Autor: adriana27 » dv. set. 17, 2010 12:12 pm
Autor: buniketa » dv. set. 17, 2010 2:49 pm
adriana27 ha escrit:Kyara mil gracias! son xulisims aquests rams! a mi las rosas rojas me encantan pero el florista q me lleva todo me ha dixo q no,,,pk lo 1eroq destaca es el ramo y q rompe el estilo de la novia! total q yo creo q me decantare x rosas blancas o como mucho rosadas,,,pero bueno las calas también me necantan!!!!!!!!!! creo q también depende del vestido elegidoo!
Autor: gemmaijordi2011 » dv. set. 17, 2010 3:57 pm
Autor: adriana27 » ds. set. 18, 2010 8:47 am
Autor: veronik18 » ds. set. 18, 2010 10:08 am
Autor: adriana27 » ds. set. 18, 2010 11:01 am
Autor: montseijordi » ds. set. 18, 2010 12:29 pm
adriana27 ha escrit:Mmm sent san jordi esta clar q has de portar roses! saps q kedaria molt xuli?? un ram de roses blanques amb una rosa vermella al mig! quedaria molt i molt xuliiiiiii! bueno per mi jejej
Autor: veronik18 » ds. set. 18, 2010 5:31 pm
Autor: Carme_mat » ds. set. 18, 2010 8:20 pm
montseijordi ha escrit:adriana27 ha escrit:Mmm sent san jordi esta clar q has de portar roses! saps q kedaria molt xuli?? un ram de roses blanques amb una rosa vermella al mig! quedaria molt i molt xuliiiiiii! bueno per mi jejej
doncs si la veritat, o rams vermelles i blanques combinades. O grogues i vermelles? com si fos la bandera de catalunya! tradicio no?
Autor: montseijordi » ds. set. 18, 2010 9:45 pm
Autor: baldu » ds. set. 18, 2010 10:16 pm
Autor: Nata|ia » dg. set. 19, 2010 12:45 pm
Autor: adriana27 » dg. set. 19, 2010 2:57 pm
baldu ha escrit:us poso una foto del meu.. espero que us agradi!! era 100% el que jo volia! Me'l va fer Maria Ponsà Flors a Rmbla Catalunya a BCN
Autor: adriana27 » dg. set. 19, 2010 2:59 pm
Nata|ia ha escrit:El meu també era de roses, de color marfil... en cada una d'elles hi havia una agulla que acabava en un diamantet negre... en el tall hi havia una cinta negra amb un broche... me'l va fer bloomie, senzill i per mi genial!
Autor: buniketa » dl. set. 20, 2010 12:03 am
Autor: Rebeca&Joan » dl. set. 20, 2010 9:04 am
gemmaijordi2011 ha escrit:Hola a totes!
Jo el ram tinc claríssim com serà, el meu ram serà el mateix que va dur la meva mare, li agafaré l'àlbum de boda seu i el portaré ala floristeria i que el facin igual (adaptat a l'actualitat) però s'assembla als que hi ha ficats a l'inici, serà de capullets de rosa de diferents colors: groc,vermell, blanc y rosa; i després estava envoltat de fulla verda (que es el que deixaré variar). Crec que a la meva mare li farà molta il·lusió!
Pel que fa a qui paga el ram, nosaltres hem fet (bé la meva parella) de padrins en dues ocasions, una vegada vam pagar el ram nosaltres (90€) i l'altra ja l'havien pagat els nuvis perque els hi anava inclós amb tota la factura de la floristeria!
Autor: Rebeca&Joan » dl. set. 20, 2010 9:09 am
Autor: cadui » dl. set. 20, 2010 10:33 am
buniketa ha escrit:A mi al casament d'aquest dissabte, el de la meva cosina, em van regalar el ram de la núvia! Un bouquet de roses petites en color no sé si marfil o cava, amb tija llarga... preciós! Em va fer una il·lusió....! I abans també ens havien regalat els nuvis, que ja ho esperàvem, però el ram no, jejejejejeje, va ser una total sorpresa!
Autor: adriana27 » dl. set. 20, 2010 9:03 pm
Autor: Shaik » dt. set. 21, 2010 8:27 am
Rebeca&Joan ha escrit:gemmaijordi2011 ha escrit:Hola a totes!
Jo el ram tinc claríssim com serà, el meu ram serà el mateix que va dur la meva mare, li agafaré l'àlbum de boda seu i el portaré ala floristeria i que el facin igual (adaptat a l'actualitat) però s'assembla als que hi ha ficats a l'inici, serà de capullets de rosa de diferents colors: groc,vermell, blanc y rosa; i després estava envoltat de fulla verda (que es el que deixaré variar). Crec que a la meva mare li farà molta il·lusió!
Pel que fa a qui paga el ram, nosaltres hem fet (bé la meva parella) de padrins en dues ocasions, una vegada vam pagar el ram nosaltres (90€) i l'altra ja l'havien pagat els nuvis perque els hi anava inclós amb tota la factura de la floristeria!
Hola gemma, jo crec que també ho fare com el de ma mare o si no pot ser, m'agradaria que el tries ella...