninetes... he estat llegint-vos... i 1000 EUROSSs?? em sembla un robatori!! Però com et cobren tant per un sol dia, mmitja hora que dura la cerimonia???!!! mare mevaaa... Nosaltres també ens casem aquí en aquesta esglèsia, i també divendres... i per lo que he llegit em sembla que tindré que pagar tota la parafernalia jo soleta![]()
Una pregunta... Es posible de contractar a una floristeria que no sigui aquestA?? o tenen la exclusivitat amb ells?