Autor: Shaik » dc. jul. 07, 2010 2:28 pm
Autor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 7:09 pm
Autor: Montseta28 » dc. jul. 07, 2010 7:28 pm
Autor: Lehara » dc. jul. 07, 2010 9:22 pm
Autor: V30 » dj. jul. 08, 2010 8:50 am
Autor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 2:43 pm
Autor: buniketa » dv. jul. 09, 2010 4:09 pm
aairinn ha escrit:Buffff pero que jaleo esto de los padrinos y los testigos! Yo siempre había pensado que el padrino era el padre de la novia y la madrina la madre del novio. Luego, los testigos puedes ser familiares o amigos, depende del sitio y de quien elijas tú.
Pero con esto de que el padrino no es el padre me dejais ko... Entonces el padre de la novia que es? Tendré que hacer un cursillo intensivo de bodorrios!!
Autor: Montseta28 » dv. jul. 09, 2010 5:17 pm
Autor: aairinn » dv. jul. 09, 2010 5:48 pm
Autor: SUYI » dv. des. 03, 2010 5:44 pm
Autor: cucuruxu » dv. des. 03, 2010 6:22 pm
Autor: Elisabetgu » dv. des. 03, 2010 7:57 pm
Autor: cuki_25 » dv. des. 10, 2010 4:12 pm
Autor: MiM » dl. gen. 24, 2011 2:34 pm
Autor: kris28 » dl. gen. 24, 2011 8:19 pm
MiM ha escrit:Hola!
Nosaltres el tema padrí el tenim una mica malament. Ell vol que sigui el seu germà (en teoria, per tradició és a qui li toca) i jo vull que sigui el meu germà, perquè sé que en el meu germà li farà molta més il·lusió que en el seu (que ja s'està queixant perquè hem decidit que ens casarem per l'esglèsia). Però encara no sé ben bé qué farem. Jejejej, el que sí que sabem és que les anells ens les portarà el meu germà (és un paper que ja se l'ha apoderat i no el deixa!).
Tema testimonis, a mi em faria gràcia que fossin 4, perquè jo tinc dues amigues, molt amigues (són com germanes per mi) que no sé quina de les dues triar. Però ell, no sap quins tesitmonis agafar (és una mica indecisiu).
Lo dels papers que has de portar a l'esglèsia, va depen. Nosaltres no ens casem a cap de les parròquies que ens toquen (ho fem a Andorra), però com que el mossèn ja em coneix des de petita (jo em dic com em dic per ell), ens ha dit que l'únic papaer que ens fa falta és la partida de baptisme i el DNI. A més, el mossén està tan i tan content, que tots els papers civils ens ha dit que ens ja li podem deixar a les seves mans, que ell se n'encarrega de tot :).
Bé, aviam si algú em pot aconsellar aviam que he de fer amb el team del padrí, si us plau...
Autor: MiM » dl. gen. 24, 2011 8:23 pm
kris28 ha escrit:MiM ha escrit:Hola!
Nosaltres el tema padrí el tenim una mica malament. Ell vol que sigui el seu germà (en teoria, per tradició és a qui li toca) i jo vull que sigui el meu germà, perquè sé que en el meu germà li farà molta més il·lusió que en el seu (que ja s'està queixant perquè hem decidit que ens casarem per l'esglèsia). Però encara no sé ben bé qué farem. Jejejej, el que sí que sabem és que les anells ens les portarà el meu germà (és un paper que ja se l'ha apoderat i no el deixa!).
Tema testimonis, a mi em faria gràcia que fossin 4, perquè jo tinc dues amigues, molt amigues (són com germanes per mi) que no sé quina de les dues triar. Però ell, no sap quins tesitmonis agafar (és una mica indecisiu).
Lo dels papers que has de portar a l'esglèsia, va depen. Nosaltres no ens casem a cap de les parròquies que ens toquen (ho fem a Andorra), però com que el mossèn ja em coneix des de petita (jo em dic com em dic per ell), ens ha dit que l'únic papaer que ens fa falta és la partida de baptisme i el DNI. A més, el mossén està tan i tan content, que tots els papers civils ens ha dit que ens ja li podem deixar a les seves mans, que ell se n'encarrega de tot :).
Bé, aviam si algú em pot aconsellar aviam que he de fer amb el team del padrí, si us plau...
Sempre pots fer que tots dos siguin els padrins!! No seras ni la primera ni la última que ho faci!
Autor: Javi-Neny » dc. gen. 26, 2011 6:01 pm
Autor: reixel_87 » dc. gen. 26, 2011 7:00 pm
Autor: reixel_87 » dc. gen. 26, 2011 7:02 pm
Autor: MiM » dc. gen. 26, 2011 7:15 pm
reixel_87 ha escrit:Yo tngo problema cn el coxe! no pq no tnga kien llevarme sino pq tngo dos personas q kieren acerlo... asi q tngo un gran dilema. los dos son tios d m pareja, por una parte estan sus tios los q siempre llevan el coxe en la boda y por otro lado los otros tios q nunca lo an exo y les ace ilusion... y claro no sabemos q acer... :s