INVITAR A JEFES Y COMPIS DE TRABAJO, SI O NO?

un gran any!

Re: INVITAR A JEFES Y COMPIS DE TRABAJO, SI O NO?

EntradaAutor: snake35 » dv. jul. 30, 2010 4:56 pm

JesusyBerta ha escrit:Hola nenas!!!

Tengo un debate moral si invitar a los compis de curro y jefes a la boda. La verdad que aún falta un año y no sé, tal y como están las cosas, si seguiré en éste trabajo, pero de ser así...Vosotros los vais a invitar??? Y si no lo hacéis les vais a dar alguna explicación o simplemente les diréis que os casais y ya está???

Besitossssssss

Hola Berta!
jo fa quasi 10 anys que estic treballant a l'empresa i el meu marit 11 (treballem a la mateixa empresa) i no vam convidar al jefe, els hi vam dir que ens casàvem i fins i tot ens van fer un regal, també nosaltres els hi vam donar la targeta donant les gràcies i el detall que vam entregar als convidats. El que sí que vam convidar va ser a la noia que treballa amb nosaltres pq tenim molta afinitat, però has de convidar a la gent que et vingui de gust que en aquest dia estiguin, no per compromís (excepte a familiars), és el vostre dia i heu d'estar amb la gent que us estimeu i el que us aporten algo en la vostre vida.
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. ago. 01, 2010 11:32 am

A mi em passa com a tu, cucuruxu, el meu cap serà qui em portarà a l'altar ja que és el meu pare. L'altre cap també hi estarà convidat com a amic del meu pare juntament amb una de les seves filles i marit. Després hi ha quatre companyes de feina que estic dubtosa de convidar-les o no, sé que quan es van casar elles es van convidar mutuament (estem parlatn de fa vint anys pq són molt més grans que jo) així que suposo que jo també les convidaré, encara que seran un compromís en tota regla. Però sent la fila del jefe i mitja jefa doncs no em queda més remei... A més, elles que m'han vist crèixer suposo que els farà gràcia, no? Totes juntes a la meteixa taula i suposo que s'ho passaran teta!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: jesiev » dc. ago. 04, 2010 2:50 pm

nosaltres es que som tant poquets que no puc diferencar, tot i que ho faria però clar a la meva oficina som 7 persones més 3 d'una altra i i una de les meves millors amigues és la meva companya així que o els convido a tots o només a ella pq amb això si que no hi ha dubte però després de pensar-ho crec que els convidaré a tots, això si si venen tots hauràn de pensar en tancar l'empresa perque em caso un divendres jiji
Imatge

jesiev

Entrades: 26
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 7:59 am

EntradaAutor: marsal75 » dc. ago. 04, 2010 3:44 pm

jo a la feina actual hi porto dos anys, som tres secretàries i la cap d'estudis i després tots els profes (uns 15) on hi ha més afinitat amb uns que amb uns altres. Als jefes i a la cap d'estudis ja els hi vaig dir que em casava quan va acabar aquest curs, per que la meva feina repercuteix en la dels profes i per tant en el moment de pensar en els examens compten amb mi com a imprescindible. Tinc clar que no convido a ningú, no faig distincions... portaré pastes de te o algo així i una botella de cava el dia abans de plegar i ja está. Potser els hi donaré un detallet del casament a les persones amb les que hi tinc més afinitat i tirant milles

el meu xicot si que té pensat convidar a tres companys seus de la feina, que han estat amb ell durant més de 15 anys, en les diferents empreses que han estat (cada una absorbida per una altre). Dos d'ells són marroquins i l'altre del país. No sé que faran, si vindrán amb les dones, que espero que si, o bé quedarem un dia per a sopar amb ells quan tornem del viatge. A ells els hi sap greu vindre perque saben que els casaments son un dineral i prefereixen coses més intimes... suposo que als que són magrebins, i coneixent-los, els hi fa cosa que algú faci algun comentari per vindre al nostre casament.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants