Castell de l' Oliver

un gran any!

Re: Castell de l' Oliver

EntradaAutor: NaBe » dj. set. 02, 2010 9:39 am

SaraC ha escrit:Que NaBe ja t'has decidit a anar al Castell? Tenim novetats del lloc on et casaras?

Hola guapa!

Doncs hi aniré aquest finde, que faré ruta de restaurants i el passaré a veure què! el que passa que pel que tinc, diu que en dissabte el mínim són 130 adults, i sino has de pagar a 50€ per adult fins a arribar als 130... només que al final em quedi amb 90, són 2000€ que he de pagar a "lo tonto"!!! Ja t'explicaré, no sé si hi aniré dissabte o diumenge! :-)ok:
NaBe
:: núvia experimentada

Entrades: 210
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 11:34 am

EntradaAutor: Montseta28 » ds. set. 04, 2010 7:30 pm

13FEBRERO2010 ha escrit:
NaBe ha escrit:Doncs encara no hi he pogut anar, però d'aquesta setmana no passa! S'ha de demanar hora o em puc presentar allà i llestos?

JO VAIG TRUCAR AVANS D'ANAR PER SI DE CAS, CREC RECODAR QUE ERA DE DIMARTS A DIUMENGE A PARTIR DE LE 11 DEL MATÍ.
SI VAS UN DIA QUE NO SIGUI DIUMENGE MILLOR, NOSALTRES NO VAM PODER ANAR UNA ALTRE DIA I EL DIUMENGE SEMPRE HI HA MES PARELLES.

quines fotos més precioses!!!!!!veient-les ja m' he imaginat jo al Castell el dia del meu casament!!!!!!!a tu también et va anar molt bé no????què bé trobar nuvies q s' han casat al lloc q tu has triat!!!!!estic molt contenta!!!!
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Montseta28 » ds. set. 04, 2010 7:36 pm

SaraC ha escrit:Hola noies!

Em sap greu que no m'ha passat mes per aqui...

NaBa, has de anar al castell JA! Segur que t'agrada molt! :-)ok:

Montseta28! Que be que et casis alla! Esplican's cosetes! Si tens preguntes jo t'explico el que vulguis! D'entrada et dire que com en el cas de 13FEBRERO, tothom va quedar encantat. El lloc es maquissim i de nit el posen super maco amb llimetes per tot arreu pero sense arribar a ser carregos. Es molt sutil, pero presios! El menjar espectacular!!! Suposo que encara no eu anat a fer la proba no? ja veuras que esta sueper be. A mi em va encantar la proba! :-)) M'ho vaig passar de conya! I el dia de la boda era tot bonissim también! Tota la gent que treballa alla perfecte! Tots els de la familia genial (pq saps que son una familia no?). I la resta también super be. Per mi la unica cosa que va punxar una mica la musica. Nosaltres haviem tingut una reunio amb el DJ i li vem passar un cd amb musica que voliem i tal, i despres el dia de la boda va venir un altre noi. Ens van explicar que funciona aixi, que l'Oriol que es el que vem parlar es el que organitza tot i despres envia altres nois a les bodes. Pero a mi no em va agradar gaire aixo. Es va dedicar a posar la musica tal cual sortia del cd. Al final li vem dir que poses la musica que volgues i va anar millor. Aixi que si no tens massa problema dona-li barra lliure. I si vols que posi musica especial (con era el nostre cas) dona-li el cd amb un ordre a les cançons que vagi be per la festa. No se si m'explico... Pero no et preocupis pq TOT es estupendo. Aixo va ser un petit detall que nomes vem notar el meu marit i jo. Els convidats estaven contentissim!!!! Ja saps si tens pergunte qui estic! Ja tens fotograf? jo vaig agafar el Buch de Llavaneres i molt be! Estic molt contenta! Vaja, ja m'he tornat a liar! :-))

Bueno que aqui estic pel que vulgueu!

moltíssimes gràcies per la info!!!!!!de fet ens vam decidir pel castell pq el coneixem de fa molt de temps, el meu pare és amic del Pep ( l' amo) i del cap de la brigada de cambrers!!!!
fa anys que estiuegem a Caldetes q està al costat!!!!i le veritat que el lloc és preciós per casar-se, i l' atenció de l' Anna de moment ha estat magníficaaaaa, la pobre encara no sap el que li queda per aguantar-me!!!!jejejeje
jo tinc una pregunta, en el preu inclou els centres de taula, que tal són???
tens fotos del casament?????va posa´n alguna que veiem que wapa q anaves!!!!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: SaraC » dg. set. 05, 2010 6:53 pm

AAA Aixi ja tens molt bones referencies! Jo el vaig triar pq em volia casar per la zona también, de tota la vida he estiuejat a Llavaneres i es per mi una zona molt especial!

El que preguntes de les flors si que esta inclos, si. A veure a nosaltres ens van donar el contacte del Jesus, el florista. Son de Llavaneres, es diu floristeria Siville o algo aixi, Vas alla, tens una reunio amb ell i t'ensenya un munt de centres que estan inclosos. N'hi ha alguns amb suplement, pero ja et di que amb els que estan inclosos al preu en tens de sobres. N'hi ha mils! I estan molt be. A mes si vols canviar alguna cosa el tio no te problem! Esta prou be.

Lo de les fotos... mira es una mica ranci pero al Jordi, el meu marit, no li agrada gens que corrin fotos seves per aqui. Aixi que si vols pase'm el teu correu per privat i te n'envio alguna. O sino si tens facebbok alla en tinc algunes. I en podria posar mes.

Ja tens fotograf? quin has triat? jo vaig agafar el Buch de Llavaneres i esta molt be.

Si tens cap mes dubte ja sap!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dl. set. 06, 2010 9:18 am

HOLA MOTSETA28, JO TINC FOTO-CRÓNICA A LES CRÓNIQUES 2010, AIXI QUE ET POTS PASSAR I VEURAS FOTOS!!
EN MI CABEZA HABIA UN SUEÑO... Y SE HA HECHO REALIDAD...
TU ERES LA SUERTE DE MI VIDA...

Imatge
13FEBRERO2010
:: núvia experta

Entrades: 652
Membre des de: dc. set. 23, 2009 3:59 pm

EntradaAutor: SaraC » dl. set. 06, 2010 11:54 am

Nabe ja has anat al castell? que t'ha semblat? Ja has decidit que faras?

Vaig a intentar posar algunes fotos aqui del lloc pq veieu algo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
SaraC

EntradaAutor: SaraC » dl. set. 06, 2010 12:03 pm

Ara de la sala
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
SaraC

EntradaAutor: SaraC » dl. set. 06, 2010 12:17 pm

En volia posar mes pero son del fotograf i ocupen molt i no em deixa pujar-les... Y no se com reduir-les :-/

Si vols mes coses ja anem parlant!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: NaBe » dl. set. 06, 2010 12:55 pm

Mmmmmmm.... qué pinta tiene todo!!! madre mía! :-)ok:

Lástima que se nos va de presupuesto, piden mínimo 130 comensales!!! :star::

Gracias por todo! ::love::
NaBe

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dl. set. 06, 2010 3:41 pm

NaBe ha escrit:Mmmmmmm.... qué pinta tiene todo!!! madre mía! :-)ok:

Lástima que se nos va de presupuesto, piden mínimo 130 comensales!!! :star::

Gracias por todo! ::love::

DEPENDE DE LA FECHA PORQUE NOSOTROS ERAMOS 20 COMENSALES Y NO ME COBRARON HASTA LOS 130!!!! NOS CASAMOS EN FEBRERO.. MIRA MAS FECHAS!!!

Imatge
13FEBRERO2010

EntradaAutor: NaBe » dl. set. 06, 2010 4:14 pm

Gracias 13FEBREO2010! lo tengo en cuenta, pero es que los meses que miro yo con temporada alta por lo visto! no sabía que hasta en eso hubiera temporadas... supongo que cuando empiezas con una idea cuesta cambiar... pero bueno, que si no encontramos nada que nos convenza, tocará empezar a pensar en cambio de fechas...

Gracias guapas! ::love::
NaBe

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dl. set. 06, 2010 6:33 pm

NaBe ha escrit:Gracias 13FEBREO2010! lo tengo en cuenta, pero es que los meses que miro yo con temporada alta por lo visto! no sabía que hasta en eso hubiera temporadas... supongo que cuando empiezas con una idea cuesta cambiar... pero bueno, que si no encontramos nada que nos convenza, tocará empezar a pensar en cambio de fechas...

Gracias guapas! ::love::

YA ME LO IMAGINO, NOSOTROS ES QUE TENIAMOS MUY CLARO QUE QUERIAMOS INVIERNO, Y LA VERDAD LO QUE ME CUENTAS NI SABIA QUE LO HACIAN, SE QUE EN FEBRERO NO ES MUY USUAL QUE SE CASE LA GENTE, PERO NOSOTROS LO DECIDIMOS POR MUCHOS MOTIVOS, Y UNO DE ELLOS AL SER 20 INVITADOS, NOS IMAGINAMOS QUE NOS DIRIAN QUE NO A CELEBRAR NUESTRA BODA EN MUCHOS SITIOS, Y QUERIAMOS ESCOJER EL QUE NOS ENAMORARA.

Imatge
13FEBRERO2010

EntradaAutor: Ishtare » ds. març 26, 2011 8:08 am

Hola!
Soc nova per aquí, he arribat al forum fent cerca a google buscant referencies del Castell de l'Oliver. Veig que fa temps que no hi ha moviment però no vull deixar passar la oportunitat.

Nosaltres ens casem aquest novembre i un dels llocs que ens agrada més es el Castell de l'Oliver tot i que no el podem anar a visitar. El meu xicot i jo vivim al estranger i no serem a Barcelona fins Novembre, els meus pares estan ajudant-nos molt i van anar a visitar el lloc, ens han enviat fotos i s'ajusta al que estàvem buscant però en altres fòrums he llegit algun comentari negatiu i voldria treure'm la por. M'alegra molt veure comentaris positius i seria genial saber més de com us va anar el gran dia per així acabar-nos de decidir. Moltíssimes gràcies, a veure si hi ha sort i us puc contactar pel fòrum.
Ishtare

Entrades: 2
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:39 am

EntradaAutor: An_na » ds. maig 14, 2011 9:12 am

Ostres!

Que bé no? hi ha moltes noies amb experiència propia i tot! val la pena llegir-vos durant una estona hehehe!

Nosaltres ens casem al febrer de 2012 i estem buscant restaurant.. vam anar a visitar el Castell i ens va agradar força...
Ara queda acabar d'estudiar la oferta però és un ferm candidat! ;)
Imatge
An_na

Entrades: 19
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 4:35 pm

EntradaAutor: SaraC » ds. maig 14, 2011 10:59 am

Hola noies!

Quin greu haver deixat aixo de banda. Ara ja fa un any i mitg que ens vem casar aixi que la casa ja queda una mica llunyet... Per aixo he estat poc per aqui. Pero si teniu cap dubte sobre el castell o sobre el que sigui aqui estic!

Respecte al tema economic jo el que en vaig treure despres de tota l'experiencia es que d'entrada sembla una mica mes car que altres llocs, pero despres no ho es. Esta tot inclos i no hi ha sorpreses d'ultima hora. Ara estem montant la boda de la meva germana i estic tornant a veure que hi ha llocs que det diuen un preu i despres hi ha mils de suplements, i al final aixo surt car!

Bé, com ja us he dit, si teniu dubtes pregunteu!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: MariaRequena » dl. juny 20, 2011 1:07 pm

Ei hola! sóc nova al fòrum! Jo em caso al Castell de l'Oliver encara que no he estat abans en cap casament... Només a una comunió així que m'anirien molt bé els comentaris d'algú que s'hagi casat allí. Algú sap què tal l'aperitiu? És abundant? Gracies!!!
MariaRequena

Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 20, 2011 12:59 pm

EntradaAutor: SaraC » dl. juny 20, 2011 1:37 pm

Hola!

Jo em vaig casar alla fa casi 2 anys. La veritat es que vem quedar encantats! L'aperitiu es IMPRESSIONANT! Super abundant, i molt bo! La gent va quedar molt contenta. Recordo varies coses que eren bonissimes. La crema de pesols amb foie, d'entrada no tenia molt bona pinta, pero era... espectacular! No se, jo nomes et puc dir que recordo que no paraven de sortir cambrers amb safates plenes de coses, a part de algun bueffet que hi havia per alla.

Si vols et passo fotos del que hi havia.

I el menjar va ser también molt molt bo! Jo no recordo gaire que tal estava, vaig menjar pero... que vols no estava pel menjar ben be, estava mes pendent de moltes altres coses. Pero tots els convidats ens van felicitar moltissim pel menjar. Tinc una amiga que em diu sempre que es la boda que millor ha menjat de les que ha anat, i que es el millor solomillo que ha menjat mai!

Quan et cases? si necessites res ja saps! I si vols veure fotos avisa'm!

MUA
Imatge
SaraC

EntradaAutor: MariaRequena » dl. juny 20, 2011 4:14 pm

Gràcies SaraC! Doncs em caso al setembre! Ja queda poc i amb l'agost pel mig.....

Doncs tenia dubtes amb l'aperitiu perque vam anara la prova del menú i genial però clar, no vam tastar els aperitius... Si tens fotos i me les pots passar, t'ho agarairia! Merci!!
MariaRequena

Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 20, 2011 12:59 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants