Setembre 2011

un gran any!

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 08, 2010 8:49 am

Aquí una altra possible setembrera... (o agostera, ja veurem, jejeje!). Tinc un dubte que em té una mica preocupada: a quina hora fer el casament?? A nosaltres ens agradaria fer-lo de tarda, però no sé si el sol de setembre és adequat pel tema fotos. Aiiii, no sé què fer!! Els dies possibles serien el 10 o bé el 17 de setembre (o el 14 d'agost).

Per cert, sóc gironina i espero casar-me per la zona de l'Empordà, tot i que encara no hem tancat res amb el restaurant (penso que falta taaaaaant de temps encara). Espero a finals d'estiu tenir-ho decidit!!

:-()-)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 9:06 am

JesusyBerta ha escrit:
Lanati ha escrit:¡Guau! ¡Qué previsora! Yo no quiero reservar nada con tanta antelación; esto de que exijan hasta 2000 euros para reservar restaurante un año antes no me entra en la mente (¿y si quiebra el restaurante, p.ej.?). Pienso que el tema crisis todavía no ha tocado fondo, y que no van a tener taaaantas reservas como para exigirnos tan pronto el pago.
¡¡¡Aixxx!!! Por otro lado, tengo ganas de que todo vya cogiendo forma... :-))

Te entiendo perfectamente...algunos sitios se pasan una barbaridad con las pagas y señales...yo tampoco estoy muy a favor de reservar nada con tanta antelación, xq si en un día cambian las cosas...imagínate en un año!!! Pero también te digo que si no quieres un día concreto y tienes flexibilidad en las fechas, esperate, xq hay muchos rtes que hacen bodas y con ésto de la crisis, la gente se está esperando hasta el último momento. ( Te lo digo xq cuando yo empecé a mirar rtes en serio, para enero-febrero de éste año, muchas parejas buscaban fecha para el 2010!!!). La gente no va con la misma antelación para organizar una boda como años atrás, ahora se mira todo 6 meses-1 año vista como mucho...así que tranquila.

¡Gracias por los ánimos! Es que ayer me estresé un poco cuando vi que hay parejas que reservan a dos años vista. Mis amigas reservaron así: la primera, se casa en agosto y reservó en abril. La segunda, se casó en junio y reservó en febrero (Poble espanyol). Y no estaba el tema crisis como ahora. Oye, y si nos paramos a pensar, si no es un restaurante, será otro. Que parece que lo más imporatante de la boda sea el restaurante (de hecho, me sorprende que haya chicas que digan: "me caso en el restaurante XXX"), y para mi, es el hecho de unirme por la Iglesia (en mi caso) con el hombre de mi vida. Mira, voy a abrir un post sobre si realmente es tan importante el restaurante :hmm::
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: annapatxi » dj. jul. 08, 2010 9:35 am

Home doncs per mi si que es important, ja que allà mateix serà on feré el casament civil i el dinar...així que si tinc el restaurant ho tinc tot. potser per la zona de barcelona hi ha mes restaurants que per la catalunya central.... i com que em van dir que pel juny estaba bastant ple em vaig voler posar les piles...i mira, ens vam quedar sense el juny perque el restaurant que ens agradava ja no hi havia dates....

pero bueno, cada un opina el que vol i es molt respetable! i bueno, el mes important es casarte amb la teva parella que estimes i amb això tens rao ::love::
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 9:50 am

Anna, però el casament civil bé l'hauràs de fer al Jutjat o a l'Ajuntament, ja que els llibres no es poden treure del recinte oficial on resten.
Ok, si era el restaurant que volíeu, i ho tenieu clar, llavors per a vosaltres sí és important. Ho entenc. :-)ok: Jo és que no tinc cap preferència, i els casaments als que he anat ha passat el mateix.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: annapatxi » dj. jul. 08, 2010 10:24 am

Lanati ha escrit:Anna, però el casament civil bé l'hauràs de fer al Jutjat o a l'Ajuntament, ja que els llibres no es poden treure del recinte oficial on resten.
Ok, si era el restaurant que volíeu, i ho tenieu clar, llavors per a vosaltres sí és important. Ho entenc. :-)ok: Jo és que no tinc cap preferència, i els casaments als que he anat ha passat el mateix.

Si si, ja ho sabem, ja ens van dir que era fictici la cerimonia al restaurant.
nosaltres vivim a navarra, aixi que mirarem de casarnos uns dies abans, encare no hem fet res dels papers per fer l'expedient matrimonial, ja ho mirarem d'aqui un parell de mesos!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 08, 2010 2:39 pm

Un incís, sí que es pot firmar fora de l'Ajuntament, i tant!! De tots els casaments civils que sé cap ho ha fet a l'ajuntament o al jutjat, sino en altres espais o a l'aire lliure. També els casaments religiosos es poden fer a l'aire lliure, no cal que sigui un espai consagrat, el problema és que no tots els mossens estan disposats a fer-ho.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. jul. 08, 2010 2:44 pm

annapatxi jo penso igual perquè em passa el mateix que a tu..també he de fer el paripé de la boda civil al restaurant i per mi ha de sortir perfecte....ja has decidit on et cases??
jo crec que entre demà i demà passat ja ho sabré :-)
De totes maneres em fa molta més il·lusio que la cerimònia civil sigui emotiva que no pas el menjar (aqui li dono la raó a l'altre noia..) és per això que busquem jardins amplis i bonics i això no es gens fàcil......
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: annapatxi » dj. jul. 08, 2010 3:16 pm

Syl05/05/02 ha escrit:annapatxi jo penso igual perquè em passa el mateix que a tu..també he de fer el paripé de la boda civil al restaurant i per mi ha de sortir perfecte....ja has decidit on et cases??
jo crec que entre demà i demà passat ja ho sabré :-)
De totes maneres em fa molta més il·lusio que la cerimònia civil sigui emotiva que no pas el menjar (aqui li dono la raó a l'altre noia..) és per això que busquem jardins amplis i bonics i això no es gens fàcil......

si que ho hem decidit!!! ens casem l'3 de setembre de 2011 al serrat del figaró!!! ::love::
ja ens diras on et cases!! i quan et cases??
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. jul. 08, 2010 10:55 pm

ostres avui hem anat a veure el celler de can torrens....deu meu!!! no havia vist mai un lloc tan espectacular......però se'm passa moltissim de pressupost!! em surt per uns 170 euros per personaaaa!!! jope no se que fer xk realment si la celebro aqui se que serà tot perfecte...en canvi si ho faig en un altre lloc que ens surt a 110 euros potser em quedo amb la insatisfacció de no haver-ho fet on jo volia....
Aixx!! em volia casar entre el 9 de juliol i el 3 de setembre però ja quasi no tenen dates.....
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. jul. 08, 2010 11:17 pm

Hola!! M'infiltro per aqui que sembla que ni ha ningú d'octubre i em sento sola...

Cadascuna busca un restaurant diferent, Syl05/05/02 la resposta a quin restaurant has de triar és: Tu i la teva parella que busqueu en el restaurant? I si tens això clar començar a descartar...

En el meu cas el meu xicot vol que tingui jardins, jo no ja que el 29 d'Octubre farà massa fred com per dinar fora, o fer el ball, peró volem fer la cerimònia fora. Jo busco un restaurant que si plou es pugui fer tot cobert (cerimonia, aperitiu, dinar), que els convidats que vulguin es puguin quedar a dormir i no hagin d'agafar el cotxe, però que a més no sigui gaire lluny de Manresa (dels convidats més del 50% seran de Manresa) perque no tots es quedaran... I que a més no se'm marxi del pressupost que m'han assignat: 12.000€ màxim.
Tema paga i senyal, jo ho tinc clar, ho retrasare com més millor, anem a veure la masia o rest. i com que no és una data gaire comuna normalment esta lliure i els hi demanem que si hi ha alguna altra persona interessada en aquella data que ens avisin, i les masies que descartem doncs ja els hi diem que no ens la reservin. I a més la meva data és immobil!! No es pot canviar!

Vosaltres que busqueu?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. jul. 09, 2010 8:18 am

Hola Mari!!! Doncs la meva parella i jo busquem quasi lo mateix que vosaltres, però els llocs que ens han agradat i tenen jardins son caríssims....ahir vam anar a veure el celler de can torerens i ens hem quedat meravellats però és impagable....després m'han parlat de can marlet però no tinc ni ideia de tema preus.....però segurament també serà car....i nosaltres tampoc volem passar dels 12.000 €. Una aposta segura es el lledoner que està a Vallirana. Tenen un menú tot inclòs que no vegis.....el que passa que el restaurant no té exclusivitat.....ai no sé que fer...
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: annapatxi » dv. jul. 09, 2010 8:58 am

Mari (MJM) ha escrit:Hola!! M'infiltro per aqui que sembla que ni ha ningú d'octubre i em sento sola...

Cadascuna busca un restaurant diferent, Syl05/05/02 la resposta a quin restaurant has de triar és: Tu i la teva parella que busqueu en el restaurant? I si tens això clar començar a descartar...

En el meu cas el meu xicot vol que tingui jardins, jo no ja que el 29 d'Octubre farà massa fred com per dinar fora, o fer el ball, peró volem fer la cerimònia fora. Jo busco un restaurant que si plou es pugui fer tot cobert (cerimonia, aperitiu, dinar), que els convidats que vulguin es puguin quedar a dormir i no hagin d'agafar el cotxe, però que a més no sigui gaire lluny de Manresa (dels convidats més del 50% seran de Manresa) perque no tots es quedaran... I que a més no se'm marxi del pressupost que m'han assignat: 12.000€ màxim.
Tema paga i senyal, jo ho tinc clar, ho retrasare com més millor, anem a veure la masia o rest. i com que no és una data gaire comuna normalment esta lliure i els hi demanem que si hi ha alguna altra persona interessada en aquella data que ens avisin, i les masies que descartem doncs ja els hi diem que no ens la reservin. I a més la meva data és immobil!! No es pot canviar!

Vosaltres que busqueu?

Hola Mari, et puc dir per experiencia propia que mai pot saber si ferá fred aquell dia....
com et vaig dir al teu compte enrera, el meu germà es va casar al mateix dia que tu pero fa 5 anys...doncs els pobres es pensaven que feria molt mal temps, amb tempestes i tot o aixo es el que anunciaven dies abans...doncs aquell dia va fer un sol.... vam poder fer l'aperitiu a fora, amb tires i passant calor, la gent buscaba l'ombra jejejej
a sobre ara el temps ha cambiat i a l'octubre encare fa calor, mira l'any passat, vam passar de l'estiu a l'hivern amb un pis pas....
per cert, t'has mirat cal preseguer?? es al meu germà els hi van fer una bona oferta que hi entrava tot, pero clar, ja en fa 5 anys d'aixo.... seria esperar just al moment adecuat, com que no tens pressa....
ja em diras
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Núria82 » dv. jul. 09, 2010 11:47 am

Hola a totes!!
Jo també sóc una setembrera!!!! jaja
El dia 2 em caso!
Aixi que ja ens anirem veien per aqui!!
Felicitats a totes!!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: annapatxi » dv. jul. 09, 2010 12:35 pm

Benvinguda al setembre nuria82!!!
jas ens aniras explicant cosetes, per començar...ja saps on et cases???
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Núria82 » dv. jul. 09, 2010 2:37 pm

Donc si, al mas de can riera.
Demà en principi anem a donar la paga i senyal!
I després ja no se per on continuar, fotogràf...
I el tema del vestit, no quan he de començar a mirar, suposos que a partir de gener, vosaltres com ho porteu??
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. jul. 09, 2010 3:32 pm

ostres ho he vist per internet quin lloc mes xulo no??
Si no es massa preguntar, t'ha sortit molt car el cobert?? jo encara segueixo sense restaurant.....

Merci!!
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. jul. 09, 2010 9:21 pm

Hola Annaptxi, tinc clar que ara fa un temps molt extrany, que a l'octubre pot fer de tot, com a l'abril. Un exemple a la boda d'una amiga el el 04/04/09 va fer calor, la gent anavem amb tirants i ella el 29/04/2010 ha anat a una boda i s'ha congelat de fred.

Una aclaració: hi ha la possibilitat de que faci fred en aquella época, ultimament fa calor xo... no se sap mai i realment busquem alternatives d'interior per la pluja, perque si vulgues caloreta el dia de la boda m'hagues casat a l'estiu.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 12, 2010 2:59 pm

Noietes!!! al final em caso el 9 de Juliol i ja he trobat restaurant!!!!!
Os aconsello que aneu a veure el Lledoner. Està a Vallirana i el preu es una pasada!!!!
Jo li vaig dir que buscaba un menu tot inclos i me'l va fer a la carta super baratooooo!!!!
Ja em direu ok??
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Piticlina » dc. jul. 14, 2010 9:43 pm

noies! no havia vist el post! jo también soc del setembre, del dia 10. Ja tinc reservat el restaurant, al Selva Negra de Vallirana, ho vam reservar farà tres setmanes o aixi. La ceremonia serà civil allà mateix i ara estem mirant fotògrafs. Hem vist Nikart i un de Sant Boi que es diu Berivangio. No estan malament. Demà vaig a veure un altre a Bcn a veure que tal.
Quina ilu que ja hi hagi post per nosaltres! amunt setembre!!!
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: annapatxi » dj. jul. 15, 2010 11:10 am

Mari (MJM) ha escrit:Hola Annaptxi, tinc clar que ara fa un temps molt extrany, que a l'octubre pot fer de tot, com a l'abril. Un exemple a la boda d'una amiga el el 04/04/09 va fer calor, la gent anavem amb tirants i ella el 29/04/2010 ha anat a una boda i s'ha congelat de fred.

Una aclaració: hi ha la possibilitat de que faci fred en aquella época, ultimament fa calor xo... no se sap mai i realment busquem alternatives d'interior per la pluja, perque si vulgues caloreta el dia de la boda m'hagues casat a l'estiu.

Ja ho se, jo nomes et posaba un exemple, a part a la majoria de llocs et posen la opció de poder fer-ho a dins o a fora depenen del temps....
Imatge
annapatxi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants