regal al nuvi el dia del casament

un gran any!

Re: regal al nuvi el dia del casament

EntradaAutor: Nikyara » dc. jul. 21, 2010 7:53 pm

Pues m parece muy mal k el barça no lo haga jejejejeje xk lo puede hacer un ral madrid y el barça no....vaya tela...pues mira k eso le haria ilusion xo wenu....a ver a seguir pensando entonces...aunk lo intentaré igualmnt k no sea x preguntarlo jejejeje
merci x el mail
Imatge
Nikyara
:: núvia experimentada

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 21, 2010 9:27 pm

La verdad es que me lleve un chasco con lo del Barça, el mail lo envié a la dirección que dice laracroft :star::

A ver que me mandan y si llega para la boda...
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 9:29 pm

yo el dia de la boda, por la mñn le llamaré o mandare un msg y le diré que abrà algun armario o algo, y dentro habrà el reloj con uan notita, tambien diciendo que le espero a las 17,30 en la iglesia...!! seguro qu le gusta!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: esteruchy » dc. jul. 21, 2010 10:13 pm

Jo el rellotge ja li vaig donar però no el pot estrenar fins el dia B. I quin rellotge! jajaja Li vaig dir o donar voltes amb un ferrari o un rellotge i va decidir el rellotge i al cap d'uns mesos... li vaig donar el rellotge!!!
Li estic fent un DVD que li donaran les nenes pel matí al despertar-se (poden passar dos coses que el tranquilitzi o es posi més nervios!) i durant el casament hi haurà un parell de sorpresetes! Potser els convidats no se n'adonen pero ell si que se n'adonarà!
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 10:18 pm

jo avere si em puc aguantar fins el dia del casament...encara falten 10 mesos coñ! jajaja sorpresetes? jo vull fer algo i no se k fer...dona ideess!! avere si entre unes ialtres..
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: esteruchy » dj. jul. 22, 2010 12:06 pm

noies aqui van possibles idees:
*samarreta de futbol/basquet firmada.
*la seva peli preferida.
*la priemera pelicula que vau veure junts
*experiencies de smartboxs, mucho más que un regalo....(conduir ferrari, avioneta, curs de velero, pufff hi ha tantes coses.. ;) )
*el rellotge
*colonia pel dia B
* alguna cosa per fer especial el viatge de nuvis
*una carta i que algú especial pels dos li dongui. (jo li estic fent un dvd i les nenes al maí li donaran)
* baños arabes/ masaje/ .... per uns dies avans del dia B.
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 22, 2010 3:21 pm

esteruchy, quantes ideas, gràcies!
V30
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 22, 2010 3:47 pm

Potser faré un Hoffmann amb fotos nostres (i a l'última pàgina una foto d'algun detallet del vestit o un peu amb la sabata de núvia, o alguna cosa... amb una frase motivadora) i que l'hi donin al matí, per acabar de posar-lo nerviós, hehe.
O el rellotge, que el trobo bona idea!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dj. jul. 22, 2010 4:25 pm

Holaaaa!!!!naltros a l' últim casament dels amics, ella de petita feia ballet i es va posar un mallot i una faldilla tutu i amb una amiga seva d' infància van fer una coreogràfia primer per tothom, i després es va quedar ella sola i amb una cançó molt romàntica li va fer uns passos de ball per acabar entregant-li un fotolibro q li havia fet amb fotos d' ells des de petit fins ara!!!va ser un moment molt xulo!!després ell va aprofitar per llegir un poema que li havia escrit!!!molt emocionant!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dj. jul. 29, 2010 5:17 pm

que bonic. Jo la veritat es que si li he de llegir algo...se que no podré, perque em conec i aquell dia m'hauré d'aguantar molt i molt...aixo si soc capaç. Així que si escric alguna cosa, que era la meva idea, sera perque la llegeixi, així que millor aixo escrit li dono al matí quanestigui sol...!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: jesiev » dt. ago. 03, 2010 9:15 am

Havia pensat en llegir-li alguna coseta ja q tot plegat es una mica especial per tots dos pel poc temps que portem junts :p, m'ho he de preparar bé perque no sé si seré capaç jejej el cas es que al dia següent és el seu cumple així q a part de llegir alguna cosa durant la ceremònia quan toquin les dotze potser faig q soni la cansoneta i q li treguin un pastís...no se si alguna vol aportar idees seria genial son tantes coses que la meva imaginació esta una mica colapsada
Imatge

jesiev

Entrades: 26
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 7:59 am

EntradaAutor: inqueta » dt. ago. 03, 2010 12:27 pm

tatania_88 ha escrit:Nosaltres tambe ens vam fer regals el dia del casament...

Durant la seva sessio de fotos vaig fer que li postesin un rellotge que posava "ens veiem a les 19h", junt amb una carteta... I ell va fer que em portesin un vano de nuvia (que jo ja havia vist...) i una carteta tambe...

I despres durant el sopar, ells va contratar un pianista (a la sala on vam fer el sopar tenen un piano de cua) que primer va tocar l'himne del Barça, i em va regalar un poster signat per tots els jugador i dedicat per l'Iniesta (m'encantaaa), i despres va tocar la canço d'Imagine (que es la meva canço preferida) i em va regalar un sopar al castell de la Ventafocs de Disney World per la nit del meu cumple, que es aquest diumenge, perque hi anem allà de viatge.
I jo li vaig regalar un poster dedicat i signat per la seva cantant preferida, que em va costar bastant de conseguir... tota una odisea!!!jeje pero li va encantar, i es va emocionar...

Crec que si sabeu que hi ha alguna cosa que li faria molta il·lusio tindre o fer, aquest es un moment genial per regalar!! A mes, sempre quedarà inmortalitzat el moment i la reaccio,que tambe es maco...

Noies com ho feu per conseguir posters firmats???? *.*.*.* pel meu nen m'agradaria aconseguir un poster del Michael Schumaher signat i per uns amics que són superforofos del Barça i que el dia del nostre casament faran 7 de anys de casats m'agradaria regalar-los un poster del Barça signat i a poder ser dedicat, suposo que és demanar moooolt. També provaré d'enviar un correu al mail que heu donat :-(
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 1:47 pm

Hola noies ja he rebut el detall que el FC Barcelona m'havia d'enviar, aquí teniu les fotos.
La veritat es que no esta gens malament, almenys ha sortit gratis no?

Li donaré tot junt amb la planta que li portaran el mateix mati del casament. :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz

EntradaAutor: Nikyara » dc. ago. 04, 2010 5:52 pm

Bueno no esta nada mal jejeejej menos da una piedra y mas x la patilla jejeje
Imatge
Nikyara

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 6:03 pm

Pues si , eso es lo que he pensado al ver el contenido del sobre >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: Alexandra23 » dj. ago. 05, 2010 8:13 am

Buenos días chicas!
Yo no le voy hacer ninguna sorpresa el día de la boda, lo que si que voy hacer es mandarle a domicilio un desayuno el día de la Boda... Que os parece¿? En la página web dde desayunos a domicilio puedes escoger el desayuno romántico...lleva taza..globo...todo tipo de bollería etc etc
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dj. ago. 05, 2010 8:26 am

Hola Alexandra23, es una idea muy bonita a tu chico le encantara.
Imagínate su cara cuando le traigan el desayuno.

Además no dicen que se llega a conquistar a un hombre por el estomago, pues ale ya tienes un punto mas, jaja.
Crisxyz

EntradaAutor: Alexandra23 » dj. ago. 05, 2010 9:16 am

Me alegra que te gusté, es que pensé que era algo original...y claro además le pondré una nota o algo así...
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. ago. 12, 2010 12:44 pm

Quines idees més bones teniu!!

El somni del meu nen, es algo raro raro raro... i no se com ho puc aconseguir però m'agradaria fer-ho la setmana avans de la boda com el meu regal per ell... allà va, és montar-se i sortir en un vaixell pesquer a pesca de nit, li encantaria sempre m'ho ha dit... algú te alguna idea de com ho puc aconseguir???
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Sita_yo » dj. ago. 12, 2010 9:14 pm

NUVOLET ha escrit:Quines idees més bones teniu!!

El somni del meu nen, es algo raro raro raro... i no se com ho puc aconseguir però m'agradaria fer-ho la setmana avans de la boda com el meu regal per ell... allà va, és montar-se i sortir en un vaixell pesquer a pesca de nit, li encantaria sempre m'ho ha dit... algú te alguna idea de com ho puc aconseguir???

mmm imagino que no coneixes a ningun pescador...El que pots fer res acostar-te algun dia a algun port pesquer i parlar amb alguns pescadors, la majoria son molt amables i potser algun s¡ofereix. Jo per fer algns treballs de la facultat he acudit al port de vilanova i la geltrú i la veritat es que m'han ates perfectament, m'han deixat pujar a embarcacions, fer fotografies, entrevistes, videos...i uns ens van passejar una estona!! es la unica solucio que trobo.
Imatge
Sita_yo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants