ENTRETENIMIENTO DE LOS MAS PEQUES

un gran any!

Re: ENTRETENIMIENTO DE LOS MAS PEQUES

EntradaAutor: sipama » dl. jul. 12, 2010 3:30 pm

Hola!

Jo faig cangurs a casaments i altres celebracions junt amb altres noies. Just aquest cap de setmana passat hem fet un a una noia d'aquest forum. Si voleu més info, digueu-m'ho i si voleu referències, li puc preguntar a la noia del forum si ella vol donar-les i així us orienteu. Ens adaptem al que necessiteu. No som una empresa però totes tenim titulacions d'educació i/o lleure, ho fem pel nostre compte a particulars i també alguns restaurants ens truquen quan els hi demanen un servei de monitores.
Portem material i fem un munt d'activitats.
Petonets!!!
sipama l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 17, 2010 5:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sipama
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: Laury_82 » dl. jul. 12, 2010 7:23 pm

Hola wapis,

Yo tambien me habia plantado poner canguros o gente que me tubiera entretenidos a los peques, en principio iba a poner una mesa solo de niños, pero despues de hablar conb mi pareja.. no lo haremos, ya que los mas pekes q tenemos desde 1 añito, esos tienen q estar cn sus padres en la misma mesa.. porke sino ni comeran ellos ni dejaran comer, ya que creo q los padres no estaran trankilos ya que estaran levantandose cada 2 x 3... y pfff son muy xikititos para dejarlos con alguien extraño para ellos...

Asi que aunke sea una tonteria lo que haré sera comprar globos de estos de helio.. con forma de bob esponga, de hello kitty, etc y los ataré a la sillita donde vayan sentandos en la mesa. Asi ellos tambien tendran su detallito de bienvenida.

Luego ademas de las xuxes,a las niñas les regalaré un peluxes que ira atado a la bolsita jejej y a los niños unos coxes que son como de formula 1 de la Belros, que tambien llevan unas golosinas dentro.

Nose creo q les puede hacer gracia a los pekes.

Que os parece?
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: laracroft » dt. jul. 13, 2010 7:52 pm

Hola noies!! em vaig casar el dia 20 de juny, i nosaltres ja tenim un peque de dos anys i mig... A la nostra boda vam ser 77 adults i 9 nens, una nena de 7, un de 9 i els altres 7, terremotos: el mes petit tenia any i mig i el mes gran 4 acabats de fer... Els nens tan petits no s'estan en una taula part dels seus pares, van tota l'estona amunt i avall, jugant entre ells, perseguint a la nuvia... és més, jo al meu fill en una boda no el podria tenir en una taula apart, ni ell crec que volgues ni jo estaria tranquila, encara son uns enanos, i com acabaria la taula.. jajajaj!!
A la nostra boda els nens no van parar... jo vaig pensar agafar un servei tipus l'empresa mondoci... és molt economic, em va sorprendre, tinc un parell de pressupostos de 115 i 120 euros, amb un castell inflable i tot això... vaig parlar amb una amiga que ho va contractar i em va dir que els nens no li van fer gaire cas, i que si ho fiques fora, per molt monitor que hi hagi la majoria de pares es veuen obligats a estar a fora vigilant els nens (és inevitable, jo tampoc m'estaria al saló fent un cubata mentre el nen és a fora en un castell, si es un tros de bestia!! pero si els nens fossin més grans si ho haguessim agafat... Jo vaig posar a cada nen una caixeta tipus happy meal del mickey (les vaig comprar a comercial bolsera y a la tenda Party que hi ha a la maquinista) i les vaig omplir amb una llibreta, un pack de llapis, goma, regla, maquineta, un munt de pegatines, uns ninos petits tipus playmobils, plastidecors, dibuixos per pintar, alguns carmels, baldufes... coses del tipus que es posen a la pinyata, vamos, de tot, estaven a petar!! els nens van estar pintant, enganxant pegatines arreu... va estar molt guay i els pares ho van agrair molt... us deixo alguna foto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: sipama » dt. jul. 13, 2010 8:34 pm

Molt xula la caixa laracroft!
sipama

EntradaAutor: Nikyara » dt. jul. 13, 2010 9:56 pm

Sí Laracrof ta way esa idea, yo también había pensado en hacerles una bolsita antiaburrimiento!!! jeejejeje xa k ellos se entretengan, y respecto a lo de la mesa separada, yo lo tengo claro k no, k cada niño con sus papis, k luego se quieren ir a jugar pues alla ellos, xo durante la comida q sean los papis d cada uno kienes les presten atención, además eso es algo k yo siempre he odiado d peke, k me pusieran a parte d mis padres jejejejeje sk de siempre he sido super timida, y xa mi era como un castigo, recuerdo k mi madre siempre cogia una silla y m ponia a su lado, aunk no estuviese planeado asi por los novios jejejeje así k yo con mis recuerdos d peke no lo voy a fer jejejej
Imatge
Nikyara

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: V30 » dc. jul. 14, 2010 8:24 pm

Gràcies per la informació Laracroft!
V30

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: kris28 » ds. jul. 17, 2010 2:55 pm

Hola noies!!

Nosaltres em contractat a mon d'oci per el nostre casament ja que tenim 10 nens de 3 a 8 anys i aixi els posem tos juntets a un taula. No se quines noies volien posar castells inflables, a mon d'oci a part dels monitors que els ajuden a sopar i els hi fan tallers de jocs, tambe pots contractar castells inflables, que els hi pintin la cara, etccc...
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 17, 2010 4:26 pm

Nosaltres hem decidit que cada nen anirà assegut amb els seus pares, aixi tots mes controlats i els pares no han d' anar aixecant-se cada dos per tres. També hem pensat que pot ser fem un racó de joc pels nens, és a dir, portar joguines no moltes i que ells puguin jugar trqnuilament q és el q més els agrada, i també donar-los un regalet amb colors, engaxines, estil la foto que han posat més amunt, trobo que ells ho agrairan molt!!!!una altra cosa q em passa pel cap és fer una pinyata a l' hora del ball per ells, s' ho passen tan bé!!!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 3:59 pm

si us serveix, jo fare una taula per als nens pero els que tenen mes de 3 anys....els que son mes peques si que estaran amb els seus pares. I pels que son mes peques també els faré una capseta amb varies csoes...una pissarra per pintar, un puzzle, un avio... i els altres que ja son mes grans, una bossa de chuches, i així tots contents!

Jo he treballat com a monitora en molts casaments, ja que soc mestre i avegades faig extres aixi, i la veritat es que va bé, pero si tens un nombre elevat de nens sino no surt a compte, us ho dic com a experiencia. Per mi si perque em pagaven bé pero per la noia que es casa i paga...no li surt a compte! jejeje

a mon doci esta bé, un castell o la selva per exemple amb monitor durant 3 hores val unes 250 euros..no sta malalment. pero en el meu cas es casament de tarda, llavors estar a la nit fora...tampoc es plan.
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 3:30 pm

ANUNCI PER A LES QUE INTERESI !!!

yo conozco chicas que son maestras de ed. infantil cm yo que actualment hacen de "monitoras" en bodas, y tampoco cobran tanto por todo lo que hacen, y estan alli con ellos des de que empieza el convite hasta la musica...o hasta lo que les digan. Ellas se encargan de comprar las cosas para los niños y prepararlo todo. Estan con ellos com iendo ne la mesa..y demas. Y los entretnien con pinturas, hacen murales para los novios, y cosas asi. si necesitais me lo deciis. Eso si, tiene que ser por la zona del garraf o penedes...sino no les sale acuenta. Asi que no dudeis en mandar un privado!!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: sipama » dc. jul. 21, 2010 3:45 pm

sita, aunque sea boda de tarde puedes tener monitoras (si quieres claro), normalmente los restaurantes también tienen un espacio donde pueden estar los niños haciendo las actividades en el interior.
Bueno, no sé, al menos en los restaurantes que vamos nosotras a hacer de monitoras disponemos tanto de espacio interior como exterior para estar con los niños. Pero nosotras estamos por otra zona, quizás donde tú te casas no dispongan de ese espacio.
sipama

EntradaAutor: Lanati » dc. jul. 21, 2010 3:48 pm

Doncs, la veritat, jo no m'havia plantejat fer res especial per als nens (a cap casament dels que he anat s'ha fet res, tret de la bossa de caramels), però això de posar un globus o un detallet tipus joguina en el lloc que ocupin em sembla una bona idea. Estava patint pel fet de que hagin de seure a la mateixa taula, per això que dèieu: els pares s'han d'estar aixecant contínuament. Per tant, em penso que optarem per seure'ls amb els seus pares. Pel que fa a castells inflables, monitors que els hi pinten la cara... em sembla massa (és la meva opinió). Perseguint els nuvis, jugant amb els altres nens o ballant, els petits ja estan distrets.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: sipama » dc. jul. 21, 2010 4:20 pm

Jo també crec que si no hi han monitors el millor és que els petitons seguin amb els pares, al menys els pares no hauran d'estar aixecant-se tota l'estona a veure com va amb el menjar.

Respecte a lo dels monitors, a nosaltres sempre ens han felicitat tant el nuvis com els pares, ja que aquests han gaudit una mica més sense haver de estar " controlant " que fa el seu fill. Jo mateixa sóc mare i estic segura que la meva peque s'ho passaria millor si estigués jugant amb els altres nens i amb alguna monitora que no si jo li anés darrera tota l'estona. Aixó sí, encara no té els dos anys, els més grans si que són més independents però tot i així es senten atrets per les activitats que fem i hi col.laboren sempre i s'ho passen d'allò més bé. En ocasions no han sigut els nuvis els que ens han trucat, sinó directament els pares i tant en casaments de dia com de nit perquè si els nens estan cansats i estan en hotels, els nens poden anar a l'habitació a dormir i els pares poden quedar-se una mica més si els ve de gust.

Amb aixó no vull dir que els monitors siguin imprescindibles, ni molt menys, però en molts casos és un bon recurs. Estic amb tú Lanati, aquesta és la meva opinió personal i per experiència; no totes pensem igual, sinó el món seria un caos!

Segur que aixó de trobar-se un detallet al lloc on han de seure els hi encanta!!!
sipama

EntradaAutor: tatania_88 » dc. jul. 21, 2010 5:26 pm

Nosotros tubimos 6 niños en la boda, y al ser tan pocos descartamos tener monitores (aunque pedimos el presupuesto a Mon d'Oci, ya lo he comentado antes...).
Los mayores de 3 años, es decir, los que comian menu infantil, los pusimos en una mesa a parte,pero junto al lado de la de sus padres, para que pudieran controlarlos desde sus sitios. El mismo catering nos dijo que todos los menus infantiles tenian que estar en la misma mesa, asi que asi lo hicimos.
Los niños ya se habian llenado en el aperitivo, y solo estubieron 30 minutos sentados comiendo... y luego se pusieron a jugar juntos, "toreandose" con las servilletas, jugando al escondite, hicieron guerra de cosquillas... vamos, que se lo pasaron pipa ellos solitos!!
Cuando se empezaron a desmadrar coincidio con la hora del pastel, pero para ese momento ya teniamos algo preparado... Como el viaje de novios lo hacemos a Orlando, a los parque de Disney World, toda la boda la hicimos alrededor del tema Disney, y quienes mejor para sacarnos el pastel que Mickey i Minnie???

Imatge
Imatge
Fue un momentazo, todo el mundo se quizo haer fotos con ellos, y tuvimos a los niños entretanidos surante un ratito, porque se pusieron a bailar con ellos!! Luego los mismos personajes nos ayudaron a darles las bolsitas de regalo, con un cuaderno de actividades y pintar, y un estuche... entonces los personajes ya se fueron, y los niños estuvieron pintando hasta la hora del baile, que salieron con todos a bailar, hasta que ya no aguantaron mas y se durmieron...

Asi que entre unas cosas y otras tuvimos a los niños super controlados en todo momento!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: sipama » dc. jul. 21, 2010 6:11 pm

tatania_88: QUE CHULO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muy original la entrada del pastel y si después bailaron el Mickey i la Minnie un ratito y os hicisteis fotos os lo debisteis pasar muy, muy bien, y no te digo los peques, además si no sabian nada seguro que se quedaron alucinados. Muy, muy chulo! >.-<: >.-<: >.-<:
sipama l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 21, 2010 8:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sipama

EntradaAutor: Nikyara » dc. jul. 21, 2010 6:22 pm

Tatania me encantado la entrada del pastel!!!!!!yo soy una obsesionada de disney jejejejeje y por supuesto nuestra lunita también tiene q pasar por Orlando jejejeje tenemos q hacer parada obligatoria!!! ya nos contaras como te ha ido!!!
Imatge
Nikyara

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: Salaok » dc. jul. 21, 2010 7:13 pm

Hola!!!
Yo también quiero hacer algo para los niños pq creo que serán bastantes, todos menores de 10 años y bastante inquietos (un restaurante lo descarté por la piscina y mi primo de 7 años, no son compatibles), pero tampoco gran cosa pq creo que mis sobrinas estarán locas con seguir mi vestido y ya tendrán bastante. Cuanto me puede costar un monitor durante la cena?? Yo creo que en el vaile ya querrán estar todos. :-):-):-):
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: sipama » dc. jul. 21, 2010 8:07 pm

Salaok ha escrit:Hola!!!
Yo también quiero hacer algo para los niños pq creo que serán bastantes, todos menores de 10 años y bastante inquietos (un restaurante lo descarté por la piscina y mi primo de 7 años, no son compatibles), pero tampoco gran cosa pq creo que mis sobrinas estarán locas con seguir mi vestido y ya tendrán bastante. Cuanto me puede costar un monitor durante la cena?? Yo creo que en el vaile ya querrán estar todos. :-):-):-):

Normalmente el momento de la comida o la cena es cuando más se necesita ya que los niños suelen acabar antes de comer que los adultos. Lo del precio, según donde te lo mires, si es una empresa o si son particulares y según las horas que necesites.

Yo si eres de la zona del Maresme, Vallés Oriental o Barcelona te puedo decir lo que cobramos nosotras y lo que hacemos, si es por otra zona entonces no sé.
Hay otra chica que conoce a chicas que lo hacen en el garraf i el penedés, creo. Mira un poco más arriba, que lo ha puesto.
sipama

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 8:12 pm

hola guapi!

yo conozco chicas qe hacen de monitoras en garraf i penedès, son maestras tituladas de ed. infantil pero aveces cuando nos salen bodas tambien vamos a hacer de monitoras, nos gusta y la verdad es que nos lo pasamos bien. Si te interesa me lo dices y te digo el precio aprox. saludos!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: kris28 » dc. jul. 21, 2010 8:56 pm

Lanati ha escrit:Doncs, la veritat, jo no m'havia plantejat fer res especial per als nens (a cap casament dels que he anat s'ha fet res, tret de la bossa de caramels), però això de posar un globus o un detallet tipus joguina en el lloc que ocupin em sembla una bona idea. Estava patint pel fet de que hagin de seure a la mateixa taula, per això que dèieu: els pares s'han d'estar aixecant contínuament. Per tant, em penso que optarem per seure'ls amb els seus pares. Pel que fa a castells inflables, monitors que els hi pinten la cara... em sembla massa (és la meva opinió). Perseguint els nuvis, jugant amb els altres nens o ballant, els petits ja estan distrets.

Jo ho faig perque son uns quants nens, i si els posso amb els seus pares em "trenquen" les taules (han de ser de 10 persones i depen qui possi doncs amb els nens no puc muntar-les de la manera que volem) i per aixo agafem monitors, mes que res per la hora del sopar, que tinguin algu que els ajudi i aixi els pares puguin gaudir del casament....Em van oferir lo de pintar la cara, castells, pero penso com tu es massa... aixo es mes per festes d'aniversari.
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants