SaraC ha escrit:Hola noies!
Em sap greu que no m'ha passat mes per aqui...
NaBa, has de anar al castell JA! Segur que t'agrada molt!
Montseta28! Que be que et casis alla! Esplican's cosetes! Si tens preguntes jo t'explico el que vulguis! D'entrada et dire que com en el cas de 13FEBRERO, tothom va quedar encantat. El lloc es maquissim i de nit el posen super maco amb llimetes per tot arreu pero sense arribar a ser carregos. Es molt sutil, pero presios! El menjar espectacular!!! Suposo que encara no eu anat a fer la proba no? ja veuras que esta sueper be. A mi em va encantar la proba!

M'ho vaig passar de conya! I el dia de la boda era tot bonissim también! Tota la gent que treballa alla perfecte! Tots els de la familia genial (pq saps que son una familia no?). I la resta también super be. Per mi la unica cosa que va punxar una mica la musica. Nosaltres haviem tingut una reunio amb el DJ i li vem passar un cd amb musica que voliem i tal, i despres el dia de la boda va venir un altre noi. Ens van explicar que funciona aixi, que l'Oriol que es el que vem parlar es el que organitza tot i despres envia altres nois a les bodes. Pero a mi no em va agradar gaire aixo. Es va dedicar a posar la musica tal cual sortia del cd. Al final li vem dir que poses la musica que volgues i va anar millor. Aixi que si no tens massa problema dona-li barra lliure. I si vols que posi musica especial (con era el nostre cas) dona-li el cd amb un ordre a les cançons que vagi be per la festa. No se si m'explico... Pero no et preocupis pq TOT es estupendo. Aixo va ser un petit detall que nomes vem notar el meu marit i jo. Els convidats estaven contentissim!!!! Ja saps si tens pergunte qui estic! Ja tens fotograf? jo vaig agafar el Buch de Llavaneres i molt be! Estic molt contenta! Vaja, ja m'he tornat a liar!
Bueno que aqui estic pel que vulgueu!
moltíssimes gràcies per la info!!!!!!de fet ens vam decidir pel castell pq el coneixem de fa molt de temps, el meu pare és amic del Pep ( l' amo) i del cap de la brigada de cambrers!!!!
fa anys que estiuegem a Caldetes q està al costat!!!!i le veritat que el lloc és preciós per casar-se, i l' atenció de l' Anna de moment ha estat magníficaaaaa, la pobre encara no sap el que li queda per aguantar-me!!!!jejejeje
jo tinc una pregunta, en el preu inclou els centres de taula, que tal són???
tens fotos del casament?????va posa´n alguna que veiem que wapa q anaves!!!!!!