ROSA CLARA 2011

un gran any!

Re: ROSA CLARA 2011

EntradaAutor: MaBer » dl. ago. 16, 2010 10:37 am

Massianya ha escrit:Algú té idea de quant valen, més o menys, els models ELORA i ELKE?
Espero i desitjo que siguin per sota dels 2.500 (que ja és una pasta!!).

Sóoooooon molts diners per un dia....però si quan te'l emporves és el que t'agrada, que ?? aixxxxxxxxxxxxxxxx, segur q em passarà aixo :S
MaBer
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 16, 2010 10:48 am

Sí... a mi m'agradaria gastar-me 2.000 màxim (tot inclòs: roba interior i sabates i tot). però no sé per què només m'agraden els vestits cars!! És molt fort. M'he mirat Aire, Cymbeline, Jesús Peiró, Pronovias i molts més... He mirat molts catàlegs i ja he anat a unes quantes botigues, i de moment només m'he enamorat de 4 o 5 vestits. Tots caríssims, és clar.
Ja m'he pensat mil excuses: que si és un dia a la vida, que si la resta de l'any només compro a Stradivarius i Pimkie....
Intentaré tant com pugui enamorar-me d'un vestit de preu raonable, però ja em conec, i si no vaig convençuda amb el meu vestit li agafaré mania...
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: tni et dje » dl. ago. 16, 2010 11:59 am

alguien sabe la pagina de aire?
la estoy intentado buscar y no la encuentro... muchas gracias!
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 16, 2010 12:03 pm

Massianya

EntradaAutor: anetta » dl. ago. 16, 2010 12:10 pm

A mi me gustan mucho los de Two Rosa Clará.Dicen que no son tan caros.Alguien save precios o algo??
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: geisha » dl. ago. 16, 2010 12:13 pm

Hola Annetta!!! yo me he quedado uno de la coleccion two de rosa clara, los precios van desde 1300 euros hasta 1900 euros mas o menos!!!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: anetta » dl. ago. 16, 2010 12:14 pm

Genial!!Justo lo que yo busco.M has alegrado el dia jejejeje.
Que modelo te has quedado??Son todos tan bonitos.
Imatge
anetta

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 16, 2010 12:22 pm

Chicas, yo pienso como la mayoría de vosotras: que es sólo un dia, ¡pero es un gran día!. Mi presupuesto para vestido y complementos es de 2000€. Pero viendo y observando, he visto que también hay otros vestidos que me pueden gustar y son más caros. Todas nos vemos en esta situación.

Quiero deciros algo: podéis (podemos) plantearos la opción de la financiación del vestido; por ejemplo Pronovias y Rosa Clará lo hacen: puedes pagar el vestido en cuotas mensuales durante un año, creo, y sin intereses, ya que no es un préstamo, sino una financiación, una facilidad en los pagos. En las páginas web de esas casas hay información referente a la financiación. Miradlo, consultadlo en la tienda (condiciones y demás), pensadlo y después decidís.

Yo me lo plantearé según el importe definitivo del vestido. Especialmente porque me lo regala mi madre. Pero me parece una buena alternativa; es una opción.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tni et dje » dl. ago. 16, 2010 12:27 pm

gracias Massianya!!!
Imatge
tni et dje

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 16, 2010 1:25 pm

buniketa ha escrit: Quiero deciros algo: podéis (podemos) plantearos la opción de la financiación del vestido; por ejemplo Pronovias y Rosa Clará lo hacen: puedes pagar el vestido en cuotas mensuales durante un año, creo, y sin intereses, ya que no es un préstamo, sino una financiación, una facilidad en los pagos.

En el meu cas no és aquest precisament el dilema. No és que vagi granada, però 3.000 encara els arreplegaria d'aquí i d'allà per pagar-ho tot de cop. La qüestió és: CAL?? No sé si cal o no cal...
Jo mateixa estic buscant arguments per justificar-me en cas que decideixi rebentar-me tot això en la indumentària d'un dia (molt important, sí, però un dia al cap i a la fi), i per a una cosa de la qual només en gaudiré jo.
Massianya

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 16, 2010 1:57 pm

Això ja és una altra qüestió força més personal... Personalment, JO CREC QUE NO CAL. Per això tinc un pressupost que no penso superar.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 16, 2010 2:30 pm

Sí... però jo em conec... :-))
A mi m'encanten les sabates i ja m'ha passat alguna vegada. Començo dient "200 € per unes sabates no me'ls gasto ni boja" i arribo a casa amb les sabates dient "és que són comodíssimes i a més aquestes són de les que duren!!!" .hehe
Així que més val que no digui gaire alt això del pressupost, perquè me'l menjaré amb patates...
Massianya

EntradaAutor: kasia25 » dl. ago. 16, 2010 3:12 pm

aviam noies, aquest tema és molt personal... si voleu un consell proveu tots els vestits que us agradin sense mirar preus, que el vostres subconscient no us jugui males passades, i quan tingueu feta una pre tria demaneu preus i valoreu fins on voleu o podeu pagar... si que són molts diners per un dia, però per altra banda és un dia únic, pot tenir una doble lectura... en el meu cas el vestit me'l regalen i en cap moment em va posar cap pega pel preu, perquè volia que em casés amb el vestit que volia, i tot i ser de la Rosa clarà us asseguro que no és dels més cars, i si us agrada aquesta línia els TWO, aire i alma también són una passada! :-)ok:
Imatge
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: anetta » dl. ago. 16, 2010 3:26 pm

Muchas gracias a todas por vuestros consejos y opiniones.La verdad es que es para un dia solo,pero es solo una vez en la vida,así que no m voy a preocupar por nada :-///: :-///: :-///:
Imatge
anetta

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 16, 2010 3:38 pm

Ara em preparo ja per anar a veure vestits altre cop. Hi vaig anar quan va sortir l'avanç de Pronovias. Com llavors, miraré i m'emprovaré els que m'agradin. I un cop posats, preguntaré preus, com ja vaig fer llavors. En aquell moment serà qüestió de dir: fins a X, molt bé, però si passa molt més, no vull. L'altra opció és que estigui molt convençuda que aquell vestit de XXX és el meu... ja veurem, aleshores valoraria l'opció del finançament, però per poc que pugui...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 16, 2010 3:45 pm

buniketa ha escrit:Ara em preparo ja per anar a veure vestits altre cop. Hi vaig anar quan va sortir l'avanç de Pronovias...

Em sembla haver llegit que t'agradava el Fabula de Pronovias... Te l'has emprovat, ja?
Massianya

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 16, 2010 8:19 pm

Sí, me'l vaig emprovar al maig, quan va sortir l'avanç de temporada del 2011. La veritat és que és més maco i afavoridor del que es veu en fotografia. A mi em va encantar!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: geisha » dl. ago. 16, 2010 9:12 pm

Jo penso que ala fi i el cap es un dia, i no em penso gastar 3000 per un vestit, pero si al meu que ja el tinc ja son 1700 euros, li sumes cancan 140 eur, vel 300 eur, sabates 250, roba interior ec.... ja sem van 3000 per tant un de 3000 em pujaria a 4000!!! per mi masses diners, del tema de la financiacio el que pots fer tambe es anar fent entregues acta. mica en mica i aixis al final ja et quedara poquet, com totes el comprem casi un any abans doncs es una opcio!!!
jo ja vaig entregar 800 euros, passat l'estiu quan vagi a encarregar les sabates ja en pagare uns 400 mes i anar fent!! aixis no fa tant de mal!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 16, 2010 9:29 pm

geisha ha escrit:Jo penso que ala fi i el cap es un dia, i no em penso gastar 3000 per un vestit, pero si al meu que ja el tinc ja son 1700 euros, li sumes cancan 140 eur, vel 300 eur, sabates 250, roba interior ec.... ja sem van 3000 per tant un de 3000 em pujaria a 4000!!! per mi masses diners, del tema de la financiacio el que pots fer tambe es anar fent entregues acta. mica en mica i aixis al final ja et quedara poquet, com totes el comprem casi un any abans doncs es una opcio!!!
jo ja vaig entregar 800 euros, passat l'estiu quan vagi a encarregar les sabates ja en pagare uns 400 mes i anar fent!! aixis no fa tant de mal!!!

Sí, és clar, es pot anar fent així, però també depén molt de la botiga. Jo sé que RC i Pronovias han posat aquesta alternativa al servei de les seves núvies, però potser hi ha noies que compren el vestit en multimarques i no s'hi avenen... suposo que és qüestió de preguntar!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 1:35 am

hola chicas!!! yo tambien tengo ese mismo dilema, todavia no he ido a ninguna tienda a probarme vestidos, pero si he mirado por internet y me he informado de los precios, y la verdad es q me "fastidia" bastante tener que pagar tanto dinero por un vestido, q en verdad no les vale tanto a ellos fabricarlo, pero bueno se q al final tendre q pasar por el aro y desenbolsar una gran cantidad de dinero para q ese dia sea como siempre me lo he imaginado.
Alguna se ha informado de sitios donde se alquila el vestido, yo alguna vez me lo he planteado, pero la verdad es q no m acaba de convencer.
Q opinais?
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants