SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

un gran any!

Re: SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

EntradaAutor: spiderpitu » dj. jul. 08, 2010 1:10 pm

Bueno, las religiones inscritas y reconocidas en España son la católica, la evangélica, la judía y la musulmana. Aqui faltan muchooooos religiones, pobres novios buddistas, hindus, sijs, luteranos, mormones, ect ect sus bodas no tendran ningun validez legal y probablemente los invitados a la ceremonia religiosa les criticarán porque el momento que cuenta es cuando firmaron en el juzgado.. no el paripé que estan haciendo según su fe... :-(

Lo que yo quiero decir es que una boda, el dia que te casas, el enlace matrimonial, en mi opinión, no es el momento que tiene la legalidad vigente, es el momento cuando los novios deciden celebrar su enlace con sus familias, el otro al final y al cabo es un papel, que tendrá importancia legal pero sentimental no! Como si no voy a firmar nunca y hago la ceremonia del enlace o que me bendigan de la unión con mi pareja, me da igual, lo que yo estoy celebrando es que yo quiero a esa persona, quiero estar con ellos y quiero que todo el mundo lo sepa.

En paises donde no se pueden casar legalmente los gays, esto no impide a las parejas celebrar sus uniones o sus "bodas", lo hacen igualmente con o si papel.

Yo sigo opinando que el momento del juzgado es lo de menos.
23-Abril-2011
spiderpitu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 08, 2010 1:31 pm

estoy contigo spiderpitu,pero es una pena que no se puedan sacar los libros de los juzgados y así poder firmar en el restaurante con el juez.
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: spiderpitu » dj. jul. 08, 2010 1:36 pm

Ya, claro que es una pena, será la solución perfecta pero mientras tanto hay que aguantarse :star::
23-Abril-2011
spiderpitu

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: Alexandra23 » dj. jul. 08, 2010 1:46 pm

Lanati Estoy alucinando con los comentarios negativos...a mi me queda un año para unirme a la persona que más he amado en mi vida y me caso con él pq le quiero. Hemso decidido celebrarlo con todo detalle pq nosotros queremos que no falte de nada no con intención de superar a ninguna boda de nadie... Al coontrario, y como dicen compañeras del foro lo hacemos por nosotros no por nadie ! Que lo criticaran ...y que? Si mi costi y yo estamos felices con lo que hemos hecho me dará igual las opiniones negativas.
Encuentro de mal gusto decir que a todo lo que las compañeras del foro le damos importancia no la tiene,,,te recuerdo que has entrado en un foro donde la gente explicamos y compartimos nuestras ideas te parezcan tonterias o no. Es por ello que si, que seguramente lo haces desde el respeto pero vamos...no dejas idea, detalle o ilusión en pie TODO lo criticas.
Y que mas da si te casa un actor o no¿? Y te lo digo yo que me caso por la iglesia unsaboda no deja de ser la única vez que puedes juntar a tu familia + amigos + conocidos y a toda tu gente en general y gritar a 4 vientos que AMAS a esa persona y que has decidido formar una familia con él. y lo celebras en una fiesta.
Todo lo que lo dicho también lo hago des de el respeto.
Besos
Alexandra23
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 08, 2010 1:58 pm

Hola noies,

Francament, no entenc com pot crear polèmica aquest tema... penso com la Duna, que tothom faci el que vulgui i opini com vulgui, i tots tan feliços. Tampoc penso que la Lanati hagi dit res desorbitat, simplement ha comentat certes coses tocant de peus a terra (a tots ens passa, que amb l'emoció perdem el nord de vista, jo la primera, i ens sap greu quan algú ho reflexiona fredament).

Penso també que el casament l'hem de pensar per nosaltres i per ningú més, ha de ser tal i com nosaltres volem. La gent estarà contenta aquest dia, però no veurà les coses de color de rosa com ho farem nosaltres i el que a nosaltres ens sembla preciós a un altre li pot semblar horrible. I s'ha de respectar, i no passa res.

Un altre tema que trobo que és totalment veritat: les entregues. Són un tostón pels convidats, fins al punt de trencar l'ambient. Jo m'estic plantejant fer algun regal especial en altres moments del banquet, sense que tothom estigui pendent per obligació. M'importa agraïr a aquella persona el que ha fet per nosaltres, no pas que tothom ho vegi. No sé, és l'experiència que he tingut, els convidats no es coneixen entre ells i a molta gent se li fa pesat somriure a cada entrega quan no sap ni el motiu ni coneix el destinatari, jejeje! Penso que el moment del ball por ser un bon recurs per acabar d'agraïr a certes persones la seva presència, de manera personal i més íntima. Ojo, és només el meu punt de vista, estic segura que hi haurà gent a qui li encanta veure-ho tot i no es cansa.

Per mi sí que és important el moment de l'enllaç (en el meu cas, religiós), és "el moment" de veritat. Jo ho sento així, és el que realment m'emociona i em fa feliç. La festa, per nosaltres, és la manera d'agraïr a tots els que estimem que estiguin al nostre costat, i evidentment intentarem fer-la pensant que la gent se'n vagi amb una bon record cap a casa. D'altra banda, entenc que és una "p*******" que no tinguin validesa els casaments als restaurants, i comprenc perfectament que qui ho fa tingui la il.lusió posada en aquell dia (no quan signen), ja que és quan realment t'acompanyen els éssers estimats. De tota manera, m'extranya que sigui tan difícil que acceptin fer casaments civils el mateix dia, les parelles que conec que s'han casat pel civil ho han fet així, amb una cerimònia vàlida, ja sigui en uns jardins, en una sala, en una biblioteca o a la sala d'actes de l'ajuntament engalanada per l'ocasió.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: carlina » dj. jul. 08, 2010 2:10 pm

Hola noies, hola Nati m'agradaria aportar la meva experiència, abans que rés voldria dir que el que diré no va contra teva ni contra ningú sempre que he opinat al foro he intentat fer-ho prudentment pq ningú s'ofengués, bé allà va:

Jo estic amb la spiderpitu el dia del casament és aquell en el qual ho celebres, és molt injust que diguis que no pots comptar com a dia del casament el dia que et casés al restaurant que tens que comptar el dia que has firmat, pel mateix que diu la spiderpitu pq per tu el dia espècial el que compta és aquell que et casés davant de tots els que estimés. A més en el meu cas no vaig tenir elecció, hem vaig tenir que casar pel civil tant si com no. T'explico:

La meva sogra, la meva cunyada gran i 3persones més de la família del meu marit són testimonis de Jehová i ja hi va haver moguda pel casament del germà del meu marit que es van casar per l'esglèsia i la meva sogra i la meva cunyada gran i les altres 3persones no van entrar a l'esglèsia.us imagineu pobret Carlos(és diu carlos el meu cunyat)entrant del braç de la seva padrina!Què fort deu meu!(aix es que m'encenc, bé es igual deixem-ho o hem de respectar).
Doncs la meva cunyada o sigui la dona del carlos va agafar un cabreig impressionant tant que desde llavors no pot veure la sogra no li ha deixat mai el nen que van tenir, fa cosa de dos anys desde que han tingut la nena que la cosa amb la sogra s'ha arreglat, ara tenen bona relació però a ella sempre li queda aquell rencor per dins, un dia vam estar parlant d'això i vosaltres sabeu el que es veure plorar a la teva cunyada explicant-ho, a mi se'm trencaba el cor la veritat, per quant van batejar la nena igual va plorar pq la sogra no va venir ni al banquet. mireu jo sé que ho he de respectar però se'm trenca el cor, bé deixem-ho no vull que creï polèmica això siusplau us ho demano noies.
I per això veient a la meva cunyada vaig pensar que jo no volia aquests mals rollos i no volia tenir dins meu aquest rencor i quan el meu marit hem va demanar per casar li vaig dir ens casarem pel civil al jardí del restaurant vale i ell hem va dir que d'acord que estava molt orgullós de mi pq així podria entrar del braç de la seva mare i tots podien estar presents quan ens declaressim amor etern.aix m'emociono quan hi penso!

doncs per mi el dia que compta no és el dia que vaig anar a firmar a l'ajuntament és el dia 28/06/09 quan jo i el meu marit ens vam casar davant de tota la família al restaurant de la Boscana.

També us he de dir que no va ser una cerimònia civil gaire corrent... no trobo la paraula per definir-ho va ser molt protocolaria, van haver-hi moltes coses que es fan a la cerimònia religiosa però ningú es va molestar per això, la meva sogra inclús hem va felicitar per com ho havia organitzat tot(el discurs el vaig escriure jo i va ser molt romàntic i emotiu i el protocol també), si voleu llegir la meva mini cronica és a la pàgina 100 de nuvies de lleida 2009, veureu que bonica que va ser la cerimònia.

Bé nati ja veus que hi ha que no tenim elecció i per això hem sap greu que diguis que he de comptar com a dia del meu casament el de l'ajuntament, m'agradaria que amb tot això comprenguessis pq compto com a dia del casament el del restaurant.Et torno a dir que no t'ofenguis sisplau hem sembla que no he dit rés que et pogués ofendre però per si a cas...vinga maca i maques fins una altra.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Sahukyra » dj. jul. 08, 2010 2:22 pm

Eo eo eo!!! Llevo muy poquito tiempo en el foro… menos de una semana!!! chicas!!! Leer la opinión de Lanati, como eso… como una opinión! A ella no le “importa” (ojo! Sin mala intención lo digo… es que no encuentro otra forma de explicarme!) pues eso… a ella no le importa los detalles que a las demás si. Perfecto! Que a las demás les importa muchísimo esos detalles que les hace hacer chirivitas los ojos! Perfecto!

En el mundo hay millones de opiniones, gustos, pensamientos, emociones… etc etc etc… no hagamos caza de brujas, solo porque una persona haya dicho que no entiende el porque de tanto alboroto. La que quiera/ o el que quiera, que explique porque le es tan importante. Pero que no se le señale con el dedo y diga!! AAAAAAAAALA PERO QUE BURRADA HAS DICHOOO!!! No es así.

A unos le gusta la nata y otros el chocolate.

Lanati, tu curiosidad creo yo, que no ha sido bien expresada… y de ahí que haya estas confusiones y “polémica” ten en cuenta… que si entras en un foro de bodas, es porque encontraras gente que habla de cosas de boda y todo lo que conlleva. Se verán opiniones de un extremo y de otro… pero no por ello se tiene que decir que NO entiendes una cosa u otra. A ti por ejemplo te gustará las matemáticas y a mi la filosofía, pero por ello no voy a decir que NO entiendo porque te gustan las matemáticas!

Chica, la vida ya es bastante complicada y si encima que tienes que pagar un paston por una ilusión, siempre esperar lo mejor. De una forma u otra. Para unas el mejor banquete será pasarse por el Mcauto y el último paga jajaja y para otras el restaurante más lujoso, o carismático… o… sinceramente esaltamos lo que se dice aquí, pero realmente escogemos lo que va con nuestra persona

Y el que quiera aparentar (lo digo por un comentario de Lanati) y se lo puede permitir… si es feliz así, por qué no?
En resumidas cuentas, cada boda es preciosa, no por lo que se hace… también, si no por quienes están…. Pero se tiene que permanecer uno en silencio por miedo a aparentar! Si realmente todos miramos lo mismo… hay quien permanece en silencio, hay quien explira mil foros sin decir nada, hay quien cuenta hasta el mínimo detalle de lo que ha hecho y como se ha dicho anteriormente… para gustos los colores!

Chica! No te preguntes tanto el porqué de los demás y mira tu porqué. Solo ese es el que te debe importar porque es el tuyo.
Espero que con este mail. Se calmen las aguas… y se quiten esos disgutillos de algunas que han sentido por la opinión de Lanati, que para mi parece era meramente curiosidad por algo que ella no entendía.

Un beso a todas las bodas diferentes y genuinas del mundo!!
Imatge
Sahukyra

Entrades: 115
Membre des de: dc. juny 30, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 08, 2010 2:44 pm

Sahukyra estic totalment d'acord amb tu.
DUNA_BCN

EntradaAutor: Nexta » dj. jul. 08, 2010 3:07 pm

Ahora me toca a mi :D

Chicas hay miles de puntos de vistas y lo que para mi es importante igual para vosotras es una tonteria que ni se le ha pasado por la cabeza. Lo unico que tengo claro es que haga lo que haga, lo hago con toda la ilusion.
Lo que si que tengo claro es que cuando pasa el tiempo y recuerde mi boda, no quiero arrepentirme y hasta ese dia, hare todo lo que este en mis manos para hacer mi sueño realidad y para realizar la boda que siempre he soñado.

CADA PAREJA ES UN MUNDO, PERO TODAS CON UNA ILUSION EN COMUN, CASARNOSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta
:: núvia experimentada

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 3:28 pm

Aixxxx!!! És que em penso que no m'he explicat bé. Shaik i SahuKyra sí que m'heu entès; és justament això el que volia dir.

NOOOO!!! No penseu que em semblen tonteries el que esteu planejant... Ni molt menys!! Estic agafant moltes i bones idees gràcies a totes vosaltres. I simplement volia dir, en el tema de casament al restaurant, que no m'havia ni plantejat que això es podia fer (jo sempre he assistit a casaments reals, civils o religiosos), i, en un primer moment, m'ha provocat certa hilaritat. El meu xicot tampoc ni s'ho plantejava (ho hem parlat al migdia). Espero fer-me entendre millor d'ara en endavant, i poder donar lliurement la meva opinió, també, ja que us consultaré un munt de coses. De veritat, un petò a totes i, que quedi clar, no em sembla cap ridiculesa cap cosa de la que direu que fareu, simplement parlo per la meva experiència.
No sé qui ha dit que la MEVA GENT potser no ho sent així. Perdona, he deixat ben clar que es tractava de casaments amb gent que no té res a veure una amb l'altra; de fet, en un casament jo amb prou feines era coneguda del nuvi. I el que jo he vist és que a la gent no l'importava gaire el que passava (excepte als més directes).
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: carlina » dj. jul. 08, 2010 3:49 pm

Doncs no entenc pq et pot provocar riure sorollós(el diccionari diu que hilaritat vol dir riure sorollós)el fer el casament en el restaurant.És més bonic poder fer el casament a l'aire lliure en un jardí preciós que en un ajuntament(no us ofengueu ara siusplau les que us caseu en un ajuntament hi ha ajuntaments i ajuntaments i el nostre era molt cutre).
Bé et torno a dir que no t'ofenguis pel meu comentari.
Vinga maca adéu!
carlina

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 3:56 pm

Sé el que vol dir "hilaritat", no acostumo a emprar termes que desconec. Ostres, ja no sé què més voleu que digui. Em penso que ja ho he explicat prou clar. No entens que, en un primer moment, no em pogués creure que algú fes aquest tipus de cerimònies? (abans de que us llegís, està clar). Doncs no és tan difícil d'entendre; he parlat amb una amiga i m'ha dit que ella mai podria donar fe de que la seva cosina està casada, donat que ella no ho ha vist, perquè li van informar, la setmana següent d'anar al seu "casament", que l'oficiant era un actor. Ja no penso disculpar-me més per una reacció que he tingut en un primer moment i que ha provocat la meva curiositat i, posteriorment, la meva opinió.
Lanati

EntradaAutor: carlina » dj. jul. 08, 2010 4:02 pm

A veure Nati t'he dit que no t'ofenguis que no t'ho dic per fer-te mal ni anar en contra teva igual que tu has donat la teva opinió jo dono la meva.en cap moment he dit que et disculpessis, el que jo vull es que entenguis que per mi el dia que compta és el dia del restaurant no el de l'ajuntament.Això de la teva amiga o trobo una mica lleig, ¿pq no s'ha de creure que estan casats?no sé a mi m'ho diu algun convidat a la meva boda això i es que hem quedo flipant.Entenc que si ho desconeixies que es feien bodes als restaurants doncs et sobtés però també vull que entenguis que per mi el dia 28/06/09 és l'important.
Bueno per la meva part no tinc rés més a dir Nati i no voldria que hi hagués mal rollo entre nosaltres vale maca.

Adéu maca!
carlina

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 4:03 pm

Ok! :-)ok:
Lanati

EntradaAutor: carlina » dj. jul. 08, 2010 4:04 pm

ok!
carlina

EntradaAutor: marsal75 » dj. jul. 08, 2010 5:31 pm

bé, ara faig jo la meva aportació, el meu granet de sorra al fil

ha quedat clar que el que més t'havia xocat de tot era el fet de fer el casament al restaurant, que jo d'entrada ja hi dic fer el paripé o el teatre. Nosaltres ho fem així perque ho volem. El dia d'abans anirem a l'ajuntament a signar i el dia de la festa amb la familia ho farem al restaurant i ens ho farà un cunyat, amb tot el seu carinyo i conya (perque dir mentides, el temo en aquest sentit). Jo he anat a molts casament, masses!, ja que sóc de les petites dels meus cosins i les recordo gairebé totes, no les musiques pero si on s'han fet, com ho he passat com a convidada (bé dels primers casaments on jo tenia 6 anys em recordo de detallets puntuals) i sé el que m'ha agradat d'uns i el que no d'altres, sé de restaurants on els recomenaria i d'altres on diria no gracies. Però suposo que tots els meus cosins ho han fet amb tota la seva il·lusió en el seu moment i sincerament en tots he sentit alguna crítica... pero la gent, per desgràcia som així...
nosaltres ens casem d'aquesta forma perque no som practicants i per tant descartem l'esglèsia, i en l'ajuntament o jutgat ho veiem una mica fred (jo al que he anat d'aquesta forma... sense comentaris... va ser en un poble de València i va ser el mateix que si jo agafo un full i me'l llegeixo de dalt a baix sense aixecar la vista del full), per tant quedava fer-ho en el restaurant, i el meu cunyat es va oferir com a oficiant (literalment ens va dir: per a que li doneu la pasta a un desconegut me la doneu a mi i segur que us ho faig millor).

respecte a la resta de cosetes que has fet esment... doncs tot són opinions... perque del blanc al negre hi ha una gran escala de grisos
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 08, 2010 5:38 pm

sigo diciendo que el problema es q no se puedan sacar los libros del ajuntamiento, si se pudieran no estariamos hablando de este tema.
pero bueno, yo sinceramente cuando hace unos años me enteré que en las bodas civiles en los restaurantes son actores,o familiares, me desilusioné, es un pna que no pueda ser un juez, pero que otra opción te queda cuando no quieres casarte por la iglesia? en fin, que no pasa nada,pero creo que si las bodas civiles siguen creciendo en numero seria bueno que canviará la legislación y que la boda del restaurante fuera legal.
DUNA_BCN

EntradaAutor: Laury_82 » dj. jul. 08, 2010 6:53 pm

Hola wapis,

Yo pienso que la gente que el dia de nuestra boda nos empiece a critikar... que seguro que las habrá son personas de las cuales nos podiamos a ver ahorrado el cubierto XD quiero decir que no sera gente q nos aprecie de verdad, tu te crees que tu abuela o tu mejor amiga va a empezar a soltar Mi**** y kejas sobre la boda? pues claro q nooo, sera la boda mas bonita y la mejor, con la comida mas estupenda y tu la novia mas preciosa.

Eso es lo que yo creo.

Por esa regla de tres, para que decoramos un piso? para que lo ponemos a nuestro gusto? si luego vendran visitas y lo critikaran? que hacemos dormimos en el suelo? y con un campin gas para cocinar???? verdad q no? que es TU casa y tienes que sentirte y estar agusto en ella?? Pues lo mismo con TU BODA.
(a lo mejor es un ejemplo malo... pero creo qye me entendeis jasjajsajsjas)
Imatge
Laury_82

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. jul. 08, 2010 6:57 pm

Pero que mania en que legal o no legal, en mi opinión lo importante es tu dia, tu marido, tu gente, tu fiesta, celebras el matrimonio una fiesta para toda tu gente nada más que eso...
Para mi un actor puede ser el cura, quien es para que me case él, no ho puc entendre..., o un juez, o cualquier otro... lo importante es los sentimientos estar rodeada de la gente en ese dia, para mi mi boda es eso. Por lo demás todo va a ser igual cases donde te cases, los mismos derechos vamos a tener todos, tanto los de la iglesia como los del juzgado o ayuntamiento.
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 08, 2010 7:54 pm

Lanati, creo que estás un poco desinformada y por eso no entiendes ciertas cosas. Muy pocos ayuntamientos sacan los libros oficiales para que tu puedas firmar, entonces como a mi y ha otra mucha gente nos parece muy frío o poco bonito el ayuntamiento que nos toca, es por eso mismo que preferimos hacer la ceremonia civil en el restaurante, que si, es un teatrillo o un paripé como lo quieras llamar, pero es la celebración de tu boda aunque la firma la hagas otro día, que a fin de cuentas, es sólo una firma, no la emotividad del momento que lo compartes con las personas que más quieres.

También los reyes son los padres, pero a que lo celebras igualmente y sigue siendo un paripé? Pues ésto es lo mismo, y creo que le has dado demasiada importancia a algo que no lo tiene, además de dejar un comentario un tanto desafortunado como que tu amiga no sabe si su prima está casada xq no lo ha visto ¿?....creo q sobran los comentarios....
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants