Llista de convidats

un gran any!

Re: Llista de convidats

EntradaAutor: letse » dv. jul. 30, 2010 9:15 am

Doncs nosaltres hem decidit fer un casament només d'amics i els pares, així que estem entorn les 70 persones perquè hem pogut convidar a toooooooooooots els amics que ens ha vingut de gust. La meva família és de Mallorca, així que ja anirem nosaltres i farem un dinar celebració allà en algun moment posterior i la seva família és molt gran ja i amb una boda plantejada com la volem fer nosaltres no es trobarien massa a gust, i hem optat per fer el mateix...
letse
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. jul. 30, 2010 9:18 am

letse ha escrit:Doncs nosaltres hem decidit fer un casament només d'amics i els pares, així que estem entorn les 70 persones perquè hem pogut convidar a toooooooooooots els amics que ens ha vingut de gust. La meva família és de Mallorca, així que ja anirem nosaltres i farem un dinar celebració allà en algun moment posterior i la seva família és molt gran ja i amb una boda plantejada com la volem fer nosaltres no es trobarien massa a gust, i hem optat per fer el mateix...

Hola guapa!

Yo estoy en tu misma situación. He optado por invitar a los más allegados; padres, hermanos y tios, con primos hermanos y amigos. Mi lista también ronda los 70 invitados e incluso ya me parecen demasiados!!! Quería algo más íntimo aún, pero entonces me dejaba gente con la que me apetecia compartir ese día, así q al final seremos esos.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: jesiev » dc. ago. 04, 2010 7:51 am

Una primera llista amb tothom familia, amics, companys de feina...ens han sortit 210!!!!! una bojeria quan els vaig comptar de poc no m'agafa algu jajaja total que vam tancar la llibreta i vam pensar en un altre moment la tornem a fer
Imatge

jesiev

Entrades: 26
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 7:59 am

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 7:37 am

Nosaltres tenim una llista de 90 que penso que hem de retallar!!
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. ago. 09, 2010 9:27 am

Doncs nosaltres a la llista inicial hem comptat uns 175 inclosos els nens. I impossible retallar, auqí hi ha tiets i cosins meus i tiets seus (sense els cosins que serien uns 50 més) d'amics els que hi han de ser, més no podem retallar. L'únic que es podria retallar és els meus companys de feina que són amb parelles 11, així que tampoc no baixaria tant... Un desastre. I baixes? Doncs poquetes, a la família de fora se'ls hi facilita autocar i hotel tot el cap de setmana, així ningú dirà que no... Brrrrrrrrrr
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants