Elección del padrino

un gran any!

Re: Elección del padrino

EntradaAutor: Shaik » dc. jul. 07, 2010 2:28 pm

Merci guapa!

Supongo que cuando hablemos con el cura ya nos indicará el procedimiento a seguir en nuestro caso. En principio nos casaremos en mi parroquia, así que llevaremos el trámite con el mismo cura que nos casará. No sabía que dos testigos tenían que firmar antes de la boda, gracias!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 7:09 pm

Com que a la cerimonia que es fa al restaurant es ficticia, anirem al jutjat a navarra, que serà mes cómode, i de testimonis seran una amiga meva i la millor amiga del meu xicot. el padrí será el millor amic del meu xicot, ja que no té cap germà, només germana. i despres, a la cerimonia del restaurant ho ferem amb mes testimonis, perquè m'agradaria que un parell d'amigues meves del meu poble fóssin testimonis, però entenc que no puguin venir fins a navarra una setmana abans del casament..ja m'agradaria ja....

mes omenys ferem una cosa així, ho hemd'acabar de concretar...
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 07, 2010 7:28 pm

Holaaaaaa!!!!!
nosaltres com a padrí hem triat el millor amic del meu xicot, és una persona força especial per tots dos!!!i de testimonis no sé quants n' haurem de triar, als ultims casaments que hem anat aquest mes de juny eren sis, tres per la banda del nuvi i tres per la banda de la núvia. De moment sabem que una parella d' amics nostres ho seran, i haurem de preguntar quants poden ser per no dir res a ningú i després haver.nos de desdir!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Lehara » dc. jul. 07, 2010 9:22 pm

Nosotros tenemos un hermano cada uno, pero la relación entre nosotros y ellos no es ni tan siquiera normal.
Cuando dijimos de buscar padrino no lo dudamos, nuestro mejor amigo. Además desde que se lo dijimos está feliz como una lombriz!!!
Como no tenemos ganas de historias familiares (mosqueo de mi hermano o el suyo o de mi madre o suegra) les hemos dicho a las respectivas madres que como no podiamos escoger Raúl será nuestro testigo, y ellos serán testigos.
Todos felices y nosotros encantados!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 08, 2010 8:50 am

Nuestra eleccion del padrino la hemos tenido clara desde un principio. Cuando se lo comunicamos le hizo mucha ilusion, y de testigos pondremos a cuatro familiares muy importantes para nosotros dentro de la familia.
V30

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 2:43 pm

Buffff pero que jaleo esto de los padrinos y los testigos! Yo siempre había pensado que el padrino era el padre de la novia y la madrina la madre del novio. Luego, los testigos puedes ser familiares o amigos, depende del sitio y de quien elijas tú.

Pero con esto de que el padrino no es el padre me dejais ko... Entonces el padre de la novia que es? Tendré que hacer un cursillo intensivo de bodorrios!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 09, 2010 4:09 pm

aairinn ha escrit:Buffff pero que jaleo esto de los padrinos y los testigos! Yo siempre había pensado que el padrino era el padre de la novia y la madrina la madre del novio. Luego, los testigos puedes ser familiares o amigos, depende del sitio y de quien elijas tú.

Pero con esto de que el padrino no es el padre me dejais ko... Entonces el padre de la novia que es? Tendré que hacer un cursillo intensivo de bodorrios!!

El padre de la novia es eso, el padre y el padrino DE LA NOVIA, es el encargado de acompañarte al altar. El que lleva el ramo a la novia es el padrino DEL NOVIO (que acaba siéndolo de la pareja, claro). Tradicionalmente, el padrino es alguien cercano al novio, alguien de su confianza, ya que se supone que el ramo es el último regalo de solteros del novio para la novia.
Los testigos son otra historia, depende del sitio pueden ser o no familiares. Y siempre los eliges tú.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 09, 2010 5:17 pm

molt ben explicat buniketa!!!!!!ets una nuvia experta!!!!!!es veritat qua aixo dels padrins porta una mica de confusió pq molta gent no sap el paper de cada una!!!merci per la explicació!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: aairinn » dv. jul. 09, 2010 5:48 pm

Ahhh així anava ben encaminada però només a mitges. Jo el que no sabia és que hi haguessin dos padrins, em pensava que el de la núvia era el padrí de la boda. Ara tot entès, gràcies per les explicacions buniketa, ets un crak!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 5:44 pm

Hola guapas!!

Si alguna cosa tenia clara desde el principio, era esta. Mi padrino de boda será mi padre. Quiero que él sea quien me regale el ramo de novia, quien me lea el verso y quien además me lleve al altar!

Se que no se lo espera, pero seguro que le hará muchísima ilusión!

En cuanto a los testigos puedes llevar 2 o 4, pero solo 2 podrán firmar en el libro al finalizar la ceremonia.

Besitosssss!!!
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: cucuruxu » dv. des. 03, 2010 6:22 pm

Pues me parece perfecte Suvi!!
Yo tengo 2 padrinos!!! Nuestros 2 mejores amigos! No podía elegir entre uno de los dos así que tendré dos!
Ya se lo dije y estan encantados!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* :-))
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dv. des. 03, 2010 7:57 pm

Yo le pediré a mi primo que sea mi padrino. Además él es el "culpable" de que mi futuro marido y yo nos conocieramos ya que nos presentó un verano hace ya casi 12 años.
Por el tema de los testigos, uno de ellos será un muy buen amigo y mi hermana.
Imatge
Elisabetgu
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: cuki_25 » dv. des. 10, 2010 4:12 pm

Nosotros el padrino es mi cuñado, ya k yo no tng hermanos
Imatge
cuki_25
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: MiM » dl. gen. 24, 2011 2:34 pm

Hola!
Nosaltres el tema padrí el tenim una mica malament. Ell vol que sigui el seu germà (en teoria, per tradició és a qui li toca) i jo vull que sigui el meu germà, perquè sé que en el meu germà li farà molta més il·lusió que en el seu (que ja s'està queixant perquè hem decidit que ens casarem per l'esglèsia). Però encara no sé ben bé qué farem. Jejejej, el que sí que sabem és que les anells ens les portarà el meu germà (és un paper que ja se l'ha apoderat i no el deixa!).

Tema testimonis, a mi em faria gràcia que fossin 4, perquè jo tinc dues amigues, molt amigues (són com germanes per mi) que no sé quina de les dues triar. Però ell, no sap quins tesitmonis agafar (és una mica indecisiu).

Lo dels papers que has de portar a l'esglèsia, va depen. Nosaltres no ens casem a cap de les parròquies que ens toquen (ho fem a Andorra), però com que el mossèn ja em coneix des de petita (jo em dic com em dic per ell), ens ha dit que l'únic papaer que ens fa falta és la partida de baptisme i el DNI. A més, el mossén està tan i tan content, que tots els papers civils ens ha dit que ens ja li podem deixar a les seves mans, que ell se n'encarrega de tot :).

Bé, aviam si algú em pot aconsellar aviam que he de fer amb el team del padrí, si us plau...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: kris28 » dl. gen. 24, 2011 8:19 pm

MiM ha escrit:Hola!
Nosaltres el tema padrí el tenim una mica malament. Ell vol que sigui el seu germà (en teoria, per tradició és a qui li toca) i jo vull que sigui el meu germà, perquè sé que en el meu germà li farà molta més il·lusió que en el seu (que ja s'està queixant perquè hem decidit que ens casarem per l'esglèsia). Però encara no sé ben bé qué farem. Jejejej, el que sí que sabem és que les anells ens les portarà el meu germà (és un paper que ja se l'ha apoderat i no el deixa!).

Tema testimonis, a mi em faria gràcia que fossin 4, perquè jo tinc dues amigues, molt amigues (són com germanes per mi) que no sé quina de les dues triar. Però ell, no sap quins tesitmonis agafar (és una mica indecisiu).

Lo dels papers que has de portar a l'esglèsia, va depen. Nosaltres no ens casem a cap de les parròquies que ens toquen (ho fem a Andorra), però com que el mossèn ja em coneix des de petita (jo em dic com em dic per ell), ens ha dit que l'únic papaer que ens fa falta és la partida de baptisme i el DNI. A més, el mossén està tan i tan content, que tots els papers civils ens ha dit que ens ja li podem deixar a les seves mans, que ell se n'encarrega de tot :).

Bé, aviam si algú em pot aconsellar aviam que he de fer amb el team del padrí, si us plau...

Sempre pots fer que tots dos siguin els padrins!! No seras ni la primera ni la última que ho faci!
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: MiM » dl. gen. 24, 2011 8:23 pm

kris28 ha escrit:
MiM ha escrit:Hola!

Sempre pots fer que tots dos siguin els padrins!! No seras ni la primera ni la última que ho faci!

Ostres, amb això no hi havia pensat... però què els hi faig fer??? Que es parteixin el vers? O els gastos del ram??? És que també hi ha molta diferència d'edat, perquè el meu futur cunyat té 32 anys i el meu germà en té 17...
Imatge

MiM

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. gen. 26, 2011 6:01 pm

Hola chicas! Creo que ya os conté mi experiencia pero como se han borrado algunos mensajes, os la vuelvo a explicar, jeje!
En mi caso, mi marido solo tiene una hermana, así que esa opcíón quedó descartada. Pensé en mi primo que es muy extrovertido pero no tenía mucho sentido que yo eligiera el ramo, mi madre lo pagara y él me lo diera. Luego pensé en mi padre pero me dijeron que no era buena idea, él es el padre!!! Un día, almorzando con mi hermana, me dijo "te importa que yo te dé el ramo y te lea un poema?". Buah, en ese momento vi el cielo abierto y yo encantada! El tema de quién conducía el coche era otro dilema, volví a pensar en mi padre pero me volvieron a decir que NOOOO. Hablando del tema con un buen amigo, que estaba invitado a la boda, se ofreció y yo nuevamente encantada! Así que tuve dos padrinos que hicieron dos funciones diferentes, jeje! Me da exactamente igual lo que pudiera decir la gente/familia pero no me arrepiento de nada.
Tenéis que hacer aquello que os apetezca, intentad no hacerle demasiado caso a la gente, es vuestro día y tenéis que disfrutarlo a tope!

Un abrazo!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: reixel_87 » dc. gen. 26, 2011 7:00 pm

yo el padrino tengo claro q sera mi ermano! el me compra el ramo y me lo da!
reixel_87

Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: reixel_87 » dc. gen. 26, 2011 7:02 pm

Yo tngo problema cn el coxe! no pq no tnga kien llevarme sino pq tngo dos personas q kieren acerlo... asi q tngo un gran dilema. los dos son tios d m pareja, por una parte estan sus tios los q siempre llevan el coxe en la boda y por otro lado los otros tios q nunca lo an exo y les ace ilusion... y claro no sabemos q acer... :s
reixel_87

Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 7:15 pm

reixel_87 ha escrit:Yo tngo problema cn el coxe! no pq no tnga kien llevarme sino pq tngo dos personas q kieren acerlo... asi q tngo un gran dilema. los dos son tios d m pareja, por una parte estan sus tios los q siempre llevan el coxe en la boda y por otro lado los otros tios q nunca lo an exo y les ace ilusion... y claro no sabemos q acer... :s

Hola reixel!!!

Si a mi me pasara lo que a ti, yo escogería a los tios que no lo han hecho nunca por una razón, si no es llevan a vosotros, quizás no tenga la oportunidad de llevar a nadie más. En cambio los otros, si no tienen la oportunidad de llevar a nadie más... almenos lo habran hecho alguna vez!
Imatge

MiM

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat