MAS DELS VIVENCS 2011

un gran any!

Re: MAS DELS VIVENCS 2011

EntradaAutor: Lanati » dl. nov. 22, 2010 4:38 pm

JS, que estàs desapareguda!!! A la fira MI BODA del passat cap de setmana hi havia un stand del MAS DELS VIVENCS. Nosaltres també teníem preguntes i vam aprofitar a fer-les. La jornada de portes obertes és el 17 d'abril (que si no m'equivoco, és el dia de beneïr la palma; ja podíen haver triat un altre dia, que tinc un nebot a qui li faig de padrina). En fi... Nena, quines preguntes tens?
D'altra banda... saps més o menys quant val decorar el MAS amb extres? Saps si els centres de taula que entren amb el pressupost acostumen a estar bé? Ja m'explicaràs!!!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: JS » dl. nov. 22, 2010 6:49 pm

17 d'abril... apuntat!!

Doncs volia preguntar el tema de la decoració, confirmar que no tenim canon pel fotògraf (em sembla que hi ha noies que han de pagar canon al seu restauranat encara que no es venguin les fotos), confirmar lo de la barra lliure, lo del tast (perquè suposo que no serà al gener!)...
Sobre els centres, aquest any a les jornades de portes obertes les taules estaven parades amb diferents centres i eren prou macos!!! (suposo que eren els que entraven en el preu)....

El dia de portes obertes és un bon dia per començar a definir idees!
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. nov. 22, 2010 8:58 pm

Sobre el cànon de fotògraf, vam confirmar que no teníen. Si agafes un music que no és el que recomanen, sí que has de pagar SGAE al MAS (nosaltres és probable que ho fem així).
El tast ens van dir que és sopar de dilluns a dijous excepte a l'agost. A mi no em va gaire bé, perquè treballo i visc a Barcelona, així que hauré de trobar un dia.
Quan sàpigues novetats, si us plau, ves informant!! :-///:
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dl. feb. 28, 2011 10:51 am

Noies, ja heu fet el tastet? Noslatres anem aquest setmana. Què tal va anar?
Lanati

EntradaAutor: JS » dl. feb. 28, 2011 3:52 pm

Hola masviverenques!!
Doncs nosaltres no tenim ni dia per fer el tast... com va això? Us han trucat ells o heu trucat vosaltres?
Com van la resta de preparatius?
Ja ens diràs com ha anat!
JS

EntradaAutor: Lanati » dl. feb. 28, 2011 5:09 pm

Què em dius? Doncs això em fa empipar una mica. El Jordi ens va dir que el tast s'havia de fer tant si com no al febrer o, com a molt, durant aquesta setmana. No es va gaire bé, perquè jo surto de treballar tard, i vivim a Barcelona, i no tenim cotxe, així que ens toca pagar taxi de tornada (d'anada ens porten mons pares). Ens va dir que havia de ser de dilluns a dijous (ja que els divendres no treballo per la tarda i m'hauria anat millor). Crec que hauries de trucar; a mi no em van dir res, vaig ser jo qui va preguntar si el tast podria ser el dijous abans de Setmana Santa (que tampoc treballo a la tarda), i em va donar aquestes dates.
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dl. feb. 28, 2011 5:11 pm

Pel que fa a la resta de preparatius, ja tinc vestit, esglèsia, fotògraf, DJ i detallets pels convidats. Ara estic en fase busca i captura de perruqueria i maquillatge. Les invitacions ens les fa una amiga, així que tot OK. :-)ok:
Lanati

EntradaAutor: JS » dc. març 02, 2011 4:23 pm

Hola maca, he intentat respondre't al missatge però no sé si me'n sortit... si no t'arriba res et contesto per aquí... (sóc una negada en una mala setmana)
JS

EntradaAutor: fiona84 » dc. març 02, 2011 5:57 pm

Noies a mi em va trucar a principis de febrer i el vam fer el dia 15! Quan us caseu??
Per cert tot estaba bonissim!!!

Muak
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. març 03, 2011 1:49 pm

Hola maques! Sí que m'ha arribat el teu missatge, JS :-()-) . Avui tenim el tast; ja us explicaré.
Fiona, què vau tastar? Era abundant? I de l'aperitiu, vau provar alguna coseta?
Lanati

EntradaAutor: JS » dt. març 08, 2011 7:23 pm

Com ha anat el tast masvivenques? Esteu contentes? Nosaltres segurament el farem el 16 de març... i encara ens estem posant d'acord sobre els plats a tastar!!!
Per cert, quan et cases tu Fiona?
Petons i bon profit!
JS

EntradaAutor: Lanati » dc. març 09, 2011 5:14 pm

Doncs vam fer el tast dijous passat. És a dir, el pitjor dia en quant a temps es refereix (plovia molt i un fred...). La veritat és que això d'anar a fer el tast depressa i corrent (al sortir de la feina des de Barcelona), i que a més, fos un sopar (jo no acostumo a sopar gaire) va fer que no gaudís del menjar com calia.
El menjar era bo i la presentació també. Algun plat ens va decepcionar (en el sentit que esperàvem que fos boníssim i era molt normalet), però penso que els preus son bastant adeqüats. Hem triat l'aperitiu 2 amb alguns canvis i afegint el pernil.
El Jordi molt amable i diposat a qualsevol suggeriment, ens va resoldre tots els dubtes. Anireu a les portes obertes? Cap a quina hora?
Lanati

EntradaAutor: JS » dj. març 10, 2011 4:06 pm

Contestant a la Fiona, jo em caso el 10 de setembre i la Lanati el 17...
I sobre el tast... ai noies tinc el cap a una altra banda! (la feina dels collons) però bueno, hem triat més o menys. La veritat pels noms és una mica difícil, a mi també lo de sopar no m'acaba de convèncer, crec que gaudiria més si fos dinar... es tasta algo de l'aperitiu? També s'han de triar 3 pastissos?
JS

EntradaAutor: JS » dj. març 10, 2011 4:08 pm

Sobre la jornada de portes obertes... sí, sí que hi anirem, l'hora no la sé encara però suposo que a primera hora. Què hi anireu?
JS

EntradaAutor: Lanati » dj. març 10, 2011 4:45 pm

JS, m'identifico molt amb tu :-)) . Molta feina; dijous passat no tenia el cap per tastets ni per res. Vaig renyar una mica el Jordi ja que fa la jornada de portes obertes el dia de la palma (i jo tinc un fillol); em penso que ni ho sabia (però crec que són coses que s'han de mirar). En fi; jo també intentaré anar a primera hora (encara que em perdi la benedicció de la palma). Podríem concretar més endavant i conèixe'ns >.-<:

Vam provar 3 pastissos (dos triats i un de sorpresa). Sort de la sorpresa, perquè va ser el que ens hem quedat.
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dj. març 10, 2011 4:46 pm

fiona84 ha escrit:Noies a mi em va trucar a principis de febrer i el vam fer el dia 15! Quan us caseu??
Per cert tot estaba bonissim!!!

Muak

Quan et cases?
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dj. març 10, 2011 4:47 pm

JS ha escrit:Contestant a la Fiona, jo em caso el 10 de setembre i la Lanati el 17...
I sobre el tast... ai noies tinc el cap a una altra banda! (la feina dels collons) però bueno, hem triat més o menys. La veritat pels noms és una mica difícil, a mi també lo de sopar no m'acaba de convèncer, crec que gaudiria més si fos dinar... es tasta algo de l'aperitiu? També s'han de triar 3 pastissos?

Per cert, no vam tastar res de l'aperitiu.
Lanati

EntradaAutor: JS » dj. març 10, 2011 7:09 pm

Hola maca,
què vol dir això del "patís sorpresa"? que només hem de triar 2?
Ostres quin lio això del menú!!!
JS

EntradaAutor: fiona84 » dj. març 10, 2011 7:57 pm

Noies jo em caso el 17 de juny, per això em van trucar abans!! A nosaltres també va haver plats que ens van decepcionar una mica pero tots vam coincidir en el que vam escollir! A nosaltres no vam tastar res de l'aperitiu.
Un petonet guapes!!
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Lanati » dv. març 11, 2011 10:10 am

JS, el que vull dir és que, en principi, ens van dir que només triessim 2 plats. Jo li vaig enviar un mail al Jordi amb dos plats de cada cosa (pensant-me qu eera així), excepete en alguna cosa, com els segons, en que vaig posar-ne tres. Allà, ens van posar els plats que havíem demanat i un tercer triat per ell, de cada cosa. Al final, de primer plat i de pastís, ens vam quedar amb el que ell ens havia posat de més a més.
Lanati

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant